Vārdusakot gads un 10k man gandrīz ar 800GSA apkārt un jau ir šādas tādas atziņas, kas patīk un kas ne.
1) Tas traktors grab! Jeibogu, vai nu tas ir tas peldošais bremžu rotors, kam ar roku pakustinot lufti jūt, vai dakšas priekšējās, vai plastmasas radiatora vāks vai viss tas kopā, bet braucot jau pa asāku bruģi skaņa tāda, ka viņš tūlīt izjuks. Un tā bija jau izbraucot no salona. Reāli kaitina.
2) Gāze tāda asa, jūtīga, raustīga. Kad piešaujās, ir ok, bet mežā, kur to stūri krata, baigi viegli nejauši par daudz gāzi iedot, pat ne par daudz, bet par asu un tad ir baigais rāviens.
3) 24L tanks zem sēdekļa drusku rada grūtības lēnajos manevros. Liekas, ka ja priekšu ieraus kādā dziļākā smiltiņā, tad tur pat vismazākā inerce un nenoturēsies tas mocis stāvus. Droši vien tāda ietilpība nav vajadzība, cauri Mongolijas stepēm diezvai braukšu, cilivizētā pasaulē vairāk par 50-100km līdz DUS nav jābrauc.
4) Motors šķiet kādus 10 gadus novecojis. Vibrē rokas virs 120. Arī ar asfalta riepām.
Kas patīk:
Platā priekša un augstais stikls - ļoti patīkami braucot garus gabalus, nenogurst. Zemais sēdeklis diezgan ērts, nevar sūdzēties.
Mocis liekas ļoti stabils gan uz aslfalta, gan grants par spīti savam augstumam.
Izskatās labi! BMW māk sakomplektēt komforta gadžetus. Miglas lukturi spoži, siltās ručkas super, bagāžas stiprinājumi un kastes ļoti ērtas, izturīgas, var panest lielu svaru. ABS, ASC ļoti patīk.
Ja pirkums būtu jāizdara šodien gan, pirktu vai nu jauno Āfriku vai pāris gadus lietotu 1200GS. Ļoti interesē kā ir braukt ar 1200 salīdzinot ar 800. Ne jaudas ziņā, jo jauda nav tik būtiska, bet tīri komforts, vadāmība, bezceļos, utt.
Un 800gs, manuprāt, nav salīdzināms ar 1200gs. Esmu braucis ar abiem.
1200gs ir tīrs ielas mocis, bet 800gs ir enduro mocis ar kuru var braukt arī piķi.
26 Sep 2016, 13:39:50 ssandijss rakstīja:
Nekam tur nav jāgrab
Un 800gs, manuprāt, nav salīdzināms ar 1200gs. Esmu braucis ar abiem.
1200gs ir tīrs ielas mocis, bet 800gs ir enduro mocis ar kuru var braukt arī piķi.
Nekas tur nevibrē un nekaitina.
BTW: Ja kādam ir interese nomainīt savu BMW enduro uz BMW ielinieku, tad es savu tirgoju saite
26 Sep 2016, 13:31:51 JohnyW rakstīja:
Kkad dzirdēju intersantu atsauksmi par 1200GS, RU.
Lielais arī vibrējot un kaitinoši pat reizēm, salīdzinot ar cietiem opozītmotoriem..
Šajās brīvdienās izbraucu ar GS1200,mocis ĻOTI komfortabls salīdzinoši ar manu KTM Adventūri.Braucot pa asfaltu viennozīmīgi visi +++ Bembim.Pārsteidza vadāmība pie ātruma 120-130kmh.Bremzes gan ir švakākas nekā KTM.
Nobraucot no asfalta domāju kad visus plusus savāks KTM.
Pa dzelzceļu jābrauc ar vilcienu tanī reizē paši braucāt pa maliņu nevis špalām. Ar 800 arī smiltīs norakās. Un es biju domājis nevis bezceļu un purvus, bet daudzmaz braucamas vietas ar cietu segumu.
26 Sep 2016, 20:58:46 ssandijss rakstīja:
26 Sep 2016, 20:42:08 BonyFace rakstīja:
Un nevari izbraukt?
Izbraukt var pa taku arī ar Hārli
BonyFace, visu cieņu, esam braukuši ar tevi kopā, bet neatceros, ka biji sajūsmā par smiltīm un veco dzelzceļu
Ar 800gs smiltis un arī smagāks bezceļs nav problēma
26 Sep 2016, 16:36:11 nagan rakstīja:
Nu, ja lielais GS vibrē, tad pārējie agonijā kratās... Un ar kuriem opozītmotoriem te salīdzina... Hondai viens ir...
Nu tas jau tik tāds viedoklis.. tur gan čalis minēja vibrāciju pēc 6k rpm un ātru braukšanu, nav laikam īstais mocis ar ko vilkt uz 200. Un jā salīdzinājums laikam arī ne līdz kalam korekts, ar Hondas opozītu.
Džeks video runā neviennozīmīgi. 6 k apgriezienu 6. Ātrumā gs ir cik kmh? Paskatīšos, bet tie nav 130... Pa sūdīgiem ceļiem. Un nemin, kā un ar kādiem ātrumiem tiek lietota Goļda. Pilnīgi piekrītu, ka pa labiem ceļiem ar mērenu ātrumu honda ir labāka. Bet minēja 1700 km vienā piesēdienā lietū pa bedrēm un gs esot bijis slikti. Tas toč ir slikti - pieredze mana interesanti, ar ko būtu bijis labāk - ar Goļdu, protams, bet 500 km? Utt.
Ja kādu interesēs nākamgad F800GSA (2015) ar visām iespējamām pakām un gadžetiem, tad es plānoju savu pārdot uz pavasari. Sludinājumu kaut kad ziemā ielikšu droši vien.