Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
karlsons
20. Aug 2019, 20:32#1461

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3413

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


20 Aug 2019, 17:45:29 Kurbo rakstīja:

20 Aug 2019, 15:32:20 Bagars rakstīja:
...

paldies,par saprotamu atbildi.

par rezerves daļām jautāju,lai nav gadījums,ka pa relatīvu sviestmaizi dabū braucamo,bet remonta gadījumā visu ar uzviju pazaudē,kaut bija iespējams no tā izvairīties,izvēloties citu modeli/ražotāju


Nē.


P.s. kāds ir hardenduro resursnieks

[ Šo ziņu laboja karlsons, 20 Aug 2019, 20:33:22 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Rok
20. Aug 2019, 22:56#1462

Kopš: 12. Jul 2017

Ziņojumi: 24

Braucu ar: CRF 1000 Africa Twin


20 Aug 2019, 20:32:22 karlsons rakstīja:

20 Aug 2019, 17:45:29 Kurbo rakstīja:

20 Aug 2019, 15:32:20 Bagars rakstīja:
...

paldies,par saprotamu atbildi.

par rezerves daļām jautāju,lai nav gadījums,ka pa relatīvu sviestmaizi dabū braucamo,bet remonta gadījumā visu ar uzviju pazaudē,kaut bija iespējams no tā izvairīties,izvēloties citu modeli/ražotāju


Nē.


P.s. kāds ir hardenduro resursnieks

Mūžīgs, ja ņem Honda XR650...
Neticiet, uzrakstiet pa taisno Japānu...

Offline

karlsons
20. Aug 2019, 23:13#1463

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3413

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


20 Aug 2019, 22:56:37 Rok rakstīja:

20 Aug 2019, 20:32:22 karlsons rakstīja:

20 Aug 2019, 17:45:29 Kurbo rakstīja:

20 Aug 2019, 15:32:20 Bagars rakstīja:
...

paldies,par saprotamu atbildi.

par rezerves daļām jautāju,lai nav gadījums,ka pa relatīvu sviestmaizi dabū braucamo,bet remonta gadījumā visu ar uzviju pazaudē,kaut bija iespējams no tā izvairīties,izvēloties citu modeli/ražotāju


Nē.


P.s. kāds ir hardenduro resursnieks

Mūžīgs, ja ņem Honda XR650...
Neticiet, uzrakstiet pa taisno Japānu...



Kā tad

[ Šo ziņu laboja karlsons, 20 Aug 2019, 23:14:25 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

karlo1941
21. Aug 2019, 09:45#1464

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

laikam runa gāja par šo Honda XR650L, no 1993-2000.
analogs laikam ir Suzuki DR650SE, no 1996-2009

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

JohnyW
21. Aug 2019, 14:09#1465

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


21 Aug 2019, 09:45:50 karlo1941 rakstīja:
laikam runa gāja par šo Honda XR650L, no 1993-2000.
analogs laikam ir Suzuki DR650SE, no 1996-2009

To DR650SE ražo vēl joporjām.. Tik netirgo te..

Offline

mexa
21. Aug 2019, 14:23#1466

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Te runa iet par hardiem, devis dr un drz limenja "duaaliem" hards ir viegls un jaudiigs, dr tur neka netraapa, mazais xr veel kuda nishlo. Tt iesakumam ar butu ok. Bet salidzinot ar realiem hardiem... ko tur salidzinat

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Gasjs
21. Aug 2019, 14:42#1467

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 258

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Pastāsties nespeciālistam (man) - cik dziļā pakaļā ir jālien, cik nikni ir jāmāk braukt, lai mazs dual sport (līdz 150kg - DRZ400, TE510) jau būtu nepietiekams. To, ka 100kg ir vieglāk no purva iznest ārā nekā 150kg, saprotu.

Šis ir bez ironijas. Tēma interesē, bet man ir pilnīgi sveša.

Offline

Archy96
21. Aug 2019, 17:04#1468

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Aug 2019, 16:28:41 Bagars rakstīja:

21 Aug 2019, 14:42:07 Gasjs rakstīja:
Pastāsties nespeciālistam (man) - cik dziļā pakaļā ir jālien, cik nikni ir jāmāk braukt, lai mazs dual sport (līdz 150kg - DRZ400, TE510) jau būtu nepietiekams. ..

Jāielien šajā pakaļā un tā jāprot braukt

Arī šeit

Visur citur pietiks ar šo
True story

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Gasjs
21. Aug 2019, 18:16#1469

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 258

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Tā jau domāju. Manam skillam un ambīcijām ar drz pietiktu atliektiem galiem.

Interesanti tikai, vai visi brašie komentētāji brauc Romaniacos utml. Par tiem dažiem, kas brauc, informēts esmu.

Offline

shiirs
21. Aug 2019, 18:50#1470

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander


21 Aug 2019, 14:42:07 Gasjs rakstīja:
Pastāsties nespeciālistam (man) - cik dziļā pakaļā ir jālien, cik nikni ir jāmāk braukt, lai mazs dual sport (līdz 150kg - DRZ400, TE510) jau būtu nepietiekams. To, ka 100kg ir vieglāk no purva iznest ārā nekā 150kg, saprotu.

Šis ir bez ironijas. Tēma interesē, bet man ir pilnīgi sveša.


Nu nezinu. 150kg manuprāt jau ir baigi daudz. Vienīgi tie reģistrējamie hārdiņi jau kosmosu maksā, drz tas tāds vidusceļš, iesākumam būs ok. Iesākumam jau jebkas ir ok, vēlak tikai saproti ko īsti gribi, es piemēram no transalpa palēnam tiku līdz tt, pa vidu man vēl vid kaut kas bija. Tt pēc papiriem svēra 138kg, jo bija bez startera, bet tapat likās smags. Un tagad beidzot sapratu ka man vislabāk patīk gāzt ar kvadru un uz močiem atpakaļ kaut kā nevelk. pusmūža krīze laikam

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

Archy96
21. Aug 2019, 21:02#1471

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Aug 2019, 18:16:20 Gasjs rakstīja:
Tā jau domāju. Manam skillam un ambīcijām ar drz pietiktu atliektiem galiem.

Interesanti tikai, vai visi brašie komentētāji brauc Romaniacos utml. Par tiem dažiem, kas brauc, informēts esmu.


Mans viedoklis tāds - ja negribās tērēt lielu $$$ un tikai pavizināties pa mežu just for fun, tad der jebkurš braucamais, kas nav smagāks par 150kg. Tikai labas riepas vajag un viss.

Mīnuss ir tāds, ka ar šādu braucamo diez ko labi nesanāks offroad braukšanas prasmes atstrādāt, tikai basic level iemaņas iegūt, jo piekare sūds un svars liels, kā arī dzinēji tādi gausi. Regulāri velkot laukā to drapaku no grāvjiem vai purviem sapratīsi, ka ir vai nu jākačā baigais krampis, jāiemācās braukt tā, lai nenoslīktu.......jeb abas iepriekšējās opcijas + sporta hard enduro mocis pilnai laimei.

Tas katram pašam jāizdomā. Ar labu moci, var iemācīties labi braukt, un tad jau ir pavisam cits braukšanas prieks

P.S. Romanjakos ar atbilstošu moci ir smaaaaagi pa īsu, tur arī braucējam jābūt atbilstošam

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
21. Aug 2019, 21:31#1472

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Te510 diez vai buus pa iisu, te runa par husi. Romaniacs ne prichom, archy pareizi saka-leets kustinamais drapaks nedos riktiigu ponju par leksanu pari balkim, citiem elementiem. Jebkura pieredze ir pieredze. Bet ja gribaas hardenduro-tad arii tauta saka, ka drz nene, dr velvairak nene. Talak diktee maks. Hardenduro, vai vismaz dirsaa liishana nozime vietas kur nokriitot mocha svars dod visu. cik viegli izvilksi no purva, kur paari asiim iestigsi. Iepisiisi graavii ar krumiem utt. Tie smagie drapaki muskulus ta trenees, BET, izbrauc ar Dr, tad Tt ar starteri, tad tt bez startera, tad joka peec 250cc 2T Lai paspaida nervu, tad kaadu hardu ap 500cc, tad kaadu 4 robu krosinieku. Un tu sapratiisi kapec visi meza kapletaji saka-viegls/jaudiigs. Maka biezums tev savs. Bet sapratisi, visus shos izbraucot, ka vinji visi dazaadi, jo jaunaaks krutaaks-jo atsaucigaks, piekare atstrada kudi labaak, tos pasus gulosos kokus, kalnus utt. Un kadu gribi izdomasi pats. Nu nevar tik viegli ieteikt, katram sava gaume. Bet govis mezaa negana!

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

karlo1941
22. Aug 2019, 10:06#1473

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

izklausās kā pēc grāmatas.

cik ta vajag vienību īstam motobraucējam?

nu vienu droši vien vajag, lai aizbrauktu ikdienā uz darbu.

nu otru vajag, lai kopā ar sievu aizbrauktu uz Šveices Alpiem pazvejot zivis kādā ezerā.

nu trešo vajag, lai pazīmētos pie McDonalda. un protams pazīmētos ar foršo izpūtēju, kā arī pagāzēt no no McDonalda līdz pirmajam krustojumam.

tad nu ceturto vajag, lai ielīstu dirsā līdz ausīm un ar priecīgu acu skatienu pārrastos mājās ar džipu (jo moci drīkst pārvadāt tikai piekabē ...)

piektais laikam vajadzīgs kā ceļojošais vimpelis. Paņēmu, izmēģināju, tad nu nomainīju kādu no esošajiem.

nu kautkā tā man sanāca. + protams ir vajadzīga garāža, kur to turēt.

p.s. sestais laikam ir vajadzīgs, ar kuru var atbraukt no Marokas.

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

karlo1941
22. Aug 2019, 10:06#1474

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

un kur tirgo?


21 Aug 2019, 14:09:28 JohnyW rakstīja:

21 Aug 2019, 09:45:50 karlo1941 rakstīja:
laikam runa gāja par šo Honda XR650L, no 1993-2000.
analogs laikam ir Suzuki DR650SE, no 1996-2009

To DR650SE ražo vēl joporjām.. Tik netirgo te..


-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

karlsons
22. Aug 2019, 10:19#1475

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3413

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


21 Aug 2019, 14:42:07 Gasjs rakstīja:
Pastāsties nespeciālistam (man) - cik dziļā pakaļā ir jālien, cik nikni ir jāmāk braukt, lai mazs dual sport (līdz 150kg - DRZ400, TE510) jau būtu nepietiekams. To, ka 100kg ir vieglāk no purva iznest ārā nekā 150kg, saprotu.

Šis ir bez ironijas. Tēma interesē, bet man ir pilnīgi sveša.


nu tak ņem to DRZ un vālē.... apniks, sapratīsi ko vajag - pārdosi un nopirksi ko gribi.

galu galā te nav dualsport topiks

un ir cilvēki, kuriem hard enduro ir vilkšana pa stigām uz 140 kmh

nu jā un kur ar normāļu hardu - 2t 300cc vai 4t350 cc izbrauks, tur dualsports paliks.... nu aptuveni tā.

[ Šo ziņu laboja karlsons, 22 Aug 2019, 10:22:23 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

MIGs
22. Aug 2019, 10:31#1476

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vienīgais iemesls nepirkt mūsdienīgu hārdu ir maka biezums. Savādāk neredzu NEVIENU argumentu lai skatītos uz ko vecu, tehniski atpalikušu, vārgu, un padzīvojušu.
Piebildīšu, ka piemēram labāka amortizācija reizēm var izglābt no nepatīkamām situācijām.

Labi, ka neviens vairs neiesaka "nenobraucamos" Dominatorus.

Bet pilsonis jau tā īsti nemaz nav definējis maka biezumu.

-----------------

Offline

karlsons
22. Aug 2019, 10:54#1477

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3413

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

nu var jau arī dirsu slaucīt ar dadža lapu... un dirst, nenovelkot bikses un karburatoru jaukt ar roraClēgu

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

shiirs
22. Aug 2019, 12:17#1478

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander


22 Aug 2019, 10:31:22 MIGs rakstīja:
Vienīgais iemesls nepirkt mūsdienīgu hārdu ir maka biezums. Savādāk neredzu NEVIENU argumentu lai skatītos uz ko vecu, tehniski atpalikušu, vārgu, un padzīvojušu.
Piebildīšu, ka piemēram labāka amortizācija reizēm var izglābt no nepatīkamām situācijām.

Labi, ka neviens vairs neiesaka "nenobraucamos" Dominatorus.

Bet pilsonis jau tā īsti nemaz nav definējis maka biezumu.


Pilnībā var piekrist. Bet ja čalis izskata drz, tad noteikti 8-9 štukas viņam nav.
Plus ar jaunu modernu aparātu tomēr tā braukšana ir daudz daudz vieglāka.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

Negantelis
22. Aug 2019, 12:55#1479

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Jebkas kas ir lielāks par drz mežam īsti nederēs.Kad uzsāku bezceļa gaitas arī paņēmu drz,pirmajiem diviem gadiem lai saprastu kas ir kas,der. Tālāk.jau jāskatās,ja grib kāpināt ātrumu un braukšanas tehniku un pie tam vel.palikt veselam tad jāskatās kas niknāks.



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

JohnyW
22. Aug 2019, 16:03#1480

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


22 Aug 2019, 10:06:45 karlo1941 rakstīja:
un kur tirgo?


21 Aug 2019, 14:09:28 JohnyW rakstīja:

21 Aug 2019, 09:45:50 karlo1941 rakstīja:
laikam runa gāja par šo Honda XR650L, no 1993-2000.
analogs laikam ir Suzuki DR650SE, no 1996-2009

To DR650SE ražo vēl joporjām.. Tik netirgo te..


Tirgo visur, tik ne jevropā..
USA, CAN, Austrālija.
No Gondas lielā dualSport (Lasi - XR650r) ar to DR arī atšķiras, ka to vēl ražo. Gonda gan gājusi tālāk citos virzienos ar DualSport definīciju un procuktu, bet tas jau cits stāsts..
Reku vari apskatīt cenu:
https://www.suzuki.ca/?q=en/node/4862

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 22 Aug 2019, 16:04:57 ]

Offline