Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Honda Dominator auksts dūmo

AutorsZiņojums
raicha
17. Jun 2009, 21:07#1

Kopš: 17. Jun 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Honda NX 650

Lieta tāda ka dominators ir sācis nevāji dūmot, kad palaiž aukstu motoru un protams arī eļļas ēšanu. Bet tie dūmi visbiežāk nāk par vienu izpūtēju vairāk, par otru mazāk vai vispār gandrīz nav manāmi. Citreiz atkal ir otrādi- par to kur nāca mazāk dūmi, tur atkal ir vairāk. Siltam it kā pazūd dūmošana. Kur varētu būt problēma? Ko vīri iesaka?
P.s. Ir doma pašam pakrāmēt motoru. Varbūt kāds var padalīties pieredzē ar sakarīgiem padomiem...

-----------------
Pohas mums ir sods par to, ka mees neturpinam dzert! :D

Offline

Maigonis
17. Jun 2009, 21:09#2

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: KickTenMinutes

Dūmo no viena izpūtēja visdrīzāk, jo bojātas vārstu gumijas.
Ja būtu gredzeni, tad dūmotu abi izpūtēji.
Pats motoru pārkrāmēt?
iemaņas ir? Instrumenti ir?

Offline

raicha
17. Jun 2009, 21:20#3

Kopš: 17. Jun 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Honda NX 650

Pašam arī ir aizdomas par vārstu gumijām. Nu instrumenti varbūt nebūtu problēma. Iemaņas ir tādas ka ir nedaudz krāmēti motori mašīnām, bet japāņu mo vēl pagaidām nav iepazīti, tikai jawas motori...

-----------------
Pohas mums ir sods par to, ka mees neturpinam dzert! :D

Offline

Maigonis
17. Jun 2009, 21:25#4

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: KickTenMinutes

Motori jau neatsķirās viens no otra
Vārstu gumijas nav grūti nomainīt- ar to ar var mēģināt sākt.

Offline

EZ
17. Jun 2009, 21:31#5

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6

kas tad tur ir tik gudrs tadaa dominatora motoraa prasts motorzaagis tik ar lielaku cilindru es savam R6 motoru paarjaucu nekaa jauna tur neieraudziiju taads pats kaa automotors tik smalkaks+ izzha kaarba blakaam pirmstam nebija nekaada saskarsme ar japanju mo motoriem bijusiman pat manualis nebija

Offline

raicha
17. Jun 2009, 21:38#6

Kopš: 17. Jun 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Honda NX 650

Tad jau tik jaasaak skruuveet tas mopeeds

-----------------
Pohas mums ir sods par to, ka mees neturpinam dzert! :D

Offline

EZ
17. Jun 2009, 21:48#7

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


17 Jun 2009, 21:38:32 raicha rakstīja:
Tad jau tik jaasaak skruuveet tas mopeeds
ja jau esi JAWAS motoru jaucis un mashinas motoru tad nekaa jauna neieraudziisi kadu konsultaciju jau vari uzprasiit kadam kas tieshi tadus motorus jaucis man iisti nebija kam prasiit RG centrs soliija pa 400-800ls probleemu noveerst

Offline

Modrs
17. Jun 2009, 21:54#8

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

pie reizes samaini galvai visu, kas maināms, gumijas, sadalenei gultņus utt. šajos bada laikos gan jau vēl ilgi brauksi

Offline

Maigonis
17. Jun 2009, 22:11#9

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: KickTenMinutes

Izmēri pirms tam kompresiju, jeb noņem cilindru, varbūt pie vienas jaukšanas ar virzuli var nomainīt

Offline

Dartagnan
21. Jun 2009, 10:02#10

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

detaljaas vajag zem 200Ls - remonta virzulis ar gredzeniem un pirkstu, galvas un cilindra bliive, vaarstu gumijas un sadalenes gultnji

toreiz detaljas suutiijaam caur daarzciema ielas hondu, jo e-bay wossner virzulja komplekts sanaaca tiakai par kaadiem 20Ls leetaaks, taapeec arii noleemaam likt iekshaa orgjinaalo

vieniigi saakumaa izdiiraa un apskaties kaads virzulis iekshaa seezh!!!
un reekjinies ar to ka vareetu naakties mainiit arii kautkaadas kjeedes, mierinaataajus un veel sho to....

-----------------

Offline