Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
Bagars
20. Aug 2019, 14:51#1461

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3978

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi


20 Aug 2019, 11:11:08 VATERLAND rakstīja:

.... hàrdenieki dalās resursniekos un stundeniekos.
Resursnieki tika ražoti līdz 2000 gadu sākumposmam, kam sekoja jau pieminētie stundenieki.



Kur tu šito ņēmi? Avotu studijā!
Kur rāvi šitos terminus? Ar ko tieši un kā tie atšķiras?


hardenieks, kas robezojas ar triàlu pager 2T izvèli, nevis 4T, kur DRZ vai ...


kur var nopirkt šito sviestu?

https://www.youtube.com/watch?v=oPRwh_dUJuc

[ Šo ziņu laboja Bagars, 20 Aug 2019, 15:06:27 ]

Offline

Bagars
20. Aug 2019, 15:32#1462

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3978

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi


20 Aug 2019, 10:54:41 Kurbo rakstīja:
Jautāšu savādāk - rezerves daļas priekš pavecākiem Yamaha Wr,Suzuki Drz,Husaberg ir iespējams dabūt bez liela čakara,vai tur jau sākas pielāgošana un praktiskais latvietis?

Kāpēc tev vajadzīgas rezerves daļas, ja šajā esi =0
Sorry, bet to secināju no taviem iepriekšējiem jautājumiem, jo nekādu izklāstu par savām spējām un vēlmēm neesi sniedzis.
Tāpat arī pielāgošanā un praktiskajā latvietī neko sliktu nesaskatu. Jo, patiesībā, tas ir tas, uz ko tehniski advancēti pilsoņi pelna.
Ja pašam ar to pieredzes nav, tad vispirms sameklē attiecīgu "dakteri", kam uzticies, un tad risini problēmu. Internātā reti kurš uzņemas atbildību par savu tirdziņu.

WHICH DIRT BIKE SHOULD I BUY!?

Patiesībā, pats jau pareizi domāji..

19 Aug 2019, 15:00:50 Kurbo rakstīja:
Vai pirmajam hard mocim ir vērts baigi iespringt uz ražotāju,it sevišķi ja skatos lietota braucamā virzienā?
... varbūt vienkāršāk ir nopirkt un tad laika gaitā saprast,kas ir svarīgākais?

BETA 2019 ENDURO REVIEW KNOWN ISSUES & COMMON PROBLEMS

KTM kasjaki
BETA MAIN BEARING FAILURES
BETA OWNERS: SECURE YOUR OIL INJECTION TUBES!
Kad katru rītu epasts piebērts ar service bulletiem, tad gribas tikai vecu mo

P.s. vecs HSB toč nebūs laba izvēle

[ Šo ziņu laboja Bagars, 20 Aug 2019, 17:05:26 ]

Offline

Kurbo
20. Aug 2019, 17:45#1463

Kopš: 05. May 2019

Ziņojumi: 9

Braucu ar:


20 Aug 2019, 15:32:20 Bagars rakstīja:
...

paldies,par saprotamu atbildi.

par rezerves daļām jautāju,lai nav gadījums,ka pa relatīvu sviestmaizi dabū braucamo,bet remonta gadījumā visu ar uzviju pazaudē,kaut bija iespējams no tā izvairīties,izvēloties citu modeli/ražotāju

Offline

mexa
20. Aug 2019, 17:59#1464

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: VT

es par to rakstīju, ka vienam motora augša lētāka otram apakša... nu tu gan DRZ ar WR pielīdzināji izdomā ko gribi ņemt, tobiš cik dziļi mežā, stiept no jajebu purva kalnā tad protams Hardinieks, 2t vai 4t, atkal cik mīzējnervs atļauj pirmajam sprideklim. bet atkal mazāks 2t būs viegls un ērts hard apstākļos, daudzi proraideri mauc ar 3xxcc 2t...
ja vispār nezini ko gribi, kautko paņem un mācies no kļūdām, tad labojies, ņem citu un atkal. un tā katrs sev arī pielasa savu braucamo kas tīk. man piemēram gribejās husi/crf/ktm ap 500cc, bet tagad iespējams ņemtu kādu 2t spridzekli, tie protams karburētie ir jūtīgi pret atmosfēru, bet tā jau sporta tehnika, nevis sēnes lasīt, un tam ir savas nianses. citi atkal ņem pirmo te510 un mauc laimīgi, mācās, brauc sacenes labo, un atkal brauc. neviens nepateiks ko tu gribi.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

karlsons
20. Aug 2019, 20:32#1465

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3242

Braucu ar: motorzāģi


20 Aug 2019, 17:45:29 Kurbo rakstīja:

20 Aug 2019, 15:32:20 Bagars rakstīja:
...

paldies,par saprotamu atbildi.

par rezerves daļām jautāju,lai nav gadījums,ka pa relatīvu sviestmaizi dabū braucamo,bet remonta gadījumā visu ar uzviju pazaudē,kaut bija iespējams no tā izvairīties,izvēloties citu modeli/ražotāju


Nē.


P.s. kāds ir hardenduro resursnieks

[ Šo ziņu laboja karlsons, 20 Aug 2019, 20:33:22 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Rok
20. Aug 2019, 22:56#1466

Kopš: 12. Jul 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar: CRF 1000 Africa Twin


20 Aug 2019, 20:32:22 karlsons rakstīja:

20 Aug 2019, 17:45:29 Kurbo rakstīja:

20 Aug 2019, 15:32:20 Bagars rakstīja:
...

paldies,par saprotamu atbildi.

par rezerves daļām jautāju,lai nav gadījums,ka pa relatīvu sviestmaizi dabū braucamo,bet remonta gadījumā visu ar uzviju pazaudē,kaut bija iespējams no tā izvairīties,izvēloties citu modeli/ražotāju


Nē.


P.s. kāds ir hardenduro resursnieks

Mūžīgs, ja ņem Honda XR650...
Neticiet, uzrakstiet pa taisno Japānu...

Offline

karlsons
20. Aug 2019, 23:13#1467

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3242

Braucu ar: motorzāģi


20 Aug 2019, 22:56:37 Rok rakstīja:

20 Aug 2019, 20:32:22 karlsons rakstīja:

20 Aug 2019, 17:45:29 Kurbo rakstīja:

20 Aug 2019, 15:32:20 Bagars rakstīja:
...

paldies,par saprotamu atbildi.

par rezerves daļām jautāju,lai nav gadījums,ka pa relatīvu sviestmaizi dabū braucamo,bet remonta gadījumā visu ar uzviju pazaudē,kaut bija iespējams no tā izvairīties,izvēloties citu modeli/ražotāju


Nē.


P.s. kāds ir hardenduro resursnieks

Mūžīgs, ja ņem Honda XR650...
Neticiet, uzrakstiet pa taisno Japānu...



Kā tad

[ Šo ziņu laboja karlsons, 20 Aug 2019, 23:14:25 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

karlo1941
21. Aug 2019, 09:45#1468

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 413

Braucu ar: BMW

laikam runa gāja par šo Honda XR650L, no 1993-2000.
analogs laikam ir Suzuki DR650SE, no 1996-2009

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

JohnyW
21. Aug 2019, 14:09#1469

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 538

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


21 Aug 2019, 09:45:50 karlo1941 rakstīja:
laikam runa gāja par šo Honda XR650L, no 1993-2000.
analogs laikam ir Suzuki DR650SE, no 1996-2009

To DR650SE ražo vēl joporjām.. Tik netirgo te..

Offline

mexa
21. Aug 2019, 14:23#1470

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: VT

Te runa iet par hardiem, devis dr un drz limenja "duaaliem" hards ir viegls un jaudiigs, dr tur neka netraapa, mazais xr veel kuda nishlo. Tt iesakumam ar butu ok. Bet salidzinot ar realiem hardiem... ko tur salidzinat

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Gasjs
21. Aug 2019, 14:42#1471

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 216

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Pastāsties nespeciālistam (man) - cik dziļā pakaļā ir jālien, cik nikni ir jāmāk braukt, lai mazs dual sport (līdz 150kg - DRZ400, TE510) jau būtu nepietiekams. To, ka 100kg ir vieglāk no purva iznest ārā nekā 150kg, saprotu.

Šis ir bez ironijas. Tēma interesē, bet man ir pilnīgi sveša.

Offline

Archy96
21. Aug 2019, 17:04#1472

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13263

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


21 Aug 2019, 16:28:41 Bagars rakstīja:

21 Aug 2019, 14:42:07 Gasjs rakstīja:
Pastāsties nespeciālistam (man) - cik dziļā pakaļā ir jālien, cik nikni ir jāmāk braukt, lai mazs dual sport (līdz 150kg - DRZ400, TE510) jau būtu nepietiekams. ..

Jāielien šajā pakaļā un tā jāprot braukt

Arī šeit

Visur citur pietiks ar šo
True story

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Gasjs
21. Aug 2019, 18:16#1473

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 216

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Tā jau domāju. Manam skillam un ambīcijām ar drz pietiktu atliektiem galiem.

Interesanti tikai, vai visi brašie komentētāji brauc Romaniacos utml. Par tiem dažiem, kas brauc, informēts esmu.

Offline

shiirs
21. Aug 2019, 18:50#1474

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 591

Braucu ar: CanAm Outlander


21 Aug 2019, 14:42:07 Gasjs rakstīja:
Pastāsties nespeciālistam (man) - cik dziļā pakaļā ir jālien, cik nikni ir jāmāk braukt, lai mazs dual sport (līdz 150kg - DRZ400, TE510) jau būtu nepietiekams. To, ka 100kg ir vieglāk no purva iznest ārā nekā 150kg, saprotu.

Šis ir bez ironijas. Tēma interesē, bet man ir pilnīgi sveša.


Nu nezinu. 150kg manuprāt jau ir baigi daudz. Vienīgi tie reģistrējamie hārdiņi jau kosmosu maksā, drz tas tāds vidusceļš, iesākumam būs ok. Iesākumam jau jebkas ir ok, vēlak tikai saproti ko īsti gribi, es piemēram no transalpa palēnam tiku līdz tt, pa vidu man vēl vid kaut kas bija. Tt pēc papiriem svēra 138kg, jo bija bez startera, bet tapat likās smags. Un tagad beidzot sapratu ka man vislabāk patīk gāzt ar kvadru un uz močiem atpakaļ kaut kā nevelk. pusmūža krīze laikam

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

Archy96
21. Aug 2019, 21:02#1475

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13263

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


21 Aug 2019, 18:16:20 Gasjs rakstīja:
Tā jau domāju. Manam skillam un ambīcijām ar drz pietiktu atliektiem galiem.

Interesanti tikai, vai visi brašie komentētāji brauc Romaniacos utml. Par tiem dažiem, kas brauc, informēts esmu.


Mans viedoklis tāds - ja negribās tērēt lielu $$$ un tikai pavizināties pa mežu just for fun, tad der jebkurš braucamais, kas nav smagāks par 150kg. Tikai labas riepas vajag un viss.

Mīnuss ir tāds, ka ar šādu braucamo diez ko labi nesanāks offroad braukšanas prasmes atstrādāt, tikai basic level iemaņas iegūt, jo piekare sūds un svars liels, kā arī dzinēji tādi gausi. Regulāri velkot laukā to drapaku no grāvjiem vai purviem sapratīsi, ka ir vai nu jākačā baigais krampis, jāiemācās braukt tā, lai nenoslīktu.......jeb abas iepriekšējās opcijas + sporta hard enduro mocis pilnai laimei.

Tas katram pašam jāizdomā. Ar labu moci, var iemācīties labi braukt, un tad jau ir pavisam cits braukšanas prieks

P.S. Romanjakos ar atbilstošu moci ir smaaaaagi pa īsu, tur arī braucējam jābūt atbilstošam

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
21. Aug 2019, 21:31#1476

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: VT

Te510 diez vai buus pa iisu, te runa par husi. Romaniacs ne prichom, archy pareizi saka-leets kustinamais drapaks nedos riktiigu ponju par leksanu pari balkim, citiem elementiem. Jebkura pieredze ir pieredze. Bet ja gribaas hardenduro-tad arii tauta saka, ka drz nene, dr velvairak nene. Talak diktee maks. Hardenduro, vai vismaz dirsaa liishana nozime vietas kur nokriitot mocha svars dod visu. cik viegli izvilksi no purva, kur paari asiim iestigsi. Iepisiisi graavii ar krumiem utt. Tie smagie drapaki muskulus ta trenees, BET, izbrauc ar Dr, tad Tt ar starteri, tad tt bez startera, tad joka peec 250cc 2T Lai paspaida nervu, tad kaadu hardu ap 500cc, tad kaadu 4 robu krosinieku. Un tu sapratiisi kapec visi meza kapletaji saka-viegls/jaudiigs. Maka biezums tev savs. Bet sapratisi, visus shos izbraucot, ka vinji visi dazaadi, jo jaunaaks krutaaks-jo atsaucigaks, piekare atstrada kudi labaak, tos pasus gulosos kokus, kalnus utt. Un kadu gribi izdomasi pats. Nu nevar tik viegli ieteikt, katram sava gaume. Bet govis mezaa negana!

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

karlo1941
22. Aug 2019, 10:06#1477

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 413

Braucu ar: BMW

izklausās kā pēc grāmatas.

cik ta vajag vienību īstam motobraucējam?

nu vienu droši vien vajag, lai aizbrauktu ikdienā uz darbu.

nu otru vajag, lai kopā ar sievu aizbrauktu uz Šveices Alpiem pazvejot zivis kādā ezerā.

nu trešo vajag, lai pazīmētos pie McDonalda. un protams pazīmētos ar foršo izpūtēju, kā arī pagāzēt no no McDonalda līdz pirmajam krustojumam.

tad nu ceturto vajag, lai ielīstu dirsā līdz ausīm un ar priecīgu acu skatienu pārrastos mājās ar džipu (jo moci drīkst pārvadāt tikai piekabē ...)

piektais laikam vajadzīgs kā ceļojošais vimpelis. Paņēmu, izmēģināju, tad nu nomainīju kādu no esošajiem.

nu kautkā tā man sanāca. + protams ir vajadzīga garāža, kur to turēt.

p.s. sestais laikam ir vajadzīgs, ar kuru var atbraukt no Marokas.

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

karlo1941
22. Aug 2019, 10:06#1478

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 413

Braucu ar: BMW

un kur tirgo?


21 Aug 2019, 14:09:28 JohnyW rakstīja:

21 Aug 2019, 09:45:50 karlo1941 rakstīja:
laikam runa gāja par šo Honda XR650L, no 1993-2000.
analogs laikam ir Suzuki DR650SE, no 1996-2009

To DR650SE ražo vēl joporjām.. Tik netirgo te..


-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

karlsons
22. Aug 2019, 10:19#1479

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3242

Braucu ar: motorzāģi


21 Aug 2019, 14:42:07 Gasjs rakstīja:
Pastāsties nespeciālistam (man) - cik dziļā pakaļā ir jālien, cik nikni ir jāmāk braukt, lai mazs dual sport (līdz 150kg - DRZ400, TE510) jau būtu nepietiekams. To, ka 100kg ir vieglāk no purva iznest ārā nekā 150kg, saprotu.

Šis ir bez ironijas. Tēma interesē, bet man ir pilnīgi sveša.


nu tak ņem to DRZ un vālē.... apniks, sapratīsi ko vajag - pārdosi un nopirksi ko gribi.

galu galā te nav dualsport topiks

un ir cilvēki, kuriem hard enduro ir vilkšana pa stigām uz 140 kmh

nu jā un kur ar normāļu hardu - 2t 300cc vai 4t350 cc izbrauks, tur dualsports paliks.... nu aptuveni tā.

[ Šo ziņu laboja karlsons, 22 Aug 2019, 10:22:23 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

MIGs
22. Aug 2019, 10:31#1480

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4221

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vienīgais iemesls nepirkt mūsdienīgu hārdu ir maka biezums. Savādāk neredzu NEVIENU argumentu lai skatītos uz ko vecu, tehniski atpalikušu, vārgu, un padzīvojušu.
Piebildīšu, ka piemēram labāka amortizācija reizēm var izglābt no nepatīkamām situācijām.

Labi, ka neviens vairs neiesaka "nenobraucamos" Dominatorus.

Bet pilsonis jau tā īsti nemaz nav definējis maka biezumu.

-----------------

Offline

Top.LV