Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Forsēšana

AutorsZiņojums
baikeris
23. Sep 2008, 16:18#1

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 17

Braucu ar: kawasaki zzr400

Ir doma pulēt ieplūdes kanālus.Tas ir, ko karborātoriem līdz ieplūdes vārstiem. Varbūt kāds kaut ko tādu ir mēģinājis? Varētu padalīties informācijā. Varbūt varat ieteikt vādu citu veidu kā palielināt jaudu. Mocis kawasaki zzr400.

Offline

TvaiX
23. Sep 2008, 16:30#2

Kopš: 13. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: R6 07' Raven

Piedod par dumu jautājumu laikam, bet varbūt nebūšu vienīgais kas to gribēs uzdot
Bet kapēc nesist gaisā tas kas ir un nomanīt uz 600cc?

-----------------
When drugs don`t work again...

Offline

osiic
23. Sep 2008, 16:33#3

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Puleet nedriikst iepluudi! Izpluudi driikst puleet, jo temperatuuras lielas. Iepluudi puleejot tu tikai visu sachakareesi! Jo degmaisiijumam neveidosies tas maakonis kas vajadziigs Kaut gan man jautaajums - cik ir bijusi dariishana - japaanjiem jau taa viss ir labi izsliipeets! Iespeejams ka tas kaut ko mainiis, tachu diez vai kaut ko afigenna juutamu. Driizaak meegjini dabuut tam Kawim DynoJet komplektu karbinjiem, sporta trubu un filtru - un viss buus kaartiibaa

[ Šo ziņu laboja osiic, 23 Sep 2008, 16:34:55 ]



-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

osiic
23. Sep 2008, 16:35#4

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Kuat gan pareiz tauta runaa... kaapeec nepaardot un nepanjmet 600cc? Piemeeram no manis?

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Morsitis
23. Sep 2008, 16:37#5

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon


23 Sep 2008, 16:18:16 baikeris rakstīja:
Ir doma pulēt ieplūdes kanālus.Tas ir, ko karborātoriem līdz ieplūdes vārstiem. Varbūt kāds kaut ko tādu ir mēģinājis? Varētu padalīties informācijā. Varbūt varat ieteikt vādu citu veidu kā palielināt jaudu. Mocis kawasaki zzr400.

morgen! pirmkārt lielākas dīzes, otkārt "sporta" gaisa filtris, treškārt "sporta" izplūde, ceturtkārt "sporta" sveces utt utjpr

Offline

rolis
23. Sep 2008, 16:57#6

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: BMW HP4 Competition


23 Sep 2008, 16:35:31 osiic rakstīja:
Kuat gan pareiz tauta runaa... kaapeec nepaardot un nepanjmet 600cc? Piemeeram no manis?


Osi, Tu zajebal visas vietās to savu miskasti visiem pruģīt iekšā

tāpat tev viņu šogad vairs neviens nepirks aizmirsti! Moš nākošgad uz sezonu kādam pa 1k EUR iestumsi

Offline

ooze
23. Sep 2008, 17:13#7

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 825

Braucu ar: Алё, это Пакистан?


23 Sep 2008, 16:57:43 rolis rakstīja:

23 Sep 2008, 16:35:31 osiic rakstīja:
Kuat gan pareiz tauta runaa... kaapeec nepaardot un nepanjmet 600cc? Piemeeram no manis?


Osi, Tu zajebal visas vietās to savu miskasti visiem pruģīt iekšā

tāpat tev viņu šogad vairs neviens nepirks aizmirsti! Moš nākošgad uz sezonu kādam pa 1k EUR iestumsi




-----------------
Motorcycle racing is a dangerous hobby for those who've never done it

Football isn't a contact sport, it's a collision sport. Dancing is a contact sport.

Offline

osiic
23. Sep 2008, 17:14#8

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Kas ir Roli? Nav naudas un gribaas moci? Taapeec nervi chupaa? Ja nepatiik - tad nelasi Tachu tu lasi un pat atbildeet gribi - javna deels tev kaadas probleemas... - shitaadas, - shitaadas, - varbuut shitaadas?

[ Šo ziņu laboja osiic, 23 Sep 2008, 17:15:15 ]



-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

elf
23. Sep 2008, 17:22#9

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Reāli tas neko nedod,ieplūdes kanālam jābūt matētam.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

osiic
23. Sep 2008, 17:23#10

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Bingo! Klausi cilveekus kas kaut ko arii dahzreiz zin

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

laurichh
23. Sep 2008, 17:35#11

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:


23 Sep 2008, 16:18:16 baikeris rakstīja:
Ir doma pulēt ieplūdes kanālus.Tas ir, ko karborātoriem līdz ieplūdes vārstiem. Varbūt kāds kaut ko tādu ir mēģinājis? Varētu padalīties informācijā. Varbūt varat ieteikt vādu citu veidu kā palielināt jaudu. Mocis kawasaki zzr400.
Takš nopērc vienreiz moci , bet šito aizsūti humānajā palīdzībā uz Gruziju

-----------------
26697542

Offline

matiss
23. Sep 2008, 19:40#12

Kopš: 22. Apr 2008

No: Dagda

Ziņojumi: 375

Braucu ar:

kādus 4 gadus atpakaļ savam toreizējam mocim biju aizbraucis mainīt riepas uz L2 dārzciema ielā... vismaz tā tur toreiz sauca to salonu.. tad puikas garažā man parādija labu figņu- motoru ar blokā izsistu caurumu apmēram kulaka lielumā.. es šiem jautāju kas par lietu- šie sāk stāstīt ka ir redz tādi Egoni kuriem redz 1000cc ir jaudas par maz un tad esot jāliek visādi power comanderi bet vislabāk Egoniem esot licies slīpēt klaņus!!! jo redz standartā esot pārāk resni! tad nu slīpētais izturīgais klanīts nolūza un puikām jāpērk jauns motors kurš cik pēc toreiz teiktā atceros maksā apmēram 1/3 no moča!

-----------------
... ja kas....

Offline

Archy96
23. Sep 2008, 20:54#13

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Sep 2008, 19:40:36 matiss rakstīja:
kādus 4 gadus atpakaļ savam toreizējam mocim biju aizbraucis mainīt riepas uz L2 dārzciema ielā... vismaz tā tur toreiz sauca to salonu.. tad puikas garažā man parādija labu figņu- motoru ar blokā izsistu caurumu apmēram kulaka lielumā.. es šiem jautāju kas par lietu- šie sāk stāstīt ka ir redz tādi Egoni kuriem redz 1000cc ir jaudas par maz un tad esot jāliek visādi power comanderi bet vislabāk Egoniem esot licies slīpēt klaņus!!! jo redz standartā esot pārāk resni! tad nu slīpētais izturīgais klanīts nolūza un puikām jāpērk jauns motors kurš cik pēc toreiz teiktā atceros maksā apmēram 1/3 no moča!


Pilnīgi dauņi, klaņus slīpēt, tur jau tāpat iekšā viss atvieglināts līdz priģelam - loģiski, ka nolūza. Nu ja man liktos, ka litrs galīgi neiet, tad uzreiz turbīnu liktu virsū, kādus 3500$ maksā ASV, tas tā, pa šosejām ko ārdīties. Nu bet saceņu vajadzībām man stāv uzinstalēts Ignijet, K&N, Leo Vince + pareizi salikti zobrati, pilnīgi pietiek, maz neliekās

[ Šo ziņu laboja Archy96, 23 Sep 2008, 20:55:37 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

KAVALERA
23. Sep 2008, 21:33#14

Kopš: 23. Sep 2008

Ziņojumi: 28

Braucu ar:

nav jau slikta ideja, uzfrissinaa galvu rezultaats ir labs , bet labi arii maksaa tas jocks aptuveni 600ls

Offline

jachus
23. Sep 2008, 22:13#15

Kopš: 26. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: z1000


23 Sep 2008, 19:40:36 matiss rakstīja:
kādus 4 gadus atpakaļ savam toreizējam mocim biju aizbraucis mainīt riepas uz L2 dārzciema ielā... vismaz tā tur toreiz sauca to salonu.. tad puikas garažā man parādija labu figņu- motoru ar blokā izsistu caurumu apmēram kulaka lielumā.. es šiem jautāju kas par lietu- šie sāk stāstīt ka ir redz tādi Egoni kuriem redz 1000cc ir jaudas par maz un tad esot jāliek visādi power comanderi bet vislabāk Egoniem esot licies slīpēt klaņus!!! jo redz standartā esot pārāk resni! tad nu slīpētais izturīgais klanīts nolūza un puikām jāpērk jauns motors kurš cik pēc toreiz teiktā atceros maksā apmēram 1/3 no moča!


Nejaukt! Power Commandieris neceļ jaudu (nu moš tur 3Zs arī pienāks klāt), bet gan izlīdzina un optimizē jaudas līkni, pieregulējot degšķidruma liesumu/treknumu pie dažādiem RPM. BTW, pats lietoju - laba manta.

Offline

matiss
23. Sep 2008, 23:51#16

Kopš: 22. Apr 2008

No: Dagda

Ziņojumi: 375

Braucu ar:


23 Sep 2008, 22:13:53 jachus rakstīja:

23 Sep 2008, 19:40:36 matiss rakstīja:
kādus 4 gadus atpakaļ savam toreizējam mocim biju aizbraucis mainīt riepas uz L2 dārzciema ielā... vismaz tā tur toreiz sauca to salonu.. tad puikas garažā man parādija labu figņu- motoru ar blokā izsistu caurumu apmēram kulaka lielumā.. es šiem jautāju kas par lietu- šie sāk stāstīt ka ir redz tādi Egoni kuriem redz 1000cc ir jaudas par maz un tad esot jāliek visādi power comanderi bet vislabāk Egoniem esot licies slīpēt klaņus!!! jo redz standartā esot pārāk resni! tad nu slīpētais izturīgais klanīts nolūza un puikām jāpērk jauns motors kurš cik pēc toreiz teiktā atceros maksā apmēram 1/3 no moča!


Nejaukt! Power Commandieris neceļ jaudu (nu moš tur 3Zs arī pienāks klāt), bet gan izlīdzina un optimizē jaudas līkni, pieregulējot degšķidruma liesumu/treknumu pie dažādiem RPM. BTW, pats lietoju - laba manta.


jā nu par pwr comander jau nav bazara- sāls jau klaņu slīpēšanā!

-----------------
... ja kas....

Offline

AndrisV
24. Sep 2008, 11:21#17

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu

Es atslīpēšu (ne gluži atvieglināšu) pa savam klaņus un turēs krietni vairāk par standartiņu un apakšā tam ir elementāra fizika. Vienīgi jāskatās vai nav klaņa materiāla un jau esošās gala apstrādes īpatnības konkrētajam motoram, kur vienkārši nevar aiztikt, jo sataisīs lielāku zapti nekā vajag. Man kautkā izskatās, ka lielākā daļa vāvuļo muldēšanas pēc.

Ja gribi grauzt kanālu pats, nāksies grāmatiņas palasīt un ir nelaba aizdoma, ka ar ziemu (un visticamākais ka ar viienu motoru) šim procesam būs pa īsu + lisapēdiem tiešām kanāls ir jau diezgan optimāls uztaisīts no dzimšanas. Protams, visi tie motori ir širpotrebs un ir kur pielīdzināt, bet ne jau globāli.

Protams, ka vienkāršāk ir pielikt vēl 200 kubus klāt un uzlikt mīksto, bet ja dikti 400nieks mīļš un ziemā nav ko darīt, tad atkapitaļī to pašu, izlīdzini lējuma problēmas, saregulē/sakop/nosinhronizē kurbuļatorus un liecies mierā. Graužot kanālus nopietni, jau ir jāskatās ko gribi panākt, savādāk dabūsi motorzāģi, kas labi iet tikai pašā galā.

Offline

osiic
24. Sep 2008, 11:29#18

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Labi iet - bet iisi iet

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Niksons
24. Sep 2008, 11:34#19

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Atvieglot klaņus baika motorom ir viegli slimi.
Grāmatiņu nelasiju, bet viedoklis ir.

Ir vispār saprašana, cik precīzi kustīgās daļas ir jānobalansē ?
Ir kāda ideja, ko tas dos ? 0,5 vai 0,75 zs ?

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

AndrisV
24. Sep 2008, 12:36#20

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu

Es jau arī neteicu, ka vajag atvieglot, kautgan, tas viss ir atkarīgs no konkrētā motora dzimtās konstrukcijas klaņa, močiem pa lielākajai daļai tur viss ir kārtībā, autiņiem gan ir ko padarboties nopietni. Lielākā problēma nav ideja, bet gan ražošanas tehnoloģijas kur ražotājs ir spiests upurēt ideju dēļ izmaksām, jo taisīt tā kā vajag ir pārāk dārgi, dažreiz pat neiespējami.

Motorbūve nav Need for speed, kur katra operācija dos klāt JAUDU Kautgan kā uz to paskatās. Labi izbalansēts motors griezīsies daudz jestrāk.

Izsvarojot klaņus ar virzuļiem dabūsi mazākas parazītiskās vibrācijas. Stock motoram no tā ne silts ne auksts nebūs, nu, noies tas motors 2x vairāk nekā tam ir paredzēts, bet urbis jau nebūs.

Cita lieta ir tad, kad to motoru vairāk piespiež un sāk vairāk griezt nekā ir paredzēts. Dzimtie klaņa materiāli un esošā konstrukcija tur kautkādus m/s virzuļa ātrumu, ņemot vērā tās visas bandūras svaru, un šeit ir jāatrod/jāizpīpē pareizs attiecību balanss, cik gaļas ir nepieciešams, lai noturētu tik gramus bandūras. Būs par maz gaļas - trūks. Un kad tiek spiesta ārā pēdējā sula, tad šīs parazītiskās vibrācijas spēlē ahūno lomu.

Tā vieglināšana parasti ir lieko lējumu (bumbuļu) un frēzējumu malu amputēšana, kas nekādas nesošās funkcijas nepilda, līdz ar to liekais svars tikai maisās pa kājām, pareizāk, lielāks svars, lielāka inerce, vairāk spēks tiek pielikts uz klani. Klaņu pucēšana kā tāda, vairāk tiek tēmēta uz virmsas izlīdzināšanu, jo jebkurai grubuļainai, bumbuļainai virsmai mikroplaisu veidošanās ir daudz iespējamāka nekā uzpucētai virsmai līdz spogulim.

Ir gan arī citas tehnoloģijas kā panāk stiprāku virsmu, kas sanāk pretrunā ar iepriekšējo, tb klanis var būt noskrotēts un tad to pucēt nevajag. Slinkums rakstīt, pamatdomu var palasīt šite Lasāmsaite.

Kas labāks - hvz, grūti pateikt, daudzas sporta komandas liek klanīšus kas apstrādāti ar pēdējo.

Uzraujās parasti, kad noskrotētu klani mēģina uzpucēt, tas gan nav abi. Un šeit tad spēkā ir jautājums vai konkrētā litra klanis nav bijis rūpnīcā jau skrotēts, tam pieķeroties gan auzas sanāk Bet nu tad motorvīlētājs ir auns, kas pats nezin kur lien.

Offline