Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Bezceļu moča izvēle

AutorsZiņojums
dropman
06. Dec 2010, 10:48#141

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Man ir interesanta teorija par šo visu

Braucot ar 450EXC pa ceļu, parasti tev īpaši neviens uzmanību nepievērš un var "pārvietoties". Kad esi uz kāda LTZ vai raptora (nedod dievs vēl paraujas ratā ), tad uzreiz visiem apkārt ir skaidrs ka tieši TU esi tas no DEGPUNKTA kurš tur tās kāpas izbraukāja. Tātad automātiski sabiedrības ienaidnieks numur viens

Bet ja nopietni:
Pats esmu izgājis evolūciju no motorollera uz transalpu, tad uz lc4 un tagad uz 525exc un man jau tagad ir skaidrs ka kautkad būs jāmēģina arī kāds raptors vai LTZ,LTR.
Skaidrs jau ir ka ar sporta kvadru lielos dubļos nav ko darīt un arī dziļos ūdeņos neiebraukt, tapēc nosacīti sanāk ka EXC ir universālāks jo var braukt nosacīi visur - gan trasē, gan uz veikalu, gan pāri upei

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Manson
06. Dec 2010, 14:22#142

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad


06 Dec 2010, 10:48:33 dropman rakstīja:
Skaidrs jau ir ka ar sporta kvadru lielos dubļos nav ko darīt un arī dziļos ūdeņos neiebraukt, tapēc nosacīti sanāk ka EXC ir universālāks jo var braukt nosacīi visur - gan trasē, gan uz veikalu, gan pāri upei


Paldies Dropman, ka padalījies savās domās. Varētu kāds kvadrists vai solists pateikt kā ir ar to atv tikšnu līdzi kopistiskās "stigu tīrīšanas talkās" ...



-----------------
www.aragro.lv

Offline

spoks
06. Dec 2010, 14:48#143

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


06 Dec 2010, 10:35:14 Manson rakstīja:
Es te jau kādu labu laiku esmu baigās dillemas priekšā: izšķirties starp sporta atv un solo.

Kā tur īsti ir - tajos jūsu skaistajos izbraucienos pa dabas takām kvadras tiek soliķiem līdzi?
Solo priekšrocības varētu būt labāka šķēršļu pārvarēšana, savukārt atv pašam ļoti patīk un draudzene arī var pabraukāt. Čomam ir solo, tad nu arī viņš mani viennozīmīgi mēģina pārliecināt par savu "ticību".

Skatos uz ltz400, raptor 700 vs exc450, TE450.

Ko jūs ieteiktu?
ir skidrs, ka viena paļurka visam nebūs laba, līdz ar to ir jāizvēlas, kur un kā tu īsti gribi braukt! Labāk ņemt specifiskāku mo, kaut kam noteiktam, nevis "tāds, kas visam der", jo 1)tāda pa lielam nav 2) tu visās vietās mocīsies.

ATV, sporta kvadra, solo. Atkal... tev patīk vairāk ātrums vai dubļi? EXC solo un visiem, kuri vieglāki par šo mo, pofig, bet ar sporta kvadru dubļos tu nomocīsies. Tāpēc grūti pateikt! par solo vai kvadru... nu tas tīri izjūtu jautājums, kas tevi vairāk piedur, bet starp kvadrām jāsaprot, kur tu brauksi?

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

spoks
06. Dec 2010, 14:50#144

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


06 Dec 2010, 14:22:58 Manson rakstīja:
kā ir ar to atv tikšnu līdzi kopistiskās "stigu tīrīšanas talkās" ...
nav problēmu, ja māki braukt

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

fuxs
06. Dec 2010, 15:07#145

Kopš: 11. Nov 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 244

Braucu ar: buell xb12xt ulyusses

es esmu atradis vidus celu polaris scrambler 500 4x4 tehniska zina polaris neparak bet ari opeli var ustaisit par masinu

Offline

Manson
06. Dec 2010, 15:08#146

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad

Brauks jau vairāk te pa Ozolnieki - Kalnciems apkaimi t.i. stigas, meža ceļi. Baigos dubļus kaplēt nav doma. To es saprotu, ka ar sporta atv dubļos ar maziem ripuļiem ir kranti. Ar kvadru ziemā nav obligāti riepās skrūves jāskrūvē

Raptori un LTZ400 ir daudz vairāk no kā izvēlēties, savukārt enduro krosači ss.lv tik maz. Visi nobraukti, vai viens pa nereālu ciparu.

PS: braukšanas ātrumu jau ātri pieslīpēs. Aizbraukšu kaimiņam uz pāris treniņiem līdzi

-----------------
www.aragro.lv

Offline

Icaks
06. Dec 2010, 15:23#147

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu

Varētu kāds kvadrists vai solists pateikt kā ir ar to atv tikšnu līdzi kopistiskās "stigu tīrīšanas talkās" ...


Ja der izbijuša kvadrista viedoklis, tad mēģināšu izteikties.
Kādus pāris gadus padzenājos ar Kawasaki KVF750i BruteForce. Protams, ka 4X4 plus bloķis, vinča, pilnā bruņa un traktora riteņi.
Viennozīmīgi, ar kvadru bezceļā ir komfortablāk, tādēļ arī garāks ceļš mazāk nogurdina (ir gadījies pavērot solistus līdzbraucējus). Pekeles vairāk var līdzi paņemt, utt. Vienīgais kvadra mīnuss pret solo - ja ieliekas akacī līdz aknām, tad arī vinča var nepalīdzēt, kur nu vēl pašam saviem spēkiem tos 300kg izstīvēt ārā. Tajā ziņā ar moci ir vieglāk. Lai arī cik dikti kādam tagad gribēsies iespiegties par solo dinamikas pārākumu - velti. Kvadrs no vietas iet kā zibens, ja vien labas riepas virsū. Bet jāņem vērā, ka ar traktorniecēm pie apmēram 80..90km/h var sanākt čeramburamburaška.
Tā kā - vēl var pastrīdēties - kurš kuram tiek līdzi ... Līdz 80km/h solo mocis rij putekļus. Pēc tam gan otrādāk ...

[ Šo ziņu laboja Icaks, 06 Dec 2010, 15:26:25 ]



-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline

UDT
06. Dec 2010, 15:28#148

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


06 Dec 2010, 15:23:42 Icaks rakstīja:
Varētu kāds kvadrists vai solists pateikt kā ir ar to atv tikšnu līdzi kopistiskās "stigu tīrīšanas talkās" ...


Ja der izbijuša kvadrista viedoklis, tad mēģināšu izteikties.
Kādus pāris gadus padzenājos ar Kawasaki KVF750i BruteForce. Protams, ka 4X4 plus bloķis, vinča, pilnā bruņa un traktora riteņi.
Viennozīmīgi, ar kvadru bezceļā ir komfortablāk, tādēļ arī garāks ceļš mazāk nogurdina (ir gadījies pavērot solistus līdzbraucējus). Pekeles vairāk var līdzi paņemt, utt. Vienīgais kvadra mīnuss pret solo - ja ieliekas akacī līdz aknām, tad arī vinča var nepalīdzēt, kur nu vēl pašam saviem spēkiem tos 300kg izstīvēt ārā. Tajā ziņā ar moci ir vieglāk. Lai arī cik dikti kādam tagad gribēsies iespiegties par solo dinamikas pārākumu - velti. Kvadrs no vietas iet kā zibens, ja vien labas riepas virsū. Bet jāņem vērā, ka ar traktorniecēm pie apmēram 80..90km/h var sanākt čeramburamburaška.
Tā kā - vēl var pastrīdēties - kurš kuram tiek līdzi ... Līdz 80km/h solo mocis rij putekļus. Pēc tam gan otrādāk ...


Runaajot par kvadraam esmu pameegjinaajis gan ar sporta gan ATV un jaasaka ka ATV ir loti nestabils pagriezienos un aatrumaa.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

spoks
06. Dec 2010, 15:29#149

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


06 Dec 2010, 15:23:42 Icaks rakstīja:
Varētu kāds kvadrists vai solists pateikt kā ir ar to atv tikšnu līdzi kopistiskās "stigu tīrīšanas talkās" ...


Ja der izbijuša kvadrista viedoklis, tad mēģināšu izteikties.
Kādus pāris gadus padzenājos ar Kawasaki KVF750i BruteForce. Protams, ka 4X4 plus bloķis, vinča, pilnā bruņa un traktora riteņi.
Viennozīmīgi, ar kvadru bezceļā ir komfortablāk, tādēļ arī garāks ceļš mazāk nogurdina (ir gadījies pavērot solistus līdzbraucējus). Pekeles vairāk var līdzi paņemt, utt. Vienīgais kvadra mīnuss pret solo - ja ieliekas akacī līdz aknām, tad arī vinča var nepalīdzēt, kur nu vēl pašam saviem spēkiem tos 300kg izstīvēt ārā. Tajā ziņā ar moci ir vieglāk. Lai arī cik dikti kādam tagad gribēsies iespiegties par solo dinamikas pārākumu - velti. Kvadrs no vietas iet kā zibens, ja vien labas riepas virsū. Bet jāņem vērā, ka ar traktorniecēm pie apmēram 80..90km/h var sanākt čeramburamburaška.
Tā kā - vēl var pastrīdēties - kurš kuram tiek līdzi ... Līdz 80km/h solo mocis rij putekļus. Pēc tam gan otrādāk ...
iespiegšos
man piemēram patīk solo, jo brīvāk jūtos, izveicīgāks, manevretspējīgāks un interesantāka braukšana. Kvadrai ir visas tevis minētās īpašības, bet man personīgi vajag kko vairāk.

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

Icaks
06. Dec 2010, 15:35#150

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu

Jā. Pati braukšana ar kvadru ļooooti būtiski atšķiras no braukšanas ar solo. Tas, ka četri riteņi ir divreiz stabilāki par diviem, ir spēkā tikai stāvot uz vietas.
Divas būtiskākās atšķirības, lai ilgi saglabātu veselību uz kvadra:
1. Pakaļkāju līkos galus kā noliki uz kāpšļiem, tā vairs necilā līdz nokāpšanai;
2. Jāspiež un jāvar noturēt savs svars uz iekšējā priekšējā riteņa līkumā.

-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline

Icaks
06. Dec 2010, 15:40#151

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu

iespiegšos
man piemēram patīk solo, jo brīvāk jūtos, izveicīgāks, manevretspējīgāks un interesantāka braukšana. Kvadrai ir visas tevis minētās īpašības, bet man personīgi vajag kko vairāk.


Katram savs. Gaumes lieta. Piemēram, es sevi nespēju iedomāties uz solo forsējot grāvi vai laipojot starp celmiem vai ciņiem caur blīvi saaugušām 3metrīgām atvasēm ar kasti alus uz moča un pusspaini šašlika ...

[ Šo ziņu laboja Icaks, 06 Dec 2010, 15:41:57 ]



-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline

xmax
06. Dec 2010, 16:03#152

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660


06 Dec 2010, 15:40:56 Icaks rakstīja:
iespiegšos
man piemēram patīk solo, jo brīvāk jūtos, izveicīgāks, manevretspējīgāks un interesantāka braukšana. Kvadrai ir visas tevis minētās īpašības, bet man personīgi vajag kko vairāk.


Katram savs. Gaumes lieta. Piemēram, es sevi nespēju iedomāties uz solo forsējot grāvi vai laipojot starp celmiem vai ciņiem caur blīvi saaugušām 3metrīgām atvasēm ar kasti alus uz moča un pusspaini šašlika ...


manuprāt ar šiem teikumiem bija jasāk meklēt atšķirības starp kvadru un solo
šāda veida pasākumam (šašlika cepšana un...) noteikti gribētu kvadru, bet ar solo tā no sirds izskrieties vai pa trasi vai pa meža ceļiem (kas ir nedaudz bīstamāk)...

Offline

elf
06. Dec 2010, 16:19#153

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Kā Rasmanis teica ,kvadrs ir prognozējams līdz 50km/st.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Andreits
06. Dec 2010, 16:23#154

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s

a kā vispār ir ar krosačiem, vai ir vērts pirkt lietotu? Tāpat viņam uzreiz būs jāmaina virzulis un kas tur... Nēsāties pa mežu gribas, bet sēdēt garāžā pēc katra izbrauciena nē

[ Šo ziņu laboja Andreits, 06 Dec 2010, 16:24:00 ]



-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

Manson
06. Dec 2010, 16:56#155

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad

Tad nu pēc spečuku norādījumien sanāk, ka ... LHZ400 un Raptor700 zaudē solo exc450 un TE450...

Vai tad tās kvadras tiešām tā līkumos metās apkārt? Jāprasa Neijam, ko viņš tādā riskantā disciplīnā meklē Citi tak liek tos flančus utt., lai padarītu to būdu stabilāku.

Par 4x4 kvadru neesmu domājis. Tā liekas pārāk smaga un tūļīga

Man jau doma iepirkt kapli, ar ko var vēlāk ciemos pie trakajiem Talsu un Salaspils egoniem ciemos braukt... bet līdz tam vēl daudz treniņsesijas ...

-----------------
www.aragro.lv

Offline

Negantelis
06. Dec 2010, 17:10#156

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

man vajadzēja 1 reizi izbraukt ar kautkādu ltz un vienreiz ar kautkādu polāri vai bombardjēru,lai saprastu ka- nu stūrēt jau tu vari bet vai tas drapaks ies kur tu gribi vēl ir jautājums.Saķere sūdīga, uz mīkstajām riepām peld kā pa sūdiem.Vadāmība apmēram kā laivai uz gaisa spilvena.
Nestabils pasākums.Turklāt ceļu šis nolasa 3reiz vairāk kā mocis.TB.Tur kur ar moci izbrauc pat nekratoties tur ar kvadru nāksies vienu sliedi upurēt bedrēm.akmeņiemm utt.

ā un vēl.Riepas maksā tā itkā ikviens kvadrs būtu domāts lai NASA ar to pa mēnesi brauktu.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 06 Dec 2010, 17:14:36 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

sikais25
06. Dec 2010, 17:30#157

Kopš: 12. Oct 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Honda CRF450/Suzuki DL650

Nu tam nu gan nepiekrītu,ka 4x4 ir nestabils un peld kaut kur. Pats ar tādu braucu un iet daudz stabilāk kā tie mazie vientiltnieki ar taisnajiem pakaļējiem tiltiem. Tas,ka viņš sveras nebūt nenozīmē,ka kritīs!
Vot tur jau tā problēma,ka vienu reizi tik esi izbraucis. Sākumā tā liekas,ka ir nestabils un peld,bet tā nebūt nav!

[ Šo ziņu laboja sikais25, 06 Dec 2010, 17:34:47 ]

Offline

Superyder
06. Dec 2010, 17:45#158

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx

man jau liekas, ka grūti salīdzināt. ja man būtu iespēja - nopirktu moci, tad kvadru. ar katru ir savādāk, bet pa lielām šarām, te atpakaļ viss ir +/- pateikts. atliek tik izmēģināt

[ Šo ziņu laboja Superyder, 06 Dec 2010, 17:45:27 ]

Offline

UDT
06. Dec 2010, 17:45#159

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


06 Dec 2010, 17:30:35 sikais25 rakstīja:
Nu tam nu gan nepiekrītu,ka 4x4 ir nestabils un peld kaut kur. Pats ar tādu braucu un iet daudz stabilāk kā tie mazie vientiltnieki ar taisnajiem pakaļējiem tiltiem. Tas,ka viņš sveras nebūt nenozīmē,ka kritīs!
Vot tur jau tā problēma,ka vienu reizi tik esi izbraucis. Sākumā tā liekas,ka ir nestabils un peld,bet tā nebūt nav!


Da labi nestaasti, sporta kvadru un 4x4 jau nu nevar saliidzinaat sporta ir plataaka un zemaaka tur ir vieta kur kanteet. Galu galaa katram no siem braucamajiem ir savs pielietojums paredzeets.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Bravo
06. Dec 2010, 17:50#160

Kopš: 16. Jul 2010

Ziņojumi: 365

Braucu ar:


06 Dec 2010, 17:45:55 UDT rakstīja:

Da labi nestaasti, sporta kvadru un 4x4 jau nu nevar saliidzinaat sporta ir plataaka un zemaaka tur ir vieta kur kanteet. Galu galaa katram no siem braucamajiem ir savs pielietojums paredzeets.


tieši tā! sporta ir trasei un ātrumam, 4x4 bezceļam un dublim.

Offline