Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Ko šodien esi uzlabojis savam mocim?

AutorsZiņojums
Naits
11. Dec 2013, 22:34#1999

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Kaut kad sen jau par šo spriedām, lukturis ar dzidro stiklu UK versija un Latvijā Yamahā pirkts priekš eiropas ne ar ko neatšķīrās ar bultiņas virzienu. Mocis bij yamaha BT1100

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Ferre
11. Dec 2013, 22:36#2000

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


11 Dec 2013, 22:06:31 janis4 rakstīja:

11 Dec 2013, 21:01:55 Naits rakstīja:

11 Dec 2013, 20:54:20 janis4 rakstīja:

11 Dec 2013, 20:21:03 reimondz rakstīja:

11 Dec 2013, 20:08:14 zazzaa rakstīja:
a doma csdd viriem deres jo marķejums uz stikla tak UK tapat palika... domā "prokatit"
Marķējums knapi knapi, tikpat kā nav redzams. Pa lielam jau viss ir bumbās, reflektors nav bojāts, stars ir pareizs. E marķējums ir bet bultiņa nav!
Pavasarī kad iešu TA tad arī uztraukšos.

Manam mo Zigmunds lukturi pārtaisīja,viss kārtībā stars pareizs marķējumi ir pat nepiesējās ka uz luktura bultiņa rāda uz pretējo pusi.

Bultiņa var būt uz kreiso pusi arī eiropas lukturim

Jā jo daļa Anglijas arī ir EU!!! Bet brauc pa pretējo pusi tomēr. Tātad lukturi arī ir otrādi!!! Domāju,ka tā bultiņa norāda uz kuru pusi tieši šim lukturim būtu jārāda,a te angļu lukturis rāda kā vaig LV.


Njā, baisā čakarēšanās ar tiem UK mo.., man paveicās, man mo arī no UK, bet lukturis universālais, bultiņa rāda uz abiem virzieniem..

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

reimondz
11. Dec 2013, 22:45#2001

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


11 Dec 2013, 22:36:07 Ferre rakstīja:
Njā, baisā čakarēšanās ar tiem UK mo.., man paveicās, man mo arī no UK, bet lukturis universālais, bultiņa rāda uz abiem virzieniem..

Nekāda čakarēšanās, grūtākais bija dabūt to lukturi vaļā, jo bija aizkausēts. Roka necēlās kawasakā lukturi pirkt pa 520Ls vai Suzukā pa 190Ls. Pat nesaprotu kapēc tāda cenu starpība kau gan KLV un DL ir pilnīgi vienādi.

-----------------

Offline

Ferre
11. Dec 2013, 22:55#2002

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


11 Dec 2013, 22:45:39 reimondz rakstīja:

11 Dec 2013, 22:36:07 Ferre rakstīja:
Njā, baisā čakarēšanās ar tiem UK mo.., man paveicās, man mo arī no UK, bet lukturis universālais, bultiņa rāda uz abiem virzieniem..

Nekāda čakarēšanās, grūtākais bija dabūt to lukturi vaļā, jo bija aizkausēts. Roka necēlās kawasakā lukturi pirkt pa 520Ls vai Suzukā pa 190Ls. Pat nesaprotu kapēc tāda cenu starpība kau gan KLV un DL ir pilnīgi vienādi.


Jādarbojas akurāti.. Jā, cenas ir labās tiem lukturiem.., man arī iepriekšējam mo piedāvāja no Vāčiem, it kā pa lēto 400 Jurīši paldies..

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

Archy96
13. Dec 2013, 14:20#2003

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Iemēģinu roku moto lauciņā:



Daži zobrati sporta kvadras ganģenei, redzēs vai mans izpildījums ar kulačokiem, kas nofrēzēti zem 3 grādu leņķa, turēs ilgāk kā oriģināls, kurš ar izturību un apstrādes kvalitāti neizceļās

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

elf
13. Dec 2013, 16:46#2004

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

No kādas tērauda markas izgatavoji zobratus?

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Archy96
13. Dec 2013, 23:03#2005

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


13 Dec 2013, 16:46:04 elf rakstīja:
No kādas tērauda markas izgatavoji zobratus?


12HN3A

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
14. Dec 2013, 00:20#2006

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


14 Dec 2013, 00:13:43 Bagars rakstīja:

13 Dec 2013, 14:20:44 Archy96 rakstīja:
Iemēģinu roku moto lauciņā:
[IMG]
Daži zobrati sporta kvadras ganģenei, redzēs ...

Smuki!

Ja ziemas gonku sezonu izturēs, tad būšu gandarīts, jo braucējs ir no pro gala pašas augšas

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
14. Dec 2013, 09:35#2007

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


14 Dec 2013, 00:20:05 Archy96 rakstīja:

14 Dec 2013, 00:13:43 Bagars rakstīja:

13 Dec 2013, 14:20:44 Archy96 rakstīja:
Iemēģinu roku moto lauciņā:
[IMG]
Daži zobrati sporta kvadras ganģenei, redzēs ...

Smuki!

Ja ziemas gonku sezonu izturēs, tad būšu gandarīts, jo braucējs ir no pro gala pašas augšas



Ja sajūgs vilks līdzi tad no roba ārā dabūt laikam būs pagrūti, bet to triku par slīpiem kulaciņem pirms 16 gadiem izpildīju Ižam, te gan jātzīst ka tehniskais aprīkojums man bija drusku švakāks kā tev un slīpums tika piedzīts uz aci stāvot pie tecilas ar plāno disku . Tā kā ižam bija labi ja 20Zs tad arī uz pāris slīpiem kulaciņiem(po ka kāds vispār nebija sazobē) vismaz ārā no roba neleca.


Darbs tev protams vīrišķīgs, ne tas kasšmirdīgā ofisā sēdēt.


Iedomājos par to cik tuvu aksiālā virzienā zobrati atrodas viens otram kad kulaciņi ir sazobē (ielikts robā), Vai nesanāks tā ka zobrati senšoties saspiesties tuvāk kā standarta izpildījumā kad pozīciju nosaka dakšiņa, tai pašai dakšiņai noēdīs vienu malu vai sadedzinās.

Vislabāko rezultātu šajā gadījumā varētu iegūt divos veidos.

1. Zobratam dakšiņas gropi uztaisīt platāku lai zobrati savā starpā saspiežoties atstātu dakšiņai brīvu vietu.
2. Kulaciņus uztsisīt nedaudz garākus lai nodrošinātu ka zobratiem saspiežoties kopā dakšiņa netiek nospriegota.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 14 Dec 2013, 09:46:29 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
14. Dec 2013, 14:27#2008

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Problēmām ar slēgšanos, ielikšanu neitrālājā utt. nevajadzētu resties, jo šis nav mans personīgais izgudrojums - šādā pašā izpildījumā jau no rūpnīcas nāk kārbas daudziem močiem. Šajā gadījumā leņķis ir diezgan mazs un tam nevajadzētu radīt milzu saspiešanās spēkus, kuri apgrūtinātu slēgšanos.

Ir redzēti paštaisīti darinājumi arī ar stipri lielāku slīpuma leņķi, bet manuprāt tas nav vajadzīgs, jo tikai padara kulačokus neizturīgākus pret nocirpšanu, jo samazinās to biezums pie pamatnes.

Kas attiecās uz dakšiņām un to strīķēšanos, tad skatīsies pie montāžas, kas un kā, ja vajadzēs - pielabos, bet domāju, ka problēmām nevajadzētu rasties.


Šim te konkrētajam mocim, oriģinālājā rūpnīcas izpildījumā, virsmas ir neapstrādātas - rupjš lējums aptuveni zem taisna leņķa, tā tiek darīts tikai un vienīgi dēļ lētākas pašizmaksas, jo neprasa liekas papildoperācijas. Dažas reizes nokļūdoties ar slēgšanos kantes paliek apaļas un zem slodzes zobrati sāk atspiesties, čakarē dakšiņu, tad sāk lekt laukā no robiem. Manā izpildījumā tādām problēmām nevajadzētu rasties pat pie noapaļotām kantēm, jo pārējā veselā darba virsma neļaus zobratiem atspiesties vienam no otra, pateicoties negatīvajam leņķim.


Nu brauks, tad jau redzēs kas un kā, man pašam interesanti


P.S.


Šajā bildē vēl pusfabrikāti. Tam zobratam, kurš priekšpusē, bija diezgan problemātiski šo pašu efektu panākt, jo izfrēzēt plakanu virsmu un pie tam vēl zem leņķa, vietā, kur nav instrumentam izskrejas, nav iespējams, tamdēļ izveicām rupjo apstrādi ar pirksta frēzi, bet tīro apstrādi vieca ar elektroerozijas palīdzību, kur nācās uz datora sastādīt nelielu programmiņu, lai ar stiepli precīzi izdedzinātu vajadzīgās formas laukumu, būs atpakaļ no termiskās apstrādes - iemetīšu bildi

[ Šo ziņu laboja Archy96, 14 Dec 2013, 14:45:35 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
14. Dec 2013, 16:20#2009

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Nu foršas lietas tu dari.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
14. Dec 2013, 17:01#2010

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


14 Dec 2013, 16:20:10 Negantelis rakstīja:
Nu foršas lietas tu dari.


Uztaisīšu kādreiz kādu lielizmēra galeriju ar aprakstiem, man kā reiz divas kvadras ar reduktoriem darba procesā

Pusfabrikāti:


KVF 650 Kawasaki.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 14 Dec 2013, 17:05:05 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

reimondz
23. Dec 2013, 14:58#2011

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru

Tikko izgāju TA, par lukturi neviens aizrādijums.

-----------------

Offline

Runcis71
23. Dec 2013, 23:00#2012

Kopš: 06. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 853

Braucu ar: CBR1000RR


23 Dec 2013, 14:58:14 reimondz rakstīja:
Tikko izgāju TA, par lukturi neviens aizrādijums.
Tas ir kaut, kas AFIGENIJS PRIKOLS !???

-----------------
Saulrietā, ļaujiet man palikt vienam :)
http://www.youtube.com/watch?v=___tLrTuMpk

Offline

reimondz
23. Dec 2013, 23:07#2013

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


23 Dec 2013, 23:00:02 Runcis71 rakstīja:

23 Dec 2013, 14:58:14 reimondz rakstīja:
Tikko izgāju TA, par lukturi neviens aizrādijums.
Tas ir kaut, kas AFIGENIJS PRIKOLS !???
Nebij domāts kā prikols. Iepriekš šeit biju aprakstijis kā pārbūvēju UK lukturi un daži prasija vai iziešu apskati jo uz luktura ir saglabājies UK marķējums. Tapēc arī atskaitījos ka TA izgāju bez problēmām un pie luktura nepiesējās.

-----------------

Offline

Ivis
07. Jan 2014, 13:23#2014

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Starpposms izpūtēju maiņā
http://www.youtube.com/watch?v=0Oi_Dby5RUs&feature=youtu.be

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

mexa
07. Jan 2014, 13:32#2015

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kad rūcināju savu V4 ar visiem 4 galiem gaisā ausis aizkrita, galva sāpēja līdz nākamajam rītam

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

garfs
10. Jan 2014, 20:27#2016

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

Šodien veltīta vakarpuse mopēdam - piekabināti sānu koferi, kas bija jau noputējuši no gaidīšanas...vēl šur-tur jāpafleksē, jāpametina un jāsavelk elektrība.. godam var iesūkt kādu alu


-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

chirkainais
10. Jan 2014, 20:32#2017

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Johaid! Cik tev kopīgā litrāža koferiem?

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

garfs
10. Jan 2014, 20:38#2018

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

laikam tāpēc, ka bildēts ar telefonu izskatās traki..
augšējais 48 litri, bet sānu katrs pa 40L
..ak jā, vēl ir doma par vienu cauruli starplabo koferi un asti kur sabāzt konservus vai kontrobassu
reku bilde, kur tikai augšējais.. viss j
apārtaisa jo uz givi vingrack2 sānu koferi virsū nav dabūnami..


-----------------
Iznomāju piekabi

Offline