Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 26 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Motociklu reģistrācija

AutorsZiņojums
peecis
13. Feb 2009, 13:48#21

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2796

Braucu ar: bmw r1100s, yamaha YRS-24B


13 Feb 2009, 09:33:21 Darkman rakstīja:
es ar CS dazreiz uzrauju un draugos sezhu...


mainu divas motopower uzlīmes pret vienu pikačū uzlīmi

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Niksons
13. Feb 2009, 13:49#22

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


13 Feb 2009, 11:08:11 Karats rakstīja:
Cik apmeram maksa moca registracija to ievedot no ES valstim.(mocis devindesmito gadu)


No mana avansu norēķina:
29.12.2008 Ceļu satiksmes drošības dir. numura zīmes izvēle 52,03
29.12.2008 Ceļu satiksmes drošības dir. motocikla reģistrācija, apliecība, Nr. zīme 22,68
29.12.2009 Ceļu satiksmes drošības dir. nodevas, nodokļi 20,40


KOPĀ 95,11


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Darkman
13. Feb 2009, 13:50#23

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3546

Braucu ar: sapņu moci

Un kur tad pirmreizeja registracija 65 vai cik tur?

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

Niksons
13. Feb 2009, 13:50#24

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Kāda pirmreizējā ? Viss bija tik cik uzrakstīts.

Un mo: 1150 ccm, 2004 gads

Skati vēl neesmu gājis

[ Šo ziņu laboja Niksons, 13 Feb 2009, 13:52:39 ]



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

DM
13. Feb 2009, 13:51#25

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic


13 Feb 2009, 13:48:17 peecis rakstīja:

13 Feb 2009, 09:33:21 Darkman rakstīja:
es ar CS dazreiz uzrauju un draugos sezhu...


mainu divas motopower uzlīmes pret vienu pikačū uzlīmi


Raksti pareizi Wārdus diWi un Wiens, ja gribi dabūt pikačū

Offline

DM
13. Feb 2009, 13:53#26

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic


13 Feb 2009, 13:50:58 Niksons rakstīja:
Tas bija mans 1000. ziņojums

Un mo: 1150 ccm, 2004 gads




Offline

Darkman
13. Feb 2009, 14:09#27

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3546

Braucu ar: sapņu moci

Ble
Transportlīdzekļa pirmā reģistrācija
2,64

Pirms gada vel bija 65

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

endurists
13. Feb 2009, 14:39#28

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


13 Feb 2009, 11:08:11 Karats rakstīja:
Cik apmeram maksa moca registracija to ievedot no ES valstim.(mocis devindesmito gadu)


Tas atkarīgs no moča vecuma. 91.Gada Dominatoram pirmreizējā reģistrācija + pārējie papīri bija 61Ls

KTM LC4 98.gada bija 47Ls - varbūt klavierēm ir ap 100, nezinu.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Karats
26. Feb 2009, 11:26#29

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Yamaha XJR 1300

Paldies

Offline

reiv
07. Mar 2009, 10:07#30

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 141

Braucu ar: temporary N/A

beidzot izurbos cauri: ka tad var piereģistrēt moci no ASV

reģistrēt bez problēmām un čakara var jebkuru moci kas:

1) reģistrēts ārvalstīs līdz 2001.gada 1.janvārim
2) reģistrēts pēc 2001.gada 1.janvāra Austrijā, Beļģijā, Dānijā, Francijā, Grieķijā, Itālijā, Īrijā, Lielbritānijā, Luksemburgā, Nīderlandē, Portugālē, Somijā, Spānijā, Vācijā, Zviedrijā, Islandē, Lihtenšteinā, Norvēģijā vai Šveicē.
3) kam ir atbilstības apliecinājums

visiem pārējiem močiem ir nelielas problēmas ar reģistrāciju, tos var:

1) reģistrēt uz laiku (tas ir reģistrēt vienu reizi uz sešiem mēnešiem, ar domu 'pārbūves pabeigšanai'.
2) reģistrēt patstāvīgi, bet tad vajag, kā visi saka dabūt sertifikāciju.

BET TE RIKTĪGS PRIKOLS:

Pazvanīju uz CSDD man iedeva 'speca' numuru (67025708 spec pa ASV transportiem)

džeks man saka: Latvijā vēl neviens ASV motocikls nav sertificēts
es: kā tā, tak ielās pilns un firmas ar ir kas to dara
džeks: nu lai sertificētu moci, vajag viņu dzīt uz testa laboratoriju eiropā un testēt
es: common! ir tak pie mums moči no ASV
džeks: viņi NAV sertificēti Latvijā. Latvijā vēl neviens nav sertificēts.

izrādās tas ir mazgojobs ar terminiem. Sertificēt Latvijā tranporta līdzekli tiešām nevar, BETvar dabūt transportlīdzekļa individuālo apstiprinājumu

tad lūk ar to var piereģistrēt un virināt uz nebēdu. Tad es ievācu info par to kā to dabūt:

uzzvanīju uz vairākam firmām, kas 'sertificē'. Sāku jautāt, kas un kā. Īstenībā viņi nesūda daudz ko nestāsta, tipa slēpj visu info un tikai 'dzen pie mums mēs nokārtosim'.
Izņemot šito

džeks forši pastāstija ka: pērkot jāskatās lai uz
1) lampām ir E burts aplītī,
2) izpūtēja
3) un pats galvenais, lai ir uz aizdedzes vadības bloka! tas esot diezgan dārgs un ja tas būs jāmaina sanāks diezgan liels piķis.

vispār visur teica ka ~ ceniks ir 700-1500 eiro. Ja nav jāmaina augstāk minētās lietas!! un prasa 2-3 nedēļas

BET īstenībā to var arī izdarīt pats!!!

lai tā sakot 'sertificētu' nevajag būt super specam, vajag uztaisīt:

1) Transportlīdzekļa tehnisko aprakstu
(diemžēl neatradu kāds tas izskatās un kam tur jābūt)
2) Transportlīdzekļa sastāvdaļu tipa apstiprinājuma sertifikāti, testu protokoli vai līdzvērtīgi atbilstības apliecinājumi vai to kopijas, kas apliecina konkrētā transportlīdzekļa vai tā tipa atbilstību attiecīgo tehnisko normatīvu prasībām (pieļauju ka ar šito gan var rasties problēmas).

un tad ar tiem dokumentiem uz CSDD Transportlīdzekļu kontroles un sertifikācijas inspekciju Rīgā, Miera ielā 25, 10.kabinetu. Un tas prieks maksās 49.46 Ls.

rezumē: tas prieks nav nekas baigi sarežģīts vai super dārgs, pēc manām domām. Un tās firmas, manuprāt, lielākoties, kāš tādu lielu naudu, tikai tāpēc, ka daudzi vispār nezin ka to var izdarīt arī pats.

PLUS vēl ir iespēja: paņem moci no piem. ASV un nopērc rāmi no eiropas un NEKĀDU problēmu.


p.s. tas ir tikai informatīvs raksts ar domu, ka kādam var noderēt.

p.p.s. kamēr vācu visu šo info (~2 stundas) moci no SŠA, ko gribēju pirkt nopirka, tieši 1h pirms manīm

-----------------

Offline

lenko
07. Mar 2009, 10:34#31

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 1944

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


07 Mar 2009, 10:07:07 reiv rakstīja:
beidzot izurbos cauri: ka tad var piereģistrēt moci no ASV

reģistrēt bez problēmām un čakara var jebkuru moci kas:

1) reģistrēts ārvalstīs līdz 2001.gada 1.janvārim
2) reģistrēts pēc 2001.gada 1.janvāra Austrijā, Beļģijā, Dānijā, Francijā, Grieķijā, Itālijā, Īrijā, Lielbritānijā, Luksemburgā, Nīderlandē, Portugālē, Somijā, Spānijā, Vācijā, Zviedrijā, Islandē, Lihtenšteinā, Norvēģijā vai Šveicē.
3) kam ir atbilstības apliecinājums

visiem pārējiem močiem ir nelielas problēmas ar reģistrāciju, tos var:

1) reģistrēt uz laiku (tas ir reģistrēt vienu reizi uz sešiem mēnešiem, ar domu 'pārbūves pabeigšanai'.
2) reģistrēt patstāvīgi, bet tad vajag, kā visi saka dabūt sertifikāciju.

BET TE RIKTĪGS PRIKOLS:

Pazvanīju uz CSDD man iedeva 'speca' numuru (67025708 spec pa ASV transportiem)

džeks man saka: Latvijā vēl neviens ASV motocikls nav sertificēts
es: kā tā, tak ielās pilns un firmas ar ir kas to dara
džeks: nu lai sertificētu moci, vajag viņu dzīt uz testa laboratoriju eiropā un testēt
es: common! ir tak pie mums moči no ASV
džeks: viņi NAV sertificēti Latvijā. Latvijā vēl neviens nav sertificēts.

izrādās tas ir mazgojobs ar terminiem. Sertificēt Latvijā tranporta līdzekli tiešām nevar, BETvar dabūt transportlīdzekļa individuālo apstiprinājumu

tad lūk ar to var piereģistrēt un virināt uz nebēdu. Tad es ievācu info par to kā to dabūt:

uzzvanīju uz vairākam firmām, kas 'sertificē'. Sāku jautāt, kas un kā. Īstenībā viņi nesūda daudz ko nestāsta, tipa slēpj visu info un tikai 'dzen pie mums mēs nokārtosim'.
Izņemot šito

džeks forši pastāstija ka: pērkot jāskatās lai uz
1) lampām ir E burts aplītī,
2) izpūtēja
3) un pats galvenais, lai ir uz aizdedzes vadības bloka! tas esot diezgan dārgs un ja tas būs jāmaina sanāks diezgan liels piķis.

vispār visur teica ka ~ ceniks ir 700-1500 eiro. Ja nav jāmaina augstāk minētās lietas!! un prasa 2-3 nedēļas

BET īstenībā to var arī izdarīt pats!!!

lai tā sakot 'sertificētu' nevajag būt super specam, vajag uztaisīt:

1) Transportlīdzekļa tehnisko aprakstu
(diemžēl neatradu kāds tas izskatās un kam tur jābūt)
2) Transportlīdzekļa sastāvdaļu tipa apstiprinājuma sertifikāti, testu protokoli vai līdzvērtīgi atbilstības apliecinājumi vai to kopijas, kas apliecina konkrētā transportlīdzekļa vai tā tipa atbilstību attiecīgo tehnisko normatīvu prasībām (pieļauju ka ar šito gan var rasties problēmas).

un tad ar tiem dokumentiem uz CSDD Transportlīdzekļu kontroles un sertifikācijas inspekciju Rīgā, Miera ielā 25, 10.kabinetu. Un tas prieks maksās 49.46 Ls.

rezumē: tas prieks nav nekas baigi sarežģīts vai super dārgs, pēc manām domām. Un tās firmas, manuprāt, lielākoties, kāš tādu lielu naudu, tikai tāpēc, ka daudzi vispār nezin ka to var izdarīt arī pats.

PLUS vēl ir iespēja: paņem moci no piem. ASV un nopērc rāmi no eiropas un NEKĀDU problēmu.


p.s. tas ir tikai informatīvs raksts ar domu, ka kādam var noderēt.

p.p.s. kamēr vācu visu šo info (~2 stundas) moci no SŠA, ko gribēju pirkt nopirka, tieši 1h pirms manīm
ļoti labs info,jādabon kādas kopijas un buus apmeeram skaidrs kaadus papiirus vajag,ko varētu pats uztaisiit,vieniigi parakstu gan vajadzēs no sertificēta speciālista,bet lielumu to4na pats var uztaisīt,jābūt pazīšanām un gribēšanai..


-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

EZ
07. Mar 2009, 14:52#32

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


07 Mar 2009, 10:07:07 reiv rakstīja:
beidzot izurbos cauri: ka tad var piereģistrēt moci no ASV

reģistrēt bez problēmām un čakara var jebkuru moci kas:

1) reģistrēts ārvalstīs līdz 2001.gada 1.janvārim
2) reģistrēts pēc 2001.gada 1.janvāra Austrijā, Beļģijā, Dānijā, Francijā, Grieķijā, Itālijā, Īrijā, Lielbritānijā, Luksemburgā, Nīderlandē, Portugālē, Somijā, Spānijā, Vācijā, Zviedrijā, Islandē, Lihtenšteinā, Norvēģijā vai Šveicē.
3) kam ir atbilstības apliecinājums

visiem pārējiem močiem ir nelielas problēmas ar reģistrāciju, tos var:

1) reģistrēt uz laiku (tas ir reģistrēt vienu reizi uz sešiem mēnešiem, ar domu 'pārbūves pabeigšanai'.
2) reģistrēt patstāvīgi, bet tad vajag, kā visi saka dabūt sertifikāciju.

BET TE RIKTĪGS PRIKOLS:

Pazvanīju uz CSDD man iedeva 'speca' numuru (67025708 spec pa ASV transportiem)

džeks man saka: Latvijā vēl neviens ASV motocikls nav sertificēts
es: kā tā, tak ielās pilns un firmas ar ir kas to dara
džeks: nu lai sertificētu moci, vajag viņu dzīt uz testa laboratoriju eiropā un testēt
es: common! ir tak pie mums moči no ASV
džeks: viņi NAV sertificēti Latvijā. Latvijā vēl neviens nav sertificēts.

izrādās tas ir mazgojobs ar terminiem. Sertificēt Latvijā tranporta līdzekli tiešām nevar, BETvar dabūt transportlīdzekļa individuālo apstiprinājumu

tad lūk ar to var piereģistrēt un virināt uz nebēdu. Tad es ievācu info par to kā to dabūt:

uzzvanīju uz vairākam firmām, kas 'sertificē'. Sāku jautāt, kas un kā. Īstenībā viņi nesūda daudz ko nestāsta, tipa slēpj visu info un tikai 'dzen pie mums mēs nokārtosim'.
Izņemot šito

džeks forši pastāstija ka: pērkot jāskatās lai uz
1) lampām ir E burts aplītī,
2) izpūtēja
3) un pats galvenais, lai ir uz aizdedzes vadības bloka! tas esot diezgan dārgs un ja tas būs jāmaina sanāks diezgan liels piķis.

vispār visur teica ka ~ ceniks ir 700-1500 eiro. Ja nav jāmaina augstāk minētās lietas!! un prasa 2-3 nedēļas

BET īstenībā to var arī izdarīt pats!!!

lai tā sakot 'sertificētu' nevajag būt super specam, vajag uztaisīt:

1) Transportlīdzekļa tehnisko aprakstu
(diemžēl neatradu kāds tas izskatās un kam tur jābūt)
2) Transportlīdzekļa sastāvdaļu tipa apstiprinājuma sertifikāti, testu protokoli vai līdzvērtīgi atbilstības apliecinājumi vai to kopijas, kas apliecina konkrētā transportlīdzekļa vai tā tipa atbilstību attiecīgo tehnisko normatīvu prasībām (pieļauju ka ar šito gan var rasties problēmas).

un tad ar tiem dokumentiem uz CSDD Transportlīdzekļu kontroles un sertifikācijas inspekciju Rīgā, Miera ielā 25, 10.kabinetu. Un tas prieks maksās 49.46 Ls.

rezumē: tas prieks nav nekas baigi sarežģīts vai super dārgs, pēc manām domām. Un tās firmas, manuprāt, lielākoties, kāš tādu lielu naudu, tikai tāpēc, ka daudzi vispār nezin ka to var izdarīt arī pats.

PLUS vēl ir iespēja: paņem moci no piem. ASV un nopērc rāmi no eiropas un NEKĀDU problēmu.


p.s. tas ir tikai informatīvs raksts ar domu, ka kādam var noderēt.

p.p.s. kamēr vācu visu šo info (~2 stundas) moci no SŠA, ko gribēju pirkt nopirka, tieši 1h pirms manīm

džeks forši pastāstija ka: pērkot jāskatās lai uz
1) lampām ir E burts aplītī,
2) izpūtēja
3) un pats galvenais, lai ir uz aizdedzes vadības bloka! tas esot diezgan dārgs un ja tas būs jāmaina sanāks diezgan liels piķis.
bet tad jau sanak ka es vinjus varu apjaat panjemt no choma adbilstoshu lampu izpuuteju un kompi uzlikt un aida janu kompis nepas no serijas atskiras vadu skaits stekeris uzmuhljit tikai korpusu un aidaa

Offline

bezpvn
07. Mar 2009, 15:22#33

Kopš: 19. Jan 2009

Ziņojumi: 146

Braucu ar:

Tā arī us auto pircējus jāj-saliek visu ar euro burtiem sertificē,reģistrē iziet to un samaina atpakaļ.Egons nopērk tačku,nobrauc līdz skatei un tad ir ups! jāmeklē jauni lukturi.

Offline

EZ
07. Mar 2009, 15:26#34

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


07 Mar 2009, 15:22:46 bezpvn rakstīja:
Tā arī us auto pircējus jāj-saliek visu ar euro burtiem sertificē,reģistrē iziet to un samaina atpakaļ.Egons nopērk tačku,nobrauc līdz skatei un tad ir ups! jāmeklē jauni lukturi.
jaa shitais ir zinaams daudzus apjaaj kas nekaa nesaprot un tikai zin ka stuuri groziit

Offline

lenko
07. Mar 2009, 17:05#35

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 1944

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


07 Mar 2009, 15:26:15 EZ rakstīja:

07 Mar 2009, 15:22:46 bezpvn rakstīja:
Tā arī us auto pircējus jāj-saliek visu ar euro burtiem sertificē,reģistrē iziet to un samaina atpakaļ.Egons nopērk tačku,nobrauc līdz skatei un tad ir ups! jāmeklē jauni lukturi.
jaa shitais ir zinaams daudzus apjaaj kas nekaa nesaprot un tikai zin ka stuuri groziit
ir ir ,bijuši gadijumi,dāmītei iesmērē priekš B4 pakaļējo lukturi vispār bez nekādiem burtiem vai cipariem, liekas ka pat rotaļlietām ir kaut kādi apzīmējumi
skatē protams asaras pa gaisu

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

EZ
07. Mar 2009, 17:16#36

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


07 Mar 2009, 17:05:20 lenko rakstīja:

07 Mar 2009, 15:26:15 EZ rakstīja:

07 Mar 2009, 15:22:46 bezpvn rakstīja:
Tā arī us auto pircējus jāj-saliek visu ar euro burtiem sertificē,reģistrē iziet to un samaina atpakaļ.Egons nopērk tačku,nobrauc līdz skatei un tad ir ups! jāmeklē jauni lukturi.
jaa shitais ir zinaams daudzus apjaaj kas nekaa nesaprot un tikai zin ka stuuri groziit
ir ir ,bijuši gadijumi,dāmītei iesmērē priekš B4 pakaļējo lukturi vispār bez nekādiem burtiem vai cipariem, liekas ka pat rotaļlietām ir kaut kādi apzīmējumi
skatē protams asaras pa gaisu
B4 siikums cik ta ta lampa max bet kad tiek iegadats 07 gada voyger vai sebring tad ir papados uz apmeram 800ls

Offline

lenko
07. Mar 2009, 17:17#37

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 1944

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


07 Mar 2009, 17:16:03 EZ rakstīja:

07 Mar 2009, 17:05:20 lenko rakstīja:

07 Mar 2009, 15:26:15 EZ rakstīja:

07 Mar 2009, 15:22:46 bezpvn rakstīja:
Tā arī us auto pircējus jāj-saliek visu ar euro burtiem sertificē,reģistrē iziet to un samaina atpakaļ.Egons nopērk tačku,nobrauc līdz skatei un tad ir ups! jāmeklē jauni lukturi.
jaa shitais ir zinaams daudzus apjaaj kas nekaa nesaprot un tikai zin ka stuuri groziit
ir ir ,bijuši gadijumi,dāmītei iesmērē priekš B4 pakaļējo lukturi vispār bez nekādiem burtiem vai cipariem, liekas ka pat rotaļlietām ir kaut kādi apzīmējumi
skatē protams asaras pa gaisu
B4 siikums cik ta ta lampa max bet kad tiek iegadats 07 gada voyger vai sebring tad ir papados uz apmeram 800ls
bija arii voyagers,pakaļā viena ok,otra


-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

Kitana
08. Mar 2009, 15:03#38

Kopš: 08. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 2

Braucu ar: shadow, scirocco

Tad jau ar paštaisītu moci varētu būt zināmi sarežģījumi?!

-----------------
Nekas nav padevīgāks kā dzelzs baltkvēlē

Offline

QDS
08. Mar 2009, 15:07#39

Kopš: 22. Feb 2009

Ziņojumi: 66

Braucu ar:


08 Mar 2009, 15:03:47 Kitana rakstīja:
Tad jau ar paštaisītu moci varētu būt zināmi sarežģījumi?!


Tapec es nakosmenes duru uz igauniju, kur nav tadas stulbibas, ka musu tevzeme

-----------------
I Love SŠA

Offline

Kitana
12. Mar 2009, 11:58#40

Kopš: 08. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 2

Braucu ar: shadow, scirocco


08 Mar 2009, 15:07:30 QDS rakstīja:

08 Mar 2009, 15:03:47 Kitana rakstīja:
Tad jau ar paštaisītu moci varētu būt zināmi sarežģījumi?!


Tapec es nakosmenes duru uz igauniju, kur nav tadas stulbibas, ka musu tevzeme


Kā Igaunijā tas process notiek?

-----------------
Nekas nav padevīgāks kā dzelzs baltkvēlē

Offline

Top.LV