Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 31 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Citi

Tēma: Izvēle starp 125cc

AutorsZiņojums
dzanks
11. Mar 2019, 22:19#121

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 89

Braucu ar: Suzuki GS500 / Rīga 7/ Delta

Kā reiz apbraukt lūku būs vieglāk ar 100 kg vieglu 125cc mopi, nekā ar litrīgu baiku. Pilsētā svars ir ļoti būtisks manevrētspējai. Nebaidos teikt ka centra sastrēgumos ar sievas 50cc 70kg rolleri esmu stipri ātrāks nekā ar 500cc 200kg moci. Pats ar 125cc rolleriem pa Rīgu esmu nobraucis 4 gadus - jaudas trūkums nekad nav justs. Bieži vien ar tādu pat ātrāk var aizmukt no ziepēm nekā ar moci, kur vēl vajag saslēgties, jo reti kurš brauc visu laiku turot apgriezienos. Ārpus pilsētas protams ar 125cc īsti nav komfortabla braukšana.

[ Šo ziņu laboja dzanks, 11 Mar 2019, 22:23:15 ]

Offline

mezamaris
11. Mar 2019, 22:48#122

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3538

Braucu ar: 4881

Turpini jāties.

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

mexa
12. Mar 2019, 08:35#123

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5705

Braucu ar: VFR700 street

Tu domaa ka goldvingu saimnieki ziemaa tikai kachaajas lai vasaraa vareetu braukt? Sitik stipri svars spele kross/hardenduro, kur 5kg tev izspiediis visas pedejas sulas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

dzanks
12. Mar 2019, 15:04#124

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 89

Braucu ar: Suzuki GS500 / Rīga 7/ Delta

Esi redzējis goldwingu, kas veikli manevrē starp mašīnām sastrēgumu laikā? Vai viegli apbrauc katru bedrīti kas gadās ceļā? Es nē. Ir tāda lieta kā masa, un lielākai masai ir lielāka inerce. Paātrinājumu gadījumos to ar uzviju kompensē jaudas rezerve, bet asi manevri ar lielu masu uz 2 riteņiem vienkārši nav iespējami.

Offline

mexa
12. Mar 2019, 15:10#125

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5705

Braucu ar: VFR700 street

Paga paga, es nepielidzinaju goldvingu pilsetas striitam, bet gan ideju- mocha resursu bremzeem un griezei, un to ka jaudigam mocim buus jaidigas bremzes, kuras komponejuma ar pareizu piekari ieraksies asvaltaa staavus. Mopedam super bremzes nebuus, bet pilseta visi ta uz 50 brauc. Bliives maaka braukt izsaka daudzko, bet kvalitativas bremzes, aprekinata piekare, amortizejoshi amortizatori-nevis atspere elljas vannaa, agregatu apstadinas daudz labaak. berzes speks izsaka daudzko riepaam, proporcionals svars piespiedis riepas klaat, kameer mopeeds vainu meginas bremzet vainu sljuuks.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

dzanks
12. Mar 2019, 15:28#126

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 89

Braucu ar: Suzuki GS500 / Rīga 7/ Delta

Tad vienkārši par dažādām lietām runājam. Tur es pilnībā piekrītu, ka lielāka agregāta labāk pārdomātie mezgli labāk pildīs savu funkciju taisnvirziena kustībai un līkumiem lielā ātrumā.

Offline

martinss
12. Mar 2019, 18:54#127

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 2982

Braucu ar: QWERTY...


Te nu piekrītu, pilsētā viegls mopēds/mazkubatūŗas mocītis būs ērtāks.
Ar mūsdienu 125cc braucis gan neesmu, bet ar 250nieku domi, kurš patiesībā sver tikai nedaudz vairāk par dažu labu 125nieku, man pietika pilsētā un vēl "pāri palika".
Par bremzēm arī nepiekrītu, ja mocītis nav no rūpnīcas ar sliktām bremzēm, bremzējas arī mazie ļoti labi.


11 Mar 2019, 22:19:04 dzanks rakstīja:
Kā reiz apbraukt lūku būs vieglāk ar 100 kg vieglu 125cc mopi, nekā ar litrīgu baiku. Pilsētā svars ir ļoti būtisks manevrētspējai. Nebaidos teikt ka centra sastrēgumos ar sievas 50cc 70kg rolleri esmu stipri ātrāks nekā ar 500cc 200kg moci. Pats ar 125cc rolleriem pa Rīgu esmu nobraucis 4 gadus - jaudas trūkums nekad nav justs. Bieži vien ar tādu pat ātrāk var aizmukt no ziepēm nekā ar moci, kur vēl vajag saslēgties, jo reti kurš brauc visu laiku turot apgriezienos. Ārpus pilsētas protams ar 125cc īsti nav komfortabla braukšana.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

pirkt
15. Mar 2019, 10:01#128

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 510

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


11 Mar 2019, 12:33:31 JaniVal rakstīja:
Katrā stāstā daļa patiesības, un, protams, savs glupības moments arī nav izskausts, bet, lai man nīdēji iedod vismaz 5 iemeslus, kur 125cc, PILSĒTAS apstākļos, iepaliek no 500;750;1000cc utt...

Neviens jau netaisās kapāt uz āfriku tripā ar tādiem. Pieprasījumam atbilst piedāvājums!


http://travelybr.ru/blog/africa.html

https://www.youtube.com/watch?v=0CrKQ_PevLI

veči ar olām arī pa āfriku ar 125cc kapā.

tiem, kam krāns mazāks kā papagailim, ir citi "ceļojumi " - nr mazāk kā ar litrīgu sportu līdz "laimai" - un, protams, stāsti, ka 125cc ir bērniem, kautkādi murgojumi par "dvēseli", un so on ...


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

maniac
15. Mar 2019, 11:25#129

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4486

Braucu ar: FJR, XT600, Versys


15 Mar 2019, 10:01:37 pirkt rakstīja:

11 Mar 2019, 12:33:31 JaniVal rakstīja:
Katrā stāstā daļa patiesības, un, protams, savs glupības moments arī nav izskausts, bet, lai man nīdēji iedod vismaz 5 iemeslus, kur 125cc, PILSĒTAS apstākļos, iepaliek no 500;750;1000cc utt...

Neviens jau netaisās kapāt uz āfriku tripā ar tādiem. Pieprasījumam atbilst piedāvājums!


http://travelybr.ru/blog/africa.html

https://www.youtube.com/watch?v=0CrKQ_PevLI

veči ar olām arī pa āfriku ar 125cc kapā.

tiem, kam krāns mazāks kā papagailim, ir citi "ceļojumi " - nr mazāk kā ar litrīgu sportu līdz "laimai" - un, protams, stāsti, ka 125cc ir bērniem, kautkādi murgojumi par "dvēseli", un so on ...


Ar milzīgu interesi palasījos.
Šis vispār šoks:
http://travelybr.ru/blog/mauritania.html
Vieta, uz kurieni nebraukt!

-----------------

Offline

Top.LV