Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
zazzaa
17. May 2015, 17:35#581

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


17 May 2015, 16:29:08 kaspars666 rakstīja:
Interesē vai šim ktm var uzlikt viendaļīgo asti, cik saprotu tad ir jāmaina beņķis un filtra kaste? vai arī var tikai vāku nomainīt?? ?
http://postimg.org/image/47kka2ooz/

Asti domāju šādu-http://www.ebay.co.uk/itm/KTM-Rear-Fender-Side-...h=item3a9bd367ff

jamaina pusrāmis, filtra kaste, beņķis un aste

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

endurists
17. May 2015, 21:58#582

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


17 May 2015, 17:35:06 zazzaa rakstīja:

17 May 2015, 16:29:08 kaspars666 rakstīja:
Interesē vai šim ktm var uzlikt viendaļīgo asti, cik saprotu tad ir jāmaina beņķis un filtra kaste? vai arī var tikai vāku nomainīt?? ?
http://postimg.org/image/47kka2ooz/

Asti domāju šādu-http://www.ebay.co.uk/itm/KTM-Rear-Fender-Side-...h=item3a9bd367ff

jamaina pusrāmis, filtra kaste, beņķis un aste


Nav tik traki, mēs vienam 520sx uzlikām jauno asti. Ja nemaldos tad no jauna liktās daļas bija pati aste, sēdeklis un pusrāmim iemetinājām tādu stiprinājumu caur kuru iet cquri sēdekļa skrūve. unvēl filtra kastes vāks no jaunā. Ja rokas, galva fleksis un skavotājs strādā, tad var pielāgot arī sedekli no vecā varianta, taču diezgn jāpajājās jo vecais sēdeklis ir platāks. Ja nu kas tad lietotājam Semtex viens šāds, manis pārtaisīts mētājas un varbūt ka pa kādiem eiro pārdod.

P.S. Skatos, ka radiatora plastikas esi uzinstalējis

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

elch
31. May 2015, 19:03#583

Kopš: 30. May 2015

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

Varbūt kāds zin kaut ko par šito aparātu: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...s/ktm/jigmd.html
Ir doma paņemt kā pirmo , lai padzenātu pa mežu, vai būs labs uz augumu 178?

Offline

-tihijs-
31. May 2015, 20:39#584

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: TE510 sm


31 May 2015, 19:03:03 elch rakstīja:
Varbūt kāds zin kaut ko par šito aparātu: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...s/ktm/jigmd.html
Ir doma paņemt kā pirmo , lai padzenātu pa mežu, vai būs labs uz augumu 178?
priekš pirmā nebūs biš pa šerpu?toč zini ka savāksi viņu?

Offline

SemteX
31. May 2015, 21:24#585

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


31 May 2015, 20:39:37 -tihijs- rakstīja:

31 May 2015, 19:03:03 elch rakstīja:
Varbūt kāds zin kaut ko par šito aparātu: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...s/ktm/jigmd.html
Ir doma paņemt kā pirmo , lai padzenātu pa mežu, vai būs labs uz augumu 178?
priekš pirmā nebūs biš pa šerpu?toč zini ka savāksi viņu?

Drosi nem ja prāts īstajā vietā tad nebus pa traku mēnesis un busi jau piešāviesun augstuma ziņā bus arī ok es braucu ar tādu un esmu 175cm..problēmu nav

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

SemteX
31. May 2015, 21:27#586

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

Tikai tas ir SX...pa graņķenēm droši vien būs pa īsu

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

Gantais
31. May 2015, 21:55#587

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Bildē, kur redzama 'jaunā banka' no amerikas... pievērs uzmanību pārējiem elementiem. Gana sapelējis izskatās, un ja džeks nevīžo pat beņķi pieskrūvēt, tad ar tādu attieksmi pat bail domāt par pārējiem mezgliem... un moo kopumā.

Iespārda googl translite no krievu uz latviešu valodu

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

andrejins
31. May 2015, 21:57#588

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


31 May 2015, 21:55:23 Gantais rakstīja:
Bildē, kur redzama 'jaunā banka' no amerikas... pievērs uzmanību pārējiem elementiem. Gana sapelējis izskatās, un ja džeks nevīžo pat beņķi pieskrūvēt, tad ar tādu attieksmi pat bail domāt par pārējiem mezgliem... un moo kopumā.

Iespārda googl translite no krievu uz latviešu valodu


KTM ar tūninga stūri Labāk būtu veco labo renthal uzlicis ne kā šo nenosakāmas izcelsmes brīnumu

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

elch
31. May 2015, 22:19#589

Kopš: 30. May 2015

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

Nu esmu iepriekš braucis ar dažādiem 125niekiem. Jā, tiešām kad pievērsu uzmanību bildēm redzu ka viņš kaut kā pabriesmīgi izskatās . Kā viņiem ir ar resursu un kādas ir alternatīvas ar 4t?

Offline

Rockstar
31. May 2015, 23:00#590

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Pastāstiet, ko es izdarīju nepareizi, ka pēc motora kopā salikšanas gar abiem sānu vākiem spiežas eļļa, tā ka garāžā pat peļķe paliek.
Pirms jaukšanas bija atsevišķās vietās nedaudz slapjš, bet ne tā ka pilētu. Blīves jaunas.

Offline

endurists
31. May 2015, 23:17#591

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


31 May 2015, 23:00:30 Rockstar rakstīja:
Pastāstiet, ko es izdarīju nepareizi, ka pēc motora kopā salikšanas gar abiem sānu vākiem spiežas eļļa, tā ka garāžā pat peļķe paliek.
Pirms jaukšanas bija atsevišķās vietās nedaudz slapjš, bet ne tā ka pilētu. Blīves jaunas.
arī zinu vienu gadījumu kad iztecināja svaigu eļļu cauri svaigi pieskrūvetam vākam un blīvei tikai neatceros kas bija par problēmu. Pēc tam cits cilvēks ar pareizo pieeju saskrūvējo un viss bija ok. Vienīgais ko varu iedomāties ir nenotīrītas virsmas vai galīgi aplami pārvilktas skrūves un vāki deformēti. Protams vajadzēti čekot lai centrēšanas tapas paliek savās vietās un ar hermētiķi sajūga vākam īpaši neaizrauties dēļ ļoti svarīgas dīzes kuru aizsmērējot prieks būs kādas pārdesmit sekundes

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

andrejins
01. Jun 2015, 10:48#592

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


31 May 2015, 23:17:06 endurists rakstīja:

31 May 2015, 23:00:30 Rockstar rakstīja:
Pastāstiet, ko es izdarīju nepareizi, ka pēc motora kopā salikšanas gar abiem sānu vākiem spiežas eļļa, tā ka garāžā pat peļķe paliek.
Pirms jaukšanas bija atsevišķās vietās nedaudz slapjš, bet ne tā ka pilētu. Blīves jaunas.
arī zinu vienu gadījumu kad iztecināja svaigu eļļu cauri svaigi pieskrūvetam vākam un blīvei tikai neatceros kas bija par problēmu. Pēc tam cits cilvēks ar pareizo pieeju saskrūvējo un viss bija ok. Vienīgais ko varu iedomāties ir nenotīrītas virsmas vai galīgi aplami pārvilktas skrūves un vāki deformēti. Protams vajadzēti čekot lai centrēšanas tapas paliek savās vietās un ar hermētiķi sajūga vākam īpaši neaizrauties dēļ ļoti svarīgas dīzes kuru aizsmērējot prieks būs kādas pārdesmit sekundes


Pirmkārt pat uz jaunas blīves vajadzētu mazu hermētiķa kārtu, nekad nenotīrīsi tik gludu un skaistu, ka viss piegulsies bez mikrospraugām.

2) paskaties vai manuālī nav norādīta pievilkšanas secība. Ir vāki, kuriem secība ir vitāli svarīga...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

K-K
01. Jun 2015, 10:58#593

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Nekādu hermētiķi jaunām blīvēm!

Notīram virsmu ar scotch brite, ar brake cleaneri sapūšam salveti, attaukojam abas virsmas.

Ieliek dzinējā tapas, uzliekam blīvi, uzliekam vāku bet ne līdz galam. Prātīgi saliekam pareizā garuma skrūves(manuālī ir izmēri). Skrūves sākumā pievelkam tikai nedaudz, pārbaudam vai vāks smuki uzsēdies, tad velkam ar tiem 12 vai 15NM.

Sajūga vākam ir ļoti svarīgi(kā jau endurists teica) nesmērēt nekādus mēslus. priekšpusē ir maza eļļas dīze.

Un nekas nekur netek

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Rockstar
27. Jun 2015, 11:33#594

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

EXC520 starteris sācis griezt pa tukšo, reti kad parādās saķere, kādi ir risinājumi?
Pietiks ar to, ka samainīšu "KTM brīvrumba starterim FWD 332008 BLS" 58440026000 ??

Internetos lasīju, ka daži samaina tikai atsperi, kas ir apkārt rullīšiem, bet tas jau laikam tāds īslaicīgs risinājums?

Offline

zazzaa
27. Jun 2015, 13:36#595

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

ja paspēsi, tad atsperes nomaiņa ir ilglaicīgs pasākums, jo nekas vel nebūs sadilis...bet ja jau ir sadilis tad būs jāmaina startera "bendiks" bet ja viss pavisam slikti tad rotor-zobrats tas uz kura nāk virsu tas "bendiksam" plus rotors kas nāk uz bendiksa plus starp-zobrats, jo viņi pārdodas tikai komplektā

Tāpēc iesaku jauc vaļā, nebrauc, nomaini atsperīti, jo pretēja gadījuma izmaksas var sasniegt 300e

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Rockstar
27. Jun 2015, 14:12#596

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Vēl viena neliela problēma, cik sapratu, šitam vecajam motoram KTMs atsevišķi nepiedāvā atsperi, ir jāpiemeklē pēc izmēriem no kaut kāda blīvslēga.
Kāds šeit ir to darījis? Izmēri ir zināmi, bet vai viņas visas būs derīgas? Nav baigā vēlme eksperimentēt ar to atsperi un vēlāk lasīt viņu kopā pa motoru

Offline

zazzaa
27. Jun 2015, 15:46#597

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


27 Jun 2015, 14:12:32 Rockstar rakstīja:
Vēl viena neliela problēma, cik sapratu, šitam vecajam motoram KTMs atsevišķi nepiedāvā atsperi, ir jāpiemeklē pēc izmēriem no kaut kāda blīvslēga.
Kāds šeit ir to darījis? Izmēri ir zināmi, bet vai viņas visas būs derīgas? Nav baigā vēlme eksperimentēt ar to atsperi un vēlāk lasīt viņu kopā pa motoru

http://youtu.be/cA-DU89_1Wg

Komentāros ir skf salniks ar Nr bet vai lv pieejams hz

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

rinalds2m
14. Jul 2015, 22:55#598

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 280

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Laikam jau offtopics sanāk, bet mošk kāds ar divtakteriem arī ir krāmējies un var pakomentēt šo?




Čalis, kas tur video stāsta it kā ir ar 40 gadu moču remonta pieredzi un šķiet ka zina ko runā.

Offline

Xmocis
28. Aug 2015, 22:07#599

Kopš: 18. Jun 2013

Ziņojumi: 15

Braucu ar: KTM 590 sidecar

Varbūt kādam ir kāds lietots sajūga darba cilindrs - pie motora, kas nāk? - 525 KTM
Baigi vaig!

Offline

zweers
28. Aug 2015, 22:36#600

Kopš: 30. Oct 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 81

Braucu ar: SX 520, R1


28 Aug 2015, 22:07:08 Xmocis rakstīja:
Varbūt kādam ir kāds lietots sajūga darba cilindrs - pie motora, kas nāk? - 525 KTM
Baigi vaig!


ja nav salauzts tad viņus var saremontēt!!!!

Offline