Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Ko šodien esi uzlabojis savam mocim?

AutorsZiņojums
mezamaris
22. Jun 2016, 23:57#3001

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Ir trīsreiz pārjaukta dzesēšanas sistēma ar gandrīz visu komponentu nomaiņu,vai uzlabošanu un nu temperatūra ap110.Tas jau ir labi.No rīta prove gaitā,šobrīd labāk turpināt dzert alu.
Īstenībā liela iespēja ka ūdenssūknis uzsilstot sāka buksēt.Neticami,bet runā, ka BMW autosiem bieži gadās.

Offline

Jameson
23. Jun 2016, 00:49#3002

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

Samainīju bremžu klučus ( JA autosiem to būtu tiek vienkārši izdarīt ) un spidometra trosi, bet beigās sapratu ka pie tā ka nestrādā spidometrs ir nevis beigta trose, bet priekšējā ratā piedziņas mehānisms, anyway visma trosīte rezervei. maksāja lētāk kā pačka cigaretes

-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline

Arrnis
26. Jun 2016, 01:12#3003

Kopš: 30. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Honda CR-250 ,Kawasaki KLX 650

Motocikls bija izdomājis atpūsties un nedot man elektrību . viss veiksmīgi novērsts nu atkal lādē !

Offline

PASSATizhi
28. Jun 2016, 12:45#3004

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125

bik mazāk pūtīs nost manu garo rumpi



[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 28 Jun 2016, 12:48:57 ]

Offline

sarmands
28. Jun 2016, 21:20#3005

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 148

Braucu ar: Versys 650

kruta vispār, tehnisku ķibeļu novēršana un regulārā maintenance tiek klasificēta kā uzlabojumi

Offline

vlkpc
10. Jul 2016, 00:25#3006

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


28 Jun 2016, 21:20:01 sarmands rakstīja:
kruta vispār, tehnisku ķibeļu novēršana un regulārā maintenance tiek klasificēta kā uzlabojumi


Ar visām četrām piekrītu uzdirsienam. Tagad ķersimies pie DIY.
Nomainīta priekšējā pret LV piemērotu, sazāģēta aizmugurējā, kā arī pagarināts ķēdes dubļusargs tieši kritiskajā vietā. Latentie estēti un daiļirsēji par legalitāti un darbmūžu aizskaita līdz 10, pirms rakstīt. Piekrītu, puse no vidusdaļas segmentiem ir proporcionāli pārāk lieli, bet tā dara arī ražotāji, lai veicinātu 'pašuzasināšanos'. Ja vajadzēs, pazāģēšu vēl. Pagaidām gribēju vidu atstāt sīkstāku, jo tuvāk par 15mm no riepas malas pat uz izrēķinātiem līkumiem (Ērgļi, Piebalga) nespēju notīrīt.











[ Šo ziņu laboja vlkpc, 10 Jul 2016, 11:31:52 ]



-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

Archy96
10. Jul 2016, 13:24#3007

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Jēgas maz no šāda pasākuma.

Pa grunteni tā riepa kā neturējās, tā arī neturāsies, bet pa asfaltu kā neturējās, tā tagad vēl vairāk neturēsies.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 10 Jul 2016, 13:25:25 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

envy
10. Jul 2016, 13:54#3008

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Nebija vienkāršāk nopirkt Tavām vajadzībām atbilstošu riepu?

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Archy96
10. Jul 2016, 14:04#3009

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Jul 2016, 13:54:13 envy rakstīja:
Nebija vienkāršāk nopirkt Tavām vajadzībām atbilstošu riepu?


Kā tu nesaproti - nopirkt veikalā katrs muļķis māk, bet pašam uzbūvēt - tas jau ir līmenis

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

vlkpc
10. Jul 2016, 14:43#3010

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


10 Jul 2016, 14:04:49 Archy96 rakstīja:

10 Jul 2016, 13:54:13 envy rakstīja:
Nebija vienkāršāk nopirkt Tavām vajadzībām atbilstošu riepu?


Kā tu nesaproti - nopirkt veikalā katrs muļķis māk, bet pašam uzbūvēt - tas jau ir līmenis


Nebija vienkāršāk, jābrauc uz R1 Ulbrokā, jāgaida, kamēr samontēs, tēriņi uz 95eur. Turklāt žēl mest ārā veco, nevienam tādu nevajag, kaut atlikums 80%. Uz grants turās daudz labāk, jau pārbaudīju. Nav problēmu iezāģēt vēl - ar karcher noskalo un aiziet. Interesanti, ka mierīgi zāģējas bez dūmiem +20 grādos. Fūres piekabes riepa arī -10 vēlās pikučos un dūmoja.

P.S. Interesanti, kāda tad ir Archy96 pieredze ar protektora graizīšanu?

[ Šo ziņu laboja vlkpc, 10 Jul 2016, 14:44:34 ]



-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

Archy96
10. Jul 2016, 15:06#3011

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Jul 2016, 14:43:15 vlkpc rakstīja:

10 Jul 2016, 14:04:49 Archy96 rakstīja:

10 Jul 2016, 13:54:13 envy rakstīja:
Nebija vienkāršāk nopirkt Tavām vajadzībām atbilstošu riepu?


Kā tu nesaproti - nopirkt veikalā katrs muļķis māk, bet pašam uzbūvēt - tas jau ir līmenis


Nebija vienkāršāk, jābrauc uz R1 Ulbrokā, jāgaida, kamēr samontēs, tēriņi uz 95eur. Turklāt žēl mest ārā veco, nevienam tādu nevajag, kaut atlikums 80%. Uz grants turās daudz labāk, jau pārbaudīju. Nav problēmu iezāģēt vēl - ar karcher noskalo un aiziet. Interesanti, ka mierīgi zāģējas bez dūmiem +20 grādos. Fūres piekabes riepa arī -10 vēlās pikučos un dūmoja.

P.S. Interesanti, kāda tad ir Archy96 pieredze ar protektora graizīšanu?


Mana pieredze ir tāda, ka ir tikusi izmantota specializētā riepu graizāmā mašīnīte, kur visa graizīšana notiek ar sakarsētu nihroma griezējelementu, skijoringa riepām tāda graizīšana ir must - have opcija, jo tur savādāk nevar, savukārt fūrām un smagajiem šādi padziļina protektoru (aiz nabadzības), es savukārt reiz mēģināju ,sosejniekam šādi tūnēt WET sacensību riepu, lai tā vairāk atbilstu RAIN parametriem (arī aiz nabadzības), un tas beidzās ar to, ka noliku uz mutes ar šo te pašu mākslasdarbu, gan RAIN trenniņā, gan WET gonkā, kas tikai nozīmē to, ka katriem apstākļiem ir paredzēta sava specializēta riepa, kā arī visi nabagu risinājumi ir tikai tam, lai naudu padirstu, nevis ietaupītu

Vēl esmu redzējis graizāmo aparātu, lai krosa pumpām apaļās malas "uzasinātu", izskatījās lietojams pasākums, vismaz meža kaplēšanas versijā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

envy
10. Jul 2016, 15:16#3012

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Asināt krosa riepu var, tikai nafik? Kuras tieši sekundes desmitdaļas ar to mēs izcīnītu?

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Archy96
10. Jul 2016, 15:19#3013

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Jul 2016, 15:16:44 envy rakstīja:
Asināt krosa riepu var, tikai nafik? Kuras tieši sekundes desmitdaļas ar to mēs izcīnītu?


Apaļas pumpas apgriezt - kāpēc gan ne, ne jau vienmēr par simtdaļām ir cīņa, bet par braukšanas kvalitati

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

vlkpc
10. Jul 2016, 20:38#3014

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


10 Jul 2016, 15:06:09 Archy96 rakstīja:
Mana pieredze ir tāda, ka ir tikusi izmantota specializētā riepu graizāmā mašīnīte, kur visa graizīšana notiek ar sakarsētu nihroma griezējelementu, skijoringa riepām tāda graizīšana ir must - have opcija, jo tur savādāk nevar, savukārt fūrām un smagajiem šādi padziļina protektoru (aiz nabadzības), es savukārt reiz mēģināju ,sosejniekam šādi tūnēt WET sacensību riepu, lai tā vairāk atbilstu RAIN parametriem (arī aiz nabadzības), un tas beidzās ar to, ka noliku uz mutes ar šo te pašu mākslasdarbu, gan RAIN trenniņā, gan WET gonkā, kas tikai nozīmē to, ka katriem apstākļiem ir paredzēta sava specializēta riepa, kā arī visi nabagu risinājumi ir tikai tam, lai naudu padirstu, nevis ietaupītu

Vēl esmu redzējis graizāmo aparātu, lai krosa pumpām apaļās malas "uzasinātu", izskatījās lietojams pasākums, vismaz meža kaplēšanas versijā


Nu re, graizāmais aparāts ir redzēts, iemesli arī zināmi. Vēl paliek gumijas sastāvs, ko ar graizīšanu neizmainīt. Grantij, tāpat, kā ziemai, šis pasākums ir ok, jo tādos apstākļos neviens celīti slīpēt pat nemēģina.

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

kipijs
02. Aug 2016, 21:57#3015

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD

Pirms brīža DL650 Vstrom's tika pie svaigas eļļas un filtra un šodien pie jauniem priekšas bremžu klučiem Brenta.
Paldies Tomam no ride.lv !!!

Offline

Archy96
19. Aug 2016, 23:55#3016

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

* Jauns virzuļa komplekts
* Jauni kluči priekšā pakaļā.
* Priekšā jauna zvaigzne uz Z13, tagad iet ratā no ručkas ar ceturto , tikai nezinu vai tas ir labi vai slikti


Gonkai gatavs

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezamaris
20. Aug 2016, 00:04#3017

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


10 Jul 2016, 20:38:59 vlkpc rakstīja:

10 Jul 2016, 15:06:09 Archy96 rakstīja:
Mana pieredze ir tāda, ka ir tikusi izmantota specializētā riepu graizāmā mašīnīte, kur visa graizīšana notiek ar sakarsētu nihroma griezējelementu, skijoringa riepām tāda graizīšana ir must - have opcija, jo tur savādāk nevar, savukārt fūrām un smagajiem šādi padziļina protektoru (aiz nabadzības), es savukārt reiz mēģināju ,sosejniekam šādi tūnēt WET sacensību riepu, lai tā vairāk atbilstu RAIN parametriem (arī aiz nabadzības), un tas beidzās ar to, ka noliku uz mutes ar šo te pašu mākslasdarbu, gan RAIN trenniņā, gan WET gonkā, kas tikai nozīmē to, ka katriem apstākļiem ir paredzēta sava specializēta riepa, kā arī visi nabagu risinājumi ir tikai tam, lai naudu padirstu, nevis ietaupītu

Vēl esmu redzējis graizāmo aparātu, lai krosa pumpām apaļās malas "uzasinātu", izskatījās lietojams pasākums, vismaz meža kaplēšanas versijā


Nu re, graizāmais aparāts ir redzēts, iemesli arī zināmi. Vēl paliek gumijas sastāvs, ko ar graizīšanu neizmainīt. Grantij, tāpat, kā ziemai, šis pasākums ir ok, jo tādos apstākļos neviens celīti slīpēt pat nemēģina.
Varu aizdot graizāmo aparātu,lai nav jāriskē ar frēzi rokā ieraut(esmu mēģinājis-sāpigi)

Offline

chryslers1981
26. Aug 2016, 23:11#3018

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 140

Braucu ar: ХВЗ , hornet'08

izķidāts Hornet 08' relejs, lai ledi neraustās!


-----------------
Skopais maksā 2x! -Ejam strādāt pie skopā! :D

Offline

Archy96
29. Aug 2016, 21:38#3019

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120



Uzbūvējām zobratu Gas Gas startera piedziņai - veikalā nav nopērkams

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
29. Aug 2016, 23:14#3020

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Aug 2016, 23:08:07 Bagars rakstīja:

29 Aug 2016, 21:38:10 Archy96 rakstīja:
[IMG]
Uzbūvējām zobratu Gas Gas startera piedziņai - veikalā nav nopērkams

Skaisti!
12/20 vai 12/19?
Pasākuma cena?


12/19

Pasākuma cena 70 Eiro, bet pateikšu godīgi - par tādu cenu vairs netaisīšu nekad, jo beigās saskaitot izdevumu pozīcijas, kur tika maksāts gan virpotājam, gan termistam, gan zobu frēzētājam , nācās vēl pašam 10 Eiro piemaksāt :krievu bizness:

Reāli šādas mantas ir jēga izgatavot tikai tad, ja nopirkt oriģinālu nav iespējams vispār, manis nosaukto cenu reizinot ar 1.5 kā minimums, jo it ka zobrats smieklīgs, bet darba stundas pie viņa daudz.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline