Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 37 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Citi

Tēma: Izvēle starp 125cc

AutorsZiņojums
mexa
12. Mar 2019, 15:10#121

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5804

Braucu ar: VT

Paga paga, es nepielidzinaju goldvingu pilsetas striitam, bet gan ideju- mocha resursu bremzeem un griezei, un to ka jaudigam mocim buus jaidigas bremzes, kuras komponejuma ar pareizu piekari ieraksies asvaltaa staavus. Mopedam super bremzes nebuus, bet pilseta visi ta uz 50 brauc. Bliives maaka braukt izsaka daudzko, bet kvalitativas bremzes, aprekinata piekare, amortizejoshi amortizatori-nevis atspere elljas vannaa, agregatu apstadinas daudz labaak. berzes speks izsaka daudzko riepaam, proporcionals svars piespiedis riepas klaat, kameer mopeeds vainu meginas bremzet vainu sljuuks.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

dzanks
12. Mar 2019, 15:28#122

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar: Suzuki GS500 / Rīga 7/ Delta

Tad vienkārši par dažādām lietām runājam. Tur es pilnībā piekrītu, ka lielāka agregāta labāk pārdomātie mezgli labāk pildīs savu funkciju taisnvirziena kustībai un līkumiem lielā ātrumā.

Offline

martinss
12. Mar 2019, 18:54#123

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3020

Braucu ar: QWERTY...


Te nu piekrītu, pilsētā viegls mopēds/mazkubatūŗas mocītis būs ērtāks.
Ar mūsdienu 125cc braucis gan neesmu, bet ar 250nieku domi, kurš patiesībā sver tikai nedaudz vairāk par dažu labu 125nieku, man pietika pilsētā un vēl "pāri palika".
Par bremzēm arī nepiekrītu, ja mocītis nav no rūpnīcas ar sliktām bremzēm, bremzējas arī mazie ļoti labi.


11 Mar 2019, 22:19:04 dzanks rakstīja:
Kā reiz apbraukt lūku būs vieglāk ar 100 kg vieglu 125cc mopi, nekā ar litrīgu baiku. Pilsētā svars ir ļoti būtisks manevrētspējai. Nebaidos teikt ka centra sastrēgumos ar sievas 50cc 70kg rolleri esmu stipri ātrāks nekā ar 500cc 200kg moci. Pats ar 125cc rolleriem pa Rīgu esmu nobraucis 4 gadus - jaudas trūkums nekad nav justs. Bieži vien ar tādu pat ātrāk var aizmukt no ziepēm nekā ar moci, kur vēl vajag saslēgties, jo reti kurš brauc visu laiku turot apgriezienos. Ārpus pilsētas protams ar 125cc īsti nav komfortabla braukšana.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

pirkt
15. Mar 2019, 10:01#124

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


11 Mar 2019, 12:33:31 JaniVal rakstīja:
Katrā stāstā daļa patiesības, un, protams, savs glupības moments arī nav izskausts, bet, lai man nīdēji iedod vismaz 5 iemeslus, kur 125cc, PILSĒTAS apstākļos, iepaliek no 500;750;1000cc utt...

Neviens jau netaisās kapāt uz āfriku tripā ar tādiem. Pieprasījumam atbilst piedāvājums!


http://travelybr.ru/blog/africa.html

https://www.youtube.com/watch?v=0CrKQ_PevLI

veči ar olām arī pa āfriku ar 125cc kapā.

tiem, kam krāns mazāks kā papagailim, ir citi "ceļojumi " - nr mazāk kā ar litrīgu sportu līdz "laimai" - un, protams, stāsti, ka 125cc ir bērniem, kautkādi murgojumi par "dvēseli", un so on ...


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

maniac
15. Mar 2019, 11:25#125

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4514

Braucu ar: FJR, XT600, Versys


15 Mar 2019, 10:01:37 pirkt rakstīja:

11 Mar 2019, 12:33:31 JaniVal rakstīja:
Katrā stāstā daļa patiesības, un, protams, savs glupības moments arī nav izskausts, bet, lai man nīdēji iedod vismaz 5 iemeslus, kur 125cc, PILSĒTAS apstākļos, iepaliek no 500;750;1000cc utt...

Neviens jau netaisās kapāt uz āfriku tripā ar tādiem. Pieprasījumam atbilst piedāvājums!


http://travelybr.ru/blog/africa.html

https://www.youtube.com/watch?v=0CrKQ_PevLI

veči ar olām arī pa āfriku ar 125cc kapā.

tiem, kam krāns mazāks kā papagailim, ir citi "ceļojumi " - nr mazāk kā ar litrīgu sportu līdz "laimai" - un, protams, stāsti, ka 125cc ir bērniem, kautkādi murgojumi par "dvēseli", un so on ...


Ar milzīgu interesi palasījos.
Šis vispār šoks:
http://travelybr.ru/blog/mauritania.html
Vieta, uz kurieni nebraukt!

-----------------

Offline

Silentshadow
11. May 2019, 08:30#126

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Santa Fe

Foruma neko neatradu,kads viedoklis par Mash mopediem? Interese tikai 125, skatos uz 75 scrablu.

Offline

Silentshadow
11. May 2019, 10:33#127

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Santa Fe


11 May 2019, 09:24:57 Bagars rakstīja:
Ja ikdienā staigā kedās ar baltu zoli, superskinny ūziņās līdz potītēm un tev ir vismaz 10cm gara bārda, tad Mash ir pareizā izvēle!

Neatbilstu,bet vizuali liekas ok. Interese tehniska puse,atsauksmes.

Offline

Silentshadow
11. May 2019, 14:43#128

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Santa Fe


11 May 2019, 12:52:19 Coooool rakstīja:
Silentshadow, Bagars jau īsumā visu pateica. Pa kurieni taisies braukt un izmantot 125 ccm? Man nekas nav pret 125 ccm. Ikdienā pats maucu. Kaut gan reāli tas ir špers un ja esi 100kg vecis, tad nafig tādu. Apdzīt fūres pizģec un rajons

P.S.
Te neatradi info tieši par Mash jeb pa 125 ccm kopumā? Ja Mash - prosta Delta ar neadekvātu izcenojumu. Jeb jūs jaunieši jau vairs nezināt, kas ir Delta un tikai kapājat savas Dota 2 un Fortnite un skataties debīlus YouTube review!

esmu 60kg ne vecis pasam nebija deltas, bija stella, tad jau cb400 un viraga. Vajag pa Rigu darbs majas. Biju iepircis 50 rolleri,tas gan galigi nedereja. 125 tapec,ka sieva grib pamacities bet A negrib likt. Gimenes kompromiss

Offline

Silentshadow
11. May 2019, 14:51#129

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Santa Fe


11 May 2019, 14:46:16 Coooool rakstīja:
Tad izskatās, ka pa varoņpilsētu pārvietoties. No cenas viedokļa CBR 125R variants (karburatora versija). Viegls var krāmēt līkumos daudz neiespringstot. Protams, tas nav krosa mocis.

Jā, Rīga. Esmu skatījies, vienīgi izskatās bik smieklīgi un reāli veci un nobraukti. Sievai jau patika iepriekšējā Virāga, nesen skatījāmies pāris Rebel. Mana doma bija, ka labāk jauns, garantija and shit

Offline

DA
11. May 2019, 15:04#130

Kopš: 26. Jun 2017

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Tā kā bmwpowerā diskusija ātri beidzās, paturpināšu te.

Varbūt kādam ir reāla pieredze ar Keeway Superlight 125 (efi versiju) vai Keeway K-light 125?

Ārzemju forumos un video dzirdētas ļoti labas atsauksmes, uz vietas, protams, viedokļi dalās - vieniem viss, kas no ķīnas ir sūds, otri saka, ka laba izvēle.

[ Šo ziņu laboja DA, 11 May 2019, 15:06:20 ]

Offline

Silentshadow
11. May 2019, 15:07#131

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Santa Fe


11 May 2019, 14:58:40 Coooool rakstīja:
Silentshadow, tad tev nav nekāda pieredze ar 125 ccm. Kas tev tur vecs un nobružāts? Tev darba kolēģiem savas spīdīgas olas jāatrāda vai jātiek uz darbu? Ja gribi tad vari tos nobružātos arī uzpulēt.

nea,125 nav bijis, bija 400 un 535 spidigs nav vajadzigs, honda man bija vecaka par mani vajag uzticamu drapaku un lai noperkot nav kaudze naudas vel jaiegruz

[ Šo ziņu laboja Silentshadow, 11 May 2019, 15:07:41 ]

Offline

Coooool
11. May 2019, 15:12#132

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 2285

Braucu ar: Deltām

Viss atkarīgs kādā stāvoklī tu nopērc to šperu. Pa lielam tur ne par ko nav jāuztraucās, izņemto eļļu (pat eļļas filtrs nav jāmaina), kalašām un klučiem. Protams, degvielu jālej. Mīnus maza bāka ~ 9 litri. Tūnējam uz vismaz 15 - 18 litriem un var braukt braukt.

[ Šo ziņu laboja Coooool, 11 May 2019, 15:15:32 ]



-----------------
moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

DA
11. May 2019, 15:46#133

Kopš: 26. Jun 2017

Ziņojumi: 14

Braucu ar:


11 May 2019, 15:14:56 Coooool rakstīja:

11 May 2019, 15:04:40 DA rakstīja:
Tā kā bmwpowerā diskusija ātri beidzās, paturpināšu te.

Varbūt kādam ir reāla pieredze ar Keeway Superlight 125 (efi versiju) vai Keeway K-light 125?

Ārzemju forumos un video dzirdētas ļoti labas atsauksmes, uz vietas, protams, viedokļi dalās - vieniem viss, kas no ķīnas ir sūds, otri saka, ka laba izvēle.


Kāds iemesls pirkt tieši šādu! Parasti ar ķīniešiem ir kaut kādas akūtas problēmas. Hvz kā ar šo modeli. Bet vairumā cilvēki iegrābjas metāla, kas ir no plastalīna.


Galvenais iemesls, protams, vizuālais. Diemžēl, bet neviens no "lielajiem" ražotājiem šāda veida braucamos nepiedāvā. Teorētiski gan Keeways jau kādu laiku ar vairs nav krūmu rūpnīca.

[ Šo ziņu laboja DA, 11 May 2019, 15:46:42 ]

Offline

DA
11. May 2019, 16:26#134

Kopš: 26. Jun 2017

Ziņojumi: 14

Braucu ar:


11 May 2019, 16:13:34 Coooool rakstīja:

11 May 2019, 15:46:07 DA rakstīja:
Galvenais iemesls, protams, vizuālais. Diemžēl, bet neviens no "lielajiem" ražotājiem šāda veida braucamos nepiedāvā. Teorētiski gan Keeways jau kādu laiku ar vairs nav krūmu rūpnīca.


Aļa Keeway Superlight 125 - 7.8 kW at 9000 rpm. Max torque 8.9 Nm at 7500 rpm. Dry weight 134 kg, čopers. Tad jau nopērc reālu čoperu, pie 134 kg un 7,8 kW tas špers neiet. Kādās cenās tas aļā Rebel kopija čopers iet?


Šim cena pavisam nedaudz virs 2k. Ja vari ieteikt, kādu 'reālu čoperi" 125ccm (jaunu), noteikti izskatīšu

[ Šo ziņu laboja DA, 11 May 2019, 16:54:29 ]

Offline

DA
11. May 2019, 16:45#135

Kopš: 26. Jun 2017

Ziņojumi: 14

Braucu ar:


11 May 2019, 16:31:03 Coooool rakstīja:
DA, es tādu sūdu jaunu nekad mūžā nepirktu. Kad izslimosi 125 ccm sviestu, tad kā tu taisies viņu realizēt pēc tam. Pat Hondu 125 ccm iepriekšējie īpašnieki ir gatavi atvest pircējam uz mājām, lai tik tiktu no viņa vaļā.


Neko lielāku par 125ccm negribu un arī realizēt man viņu vēlāk nevajadzēs.

Offline

VATERLAND
11. May 2019, 17:00#136

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 2801

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


11 May 2019, 15:46:07 DA rakstīja:
Keeways jau kādu laiku ar vairs nav krūmu rūpnīca.



...No šīs vietas lūdzu konkrētāk

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 11 May 2019, 17:01:35 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

DA
11. May 2019, 17:07#137

Kopš: 26. Jun 2017

Ziņojumi: 14

Braucu ar:


11 May 2019, 17:00:31 VATERLAND rakstīja:

11 May 2019, 15:46:07 DA rakstīja:
Keeways jau kādu laiku ar vairs nav krūmu rūpnīca.



...No šīs vietas lūdzu konkrētāk


Cik noprotu no brīža, kopš iegadājās Benelli un ir apauguši ar pārstāvniecībām visa Eiropā.

PS. Neaizstāvu utt., tāpēc jau jautāju konstruktīvu viedokli, nevis tipisko - nav Honda, značit mēsls pēdējais.

Offline

Zars
11. May 2019, 17:17#138

Kopš: 02. Jan 2013

Ziņojumi: 272

Braucu ar:

Nevajag te dirs kā super reiseriem, kas mazāku moo par litru nemaz neciena. Ganjau par otro robu tālāk mīžat slēgt. Tie ķīnas keeweji un loncini kalpo pietiekami labi, ja kautcik pieskata un kopj un necenšas sasniegt kosmiskos ātrumus. Lv veljoprojam ir cilveki, kas nepelna vairak par 800e un sitie letie pluri ir vienigais braucamais ar kuru tikt uz darbu un veikalu. Apmeram 3 gadus pieskatu kaiminam keeway 125.palielam nekas nav noticis, iznemot izkritušas skrūves,vienigai ko ieteikt ir labu gaisa filtru uzlikt.

Offline

Silentshadow
11. May 2019, 17:23#139

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Santa Fe

Nesaprotu vienu, vai tiesam 18 gadiga honda ir tik pat laba vai pat labaka par 0 keeway vai mash vai citiem tadiem

Offline

Coooool
11. May 2019, 18:19#140

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 2285

Braucu ar: Deltām

Lieta tāda, ka tā pati Honda arī pēc 18 gadiem ripo. Kas ar tiem pārējiem nav ne jausmas. Ja gribi sex tad cita lieta

-----------------
moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

Top.LV