Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
kurbuls
15. Jul 2010, 00:27#201

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


15 Jul 2010, 00:20:36 dzeksis rakstīja:

14 Jul 2010, 23:56:07 kurbuls rakstīja:

14 Jul 2010, 23:52:33 MIGs rakstīja:

14 Jul 2010, 13:53:13 dzeksis rakstīja:
Ok, eļļas jautājums atrisināts.

Ir nākamais!

Par sajūgu. Ir tā ka izspež sajūgu, ieliek robā, bet tā vai tā mocis mazliet velk uz priekšu. Tāpat, kad ir neitrālais, un noņemt priekšējais ķēdes zobrats,tad ass arī griežās. Samērā grūti atrast neitrāli, pārlec pa robiem. (varbūt jāpiešaujās)

Kas varētu būt, vai nu jāatgaiso sajūgs, vai arī pats sajūgs čakarējās???




Savērpušies sajūga dzelzs diski

Bet ja tas netraucē braukt, var mierīgi esošos nojāt līdz galam


īpaši netraucē, raut prom jau nerauj..viegli vnk velk, kad atrauj kājas no zemes.
vienīgi, vai tāds slīdošs sajūgs nesačakarēs ko citu, kārbu un vels viņu zin ko.. ķēdes reakcija?!



-----------------
per rectum ad astra

Offline

n0riss
15. Jul 2010, 03:59#202

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 226

Braucu ar: KTM

Iepreiksh leju motul 300V pec 100m/h izjauaucu motoru, virzulis bija sadilis vienu simtdaalju! Tagad leju SHELL, un uz bundzhas rakstiits tikai KTM un DUCATI! Redzees bet nu motors klusaaks ar shell nekaa ar motul!

-----------------
Supermoto - Life begins at 45 degrees

Offline

endurists
15. Jul 2010, 16:52#203

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


14 Jul 2010, 15:29:49 dzeksis rakstīja:

14 Jul 2010, 15:19:21 kurbuls rakstīja:
Pie reizes papēti sajūga hēbeļa brīvgājienu. 1,5 - 2,0 cm laikam bija norma, bet labāk apskaties manuālī


hēbeli es pārregulēju, saliku tā, lai izspiež pilnīgi līdz galam, tā ka .. nez vai pareizi izdarīju. Bet kad izspiežu, tad hēbelis nenolaižās līdz ručkai.


Pirms kaut ko reguleet vajadzetu atgaisot sajuga liniju, varbut tagad vienkarshi gaisu pumpee tapec arii sajugs paliek neizspiests. Pec tam jau hebela augstumu varesi noregulet kadu vien sirds veelas. P.S. Par ellam, REPSOL 4T Offroad nobraucu ap 90 m/h problemu nebija, tapat ari Yamahai WR426F jau vairak kaa 100 stundas tiek liets tas pats un iet bez problemam. Ja macinsh atlauj, var liet arii Motul 300V, bet vai cenas 2* starpiiba bus arii 2* kvalitaatee?!?!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

dzeksis
15. Jul 2010, 22:14#204

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

ko speci saki, kā pareizi, labāk iztīrīt hidroliskā sajūga sistēmu.. respektīvi, atvēru vāciņu, a tur kaut kāda samērā pabieza, melna eļļa..
kā labāk to visu iztīrīt, lai varētu liet svaigu eļļu?!

Offline

kurbuls
15. Jul 2010, 22:20#205

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


15 Jul 2010, 22:14:51 dzeksis rakstīja:
ko speci saki, kā pareizi, labāk iztīrīt hidroliskā sajūga sistēmu.. respektīvi, atvēru vāciņu, a tur kaut kāda samērā pabieza, melna eļļa..
kā labāk to visu iztīrīt, lai varētu liet svaigu eļļu?!

Izlej visu ārā un no apakšas spied uz augšu. Tur tāda pimpačka ir ar uzrakstu "oil". Šļirce ar gumijas caurulīti noderēs

-----------------
per rectum ad astra

Offline

dzeksis
15. Jul 2010, 22:28#206

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Varbūt kāds ieteikums, kā labāk to zapti no sistēmas izskalot.. ar bezīnu taču nevar.. nez ar ko

negribās samiksēt jauno eļļu ar to melno..

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 15 Jul 2010, 22:31:08 ]

Offline

Modrs
15. Jul 2010, 22:31#207

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

neko nevajag jaukt ārā. paņem un izdzen cauri bremžu šķidrumu, un būs ok

Offline

dzeksis
15. Jul 2010, 22:34#208

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


15 Jul 2010, 22:31:21 Modrs rakstīja:
neko nevajag jaukt ārā. paņem un izdzen cauri bremžu šķidrumu, un būs ok


redz, man tam sajūgam ir speciāla minerāļu eļļa, vismaz rakstīts manuāli, ka sajūgam nelietot bremžu eļļu.. bet nu ok

Offline

klucis
15. Jul 2010, 22:38#209

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


15 Jul 2010, 22:34:09 dzeksis rakstīja:

15 Jul 2010, 22:31:21 Modrs rakstīja:
neko nevajag jaukt ārā. paņem un izdzen cauri bremžu šķidrumu, un būs ok


redz, man tam sajūgam ir speciāla minerāļu eļļa, vismaz rakstīts manuāli, ka sajūgam nelietot bremžu eļļu.. bet nu ok

ktm sajugam nedrikst liet bremzu ellu !!!

Offline

n0riss
15. Jul 2010, 22:39#210

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 226

Braucu ar: KTM


15 Jul 2010, 07:49:42 Bagars rakstīja:

15 Jul 2010, 03:59:09 n0riss rakstīja:
Iepreiksh leju motul 300V pec 100m/h izjauaucu motoru, virzulis bija sadilis vienu simtdaalju! Tagad leju SHELL, un uz bundzhas rakstiits tikai KTM un DUCATI! Redzees bet nu motors klusaaks ar shell nekaa ar motul!

Pie cik stundām parasti maini?


5m/h mainu!

Bremzu elju labaak toch nelej, man ar bija problemas ar sajuga cilindru, labaak pajauc araa, jo ja vins ir sadilis tad vispar tu neko neizdariisi un tikai chakaresies! A tev vispar pazud skidrums?

Vislbaak atskruvee apakshu valjaa un lai iztek cauri, un pectam vel sakachaa un atagaiso ka bremzes 2reizes un tad buus ok!


-----------------
Supermoto - Life begins at 45 degrees

Offline

kurbuls
15. Jul 2010, 22:39#211

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

nav nācies saskarties ar netekošiem sūdiem no sajuga sistēmas. Nezinu, vai ir speciāli šķīdinātāji. Mēģinātu ar beņu

[ Šo ziņu laboja kurbuls, 15 Jul 2010, 22:39:36 ]



-----------------
per rectum ad astra

Offline

ggg
15. Jul 2010, 22:40#212

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505


15 Jul 2010, 22:34:09 dzeksis rakstīja:

15 Jul 2010, 22:31:21 Modrs rakstīja:
neko nevajag jaukt ārā. paņem un izdzen cauri bremžu šķidrumu, un būs ok


redz, man tam sajūgam ir speciāla minerāļu eļļa, vismaz rakstīts manuāli, ka sajūgam nelietot bremžu eļļu.. bet nu ok

Sajuugam ir sava ella,no bremzenes manzheteem kirdikt buus..

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

kurbuls
15. Jul 2010, 22:48#213

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


15 Jul 2010, 22:40:03 ggg rakstīja:

15 Jul 2010, 22:34:09 dzeksis rakstīja:

15 Jul 2010, 22:31:21 Modrs rakstīja:
neko nevajag jaukt ārā. paņem un izdzen cauri bremžu šķidrumu, un būs ok


redz, man tam sajūgam ir speciāla minerāļu eļļa, vismaz rakstīts manuāli, ka sajūgam nelietot bremžu eļļu.. bet nu ok

Sajuugam ir sava ella,no bremzenes manzheteem kirdikt buus..

Var ņemt LHM jeb Citroen eļļu. Tikai nav skaidrs, kā tos sūdus izdzīt

-----------------
per rectum ad astra

Offline

Modrs
15. Jul 2010, 22:48#214

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


15 Jul 2010, 22:38:30 klucis rakstīja:
ktm sajugam nedrikst liet bremzu ellu !!!


sorī. nezināju. vecajam triālniekam ielēju bremzeni, cik zinu, vēl tagad viss stradajet.

Offline

n0riss
16. Jul 2010, 03:49#215

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 226

Braucu ar: KTM

Es visu parasti izjaucu un iznjemu visas mandzetes un ar BRAKE cleaner, visu samazgaaju iepushu arii caurulee tad pagaidu kamer sis izgaro un lieku visu smuki kopaa un leju ieksaa MINERAL ELJU!

-----------------
Supermoto - Life begins at 45 degrees

Offline

dzeksis
16. Jul 2010, 08:16#216

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


16 Jul 2010, 03:49:37 n0riss rakstīja:
Es visu parasti izjaucu un iznjemu visas mandzetes un ar BRAKE cleaner, visu samazgaaju iepushu arii caurulee tad pagaidu kamer sis izgaro un lieku visu smuki kopaa un leju ieksaa MINERAL ELJU!


tur tā blīve, kas nāk starp hidrolikau un motoru ar jāliek jauna..vai var likt to pašu, netecēs nekas laukā??

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 16 Jul 2010, 08:24:21 ]

Offline

kurbuls
16. Jul 2010, 08:24#217

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


16 Jul 2010, 08:16:29 dzeksis rakstīja:

16 Jul 2010, 03:49:37 n0riss rakstīja:
Es visu parasti izjaucu un iznjemu visas mandzetes un ar BRAKE cleaner, visu samazgaaju iepushu arii caurulee tad pagaidu kamer sis izgaro un lieku visu smuki kopaa un leju ieksaa MINERAL ELJU!


tur tā blīve, kas nāk hidrolikai motoram ar jāliek jauna..vai var likt to pašu, netecēs nekas laukā??

Ja vizuāli normāla - liec to pašu. Ja tecēs, tad mainīs

-----------------
per rectum ad astra

Offline

n0riss
16. Jul 2010, 16:31#218

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 226

Braucu ar: KTM

vinja maksaa 50sant KSM, labaak uzliec jaunu, ja vecaa izstas paslikta tad uzmet bik uz germetika!

-----------------
Supermoto - Life begins at 45 degrees

Offline

AK292
20. Jul 2010, 23:57#219

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

ir vēlēšanās iepirkt ktm 525, paskaidrojiet spečuki lietotāji ar ko atšķiras ktm motori sx no exc (06-08 gads), vēl kādi ieteikumi, apkalpes? gribu ar elektrisko un kājas starteri

Offline

klucis
21. Jul 2010, 00:06#220

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


20 Jul 2010, 23:57:23 kirmis rakstīja:
ir vēlēšanās iepirkt ktm 525, paskaidrojiet spečuki lietotāji ar ko atšķiras ktm motori sx no exc (06-08 gads), vēl kādi ieteikumi, apkalpes? gribu ar elektrisko un kājas starteri

sx-kross,exc-enduro
atskiras nedaudz virzula diametri un gajieni,pati klokene ari,karba zobrati ar parnesumu skaitliem
labak nem exc
katra gadijuma motors-konstruktors,var ari so to pakombinet

Offline