Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Varadero vai Africa Twin

AutorsZiņojums
peecis
17. Mar 2010, 11:27#61

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


17 Mar 2010, 11:24:22 elf rakstīja:
Ar Hondu XL650V Transalp esmu ļoti,ļoti apmierināts.Var braukt gan pa dubļiem līdz pus ritenim, gan pa asfaltu.Ja jānosauc mīnusi......hm..bāka varēja būt lielāka.Ja uzliek 3 kastes un brauc ~100-110km/st tad pietiek 290km.

pa kādiem tuksnešiem jūs braukājat, ja ar 290 km nepietiek?
dominatoram pietiek ~250 km un tas man tikai vienu reizi Sāmsalā tas sagādāja problēmas.



-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Ruuu
17. Mar 2010, 11:28#62

Kopš: 14. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 275

Braucu ar: PC34

Ar āfriku nobraucu kilometru pa pļavu un granteni - nikns, stabils ātrumā un viegli kontrolējams, bet es ar saviem 1.83 uz 95 jutos daudz par mazu tam mo. Tobiš kājas līdz zemei knapi-knapi, ellē smags, mazos ātrumos grūti, ja neesi pieradis. KLE tādā ziņā itkā draudzīgāks - kompaktāks, vieglāks...

Offline

martinss
17. Mar 2010, 11:28#63

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Nezinu kaa ir ar 650, bet 600niekam liek baaku no RD03 vai RD04 kad dodas talak celjot- ramis ir tads pats. Vienigi ja atstaj lukturi orginalo ar visu priekshas plastmasu, tad jauztaisa jaunas sanu plastmasas.


17 Mar 2010, 11:24:22 elf rakstīja:
Ar Hondu XL650V Transalp esmu ļoti,ļoti apmierināts.Var braukt gan pa dubļiem līdz pus ritenim, gan pa asfaltu.Ja jānosauc mīnusi......hm..bāka varēja būt lielāka.Ja uzliek 3 kastes un brauc ~100-110km/st tad pietiek 290km.
Ja divatā trūkst jaudas, var tač pamainīt ķēdes zobratus..


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Marko
17. Mar 2010, 11:30#64

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


17 Mar 2010, 11:26:02 deMarco rakstīja:

17 Mar 2010, 11:22:34 Marko rakstīja:

17 Mar 2010, 11:14:54 Subbis rakstīja:
KLE, manuprāt, augumā mazākiem cilvjiem piemērots.
Es KLE izvēlējos, jo man patīk salīdzinoši neliela izmēra mo. Man patīk pa mežiem braukt, ar tādu Afriku vai lielo Varu iebraucot mežā kādā tupikā nezvai ir baigais kaifs


Un kā ar jaudu? Nav par īsu?
Neesmu vēl tolkam braucis, tikai pie garāžas pa ledu Pāris nedēļas atpakaļ tikai nopirku

Offline

martinss
17. Mar 2010, 11:30#65

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


par KLE vieniigas suudziibas dubljos esmu dzirdejis par radiatora novietojumu- to atri piedzen pilnu...


17 Mar 2010, 11:22:34 Marko rakstīja:
Es KLE izvēlējos, jo man patīk salīdzinoši neliela izmēra mo. Man patīk pa mežiem braukt, ar tādu Afriku vai lielo Varu iebraucot mežā kādā tupikā nezvai ir baigais kaifs


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Marko
17. Mar 2010, 11:34#66

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


17 Mar 2010, 11:30:47 martinss rakstīja:

par KLE vieniigas suudziibas dubljos esmu dzirdejis par radiatora novietojumu- to atri piedzen pilnu...


17 Mar 2010, 11:22:34 Marko rakstīja:
Es KLE izvēlējos, jo man patīk salīdzinoši neliela izmēra mo. Man patīk pa mežiem braukt, ar tādu Afriku vai lielo Varu iebraucot mežā kādā tupikā nezvai ir baigais kaifs

Arī esmu to dzirdējis. Manam ir uzlikts palastikāta turpinājums dubļubleķim, vēl nezinu palīdz vai traucē

Offline

martinss
17. Mar 2010, 11:37#67

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


To smaguma sajuutu pie neliela atruma dod baakas lielums un novietojums... Tie, kuri miicas pa dubljiem, liek transalpa baaku, esot vieglaak.


17 Mar 2010, 11:28:39 Ruuu rakstīja:
Ar āfriku nobraucu kilometru pa pļavu un granteni - nikns, stabils ātrumā un viegli kontrolējams, bet es ar saviem 1.83 uz 95 jutos daudz par mazu tam mo. Tobiš kājas līdz zemei knapi-knapi, ellē smags, mazos ātrumos grūti, ja neesi pieradis. KLE tādā ziņā itkā draudzīgāks - kompaktāks, vieglāks...


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

peecis
17. Mar 2010, 11:49#68

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


17 Mar 2010, 11:09:10 Marko rakstīja:
Es atkal lasīju, ka KLE motors ir vnk kā pagale, ka tur nav kam nobirt
Savējo tikko tikai nopriku, vēl pat neesmu apkopi uztaisījis, tā kā objektīvu komentāru man nav.


var jau būt.
ka es meklēju iespējas par saprātīgām naudām to motoru saremontēt, tad uzzināju, ka:
*tie motori birst nost, tāpēc esot pieprasīti un arī ārzemēs ir dārgi;
*šālēm un kam tur vēl nav pieejami remontizmēri
*gpz ir štrunts un to nav vērts remontēt

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

deMarco
17. Mar 2010, 11:59#69

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Vēl jau ir tāds brīnums kā Yamaha Tenere. Bet tā laikam tāda novecojusi lamata, ne?

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

martinss
17. Mar 2010, 12:24#70

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Vienam pazinjam tada bija...

Sudzeejas par orginaali parak mazo keedes izmeru, ilgi neejot (nezinu izmeru, ta tenere baigi vecaa bija). Tad bija visu elektriibu pa jaunu savilcis, jo orginalaa kaput.
Un elju motors eeda. Parejais vinu apmierinaaja.
Es runaju par 750cc Teneri... Veel jau arii Kawai Tengai, par to neko nezinu.


17 Mar 2010, 11:59:32 deMarco rakstīja:
Vēl jau ir tāds brīnums kā Yamaha Tenere. Bet tā laikam tāda novecojusi lamata, ne?

[ Šo ziņu laboja martinss, 17 Mar 2010, 12:37:50 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mg-t
17. Mar 2010, 12:26#71

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.

Āfrika

Tenere bija pagājušogad baigi labais mocis ar vienu cilindru. šogad paņēmu āfriku RD03, svara ziņa nejūtu lielu atšķirību - protams pietrūks teneres plusiņu.

Offline

kinigadners
17. Mar 2010, 13:38#72

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Nobraucu ar 98 gada KLE piecus gadus.Salaust viņam motoru nav iespējams.Dzīvoju Zaķumuižā pie Trijniekiem,redzēja viņš man tikai dzelteno smilti.Ja tev ir 1.80 augums pirmais kas ir jādara,priekšējā dakšā jāieliek 4centimetri tulka un aizm amītim zem atsperes 12mm Saiba.Motoram ja tur ar pilnu un strādā ar sajūgu kā ar krosa divtakteri jauda pietiek vienmēr,vajag tikai mācēt to izmantot.Kad uzkāpsi vēlreiz uz Āfrikas uzmanīgi pačolē kur sēžot tev iedurās ceļi bākā un vai tev tas liekas normāli un piņemami.Protams nobraucot no asvalta ir uzreiz jāceļās kājās ,bet to Āfriku konstruktori ir domājuš priekš max 1.70 augumam.Nu tas ir tikai mans viedoklis,neņemat ļaunā.

Offline

martinss
17. Mar 2010, 13:46#73

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


1.7 augumam vini domaajushi nav, bet kajas braucot prasas stuure augstaak dalai brauceju. Dala parmetina kaapshlus zemaak.
ar 1.7 augumu zemi aizsniegt nevar.

Jebkura gadijumaa jebkursh mocis ir jaizmegina pirms pirkt ja vien netaisies vinu partaisiit.


17 Mar 2010, 13:38:02 kinigadners rakstīja:
Nobraucu ar 98 gada KLE piecus gadus.Salaust viņam motoru nav iespējams.Dzīvoju Zaķumuižā pie Trijniekiem,redzēja viņš man tikai dzelteno smilti.Ja tev ir 1.80 augums pirmais kas ir jādara,priekšējā dakšā jāieliek 4centimetri tulka un aizm amītim zem atsperes 12mm Saiba.Motoram ja tur ar pilnu un strādā ar sajūgu kā ar krosa divtakteri jauda pietiek vienmēr,vajag tikai mācēt to izmantot.Kad uzkāpsi vēlreiz uz Āfrikas uzmanīgi pačolē kur sēžot tev iedurās ceļi bākā un vai tev tas liekas normāli un piņemami.Protams nobraucot no asvalta ir uzreiz jāceļās kājās ,bet to Āfriku konstruktori ir domājuš priekš max 1.70 augumam.Nu tas ir tikai mans viedoklis,neņemat ļaunā.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mix17
17. Mar 2010, 14:08#74

Kopš: 05. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 449

Braucu ar: visu, kas ripo

Labākais risinājums - ņem BMW, gan degvielas patēriņš mazāks, gan problēmas nav.

Offline

piter
17. Mar 2010, 14:18#75

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

..es arī Africu nopirku kā otro moci.. pirms tam no endūriķiem bija Transalps 2000.gada..
..pagaidām esmu ar Africu nobraucis ap 2000km, pusi pa grunts ceļiem.. šogad mēģināšu laisties kādā garākā enduro ceļojumā.. ir iepirktas kastes un visi citi pribambasi..
par sēdēšanu ir taisnība.. man 186cm 88kg, ceļgali durās bākā.. bet kaut kā pie tā pieradu, vairs nejūtu pēc BMW RT liekas, ka Africa ir mopēds..un arī uzrāviens liekas par mazu, bet laikam nevar tā salīdzināt bembi ar hondu.. bet tās tikai sajūtas pārsēžoties no viena uz otru.. vēl neesmu baudījis baigos bezceļus, cik viegli mežā pa dubli braukt vēl nav skaidrs.. gan jau pavasarī nobaudīšu..
divatā braucot nav nekāda medus maize, tomēr dabū bikiņj saspiesties, un jaudas zudums arī jūtams, kā jau visiem močiem.. ja brauc viens (bez citiem močiem, piemēram mega čoperiem vai žiletēm) vai ar līdzīgiem endūristiem kopā, domāju, ka jaudas apdzīšanai un kolonnā/barā braukšanai pietiks, vienīgi pie 140kmh ne visai komfortablas sajūtas.. esmu pavilcis Africu līdz 170kmh.. vēl varēja pagriezt gāzi, bet man pietika.. šitam mocim normāls ātrums ir līdz 120-130kmh, tālāk jau ne visai sajūtas..
domāju, ka Africa ir gana labs mocis, lai brauktu pa mūsu bezceļu LV ceļiem, vācijā vēl pilns ar Africām no 90-92 gada (esmu papētījis viņu forumus un treffungus, pilns ar RD04 afrikām), cilvēki brauc un nepārdod, tātad labi braucamie..

Offline

baizels
17. Mar 2010, 14:18#76

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


17 Mar 2010, 11:34:47 Marko rakstīja:

17 Mar 2010, 11:30:47 martinss rakstīja:

par KLE vieniigas suudziibas dubljos esmu dzirdejis par radiatora novietojumu- to atri piedzen pilnu...


17 Mar 2010, 11:22:34 Marko rakstīja:
Es KLE izvēlējos, jo man patīk salīdzinoši neliela izmēra mo. Man patīk pa mežiem braukt, ar tādu Afriku vai lielo Varu iebraucot mežā kādā tupikā nezvai ir baigais kaifs

Varu pateikt , ja grib kārtīgu hard enduro, tad jāņem KTM 525 exc un tad var gan pa dubļiem , gan nelieli izbraucieni pa asvaltu pats esmu braucis , bet sapratis ka dzīvē tomēr sanāk vairāk braukt pa ceļiem ne neceļiem, tā pēc arī KTM pārdevu, bet ja domā braukt 90% gruteni vai asvaltu, ja ir pieredze un spēciņš tad Varis, bet ja iesācēju līmenī tad Transalp 650

Arī esmu to dzirdējis. Manam ir uzlikts palastikāta turpinājums dubļubleķim, vēl nezinu palīdz vai traucē
null
nullnull

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

martinss
17. Mar 2010, 14:50#77

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Maximalku uz asfalta vai grantenes izspiedi? Man transalps jau saak nepatikt virs kadiem 120 uz asfalta, za to uz grantenes pie shada atruma ir loti stabila sajuuta. Uz grantenes esmu arii lidz galam atgriezis, spido rada kadus 175 (virsuu bija lielakais givi stikls), principaa biju paarsteigts ka tik labi turas ar tadaam piekareem.
Uz asfalta stabilitate svaka delj loganaas dakshas aizmuguree, uz grantenes atkal tas ir pluss, jo mocis nelauzhas prom, bet pielagojas celjam savaa zinjaa.

Tagad virsuu ir visa RD03 aizmugures piekare, uz asfalta stabilitate uzlabojaas loti juutami.

A arzemees daudz ar vecajaam brauc, jo mocis primitivs kaa cirvis, uztureshana salidzinoshi pret jaunajiem leeta, crasha gadijumaa nebus liels zaudejumus, jo daudz nemaksaa, plus talak celojot ja nu kas, pamataa visu var salabot lauka apstaklos... Modernajiem mochiem tadi joki cauri neiet parasti. Tapec daudziem kaa otrais mocis joprojam ir aafrika.


17 Mar 2010, 14:18:10 piter rakstīja:
.......... vienīgi pie 140kmh ne visai komfortablas sajūtas.. esmu pavilcis Africu līdz 170kmh.. vēl varēja pagriezt gāzi, bet man pietika.. šitam mocim normāls ātrums ir līdz 120-130kmh, tālāk jau ne visai sajūtas..
domāju, ka Africa ir gana labs mocis, lai brauktu pa mūsu bezceļu LV ceļiem, vācijā vēl pilns ar Africām no 90-92 gada (esmu papētījis viņu forumus un treffungus, pilns ar RD04 afrikām), cilvēki brauc un nepārdod, tātad labi braucamie..

[ Šo ziņu laboja martinss, 17 Mar 2010, 14:55:24 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

4diena
18. Mar 2010, 11:49#78

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1304

Braucu ar: G3


17 Mar 2010, 11:59:32 deMarco rakstīja:
Vēl jau ir tāds brīnums kā Yamaha Tenere. Bet tā laikam tāda novecojusi lamata, ne?

vot par shito paprasi sezonas beigaas, vareshu arii savu komentu iedot par ST. pagaidam ir izbraukti kaadi 500m pa sniegu pie ofisa. gaidu kad beidzot varees braukt uz TA

-----------------
Acis labas(c)

Offline

deMarco
18. Mar 2010, 11:58#79

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Sezonas beigās būs jau par vēlu Iegāde plānojas tuvākā mēneša/pusotra laikā

P.s. Kādi tev bija izvēles apsvērumu ņemot Teneri?

[ Šo ziņu laboja deMarco, 18 Mar 2010, 11:58:57 ]



-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

zet
18. Mar 2010, 12:26#80

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: 525exc autobusu


18 Mar 2010, 11:58:30 deMarco rakstīja:
Sezonas beigās būs jau par vēlu Iegāde plānojas tuvākā mēneša/pusotra laikā

P.s. Kādi tev bija izvēles apsvērumu ņemot Teneri?
(Sausais svars)- Līdz 145 kg. dubļi, līdz 215 kg. grants,mežs.

[ Šo ziņu laboja zet, 18 Mar 2010, 12:35:04 ]

Offline