Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
kurbuls
04. Nov 2008, 07:08#141

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


03 Nov 2008, 23:59:41 Goblins rakstīja:

03 Nov 2008, 22:37:47 kurbuls rakstīja:
Goblin, nevis XS bet SX
Atskjiras ar to ka, viens ir krosa mocis (SX) otrs t.s. crosscountry (XC). 2005 gads bija pirmais, kad taadi paraadiijaas. Kaada lielvalsts tadus bija pasuutiijusi, bet visu partiju neiztirgoja. Cena bija salda - 4500 EUR par jaunu. Savam pieliku el.starteri un 5,6 robu. No SX un EXC atskjiras ar amiishiem - labi piemeeroti cross country braukshanai (miikstaaki kaa krosa, bet cietaaki kaa enduro)


ok sapratu,
bet muusdienas ja pareizi saprotu SXC un XC vairaak nerazho

automaatiski jautaajums liidz kuram gadam razhoja SXC un XC


XC bija iislaiciigs projekts - mocis endurokrosam. Laikam taa shtelle neaizgaaja vai modelju bija vnk par daudz.
SXC - taadu nezinu . Ir taadi SXS jeb navarochennie krosachi - tipa factory racing

-----------------
per rectum ad astra

Offline

uldens2
04. Nov 2008, 09:34#142

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Un ka ir MXC

Offline

kurbuls
04. Nov 2008, 09:44#143

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


04 Nov 2008, 09:34:38 uldens2 rakstīja:
Un ka ir MXC

Tie gadiijuma nav tuksnesha braukshanai paredzeetie ar lielo (13) baaku, 6 robiem (1-4 kaa krosiniekam). Ja atminja nevilj, tad taadi bija

-----------------
per rectum ad astra

Offline

endurists
04. Nov 2008, 09:50#144

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


04 Nov 2008, 09:44:44 kurbuls rakstīja:

04 Nov 2008, 09:34:38 uldens2 rakstīja:
Un ka ir MXC

Tie gadiijuma nav tuksnesha braukshanai paredzeetie ar lielo (13) baaku, 6 robiem (1-4 kaa krosiniekam). Ja atminja nevilj, tad taadi bija


Kurbul, iemet kontaktus kādam no enduro.lv večiem ja pazīsti. Dabūju vienu moci, kas ir uz RTU-TSK , gribu paprovēt vai iespējams legalizēt

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

envy
04. Nov 2008, 09:55#145

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


04 Nov 2008, 09:44:44 kurbuls rakstīja:

04 Nov 2008, 09:34:38 uldens2 rakstīja:
Un ka ir MXC

Tie gadiijuma nav tuksnesha braukshanai paredzeetie ar lielo (13) baaku, 6 robiem (1-4 kaa krosiniekam). Ja atminja nevilj, tad taadi bija
ir ir. pēc aprakstiem visur parādās desert racing!

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Indo
04. Nov 2008, 10:27#146

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Nu un kaa taadam KTM 450 ir ar motora h/resursiem?

-----------------

Offline

envy
04. Nov 2008, 10:39#147

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


04 Nov 2008, 10:27:44 Indo rakstīja:
Nu un kaa taadam KTM 450 ir ar motora h/resursiem?
cik zinu tāpat kā visiem! vēlams mainīt rashodņikus saskaņā ar UM

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

UDT
04. Nov 2008, 12:28#148

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


SXC - taadu nezinu . Ir taadi SXS jeb navarochennie krosachi - tipa factory racing


SXC ir LC4 modelis, naaca ar keihin FCR 41, karbikji

[ Šo ziņu laboja UDT, 04 Nov 2008, 12:31:26 ]



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

kurbuls
04. Nov 2008, 12:43#149

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


04 Nov 2008, 12:28:20 UDT rakstīja:

SXC - taadu nezinu . Ir taadi SXS jeb navarochennie krosachi - tipa factory racing


SXC ir LC4 modelis, naaca ar keihin FCR 41, karbikji

Bija taadi. Tikai kickstarteris. Ja dabuuja aizliet, tad vajadzeeja daudz speeka, lai to govi darbinaatu

-----------------
per rectum ad astra

Offline

uldens2
04. Nov 2008, 14:36#150

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

SXC nak ar starteri,vismaz divtukstošie gadi

Offline

UDT
04. Nov 2008, 14:50#151

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Jaa, jaa vinsh principaa ne ar ko, manupraat, neatskjiras no parasta LC4 tikai ar to karbikji.
Varbuut kaarba savaadaaka, ..a mosh arii nee ..

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

uldens2
04. Nov 2008, 15:17#152

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


04 Nov 2008, 14:50:28 UDT rakstīja:
Jaa, jaa vinsh principaa ne ar ko, manupraat, neatskjiras no parasta LC4 tikai ar to karbikji.
Varbuut kaarba savaadaaka, ..a mosh arii nee ..
Ja noliek blakus parastu lc4 un sxc,tad sxc izskatas kaulainaks.

Offline

endurists
04. Nov 2008, 15:33#153

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


04 Nov 2008, 15:17:37 uldens2 rakstīja:

04 Nov 2008, 14:50:28 UDT rakstīja:
Jaa, jaa vinsh principaa ne ar ko, manupraat, neatskjiras no parasta LC4 tikai ar to karbikji.
Varbuut kaarba savaadaaka, ..a mosh arii nee ..
Ja noliek blakus parastu lc4 un sxc,tad sxc izskatas kaulainaks.


Man ar grūti pamanīt atšķirību, bet pēc datiem vienam 132 Kg a otram 149Kg

Daži no SXC nāk ar mazo eļļas loku, bet LC4 enduro laikam visiem ir lielais loks, kur iet caur rāmi, kaut gan atradu bildes ar SXC un lielo eļļošanu

Te 640 LC4


Te 625 SXC

[ Šo ziņu laboja endurists, 04 Nov 2008, 15:37:06 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

UDT
04. Nov 2008, 15:53#154

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

aaa nu jaa atcereejos ka SXC veel naak izpluude savaadaaka, parastam LC4 ir bundulis pirms klusinaataaja, SXC nav. Nu un pats klusinaataajs arii savaadaaks.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

DM
04. Nov 2008, 16:42#155

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic

Lūdzu izglītojiet mani
Kā ir hardendūriem / krosiniekiem ar remontu biežumu, t.i. pēc cik motorstundām (perodiski)ir jātaisa "apkope" ar visām izrietošajām detaļu nomaiņām ? Cik tas apmēram izmaksā ?
Kāpēc jautāju - lai varētu izlemt pirkt jaunu = dārgi, vai lietotu = salīdzinoši lēti, bet tekstiem > tikko bija lielā apkope, vai pēc remonta nogājis tikai 10 m/h, vai tipa sēdies un brauc - viss nesen salikts jauns ... ne vienmēr var ticēt t.i. var ielidot uz naudām, kas varbūt nemaz nav vērtas šī mo. Varbūt ir kādas hroniskās kaites attiecīgo marku attiecīgajiem modeļiem

Offline

kurbuls
04. Nov 2008, 18:31#156

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


04 Nov 2008, 15:33:07 endurists rakstīja:

04 Nov 2008, 15:17:37 uldens2 rakstīja:

04 Nov 2008, 14:50:28 UDT rakstīja:
Jaa, jaa vinsh principaa ne ar ko, manupraat, neatskjiras no parasta LC4 tikai ar to karbikji.
Varbuut kaarba savaadaaka, ..a mosh arii nee ..
Ja noliek blakus parastu lc4 un sxc,tad sxc izskatas kaulainaks.


Man ar grūti pamanīt atšķirību, bet pēc datiem vienam 132 Kg a otram 149Kg

Daži no SXC nāk ar mazo eļļas loku, bet LC4 enduro laikam visiem ir lielais loks, kur iet caur rāmi, kaut gan atradu bildes ar SXC un lielo eļļošanu

Truba, pasazhiera kaapshlji, akjis + el.starteris, vieglaaka aizmug. riepa + veel kauch kas

-----------------
per rectum ad astra

Offline

DM
05. Nov 2008, 22:11#157

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic


04 Nov 2008, 16:42:29 DM rakstīja:
Lūdzu izglītojiet mani
Kā ir hardendūriem / krosiniekiem ar remontu biežumu, t.i. pēc cik motorstundām (perodiski)ir jātaisa "apkope" ar visām izrietošajām detaļu nomaiņām ? Cik tas apmēram izmaksā ?
Kāpēc jautāju - lai varētu izlemt pirkt jaunu = dārgi, vai lietotu = salīdzinoši lēti, bet tekstiem > tikko bija lielā apkope, vai pēc remonta nogājis tikai 10 m/h, vai tipa sēdies un brauc - viss nesen salikts jauns ... ne vienmēr var ticēt t.i. var ielidot uz naudām, kas varbūt nemaz nav vērtas šī mo. Varbūt ir kādas hroniskās kaites attiecīgo marku attiecīgajiem modeļiem

kur palikuši visi lietpratēji?

Offline

Modrs
05. Nov 2008, 22:19#158

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

nu manam husim nekas nesēžas, un nav jāskaita m/h. LC4 LC8 arī nekas nav jāskaita. 450 gondām sēžoties vārstu sēžas, nu kvz, kā brauc, ja pļurina pa mežiem kā mēs, tad gan jau ilgāk iet
karoč, ja kauj un taisa baigo caurvēju cilindros, tad arī resurss samazinās

Offline

ggg
05. Nov 2008, 22:22#159

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505


05 Nov 2008, 22:11:20 DM rakstīja:

04 Nov 2008, 16:42:29 DM rakstīja:
Lūdzu izglītojiet mani
Kā ir hardendūriem / krosiniekiem ar remontu biežumu, t.i. pēc cik motorstundām (perodiski)ir jātaisa "apkope" ar visām izrietošajām detaļu nomaiņām ? Cik tas apmēram izmaksā ?
Kāpēc jautāju - lai varētu izlemt pirkt jaunu = dārgi, vai lietotu = salīdzinoši lēti, bet tekstiem > tikko bija lielā apkope, vai pēc remonta nogājis tikai 10 m/h, vai tipa sēdies un brauc - viss nesen salikts jauns ... ne vienmēr var ticēt t.i. var ielidot uz naudām, kas varbūt nemaz nav vērtas šī mo. Varbūt ir kādas hroniskās kaites attiecīgo marku attiecīgajiem modeļiem

kur palikuši visi lietpratēji?

123reizes aprunāta tēma,labāk pirkt jaunu,krosiniekam izmaksas te viens bij aprēķinājis 50Ls/H,tas laikam sportā,man liekas kad varētu kādi apm.10Ls/H

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

kurbuls
05. Nov 2008, 22:35#160

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Laikam aizmirsi mocha veertiibas krishanos iereekjinaat. Paskaiti, toch vairaak sanaaks

-----------------
per rectum ad astra

Offline