Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Kawasaki VN 900 Clasic

AutorsZiņojums
andylips
23. Jun 2009, 13:46#1

Kopš: 23. Jun 2009

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

Sveiciens!

Kāds var padalīties ar to, kāds ir Kawasaki mocis ilgtermiņā (apkope, braukšana, resurss).

Man personīgi interesē Kawasaki VN 900 Clasic, bet varbūt no sākuma kādu pieredzi par Kawasaki sugu kopumā?

Offline

MCaiv
16. Jan 2011, 14:02#2

Kopš: 22. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 156

Braucu ar: suzuki V-S DL1000

sveiki,

Intersē vidokļi par šo mo 2007 gada.
1. ekspluatācija (cik uzticams utt.)
2. Kā ir ar jaudu vai nav jūtams trūkums, ja virs 120 km/h gribi apdzīt.
3. Kā ar garākiem gabaliem, ja brauc divātā (komforts)

Offline

lomsz
16. Jan 2011, 15:14#3

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


23 Jun 2009, 13:46:23 andylips rakstīja:
Sveiciens!

Kāds var padalīties ar to, kāds ir Kawasaki mocis ilgtermiņā (apkope, braukšana, resurss).

Man personīgi interesē Kawasaki VN 900 Clasic, bet varbūt no sākuma kādu pieredzi par Kawasaki sugu kopumā?
Bija man VN 1500 (99.g.) un diviem draugiem arī bija tādi. Rūsēja vairāk, kā citi mani moči,kontaktos zaļie metās arī vairāk. motoriem vienīgā bēda- hidrokompensatori vārstiem mirst nost ap 50000 km. Kārbai 2. ātrums čakarējās visiem, bet tur konstrukcijas īpatnība, vajag vienkārši pirmo griezt kārtīgi, tad slēdzas normāli. Cēliens vienmērīgs- pat drusku miegains. Hidrauliskais sajūgs pilsētā baigi patīkami...

Offline

Sliktais
17. Jan 2011, 20:24#4

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


16 Jan 2011, 14:02:09 MCaiv rakstīja:
sveiki,

Intersē vidokļi par šo mo 2007 gada.
1. ekspluatācija (cik uzticams utt.)
2. Kā ir ar jaudu vai nav jūtams trūkums, ja virs 120 km/h gribi apdzīt.
3. Kā ar garākiem gabaliem, ja brauc divātā (komforts)


Īss rezumē:
Prāta aptumsuma brīdī '07 gadā tika izdomāts - ņekuj skriet, jāņem klavierveidīgais!
Īsu gabalu izbraucot, likās OK
Pēc 1 mēneša ekspluatācijas, sapratu - nauda izmesta vējā
1) kārba slēdzas ar palielu "žļerkstoņu", ka tik neizjūk, bet, laikam tā norma ;
2) komfortabls ātrums līdz 90 km/h, tālāk vējš plēš no mo nost;
3) rāmis kā no gumijas, šķērsojot rises uz ceļa, sajūta, ka sadalīsies reizinātājos;
4) par uzticamību viedokļa nav, nobraucu ap 2,5 kkm un radās neizsakāma vēlēšanās tikt vaļā no šī braucamā;
5) par komfortu - pa mūsu ceļiem šādā sēdpozīcijā vairāk par 50 km nobraukt bija grūti (sāpīgi, muguras problēmas), braucot divatā, kundzīte no otrā brauciena atteicās (braukšot pati, ar auto)
6) par ātrumu virs 1,2, liekas ekstremāli, bet jaudas it kā pietiek, bet vairāk par 1,5 nemēģināju izspiest, bail palika, likās, ka kontrole pār mo pazudusi
P.S. Pirms tam bij Jawa, Hondas ielinieks, pēc tam arī Honda tūrers (Deauville), par kuriem (Hondām) tikai vislabākās atsauksmes.
P.P.S. Tīri subjektīvs viedoklis

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

MCaiv
17. Jan 2011, 21:53#5

Kopš: 22. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 156

Braucu ar: suzuki V-S DL1000


17 Jan 2011, 20:24:50 Sliktais rakstīja:

16 Jan 2011, 14:02:09 MCaiv rakstīja:
sveiki,

Intersē vidokļi par šo mo 2007 gada.
1. ekspluatācija (cik uzticams utt.)
2. Kā ir ar jaudu vai nav jūtams trūkums, ja virs 120 km/h gribi apdzīt.
3. Kā ar garākiem gabaliem, ja brauc divātā (komforts)


Īss rezumē:
Prāta aptumsuma brīdī '07 gadā tika izdomāts - ņekuj skriet, jāņem klavierveidīgais!
Īsu gabalu izbraucot, likās OK
Pēc 1 mēneša ekspluatācijas, sapratu - nauda izmesta vējā
1) kārba slēdzas ar palielu "žļerkstoņu", ka tik neizjūk, bet, laikam tā norma ;
2) komfortabls ātrums līdz 90 km/h, tālāk vējš plēš no mo nost;
3) rāmis kā no gumijas, šķērsojot rises uz ceļa, sajūta, ka sadalīsies reizinātājos;
4) par uzticamību viedokļa nav, nobraucu ap 2,5 kkm un radās neizsakāma vēlēšanās tikt vaļā no šī braucamā;
5) par komfortu - pa mūsu ceļiem šādā sēdpozīcijā vairāk par 50 km nobraukt bija grūti (sāpīgi, muguras problēmas), braucot divatā, kundzīte no otrā brauciena atteicās (braukšot pati, ar auto)
6) par ātrumu virs 1,2, liekas ekstremāli, bet jaudas it kā pietiek, bet vairāk par 1,5 nemēģināju izspiest, bail palika, likās, ka kontrole pār mo pazudusi
P.S. Pirms tam bij Jawa, Hondas ielinieks, pēc tam arī Honda tūrers (Deauville), par kuriem (Hondām) tikai vislabākās atsauksmes.
P.P.S. Tīri subjektīvs viedoklis

Diezgan slikta pieredze. Maby pēc ielinieka sajūtas saasinās ?! Jo doma bija, lai divatā vizinoties būtu komfortabla sajūta.
varbūt ir kāds pozitīvs viedoklis?

Offline

schwartz
18. Jan 2011, 16:13#6

Kopš: 18. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 147

Braucu ar: FLHTCUI; K-175

Esmu nobraucis ar VN900 Classic 16 000 km. Ko par visu varu secināt:
1)Ekspluatācijā uzticams - nekādu "brīnumu" nav bijis. Stabils, nesapratu komentu par ļodzīgo rāmi - mocis ir vairāk nekā stabils līnijnieks-kruīzeris. Neko citu kā eļļas maiņu un šoziem riepu neesmu mainījis.
2)Jauda pietiek, tā līdzinās VN1500 jaudai, taču ir nedaudz augstāki apgriezieni. Prasās pēc 6 pārnesuma pie 120, bet tāda nav. Ideālais kruīza ātrums 110
3)Komforts uz oriģinālā sēdekļa - nekāds. Es nomainīju uz saddleman explorer un kopš tā brīža esmu aizmirsis par sēdekļa problēmām pilnībā. Divatā braucam bieži - nav nekādu izteiktu sūdzību, protams uz jebkura moča ērtāk vienam.
4)Vadāmība ļoti viegla, nesalīdzināmi vieglāk nekā vn1500.
Mocim prasās pēc stikla, jo bez tā ir baigi jāturās pie ragiem. Kopumā moci vērtēju pozitīvi - manuprāt tas ir labākais vidējās klases kruīzeris.Pats braucu un tā īsti neredzu jēgu mainīt uz citu, jo mocis labi kalpo, ir funkcionāls. Ja nu vienīgi kādam ir aizspriedumi pret nosaukumu vai kubatūru zem 1000 cm. Toties degvielas patēriņš patīkami iepriecinās - bez somām un stikla bija 4,5 l (vn1500 7-9 l)

Offline

lomsz
18. Jan 2011, 23:18#7

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


18 Jan 2011, 16:13:27 schwartz rakstīja:
Esmu nobraucis ar VN900 Classic 16 000 km. Ko par visu varu secināt:
1)Ekspluatācijā uzticams - nekādu "brīnumu" nav bijis. Stabils, nesapratu komentu par ļodzīgo rāmi - mocis ir vairāk nekā stabils līnijnieks-kruīzeris. Neko citu kā eļļas maiņu un šoziem riepu neesmu mainījis.
2)Jauda pietiek, tā līdzinās VN1500 jaudai, taču ir nedaudz augstāki apgriezieni. Prasās pēc 6 pārnesuma pie 120, bet tāda nav. Ideālais kruīza ātrums 110
3)Komforts uz oriģinālā sēdekļa - nekāds. Es nomainīju uz saddleman explorer un kopš tā brīža esmu aizmirsis par sēdekļa problēmām pilnībā. Divatā braucam bieži - nav nekādu izteiktu sūdzību, protams uz jebkura moča ērtāk vienam.
4)Vadāmība ļoti viegla, nesalīdzināmi vieglāk nekā vn1500.
Mocim prasās pēc stikla, jo bez tā ir baigi jāturās pie ragiem. Kopumā moci vērtēju pozitīvi - manuprāt tas ir labākais vidējās klases kruīzeris.Pats braucu un tā īsti neredzu jēgu mainīt uz citu, jo mocis labi kalpo, ir funkcionāls. Ja nu vienīgi kādam ir aizspriedumi pret nosaukumu vai kubatūru zem 1000 cm. Toties degvielas patēriņš patīkami iepriecinās - bez somām un stikla bija 4,5 l (vn1500 7-9 l)
Nu tu, vecīt, ielociji uz otru pusi kompasam- VN1500 9L ēd pilsētā ālējoties un skrienot no katra krusta. Pa šoseju 6,5 uz 130 braucot karburatorniekam. Draugam ar inžektoru kapeiku mazāk ēda.

Offline

schwartz
19. Jan 2011, 08:41#8

Kopš: 18. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 147

Braucu ar: FLHTCUI; K-175


18 Jan 2011, 23:18:49 lomsz rakstīja:

18 Jan 2011, 16:13:27 schwartz rakstīja:
Esmu nobraucis ar VN900 Classic 16 000 km. Ko par visu varu secināt:
1)Ekspluatācijā uzticams - nekādu "brīnumu" nav bijis. Stabils, nesapratu komentu par ļodzīgo rāmi - mocis ir vairāk nekā stabils līnijnieks-kruīzeris. Neko citu kā eļļas maiņu un šoziem riepu neesmu mainījis.
2)Jauda pietiek, tā līdzinās VN1500 jaudai, taču ir nedaudz augstāki apgriezieni. Prasās pēc 6 pārnesuma pie 120, bet tāda nav. Ideālais kruīza ātrums 110
3)Komforts uz oriģinālā sēdekļa - nekāds. Es nomainīju uz saddleman explorer un kopš tā brīža esmu aizmirsis par sēdekļa problēmām pilnībā. Divatā braucam bieži - nav nekādu izteiktu sūdzību, protams uz jebkura moča ērtāk vienam.
4)Vadāmība ļoti viegla, nesalīdzināmi vieglāk nekā vn1500.
Mocim prasās pēc stikla, jo bez tā ir baigi jāturās pie ragiem. Kopumā moci vērtēju pozitīvi - manuprāt tas ir labākais vidējās klases kruīzeris.Pats braucu un tā īsti neredzu jēgu mainīt uz citu, jo mocis labi kalpo, ir funkcionāls. Ja nu vienīgi kādam ir aizspriedumi pret nosaukumu vai kubatūru zem 1000 cm. Toties degvielas patēriņš patīkami iepriecinās - bez somām un stikla bija 4,5 l (vn1500 7-9 l)
Nu tu, vecīt, ielociji uz otru pusi kompasam- VN1500 9L ēd pilsētā ālējoties un skrienot no katra krusta. Pa šoseju 6,5 uz 130 braucot karburatorniekam. Draugam ar inžektoru kapeiku mazāk ēda.


Ja pats gadu nebūtu braucis ar VN1500, neteiktu. Minimālais uz šosejas, ko izdevās panākt 7l/100km. Čomam, kas brauc ar 1500 vēl tagad, patēriņš vēl lielāks. Varbūt vienīgi, ja brauc bez stikla un ēd vaboles, var izspiest 6,9 l..

Offline

SasperJods
19. Jan 2011, 08:54#9

Kopš: 07. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 243

Braucu ar: Kawasaki VN1500 Nomad

Es gan ar savu vn1500 ar sānu koferiem, somu uz bagāžnieka un divatā pa šoseju braucot uz 100-110 varu 6 litros iekļauties. Pa pilsētu jau pieminētie 6,5.
Par 900 klasiku runājot, ir vienam kolēģim, šis ir pilnīgi apmierināts, tikai divatā braucot esot par īsu, izmērs vai jauda, hvz.

-----------------
Dekoratīvā metināšana

Offline

zilonis
19. Jan 2011, 16:06#10

Kopš: 10. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: BMW F650CS

VN1500 bez koferiem un stikla 5,5-6 litri, ātrāk par 110-120 gan nebraucu. Otrais robs-tās ir galvassāpes, vainu ar ļoti zemiem vai ar augstiem apgriezieniem jāslēdz, tad daudzmaz klusi tas notiek. Rūsa ir. Ērti ir.

Offline

MCaiv
19. Jan 2011, 17:18#11

Kopš: 22. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 156

Braucu ar: suzuki V-S DL1000

Par 2.robu.Tas visiem jaunakiem un vecākiem ir problēma? Vai teiksim ar kkādu gadu šī problēma tomēr ir pazudusi

Offline

Negantelis
19. Jan 2011, 18:09#12

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


18 Jan 2011, 16:13:27 schwartz rakstīja:
Esmu nobraucis ar VN900 Classic 16 000 km. Ko par visu varu secināt:
1)Ekspluatācijā uzticams - nekādu "brīnumu" nav bijis. Stabils, nesapratu komentu par ļodzīgo rāmi - mocis ir vairāk nekā stabils līnijnieks-kruīzeris. Neko citu kā eļļas maiņu un šoziem riepu neesmu mainījis.
2)Jauda pietiek, tā līdzinās VN1500 jaudai, taču ir nedaudz augstāki apgriezieni. Prasās pēc 6 pārnesuma pie 120, bet tāda nav. Ideālais kruīza ātrums 110
3)Komforts uz oriģinālā sēdekļa - nekāds. Es nomainīju uz saddleman explorer un kopš tā brīža esmu aizmirsis par sēdekļa problēmām pilnībā. Divatā braucam bieži - nav nekādu izteiktu sūdzību, protams uz jebkura moča ērtāk vienam.
4)Vadāmība ļoti viegla, nesalīdzināmi vieglāk nekā vn1500.
Mocim prasās pēc stikla, jo bez tā ir baigi jāturās pie ragiem. Kopumā moci vērtēju pozitīvi - manuprāt tas ir labākais vidējās klases kruīzeris.Pats braucu un tā īsti neredzu jēgu mainīt uz citu, jo mocis labi kalpo, ir funkcionāls. Ja nu vienīgi kādam ir aizspriedumi pret nosaukumu vai kubatūru zem 1000 cm. Toties degvielas patēriņš patīkami iepriecinās - bez somām un stikla bija 4,5 l (vn1500 7-9 l)


Kādi ir bijuši tavi iepriekšējie moči?
Varbūt nezini kā ir ar stingru rāmi braukt.
Stingrs rāmis padara braukšanu asāku, bet asāka un pēkšāka ir arī riepu izslīdēšana. Man ar radiālajām riepām braukt (izslidināt pakaļu līkumā) ir konkr;eti vieglāk.

Par vn1500. Esmu gan braucis ar tādu tikai apmērām 100Km. Nu kā viņš var iet ja viņam uz diviem lielizmēra podiem ir viens karbūzis un tas pats no deltas.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 19 Jan 2011, 18:12:54 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

schwartz
20. Jan 2011, 08:47#13

Kopš: 18. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 147

Braucu ar: FLHTCUI; K-175


19 Jan 2011, 18:09:58 Negantelis rakstīja:

18 Jan 2011, 16:13:27 schwartz rakstīja:
Esmu nobraucis ar VN900 Classic 16 000 km. Ko par visu varu secināt:
1)Ekspluatācijā uzticams - nekādu "brīnumu" nav bijis. Stabils, nesapratu komentu par ļodzīgo rāmi - mocis ir vairāk nekā stabils līnijnieks-kruīzeris. Neko citu kā eļļas maiņu un šoziem riepu neesmu mainījis.
2)Jauda pietiek, tā līdzinās VN1500 jaudai, taču ir nedaudz augstāki apgriezieni. Prasās pēc 6 pārnesuma pie 120, bet tāda nav. Ideālais kruīza ātrums 110
3)Komforts uz oriģinālā sēdekļa - nekāds. Es nomainīju uz saddleman explorer un kopš tā brīža esmu aizmirsis par sēdekļa problēmām pilnībā. Divatā braucam bieži - nav nekādu izteiktu sūdzību, protams uz jebkura moča ērtāk vienam.
4)Vadāmība ļoti viegla, nesalīdzināmi vieglāk nekā vn1500.
Mocim prasās pēc stikla, jo bez tā ir baigi jāturās pie ragiem. Kopumā moci vērtēju pozitīvi - manuprāt tas ir labākais vidējās klases kruīzeris.Pats braucu un tā īsti neredzu jēgu mainīt uz citu, jo mocis labi kalpo, ir funkcionāls. Ja nu vienīgi kādam ir aizspriedumi pret nosaukumu vai kubatūru zem 1000 cm. Toties degvielas patēriņš patīkami iepriecinās - bez somām un stikla bija 4,5 l (vn1500 7-9 l)


Kādi ir bijuši tavi iepriekšējie moči?
Varbūt nezini kā ir ar stingru rāmi braukt.
Stingrs rāmis padara braukšanu asāku, bet asāka un pēkšāka ir arī riepu izslīdēšana. Man ar radiālajām riepām braukt (izslidināt pakaļu līkumā) ir konkr;eti vieglāk.

Par vn1500. Esmu gan braucis ar tādu tikai apmērām 100Km. Nu kā viņš var iet ja viņam uz diviem lielizmēra podiem ir viens karbūzis un tas pats no deltas.


Braucu tikai ar čoperiem/kruīzeriem un tikai tādi man ir bijuši. Nestrīdos, ka salīdzinājumā ar ieliniekiem tie ir gausāki un mazāk jaudīgi. Mans apraksts attiecas uz salīdzinājumu kruīzeru grupā

Offline

violator
20. Jan 2011, 09:47#14

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 148

Braucu ar: KTM 990 Adventure

Neganteli, tur karbūzī nav lieta. tas motors pats par sevi ir kropls. 1.3 VTXam arī stāv viens karbūzis, bet velk viņš nesalīdzināmi labāk par vn1500, es pat teiktu līdz sotakam ļoti līdzīgi 1.8 versijai. runa ir par C modeli, kurš mūsu banānijā ir aizliegts un sver par 50kg mazāķ nekā pensionāru S variants. bet vispār saruna aizgāja galīgas auzās, jo cilveks prasa konkrēti par 2007. gada VN900, kuram jau noteikti ir šprice.

Offline

MCaiv
20. Jan 2011, 13:52#15

Kopš: 22. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 156

Braucu ar: suzuki V-S DL1000


20 Jan 2011, 09:47:12 violator rakstīja:
Neganteli, tur karbūzī nav lieta. tas motors pats par sevi ir kropls. 1.3 VTXam arī stāv viens karbūzis, bet velk viņš nesalīdzināmi labāk par vn1500, es pat teiktu līdz sotakam ļoti līdzīgi 1.8 versijai. runa ir par C modeli, kurš mūsu banānijā ir aizliegts un sver par 50kg mazāķ nekā pensionāru S variants. bet vispār saruna aizgāja galīgas auzās, jo cilveks prasa konkrēti par 2007. gada VN900, kuram jau noteikti ir šprice.

Jā 2007.gada modelim jau ir šprice!!

Offline

schwartz
20. Jan 2011, 14:55#16

Kopš: 18. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 147

Braucu ar: FLHTCUI; K-175


20 Jan 2011, 09:47:12 violator rakstīja:
Neganteli, tur karbūzī nav lieta. tas motors pats par sevi ir kropls. 1.3 VTXam arī stāv viens karbūzis, bet velk viņš nesalīdzināmi labāk par vn1500, es pat teiktu līdz sotakam ļoti līdzīgi 1.8 versijai. runa ir par C modeli, kurš mūsu banānijā ir aizliegts un sver par 50kg mazāķ nekā pensionāru S variants. bet vispār saruna aizgāja galīgas auzās, jo cilveks prasa konkrēti par 2007. gada VN900, kuram jau noteikti ir šprice.


Pērkot VN1500 noteikti jāļauj tam vismaz 15 min padarboties, lai normāli uzsilst. Pabrauktākiem motoriem pēc uzsilšanas parādās diezgan briesmīga klaudzoņa. Iemeslus nezinu, izklausās pēc beigtiem pamatniekiem. Esmu novērojis to pie vairākiem vulkāniem.

Offline

lomsz
20. Jan 2011, 17:18#17

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


20 Jan 2011, 14:55:51 schwartz rakstīja:

20 Jan 2011, 09:47:12 violator rakstīja:



Pērkot VN1500 noteikti jāļauj tam vismaz 15 min padarboties, lai normāli uzsilst. Pabrauktākiem motoriem pēc uzsilšanas parādās diezgan briesmīga klaudzoņa. Iemeslus nezinu, izklausās pēc beigtiem pamatniekiem. Esmu novērojis to pie vairākiem vulkāniem.
Hidrokompensatori tie ir. Nevienmērīga klaudzēšana dažkārt pavadīta ar šņācošu skaņas maiņu izpūtējā. Viens pazīstams tips gadu nobrauca ar tādām skaņām- nākamais īpašnieks tikai izjauca un atrada to vainu. Bojājumu citu tur nebija.

Offline

MCaiv
31. Jan 2011, 14:53#18

Kopš: 22. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 156

Braucu ar: suzuki V-S DL1000

http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?partID=209790

sveiki,
Varbūt kāds ir saskāries ar šo piedāvājumu un var pateikt vai šis konkrētais stikls derēs Vn900 classic? Un vai nevajag skatīties 21" stiklu, bet pietiks ar šo 19".

Offline

lomsz
31. Jan 2011, 16:38#19

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


31 Jan 2011, 14:53:23 MCaiv rakstīja:
http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?partID=209790

sveiki,
Varbūt kāds ir saskāries ar šo piedāvājumu un var pateikt vai šis konkrētais stikls derēs Vn900 classic? Un vai nevajag skatīties 21" stiklu, bet pietiks ar šo 19".
Nopērc no manis stiklu- spoileri kā seriālā Sons of anarhy- man neder...

Offline

MCaiv
31. Jan 2011, 16:46#20

Kopš: 22. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 156

Braucu ar: suzuki V-S DL1000


31 Jan 2011, 16:38:03 lomsz rakstīja:

31 Jan 2011, 14:53:23 MCaiv rakstīja:
http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?partID=209790

sveiki,
Varbūt kāds ir saskāries ar šo piedāvājumu un var pateikt vai šis konkrētais stikls derēs Vn900 classic? Un vai nevajag skatīties 21" stiklu, bet pietiks ar šo 19".
Nopērc no manis stiklu- spoileri kā seriālā Sons of anarhy- man neder...


seriālu redzējis neesmu.. Tev ir viedoklis, ka nederēs priekš Vn900 vai kā??

Offline