Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 42 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: Honda Dominator

AutorsZiņojums
Kennyy
14. Aug 2012, 22:55#81

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2290

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)

Pētīju Kurlandā 2-vus Domijus un tā arī neiebraucu... motori savā starpā līdzīgi ar SLR 650 (RD09) un vienīgā šķirba,ka Domim eļļas radiators??? tad jau es SLR`am varu piemakgaiverot radiatoru un čikeniekā...
Viedajie varētu pakomentēt...

-----------------

Offline

TB
27. Nov 2012, 19:45#82

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4310

Braucu ar: Nebraucu

Ir tādas aizdomas, ka dekompresors ir pārstājis savu darbību Taču pirms jaukt ārā gribu apjautāties...

bija tā, ka mo rūca un tad nopūtās un noslāpa... pēc tam startējot ļoti viegli grieza... bet pēcāk sāka griezt ļoti smagi, tā kā aķim īsti spēka nav pagriezt... lieki piebilst, ka aķis ir uzlādēts...

Tad nu ir jautājums:
1) wtf?
2) to dekompresoru var vnk nahrenizēt no sadalenes?
3) var aizvietot ar kkādu manuālo padarīšanu...
4) jāpērk jauna visa pajebeņa un jālieko kopā kā viss bija no rūpnīcas?

plds

-----------------
http://www.austrisphoto.com

Offline

zet
27. Nov 2012, 20:42#83

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: KLX650R

4) jāpērk jauna visa pajebeņa un jālieko kopā kā viss bija no rūpnīcas. !

-----------------
zaļiebalti

Offline

maniac
28. Nov 2012, 08:53#84

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4523

Braucu ar: FJR, XT600, Versys


14 Aug 2012, 22:55:36 Kennyy rakstīja:
Pētīju Kurlandā 2-vus Domijus un tā arī neiebraucu... motori savā starpā līdzīgi ar SLR 650 (RD09) un vienīgā šķirba,ka Domim eļļas radiators??? tad jau es SLR`am varu piemakgaiverot radiatoru un čikeniekā...
Viedajie varētu pakomentēt...

Man domāt - jebkuram mocim, kuram vēl nav, var pieštukot eļļas radiatoru. Cits jautājums - cik tas vajadzīgs un cik sarežģīti. Šeit, jādomā, ka būs vienkāršāk - pēc analoģijas.

-----------------

Offline

Kennyy
28. Nov 2012, 09:11#85

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2290

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)


28 Nov 2012, 08:53:18 maniac rakstīja:

14 Aug 2012, 22:55:36 Kennyy rakstīja:
Pētīju Kurlandā 2-vus Domijus un tā arī neiebraucu... motori savā starpā līdzīgi ar SLR 650 (RD09) un vienīgā šķirba,ka Domim eļļas radiators??? tad jau es SLR`am varu piemakgaiverot radiatoru un čikeniekā...
Viedajie varētu pakomentēt...

Man domāt - jebkuram mocim, kuram vēl nav, var pieštukot eļļas radiatoru. Cits jautājums - cik tas vajadzīgs un cik sarežģīti. Šeit, jādomā, ka būs vienkāršāk - pēc analoģijas.

Vnk motori savā starpā identiski pēc ārējām aprisēm un eļļas radiatora ieeja/izeja precīzi vienā vietā,tik kāds varētu pakomentēt,cik daudz labuma no tā radiatora?!

-----------------

Offline

peecis
28. Nov 2012, 10:04#86

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2796

Braucu ar: bmw r1100s, yamaha YRS-24B


28 Nov 2012, 09:11:22 Kennyy rakstīja:
Vnk motori savā starpā identiski pēc ārējām aprisēm un eļļas radiatora ieeja/izeja precīzi vienā vietā,tik kāds varētu pakomentēt,cik daudz labuma no tā radiatora?!


SLRam standartā nav nekāda eļļas radiatora, tāpat kā domim dzesējas rāmī. man problēmas ar karšanu bija divos gadījumos:
a) ilgstoši maucot pa šoseju virs 100 km/h;
b) ilgstoši mīcoties pa pilsētu. pašam tā nesanāca uzkarsēt, bet ar manu domi n ļauži mācijās un tad gan karsa.

ārzemju forumā gan arī bija cits padoms - nevajag likt nekādus ķīnīzeru termometrus, vajag braukt un viss, aizmirstot par kaut kādām eļļas temperatūrām. ne velti honda ražoja to motoru ~30 gadus (tieši pēdējā izpildījumā ar nelielām izmaiņām ~19 gadus, no 1988. līdz 2007.) un nevienam oriģināli nebija termometrs

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

mezavecis
28. Nov 2012, 10:15#87

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 766

Braucu ar:

Un netaupīt uz normālam eļļām;-)

Offline

maniac
28. Nov 2012, 11:05#88

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4523

Braucu ar: FJR, XT600, Versys

Varu pareklamēt šos motorus, kā ļoooti izturīgus!
Biju šovasar aizņēmies Vigoru. Par lietošanu nomainīju eļļu/filtru. Izrādījās, ka tas motors labi strādā praktiski bez eļļas - iztecēja tikai 400ml briesmīga izskata šķidruma. Pēc manuāļa jābūt 2,2 litriem. Čalis, kā iegādājās, tā tik mauca. Divas sezonas.

[ Šo ziņu laboja maniac, 28 Nov 2012, 11:06:01 ]



-----------------

Offline

peecis
28. Nov 2012, 11:10#89

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2796

Braucu ar: bmw r1100s, yamaha YRS-24B


28 Nov 2012, 10:15:22 mezavecis rakstīja:
Un netaupīt uz normālam eļļām;-)

svarīgāk gan ir laikā mainīt nevis ieliet labu un tad tik maukt 2x ilgāk.

dominatoram eļļu jāmaina ik pa 3200 km! jā, trīs tūkstoši divi simti, daudzi ar to grēko.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

kinigadners
28. Nov 2012, 14:05#90

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1351

Braucu ar: Bmw F800Gs


27 Nov 2012, 19:45:56 TB rakstīja:
Ir tādas aizdomas, ka dekompresors ir pārstājis savu darbību Taču pirms jaukt ārā gribu apjautāties...

bija tā, ka mo rūca un tad nopūtās un noslāpa... pēc tam startējot ļoti viegli grieza... bet pēcāk sāka griezt ļoti smagi, tā kā aķim īsti spēka nav pagriezt... lieki piebilst, ka aķis ir uzlādēts...

Tad nu ir jautājums:
1) wtf?
2) to dekompresoru var vnk nahrenizēt no sadalenes?
3) var aizvietot ar kkādu manuālo padarīšanu...
4) jāpērk jauna visa pajebeņa un jālieko kopā kā viss bija no rūpnīcas?

plds
Papēti vai tur nav pazudusi maziņa atsperīte sadalenes galā tam dekompresātora mehānismam,tās sadilst un nokrīt patstāvīgi,neviens neiebrauc kapēc nestrādā dekompresātors.Moču bodēs tās atsperītes sūtās jaunas,bija gadījums,ka vienu reizi bija pat uz vietas.

Offline

drivervw
28. Nov 2012, 18:02#91

Kopš: 09. Jul 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Yamaha TT350/Honda XR650/Kawasaki KLX250/Gasgas450


28 Nov 2012, 14:05:04 kinigadners rakstīja:

27 Nov 2012, 19:45:56 TB rakstīja:
Ir tādas aizdomas, ka dekompresors ir pārstājis savu darbību Taču pirms jaukt ārā gribu apjautāties...

bija tā, ka mo rūca un tad nopūtās un noslāpa... pēc tam startējot ļoti viegli grieza... bet pēcāk sāka griezt ļoti smagi, tā kā aķim īsti spēka nav pagriezt... lieki piebilst, ka aķis ir uzlādēts...

Tad nu ir jautājums:
1) wtf?
2) to dekompresoru var vnk nahrenizēt no sadalenes?
3) var aizvietot ar kkādu manuālo padarīšanu...
4) jāpērk jauna visa pajebeņa un jālieko kopā kā viss bija no rūpnīcas?

plds
Papēti vai tur nav pazudusi maziņa atsperīte sadalenes galā tam dekompresātora mehānismam,tās sadilst un nokrīt patstāvīgi,neviens neiebrauc kapēc nestrādā dekompresātors.Moču bodēs tās atsperītes sūtās jaunas,bija gadījums,ka vienu reizi bija pat uz vietas.

Vēl pievērs uzmanību kā staigā maziņš virzulītis(stopors) zem dekompresora mehānisma.Šim virzulītim apakšā ir maza atspere.Man šis virzulis ķērās galvas ligzdā un arī bija nesaprotamas miztērijas ar darbināsānos.

Offline

partijnieks
28. Nov 2012, 21:43#92

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 609

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


28 Nov 2012, 11:10:06 peecis rakstīja:

28 Nov 2012, 10:15:22 mezavecis rakstīja:
Un netaupīt uz normālam eļļām;-)

svarīgāk gan ir laikā mainīt nevis ieliet labu un tad tik maukt 2x ilgāk.

dominatoram eļļu jāmaina ik pa 3200 km! jā, trīs tūkstoši divi simti, daudzi ar to grēko.


Dominatora gadījumā toč nevajag pārcensties ar kvalitāti - jāspiež uz kvantitāti.. Mana domja gadījumā - lēju visprastāko 10w40 valvoline minerāleni, un maiņas intervālu čekoju pēc apetītes - kā zuda līmenis, tā mainīju eļļu, notikās tas aptuveni pie 2500 km, bet pielejot noteikti var maukt tos 3000+.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

mezavecis
28. Nov 2012, 22:31#93

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 766

Braucu ar:


28 Nov 2012, 21:43:55 partijnieks rakstīja:

28 Nov 2012, 11:10:06 peecis rakstīja:

28 Nov 2012, 10:15:22 mezavecis rakstīja:
Un netaupīt uz normālam eļļām;-)

svarīgāk gan ir laikā mainīt nevis ieliet labu un tad tik maukt 2x ilgāk.

dominatoram eļļu jāmaina ik pa 3200 km! jā, trīs tūkstoši divi simti, daudzi ar to grēko.


Dominatora gadījumā toč nevajag pārcensties ar kvalitāti - jāspiež uz kvantitāti.. Mana domja gadījumā - lēju visprastāko 10w40 valvoline minerāleni, un maiņas intervālu čekoju pēc apetītes - kā zuda līmenis, tā mainīju eļļu, notikās tas aptuveni pie 2500 km, bet pielejot noteikti var maukt tos 3000+.
Gan Niere mani pielabos,bet domāju ka gaisiniekam ka domim ļoti būtiski i kvalitāte un noturība augstas temperatūras jo uzkarstot shirpatrebs kļūst par ūdeni un eļļa nespēj nodrošināt pietiekamu aizsardzību, turpinas karsana,veidojas izdilums,teceshana...

Offline

Niere
28. Nov 2012, 23:26#94

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 7621

Braucu ar:

Mežavecis ģēlu runā.
gaisiniekiem iraid sevišķas termālās un oksidēšanās stabilitātes prasības. tāpat arī bieži prasīta eļļa ar uzlabotu deterģences/dispersijas (mazgāšanas un kvēpu izkliedēšanas) prasībām.

ir labi, ja bieža minerālenes maiņa atbilst konkrēta dzelža prasībām/pielietojumam. bet tiklab kādā lēnas malšanās, lielas slodzes un augstas gaisa temperatūras reizē ņem un piedeg.
problāma tā, ka pamanīt to parasti var tad, kad problāma jau radusies.

neklāstīšu visas sintētiku priekšrocības, bet tieši darbība augstā temperatūrā ir viena no tām.

nekā nepromotēju Mežaveča produktu, bet tas gan fakts - ja man būtu gaisinieks, kuru ir vēlme pasargāt, lietotu tieši esteru bāzes sintētiku, jo tai bez 25% lielākas siltumietilpības vēl ir arī lieliskas attīrošās spējas.

nesen sastapos ar gadījumu, kur biogāzes koģenerācijas motori konstruktīvu īpatnību dēļ visu laiku darbojas ar pārkarsušām turbīnām.
testējam unikālu esteru bāzes sintētiku (koģenerācijā 99% eļļas ir minerālas) un pagaidām analīzes liecina, ka izdosies turbīnu mūžu būtiski pagarināt.

bet nu....
vai tas ir ekonomiski attaisnoti, piemēram, 20 gadus veca mocika gadījumā, katram jādomā(jārēķina) pašam.

Offline

shiirs
29. Nov 2012, 00:25#95

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 565

Braucu ar: neko, jo visu pardevu.

Niere, chek PM.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

Agris
09. May 2013, 21:54#96

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF

Tad nu tā - jautājums par dominatoru RD02 (pavisam vecais).
Tad kad dod virsū, sāk tā kā burkšķēt, tā kā pretsitienu taisīt motorā. Varētu padomāt, ka dzirksteli izsit vēlreiz uzreiz pēc īstā sitiena, kā rezultātā veidojas tāds kā pretsitiens. Ar karbiņu un sveci it kā ok. Ja uz vietas ļoti lēnām palielina apgriezienus, tad nekā nejūt, bet ja braucot iedod iekšās, tad šitas interesantais parādās, kā rezultātā burkšķ un jēgas nekādas.
Varbūt kādam ir pieredze līdzīga bijusi?
Būšu pateicīgs par ideju, kur meklēt.

peace

Offline

dzhanis
09. May 2013, 22:53#97

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250

Pec tadiem simptomiem es skatitos vai vaina nav karburatoraa. Liess degmaisijums visticamak(pec sveces krasas var noteikt).

Offline

klucis
09. May 2013, 23:31#98

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 220

Braucu ar:

pārbaudi vai ieplūdes rīkle(starp karb un dzin) apakšā nav pārplīsusi
vēl izstaipīta motora ķēde dominatoram taisa visādus brīnumus un reizēm gļukus rada cdi

Offline

Agris
10. May 2013, 11:31#99

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF

OK, paldies par idejām. Raudzīs, ko var labu atrast.

tnx

Offline

Agris
15. May 2013, 11:56#100

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF

[ Šo ziņu laboja Agris, 04 Jun 2013, 21:54:58 ]

Offline

Top.LV