Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Suzuki Bandit 400
Autors | Ziņojums |
Sancix | | Kopš: 21. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 34
Braucu ar: vfr800fi
| Ieprieks sore par jaunu topiku, bet diezgan liela problēma.
Biju ievērtēt Bandit 400 cm, 94 gada. Jauna eļļa, zobrats ar ķēdi, jauna TA, jaunas humijas. Izbraucu, liekas OK (esmu iesācējs.pirmais mocītis man)
Kam būtu jāpevērš uzmanība [ērkot jo ir doma rīt ņemt ciet, bet negribas iegrābties. Un ko jūs zinat suzukiem par sarkano motora galvu ? čalis kautko teica par motoru, ka tip labāks vai kā ?
Principā mocīts man patika, bet gribu dzirdēt pieredzējušāku padomus. Saprotu ka 400cm3 nav nekas dižs, bet kā nekā pirmais mocīt.
Iepriekš paldies par atbildēm
----------------- Viss ir štokos, cilindros un blokos. | Offline | | |
davux | | Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 305
Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport
|
27 May 2009, 21:40:00 Sancix rakstīja:
Ieprieks sore par jaunu topiku, bet diezgan liela problēma.
Biju ievērtēt Bandit 400 cm, 94 gada. Jauna eļļa, zobrats ar ķēdi, jauna TA, jaunas humijas. Izbraucu, liekas OK (esmu iesācējs.pirmais mocītis man)
Kam būtu jāpevērš uzmanība [ērkot jo ir doma rīt ņemt ciet, bet negribas iegrābties. Un ko jūs zinat suzukiem par sarkano motora galvu ? čalis kautko teica par motoru, ka tip labāks vai kā ?
Principā mocīts man patika, bet gribu dzirdēt pieredzējušāku padomus. Saprotu ka 400cm3 nav nekas dižs, bet kā nekā pirmais mocīt.
Iepriekš paldies par atbildēm
Nedoma par tiem 400cc bet par to ka vins ir 94 gada tas jau vien nozime ka remontet kautko vaidzes! japrasa specukiem vai ir pieejamas detalas! bet ja nekas negrab,necikst un pacelam motors nekrit ara ganau ka var nemt ciet! [ Šo ziņu laboja davux, 27 May 2009, 21:50:36 ] | Offline | | |
Sancix | | Kopš: 21. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 34
Braucu ar: vfr800fi
|
27 May 2009, 21:49:39 davux rakstīja:
27 May 2009, 21:40:00 Sancix rakstīja:
Ieprieks sore par jaunu topiku, bet diezgan liela problēma.
Biju ievērtēt Bandit 400 cm, 94 gada. Jauna eļļa, zobrats ar ķēdi, jauna TA, jaunas humijas. Izbraucu, liekas OK (esmu iesācējs.pirmais mocītis man)
Kam būtu jāpevērš uzmanība [ērkot jo ir doma rīt ņemt ciet, bet negribas iegrābties. Un ko jūs zinat suzukiem par sarkano motora galvu ? čalis kautko teica par motoru, ka tip labāks vai kā ?
Principā mocīts man patika, bet gribu dzirdēt pieredzējušāku padomus. Saprotu ka 400cm3 nav nekas dižs, bet kā nekā pirmais mocīt.
Iepriekš paldies par atbildēm
Nedoma par tiem 400cc bet par to ka vins ir 94 gada tas jau vien nozime ka remontet kautko vaidzes! japrasa specukiem vai ir pieejamas detalas! bet ja nekas negrab,necikst un pacelam motors nekrit ara ganau ka var nemt ciet!
Vis strāda OK, pielaidu aukstu, pieleca labi, apgriezieni sancē labi, itkā nekādas eļļas netek , nu princibā labā darba kārtībā.
----------------- Viss ir štokos, cilindros un blokos. | Offline | | |
|
davux | | Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 305
Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport
| Nu ja jau patik tad tik nem ciet! bet par kadu sumu ir runa? iespejams kautko labaku var atrast | Offline | | |
Sancix | | Kopš: 21. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 34
Braucu ar: vfr800fi
|
27 May 2009, 21:54:09 davux rakstīja:
Nu ja jau patik tad tik nem ciet! bet par kadu sumu ir runa? iespejams kautko labaku var atrast
1000 EUR, un pagaidām izskatās ka nekas nav jāliek iekšā jo viss samainits...
P.S ir kautkāds info par to sarkano galvu ?
Tieši šāds
[ Šo ziņu laboja Sancix, 27 May 2009, 22:00:21 ]
----------------- Viss ir štokos, cilindros un blokos. | Offline | | |
davux | | Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 305
Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport
| Nau nejausmas par sarkano galvu! bet cerams ka vina nau kluvusi sarkana no zagesanas 24/7 | Offline | | |
Sancix | | Kopš: 21. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 34
Braucu ar: vfr800fi
|
27 May 2009, 22:00:09 davux rakstīja:
Nau nejausmas par sarkano galvu! bet cerams ka vina nau kluvusi sarkana no zagesanas 24/7
Nope....hehee...nu čalis īstenība tāds pieklājigs ap 30, ģimenes cilvēks, sezonu nobrauca (pirmo) un tagad kko jaudigagu ņems, bet neizskatījās ka baigi gribētu tikt vaļā, Pat īsti cena nebij diskutējama.
----------------- Viss ir štokos, cilindros un blokos. | Offline | | |
klucis | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
| japanas versija,griezas labi(ari labak pa dazu labu 600),atskiriba no parastajam galvam ir ar to ka ar sarkanajam griezas sadalenes(tas ir atkariba no apgriezieniem mainas sadales fazes)ar to ari ir saistita ta laba iesana,no dalam musdienas visu var dabut tikai cik ilgi jagaida un cik maksa jo tira japanas versija | Offline | | |
davux | | Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 305
Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport
| Nu ta sarkana galva nez nez vispar par ko tadu neko nesu dzirdejis! lai ari tada butu tur super duper uber kruta sarkana galva vai parasta kada starpiba? ja patik mocis nem tik ciet [ Šo ziņu laboja davux, 27 May 2009, 22:05:50 ] | Offline | | |
Sancix | | Kopš: 21. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 34
Braucu ar: vfr800fi
|
27 May 2009, 22:03:18 klucis rakstīja:
japanas versija,griezas labi(ari labak pa dazu labu 600),atskiriba no parastajam galvam ir ar to ka ar sarkanajam griezas sadalenes(tas ir atkariba no apgriezieniem mainas sadales fazes)ar to ari ir saistita ta laba iesana,no dalam musdienas visu var dabut tikai cik ilgi jagaida un cik maksa jo tira japanas versija
Tad principā sanāk ka nekas labs tā sarkanā galva nav ??? Hmm..nu itkā motors strādāja klusi un bez gļuhiem..
----------------- Viss ir štokos, cilindros un blokos. | Offline | | |
klucis | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
| ta galva ir visa sals kur rodas jauda,latvija tadi moci ir tikai dazi,tie visi ir serga vestie no japanas n-tos gadus atpakal(tad vinam pat isti vel veikals nebija) | Offline | | |
miers600 | | Kopš: 26. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1003
Braucu ar: aprilia pegaso
| tomēr ieteiktu labāk 600-ieku
daudziem ir un atsauksmes labas
----------------- visam jānotiek dabiski
| Offline | | |
mouss | | Kopš: 23. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1733
Braucu ar: Zigi Aprīli
| 1.par to cenu,ja labi pameklee var dabuut arii labu 600ccm
2.kkas te mineeja - ja mo razhots Japaanas tirgum,vareetu rasties probzas ar pasuutiito detalju piegaades terminjiem
3.labaak tomeer njemt 600ccm,kas pie mums ir diezgan izplatiits
4.400ccm driiz vien Tev buus par "iisu"! [ Šo ziņu laboja mouss, 27 May 2009, 22:27:50 ]
----------------- reti riebīgi riebīgs RIEBEKLIS
| Offline | | |
Goblins | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
| sarkanaas galvas parasti liecin par to ka shis 400nieks ir pamatiigi griezts. Kaa jau te rakstiija tad parasti shii galva tiek likta kopaa ar citaam sadaleneem un citiem karbinjiem.
shie motori griezhas labi, bet parasti vinju muzhs tuvojas beigaam, jo ko var gribeet no 15 gadus veca 400nieka
Iesaku tomeer padomaat par eiropas versiju jo nopietnaaku remontu gadiijumaa detalju cena buus astronomiska.
tad jau labaak ir panjemt kaadu hondu CB500 vai ko citu no eiropas versijaam, pat suzuks GS 500 buutu praatiigaaka izveele. [ Šo ziņu laboja Goblins, 27 May 2009, 23:44:28 ]
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| bmwpowerā nonācām pie secinājuma, ka pieliekot 300 lvl var nopirkt ER5, un būs gerai | Offline | | |
Rx | | Kopš: 04. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 788
Braucu ar: Monster
| Draugam ir ar sarkanajām galvām... daudziem 600ccm tur līdzi bez problēmām...
Šeit
----------------- Life begins @ 10rpm :)
| Offline | | |
kidd | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
| goblinam +10 ... pa 1K eiro var panjemt mieriigi kaadu no 600ccm un nepist sev smadzeni.. detaljas pieejamas jebkuraa briidii + cena arii pieejama, nevis "pielidojama" ... | Offline | | |
kakjis | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 2330
Braucu ar: hayabusa
| Ssitam ir tiktiessaam probleemas ar detallaam,jo jaasuuta galvenokaart no japaanas-ilgs proces! | Offline | | |
DM | | Kopš: 18. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 731
Braucu ar: VN 800 Classic
| Man bija Yamaha 400 Fazeris. Neko sliktu nevaru teikt. Visas ritošās daļas detaļas derēja no eiropas versijas, motoram nekas nebija jādara (kad nopirku bija 18 000 km, pārdevu ar 26 000 km) Vienīgais "nopietnais" remonts, kas arī tika veikts paša spēkiem - sajūga troses maiņa, trosi pasūtīju, saņēmu nedēļas laikā caur Yamaha veikalu. Motors (4cilindru) dinamikā daudz neatpaliek no 600nieka. Nedomāju ka var salīdzināt ar ER5 vai GS500 divcilindriniekiem.
Man nav iebildumu pret 400 ccm, jā paliks "par īsu", bet to jūt tikai uz šosejas, pilsētā ir ok.
Tālāk domā pats.[ Šo ziņu laboja DM, 28 May 2009, 13:00:09 ] | Offline | | |
Sancix | | Kopš: 21. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 34
Braucu ar: vfr800fi
|
28 May 2009, 12:40:17 DM rakstīja:
Man bija Yamaha 400 Fazeris. Neko sliktu nevaru teikt. Visas ritošās daļas detaļas derēja no eiropas versijas, motoram nekas nebija jādara (kad nopirku bija 18 000 km, pārdevu ar 26 000 km) Vienīgais "nopietnais" remonts, kas arī tika veikts paša spēkiem - sajūga troses maiņa, trosi pasūtīju, saņēmu nedēļas laikā caur Yamaha veikalu. Motors (4cilindru) dinamikā daudz neatpaliek no 600nieka. Nedomāju ka var salīdzināt ar ER5 vai GS500 divcilindriniekiem.
Man nav iebildumu pret 400 ccm, jā paliks "par īsu", bet to jūt tikai uz šosejas, pilsētā ir ok.
Tālāk domā pats.
Thx par atbildēm..secinājums ir tāds ka šovakar braucu pakal banditam...dziļākus secinājumus uzrakstīšu pēc kāda laika
----------------- Viss ir štokos, cilindros un blokos. | Offline | | |
|
|