Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Motociklu reģistrācija

AutorsZiņojums
monsieur
21. Jul 2016, 08:44#421

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 353

Braucu ar: FLHRC


20 Jul 2016, 23:36:44 Kefirchiks rakstīja:
Svecināti,
Esmu atradis savu pirmo motociklu - Honda CBF un atpūšas viņš pagaidām Lietuvā.
Man ir daži jautājumi, uz kuriem man ļoti interesētu atbildes.

Sākšu ar to, ka motocikls ir ar angļu numuriem, Viņš esot reģistrēts uz kāda angļa vārda, bet pārdevējam esot visi dokumenti (tehniskā pase un vēl arī pirkšanas/pārdošanas līgums).

1. Pagaidām doma ir aizbraukt ar pārdevēju uz Lietuvas CSDD un dabūt viņam tranzīta numurus un tad vest uz LV piekabē (jo tiesības būs tikai nākamnedēļ).
Vai tas būtu LABĀK (un lētāk), nekā ar angļu numuriem reģistrēt viņu "pa taisno" LV CSDD?
Ir dzirdēti nostāsti, ka LV reģistrēt LT reģistrētu motociklu esot vieglāk, nekā tādu, kurš pa taisno nāk no UK.

2. Zinu to, ka UK motocikliem, lukturiem esot savādāks stars. Vai tas man ļoti kaut ko ietekmē, vai arī ejot LV tehnisko apskati es kaut kā ātri varēšu tikt cauri?

3. Varbūt jautājums īsti ne pa tēmu - bet ko man OBLIGĀTI vajadzētu pārbaudīt, pirms esmu nolicis naudu rokā pārdevējam?

Tāds mazs checklist uz doto brīdi:
1. Stūres gultnis (braucot atlaižam vaļā stūri un ja nekratās, tad viss ok)
2. Ķēde / zobrati
3. Kosmētiskais bojājumi
4. Riepu stāvoklis
5. Bremžu stāvoklis
6. Amortizatoru stāvoklis



neņem ļaunā, bet tas čeklists nekam neder.

1) stūres gultņa remonts nav nekas TĀDS ja mocis normāls citādi (parasti viņš maksā ap 30-40 EUR, mainīšana vēl tikpat - nekas traks)

2) ķēde/zobrati ir izejmateriāls, ja ir ok, tad labi, ja nē, nu, tad parasti pirms pārdošanas īpašnieks nav gribējis mainīt un arī nekas traks, var tak nomainīt

3) kosmētiskie bojājumi - nu ja tu nepērc jaunu, kādu godīgu skrambiņu var piedot tak

4) riepas tas pats, kas pārējais - ja ir svaigas, tad, protams, labi, bet kurš tad tev liks svaigas uz pārdošanu? Labākajā gadījumā būs nomazgātas, ievaskotas vecas ar protektoru, kas izskatās labs :jauna_moto_stāvoklis:

5) bremzes, tur neko daudz nevar paskatīties. vai bremzējas? nu ja nav pieredzes un tiesību, tā īsti jau nepateiksi, jo nezini, vai ir, kā jābūt. vari paskatīties diskus, uzlikas, bet tas arī pa lielam viss

6) amortizatoru stāvoklis, nu arī - ja ir ok, tad labi, ja pietiek ar apkopi, arī labi. ja dūšīgi tek, tad jādomā, kāpēc, bet arī nekas mirstams.

Nu, teiksim, ja visi šie punkti no čeklista ir dirsā, nu tad, jā, visdrīzāk arī pārējais nav konfekte. Bet viens-divi nav nekas mirstams.

Mans ieteikums ir (ja esi pilnīgi noteikti noņēmies iegādāties angļu moci Lietuvā, kas nav pārāk gudra ideja, it īpaši ja runa ir par CBF kuru te uz vietas kā dubļu), ņem līdzi spečuku, kas var paklausīties motoru, paskatīties rāmi un novērtēt kopējo moto stāvokli pēc pieredzes. Izbraucot arī ļoti daudz var pateikt, tikai vai leitis ļaus?

Offline

maniac
21. Jul 2016, 21:45#422

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Ja tiešām rēķini visus izdevumus (nevis no sērijas - "iemīlējos! jāņem!":
-lukturis. Ja tiešām "anglis", var iznākt riktīgs sadārdzinājums.
-pirmā reģistrācija LV. Skat. CSDD mājas lapā.


-----------------

Offline

mezamaris
21. Jul 2016, 21:56#423

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Es Lietuvā neko nepirktu,vēl mistisku angli,kurš nekur nav reģistrēts un var gadīties LV nereģistrēsies.Un Lietuvas reģistrācija arī nav garantija.

Offline

miers600
21. Jul 2016, 22:07#424

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso

iemet linku
bez maksas veiksim internetdiagnostiku

[ Šo ziņu laboja miers600, 21 Jul 2016, 22:09:23 ]



-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

VATERLAND
21. Jul 2016, 22:10#425

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


21 Jul 2016, 21:56:12 mezamaris rakstīja:
Es Lietuvā neko nepirktu,vēl mistisku angli,kurš nekur nav reģistrēts un var gadīties LV nereģistrēsies.Un Lietuvas reģistrācija arī nav garantija.


Lietuvjiem ir konstruktoru slava - no 3 šrotiem sastiķē 1, plus neviens negarantē, ka rāmis nav USA vai arī UK X-plate.

Skaidrs, ka LT piedāvā limonādi, bet tas ir tradicionālais slazds ar pašapmānu un ar tam sekojošu pārmaksāšanu vai brutālu ieberzienu.

Ja grib būt drošs -organizē iegādi no vakareiropas ar agregāta apskati vai identiska modeļa iegādi uz vietas no LV lietotājiem, piemēram Screwy, kas tieši tirgo.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Dartagnan
21. Jul 2016, 22:37#426

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Jau zināmo 2014 gada z800 ar 17k nobraukumu arī LT skatījās cilvēks, kurš visu dzīvi ir saistīts ar tehniku un pats ir daudz skrūvējis. Rezultātu šeit daudzi atceras no piiii tēmas - LV nobrauca veselus 300 metrus.

PS
šobrīd mocis ir pie Muižnieka. Slikti strādā divi cilindri (praktiski nestrādā). Neko izdarīt nevar, jo leiši jau tur iekšā ir līduši lai atslēgtu imobilaizeru un visu sačakarējuši. Ir vajadzīgs cits vadības bloks ar atslēgām. Tagad gaidam ECU no UK pa 500eur.
Kopsummā:
Mocis 4500eur
Motors 250eur (neormāli būtu ap 1000eur)
4x braukts uz LT
Eļļa, filtri, tosols, sveces 100eur
Vadības bloks 500eur
+ Muižniekam xxx eur
+ Reģistrācija xxx eur
+ Papistais laiks xxx eur
Visu saskaitot par to pašu naudu varēja nopirkt arī jaunu.

-----------------

Offline

mexa
22. Jul 2016, 00:06#427

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja runajot par sho te gadiijumu-ja neskataas ar zobaarsta spoguli un loti siiki nepeeta katru skruuvi, pie tam ja motoram ellai piejaukta visaada draza, kas aizvaac kaadu troksni. tad reaali neko nesapratiisi. dazkaart pa modeljiem atskiras kaadi siikumi, ja to zin, un pamana uz taa 14 gada moto 12 gada detalju tad ataa ataa, bet ja viss ciki puki, tad teiksim ka vnk nepaveicaas. vispaar diezgan laba parbaude-izbrauci, nopeetiiji un pljaapaa, kameer mocis ruuc, iesleegsies ventilators, motors labi izkarsiis. un iespejams kaads defekts, piemeram kaa bija pats paraadiitos, un nebuutu veikts pirkums. ja meistars loti labi nomaskeeja peedas, aciigs meistars kko var arii nepamaniit.

saraksts kaa saraksts, kas amim ne taa? pakaljai jadampo ok, nav jaachiikst. priekshas daksai jabut taisnai, lokaas zem trapeces. gultnis ir poh, bet ne iemesls. kas noraditu vai bija jaukts(kapeec) kapeec slikti saskruuveets, vai aizmirsa pievilkt, vai ekonomeeja, kas var netieshi noraadiit uz ieprieksejo remontu kvalitaati. saaksi braukt bet viss saak luuzt... tapeec siikumi kopaa paraada kas ar moci bija

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

krauklis
22. Jul 2016, 10:41#428

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Kefirchik, aizmirsti, vienkārši izsvied to ideju no galvas. Nopietni. Vai nu meklē pa taisno iekš UK, vai pērc tepat. Nē, nu ja ļoti patīk azartspēles, tad jau var arī provēt to LT UK variantu...

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

Atrix
08. Dec 2016, 19:43#429

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Nezinu, vai trāpu tēmā. Sāpe tāda. Esmu un pāris gadus būšu ārzemēs. Moci esmu bez noņemšanas no uzskaites LV veiksmīgi pārreģistrējis / uzlicis uz vietējo numuru. Tagad jautājums. Lai nemaksātu nodokli par laiku, kad mocis reģistrēts LV, bet reāli tiek ekspluatēts ārzemēs, vai ir ok caur e-csdd noņemt to no uzskaites. Doma ir ar šo pašu moci atgriezties, tobiš, iebraucot atpakaļ pēc pāris gadiem, uzlikt vietā LV numuru un braukt likt atpakaļ uzskaitē Bauskas ielā. Vai ir kādi mīnusi šādam variantam? Vai viņi ņems pretī manu iepriekšējo numuru, reģistrācijas apliecību, ja tagad noņemšu no uzskaites. Laikam no jauna numuru salīdzināšana? Vai labāk tomēr atstāt reģistrācijā LV un maksāt nodokli, lai vieglāk atgriezties?

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

Zais
09. Dec 2016, 13:07#430

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Tas, ko Tu apraksti, patiesībā saucas reģistrācijas pārtraukšana uz laiku.
Tur numurs saglabājas gadu un pēc tam šo termiņu var pagarināt vēl uz gadu.

Bet, vai esi drošs, ka līdz ar uzlikšanu uzskaitē "tur", tas joprojām ir uzskaitē "šeit"?


08 Dec 2016, 19:43:48 Atrix rakstīja:
Nezinu, vai trāpu tēmā. Sāpe tāda. Esmu un pāris gadus būšu ārzemēs. Moci esmu bez noņemšanas no uzskaites LV veiksmīgi pārreģistrējis / uzlicis uz vietējo numuru. Tagad jautājums. Lai nemaksātu nodokli par laiku, kad mocis reģistrēts LV, bet reāli tiek ekspluatēts ārzemēs, vai ir ok caur e-csdd noņemt to no uzskaites. Doma ir ar šo pašu moci atgriezties, tobiš, iebraucot atpakaļ pēc pāris gadiem, uzlikt vietā LV numuru un braukt likt atpakaļ uzskaitē Bauskas ielā. Vai ir kādi mīnusi šādam variantam? Vai viņi ņems pretī manu iepriekšējo numuru, reģistrācijas apliecību, ja tagad noņemšu no uzskaites. Laikam no jauna numuru salīdzināšana? Vai labāk tomēr atstāt reģistrācijā LV un maksāt nodokli, lai vieglāk atgriezties?


-----------------
Nē nu jā

Offline

mexa
09. Dec 2016, 14:08#431

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

khem, uz 5 gadiem. tad jāliek uzskaitē un uzreiz nost. citādi likvidē numurzīmi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Atrix
09. Dec 2016, 16:28#432

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Paldies par viedokļiem. Pareiz sapratu, ka maksimālais laiks, cik ilgi var apturēt reģistrāciju, nezaudējot numura zīmi, ir 5 gadi? Vai tā apturētā reģistrācija ir katru gadu jāpagarina līdz tiem 5 gadiem? Jā, un, kad to 5 gadu ietvaros, es ar moci, kuram tā reģistrācija apturēta, atgriežos LV, kādas darbības jāveic - vienkārši jāatjauno reģistrācija? Vai to var caur e-csdd, vai arī tad fiziski jābrauc uz Bauskas ielu? Numuru salīdzināšana tak nav jāiet? Nu, labi, laikam piezvanīt uz Csdd arī var..

Par to, vai reģistrējot ārzemēs, saglabājas arī LV reģistrācija - vismaz, spriežot pēc E-Csdd datiem, tas tā ir.. Valsts, kurā dzīvoju ir ārpus ES.

[ Šo ziņu laboja Atrix, 09 Dec 2016, 16:30:49 ]



-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

agrais
12. Dec 2016, 09:09#433

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


09 Dec 2016, 16:28:36 Atrix rakstīja:
Paldies par viedokļiem. Pareiz sapratu, ka maksimālais laiks, cik ilgi var apturēt reģistrāciju, nezaudējot numura zīmi, ir 5 gadi? Vai tā apturētā reģistrācija ir katru gadu jāpagarina līdz tiem 5 gadiem? Jā, un, kad to 5 gadu ietvaros, es ar moci, kuram tā reģistrācija apturēta, atgriežos LV, kādas darbības jāveic - vienkārši jāatjauno reģistrācija? Vai to var caur e-csdd, vai arī tad fiziski jābrauc uz Bauskas ielu? Numuru salīdzināšana tak nav jāiet? Nu, labi, laikam piezvanīt uz Csdd arī var..

Par to, vai reģistrējot ārzemēs, saglabājas arī LV reģistrācija - vismaz, spriežot pēc E-Csdd datiem, tas tā ir.. Valsts, kurā dzīvoju ir ārpus ES.




Nu bet panem un piezvani uz to CSDD, noskaidrosi dazu minusu laikā. Tas tacu butu vienkarsak. Vai stradajot ārzemes žaba dušit uz LV zvanit?
Var jau ari vestuli viniem uzrakstit....

[ Šo ziņu laboja agrais, 12 Dec 2016, 09:10:07 ]

Offline

Atrix
12. Dec 2016, 09:57#434

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Piezvanīju uz csdd par tr.līdz. reģistrācijas apturēšanau. Ja iesniedz viņiem tr.līdz. numurus un uzrāda reģ.apliecību, tad reģistrāciju var apturēt uz termiņu līdz 5 gadiem, samaksājot minimālu nodevu un nodokļu parādus, ja tādi ir.. Ja šo 5 gadu ietvaros vēlos atjaunot reģistrāciju, tad eju uz to konkrēto csdd nodaļu, kur numurus atdevu, atkal samaksāju 5 kapeikas un dabonu savus numurus atpakaļ, tobiš atjaunoju reģistrāciju. Reģistrāciju varot arī atjaunot pēc 5 gadu termiņa vai arī citā csdd nodaļā - ne tajā, kurā numuri atdoti. Tad, atjaunojot reģistrāciju, ir jāmaksā drusku vairāk - papildus 15 eiro par jaunu numura zīmju izgatavošanu. Varbūt kādam bez manis šis ar noder.

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

mexa
12. Dec 2016, 10:27#435

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tas jau vairakus gadus taa. tikai tagad nevar pagarinaat, vajag likt uzskaitee, kas automatiski pieskaita nodokli...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Atrix
12. Dec 2016, 10:44#436

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Drusku off-topic: kāds nezina, vai numura zīmes avio rokas bagāžā var vest vai jāliek čemodānā?

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

maniac
13. Dec 2016, 08:25#437

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


12 Dec 2016, 10:44:29 Atrix rakstīja:
Drusku off-topic: kāds nezina, vai numura zīmes avio rokas bagāžā var vest vai jāliek čemodānā?

Man domāt, ka var. Nav jau nazis.

-----------------

Offline

Andreits
13. Dec 2016, 08:59#438

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s

esmu vairākas reizes vedis gan auto, gan moto numurzīmes rokas bagāžā, no stress

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

S_2
13. Dec 2016, 09:35#439

Kopš: 06. May 2015

Ziņojumi: 170

Braucu ar:


12 Dec 2016, 10:44:29 Atrix rakstīja:
Drusku off-topic: kāds nezina, vai numura zīmes avio rokas bagāžā var vest vai jāliek čemodānā?


Pirms kāda gada interesējos Rīgas lidostā, šie teica, ka var rokas bagāžā

Offline

Atrix
13. Dec 2016, 09:43#440

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Paldies!!

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline