Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Aizsardzība

Tēma: Suzuki Bandit 400

AutorsZiņojums
Sancix
27. May 2009, 21:40#1

Kopš: 21. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 34

Braucu ar: vfr800fi

Ieprieks sore par jaunu topiku, bet diezgan liela problēma.
Biju ievērtēt Bandit 400 cm, 94 gada. Jauna eļļa, zobrats ar ķēdi, jauna TA, jaunas humijas. Izbraucu, liekas OK (esmu iesācējs.pirmais mocītis man)
Kam būtu jāpevērš uzmanība [ērkot jo ir doma rīt ņemt ciet, bet negribas iegrābties. Un ko jūs zinat suzukiem par sarkano motora galvu ? čalis kautko teica par motoru, ka tip labāks vai kā ?
Principā mocīts man patika, bet gribu dzirdēt pieredzējušāku padomus. Saprotu ka 400cm3 nav nekas dižs, bet kā nekā pirmais mocīt.
Iepriekš paldies par atbildēm

-----------------
Viss ir štokos, cilindros un blokos.

Offline

davux
27. May 2009, 21:49#2

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 305

Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport


27 May 2009, 21:40:00 Sancix rakstīja:
Ieprieks sore par jaunu topiku, bet diezgan liela problēma.
Biju ievērtēt Bandit 400 cm, 94 gada. Jauna eļļa, zobrats ar ķēdi, jauna TA, jaunas humijas. Izbraucu, liekas OK (esmu iesācējs.pirmais mocītis man)
Kam būtu jāpevērš uzmanība [ērkot jo ir doma rīt ņemt ciet, bet negribas iegrābties. Un ko jūs zinat suzukiem par sarkano motora galvu ? čalis kautko teica par motoru, ka tip labāks vai kā ?
Principā mocīts man patika, bet gribu dzirdēt pieredzējušāku padomus. Saprotu ka 400cm3 nav nekas dižs, bet kā nekā pirmais mocīt.
Iepriekš paldies par atbildēm
Nedoma par tiem 400cc bet par to ka vins ir 94 gada tas jau vien nozime ka remontet kautko vaidzes! japrasa specukiem vai ir pieejamas detalas! bet ja nekas negrab,necikst un pacelam motors nekrit ara ganau ka var nemt ciet!

[ Šo ziņu laboja davux, 27 May 2009, 21:50:36 ]

Offline

Sancix
27. May 2009, 21:52#3

Kopš: 21. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 34

Braucu ar: vfr800fi


27 May 2009, 21:49:39 davux rakstīja:

27 May 2009, 21:40:00 Sancix rakstīja:
Ieprieks sore par jaunu topiku, bet diezgan liela problēma.
Biju ievērtēt Bandit 400 cm, 94 gada. Jauna eļļa, zobrats ar ķēdi, jauna TA, jaunas humijas. Izbraucu, liekas OK (esmu iesācējs.pirmais mocītis man)
Kam būtu jāpevērš uzmanība [ērkot jo ir doma rīt ņemt ciet, bet negribas iegrābties. Un ko jūs zinat suzukiem par sarkano motora galvu ? čalis kautko teica par motoru, ka tip labāks vai kā ?
Principā mocīts man patika, bet gribu dzirdēt pieredzējušāku padomus. Saprotu ka 400cm3 nav nekas dižs, bet kā nekā pirmais mocīt.
Iepriekš paldies par atbildēm
Nedoma par tiem 400cc bet par to ka vins ir 94 gada tas jau vien nozime ka remontet kautko vaidzes! japrasa specukiem vai ir pieejamas detalas! bet ja nekas negrab,necikst un pacelam motors nekrit ara ganau ka var nemt ciet!

Vis strāda OK, pielaidu aukstu, pieleca labi, apgriezieni sancē labi, itkā nekādas eļļas netek , nu princibā labā darba kārtībā.

-----------------
Viss ir štokos, cilindros un blokos.

Offline

davux
27. May 2009, 21:54#4

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 305

Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport

Nu ja jau patik tad tik nem ciet! bet par kadu sumu ir runa? iespejams kautko labaku var atrast

Offline

Sancix
27. May 2009, 21:58#5

Kopš: 21. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 34

Braucu ar: vfr800fi


27 May 2009, 21:54:09 davux rakstīja:
Nu ja jau patik tad tik nem ciet! bet par kadu sumu ir runa? iespejams kautko labaku var atrast

1000 EUR, un pagaidām izskatās ka nekas nav jāliek iekšā jo viss samainits...
P.S ir kautkāds info par to sarkano galvu ?

Tieši šāds

[ Šo ziņu laboja Sancix, 27 May 2009, 22:00:21 ]



-----------------
Viss ir štokos, cilindros un blokos.

Offline

davux
27. May 2009, 22:00#6

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 305

Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport

Nau nejausmas par sarkano galvu! bet cerams ka vina nau kluvusi sarkana no zagesanas 24/7

Offline

Sancix
27. May 2009, 22:02#7

Kopš: 21. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 34

Braucu ar: vfr800fi


27 May 2009, 22:00:09 davux rakstīja:
Nau nejausmas par sarkano galvu! bet cerams ka vina nau kluvusi sarkana no zagesanas 24/7

Nope....hehee...nu čalis īstenība tāds pieklājigs ap 30, ģimenes cilvēks, sezonu nobrauca (pirmo) un tagad kko jaudigagu ņems, bet neizskatījās ka baigi gribētu tikt vaļā, Pat īsti cena nebij diskutējama.

-----------------
Viss ir štokos, cilindros un blokos.

Offline

klucis
27. May 2009, 22:03#8

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:

japanas versija,griezas labi(ari labak pa dazu labu 600),atskiriba no parastajam galvam ir ar to ka ar sarkanajam griezas sadalenes(tas ir atkariba no apgriezieniem mainas sadales fazes)ar to ari ir saistita ta laba iesana,no dalam musdienas visu var dabut tikai cik ilgi jagaida un cik maksa jo tira japanas versija

Offline

davux
27. May 2009, 22:05#9

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 305

Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport

Nu ta sarkana galva nez nez vispar par ko tadu neko nesu dzirdejis! lai ari tada butu tur super duper uber kruta sarkana galva vai parasta kada starpiba? ja patik mocis nem tik ciet

[ Šo ziņu laboja davux, 27 May 2009, 22:05:50 ]

Offline

Sancix
27. May 2009, 22:05#10

Kopš: 21. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 34

Braucu ar: vfr800fi


27 May 2009, 22:03:18 klucis rakstīja:
japanas versija,griezas labi(ari labak pa dazu labu 600),atskiriba no parastajam galvam ir ar to ka ar sarkanajam griezas sadalenes(tas ir atkariba no apgriezieniem mainas sadales fazes)ar to ari ir saistita ta laba iesana,no dalam musdienas visu var dabut tikai cik ilgi jagaida un cik maksa jo tira japanas versija

Tad principā sanāk ka nekas labs tā sarkanā galva nav ??? Hmm..nu itkā motors strādāja klusi un bez gļuhiem..

-----------------
Viss ir štokos, cilindros un blokos.

Offline

klucis
27. May 2009, 22:10#11

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:

ta galva ir visa sals kur rodas jauda,latvija tadi moci ir tikai dazi,tie visi ir serga vestie no japanas n-tos gadus atpakal(tad vinam pat isti vel veikals nebija)

Offline

miers600
27. May 2009, 22:21#12

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso

tomēr ieteiktu labāk 600-ieku
daudziem ir un atsauksmes labas

-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

mouss
27. May 2009, 22:26#13

Kopš: 23. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1733

Braucu ar: Zigi Aprīli

1.par to cenu,ja labi pameklee var dabuut arii labu 600ccm
2.kkas te mineeja - ja mo razhots Japaanas tirgum,vareetu rasties probzas ar pasuutiito detalju piegaades terminjiem
3.labaak tomeer njemt 600ccm,kas pie mums ir diezgan izplatiits
4.400ccm driiz vien Tev buus par "iisu"!

[ Šo ziņu laboja mouss, 27 May 2009, 22:27:50 ]



-----------------
reti riebīgi riebīgs RIEBEKLIS



Offline

Goblins
27. May 2009, 23:43#14

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE

sarkanaas galvas parasti liecin par to ka shis 400nieks ir pamatiigi griezts. Kaa jau te rakstiija tad parasti shii galva tiek likta kopaa ar citaam sadaleneem un citiem karbinjiem.

shie motori griezhas labi, bet parasti vinju muzhs tuvojas beigaam, jo ko var gribeet no 15 gadus veca 400nieka

Iesaku tomeer padomaat par eiropas versiju jo nopietnaaku remontu gadiijumaa detalju cena buus astronomiska.

tad jau labaak ir panjemt kaadu hondu CB500 vai ko citu no eiropas versijaam, pat suzuks GS 500 buutu praatiigaaka izveele.

[ Šo ziņu laboja Goblins, 27 May 2009, 23:44:28 ]



-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

Modrs
27. May 2009, 23:48#15

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

bmwpowerā nonācām pie secinājuma, ka pieliekot 300 lvl var nopirkt ER5, un būs gerai

Offline

Rx
27. May 2009, 23:59#16

Kopš: 04. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 788

Braucu ar: Monster

Draugam ir ar sarkanajām galvām... daudziem 600ccm tur līdzi bez problēmām...

Šeit

-----------------
Life begins @ 10rpm :)

Offline

kidd
28. May 2009, 00:03#17

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

goblinam +10 ... pa 1K eiro var panjemt mieriigi kaadu no 600ccm un nepist sev smadzeni.. detaljas pieejamas jebkuraa briidii + cena arii pieejama, nevis "pielidojama" ...

Offline

kakjis
28. May 2009, 12:26#18

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 2330

Braucu ar: hayabusa

Ssitam ir tiktiessaam probleemas ar detallaam,jo jaasuuta galvenokaart no japaanas-ilgs proces!

Offline

DM
28. May 2009, 12:40#19

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic

Man bija Yamaha 400 Fazeris. Neko sliktu nevaru teikt. Visas ritošās daļas detaļas derēja no eiropas versijas, motoram nekas nebija jādara (kad nopirku bija 18 000 km, pārdevu ar 26 000 km) Vienīgais "nopietnais" remonts, kas arī tika veikts paša spēkiem - sajūga troses maiņa, trosi pasūtīju, saņēmu nedēļas laikā caur Yamaha veikalu. Motors (4cilindru) dinamikā daudz neatpaliek no 600nieka. Nedomāju ka var salīdzināt ar ER5 vai GS500 divcilindriniekiem.
Man nav iebildumu pret 400 ccm, jā paliks "par īsu", bet to jūt tikai uz šosejas, pilsētā ir ok.
Tālāk domā pats.

[ Šo ziņu laboja DM, 28 May 2009, 13:00:09 ]

Offline

Sancix
28. May 2009, 14:48#20

Kopš: 21. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 34

Braucu ar: vfr800fi


28 May 2009, 12:40:17 DM rakstīja:
Man bija Yamaha 400 Fazeris. Neko sliktu nevaru teikt. Visas ritošās daļas detaļas derēja no eiropas versijas, motoram nekas nebija jādara (kad nopirku bija 18 000 km, pārdevu ar 26 000 km) Vienīgais "nopietnais" remonts, kas arī tika veikts paša spēkiem - sajūga troses maiņa, trosi pasūtīju, saņēmu nedēļas laikā caur Yamaha veikalu. Motors (4cilindru) dinamikā daudz neatpaliek no 600nieka. Nedomāju ka var salīdzināt ar ER5 vai GS500 divcilindriniekiem.
Man nav iebildumu pret 400 ccm, jā paliks "par īsu", bet to jūt tikai uz šosejas, pilsētā ir ok.
Tālāk domā pats.

Thx par atbildēm..secinājums ir tāds ka šovakar braucu pakal banditam...dziļākus secinājumus uzrakstīšu pēc kāda laika

-----------------
Viss ir štokos, cilindros un blokos.

Offline