Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Suzuki GSF 400 ģenerators

AutorsZiņojums
Sad
22. Sep 2009, 15:44#1

Kopš: 22. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

Sveicināti! Nu jau kadu laiku esmu Suzuki Bandit īpašnieks.
Problemas sākās ar to ka vienu reizi braucot uz darbu mocis noslapa, un mēģinot to iedarbināt konstatēju ka aķis ir tukšs.
Pēc pārbaudes nācu pie secinajuma ka neladē ģenerātors. Ar pirmo acu uzmetienu ģeneratoru vispār neieraudzīju, bet vēlāk palasot manuāli un parokotoies netā izlasiju ka GSF 400 ģenerātors ir iekšā motorā
Jautajums - kā isti tikt viņam klāt?? Kur viņš tur atrodas???
Pa vadiem kautkā izsekot nesanāk.

Offline

Goblins
22. Sep 2009, 16:00#2

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE

manupraat motora kreisajaa pusee zem saanu vaaka.

Gjenerators ir eljaa taapeec sagaaz moci uz saana pirms skruuvee to vaaku valjaa.

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

osiic
22. Sep 2009, 17:02#3

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Buutu jaasaak ar laadeeshanas paarbaudi! Tobish laadeeshanas releju. Un tad jaapameera gjeneratora vadi savaa starpaa!

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Sad
22. Sep 2009, 17:46#4

Kopš: 22. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

Lādēšana pārbaudot parādīja ka aķis nelādejas.
Osiic Ko tu domā ar jāapmēra vadi savā starpā?

Ģenerātoru tagad atradu(mle, nu kapēc japāņi šamam viņu tur iekšā ielikuši??? ), tikai radās vēl viens jautajums - kā vinu dabūt nost??, jo lai to skrūvi atskrūvētu kautkas(zobrats, ģenerātors ???) ir jānosprosto lai negriežas.

[ Šo ziņu laboja Sad, 22 Sep 2009, 18:11:26 ]

Offline

matiicins
22. Sep 2009, 18:02#5

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

man arī ģenerators nelādē, neesmu elektriķis, bet labrāt uzklausītu padomus par to kā salabot ģeneratoru

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

osiic
22. Sep 2009, 18:51#6

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Laadeeshanas releju iisti pameeriit nevar - tikai iedarbinot var pameeriit pie akjiisha kaada ir laadeeshana! Tos triis vai cik nu kuram tie vadi ir, kas nakk no gjeneraatora, ir jaapameera savaa starpaa aukstam motoram - jaameera pretestiiba vinjiem! Parasti vinjiem savstarpeeji taa pretestiiba ir no 0.1 - 1 omam! Plus veel var katru vadu no gjeneratora pameeriit vai neiet vinjsh uz masu

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

matiicins
22. Sep 2009, 21:50#7

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Atradu pamācību kā visu var pārbaudīt

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Dartagnan
24. Sep 2009, 09:33#8

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

no gjeneraatora 3 vadiem tuksgaitaa jaanaak vismaz 14v, uzgaazeejot virs 100v, meera vienalga starp kuriem 3 vadiem jo visi ir faazes, neviens no tiem 3 vadiem nedriikst sist uz masu, parasti spraagst sprieguma regulatori, pashi gjeneratori spraagst kad liek uzaciim, jo gjeneratora tinumi ir pie kreisaa klokjenes vaaka bet magneets ir uz klokjenes gala

-----------------

Offline