Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Citi

Tēma: "Naked Bikes", jeb ielu moči

AutorsZiņojums
eds
16. Dec 2009, 21:06#81

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3225

Braucu ar: laivu

nū, es jau labu laiku braucu ar standarta 99 gada streetu kawasaki zr7. Jaudas varētu būt vairāk bet nu šitam ar pietiek. sacensībās nepiedalos, pa pilsētu zajebis manevrējās, ieskrieties arī var virs divīša. man pietiek.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Valdis
17. Dec 2009, 08:29#82

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: KTM 950 Adventure, Honda CBR1000rr un Jawa 634-5 + velorex 562

Kad noliku tiesības nopirku 05' gada 650 Bandit S, nobraucu divas nedēļas un sanāca izbraukt ar CBR600F4i (kas arī nav nekāds spridzeklis) lieki teikt, ka bandītu uzreiz pārdevu. Bandīts pēc CBR likās ļoti smagnējs un izļurkāts. Ko īsti gribi tāpat saprtīsi, kad būsi kādu laiku pabraucis un būs ar ko salīdzināt. Lielāka daļa jau tāpat pēc kāda laika saprot, ka ar vienu moci nepietiek

Offline

monahss
17. Dec 2009, 09:48#83

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 734

Braucu ar: motocikletu

reku mans aparāts 100+ zs jau standartā, cena salda un liekas, ka izskatāS arī tīri

Offline

undo
17. Dec 2009, 15:58#84

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer


16 Dec 2009, 19:47:16 Vecais_Archa rakstīja:
Visu savu apziniigo motomuuzhu esmu braucis ar streetiem,tiesa gan,paartaisiitiem no superbike klases motocikliem.Ir bijis GSX-R 750,CBR 929,tagad irCBR 954.Darbojotoes moto servisaa, naakas patesteet visaadus klientu mochus,arii standart nikedbikes,un pabraucot ar Fazer,Hornet,Bandit nu vienalga,saprotu,ka shitie braucamie vairs nav braucamie,vismaz man.Agraak likaas,ka baigi iet.Negribu nevienu apdirst,vai sevi salieliit.Tikai gribu teikt,ja grib riktiig dusmiigu streetu,tad jaabuuvee no baika,un to es varu izdariit.Sorry,maza reklaama.
Tu gribi teikt, ka sreet-i 1L un + ari neiet Es godigi nesaprotu ka var neiet Mo ja vinam ir ap 140 lopiniem FZ1, Z1000, Cafe Racer u.c.

[ Šo ziņu laboja undo, 17 Dec 2009, 16:05:09 ]



-----------------
homo homini lupus est

Offline

Gacho
17. Dec 2009, 16:18#85

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4629

Braucu ar: Blade


Tu gribi teikt, ka sreet-i 1L un + ari neiet Es godigi nesaprotu ka var neiet Mo ja vinam ir ap 140 lopiniem FZ1, Z1000, Cafe Racer u.c.


Litrīgajiem strītiem parasti ir deforsēti baiku motori

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

undo
17. Dec 2009, 16:39#86

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer

Parasti jau visiem ielinikiem ir deforsetie baiku motori, domaju iznemums ir tikai Itali(Benelli, Moto Guzzi) un Angli(Triumph)

-----------------
homo homini lupus est

Offline

undo
17. Dec 2009, 18:18#87

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer


17 Dec 2009, 17:12:39 saaatans rakstīja:

17 Dec 2009, 16:18:38 Gacho rakstīja:

Tu gribi teikt, ka sreet-i 1L un + ari neiet Es godigi nesaprotu ka var neiet Mo ja vinam ir ap 140 lopiniem FZ1, Z1000, Cafe Racer u.c.


Litrīgajiem strītiem parasti ir deforsēti baiku motori


Nav deforseets!! Jauda vienkaarshi izliidzinaata uz zemaakiem apgrieziniem un griiezes moments pacelts! Ka arii parnesumi atrumkaarbaa pamainiiti un zobrati attieciiba! Ta kaa ar vienu kosmeetisko te nepietiek!!
Ko tad visi dzen par tiem deforsetiem??? Es ju ar biju sapratis, panem to deforseto, noforse un aida jauda +25 zirgi.

-----------------
homo homini lupus est

Offline

undo
17. Dec 2009, 18:42#88

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer

Tik vienkaarshi jau tas nav, ka dabuusi no FZ6 +20zs, kas ir R6!
Saprotu, tikai visi trallina, defrsets, deforsets, es jau ar sava dumjaja galvina domaju, ka ti vienkarsi tas nav...

[ Šo ziņu laboja undo, 17 Dec 2009, 18:43:04 ]



-----------------
homo homini lupus est

Offline

valdo
17. Dec 2009, 18:58#89

Kopš: 11. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: Zr 550

nezinu kā fz6,,,,bet hornetei vajadzēja izraut plasmasas šaibas no karburatora(kas ierobežo gaisa ieplūdi) un ieskrūvēt lielākas dīzes.
uzreiz pilnīgi cits braucamais

-----------------
jēgai jābūt...

Offline

osiic
17. Dec 2009, 18:59#90

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


17 Dec 2009, 17:12:39 saaatans rakstīja:

17 Dec 2009, 16:18:38 Gacho rakstīja:

Tu gribi teikt, ka sreet-i 1L un + ari neiet Es godigi nesaprotu ka var neiet Mo ja vinam ir ap 140 lopiniem FZ1, Z1000, Cafe Racer u.c.


Litrīgajiem strītiem parasti ir deforsēti baiku motori


Nav deforseets!! Jauda vienkaarshi izliidzinaata uz zemaakiem apgrieziniem un griiezes moments pacelts! Ka arii parnesumi atrumkaarbaa pamainiiti un zobrati attieciiba! Ta kaa ar vienu kosmeetisko te nepietiek!!


Nu PSC Ko veel tu izdomaasi? Ja nezini ko noziimee forseets un deforseets - tad labaak nebaarsti savas gudriibas.
Gribeetu redzeet kaa piemeeram Yamahai FZ1 tu nomainiisi kompi un zobratinjus un vinjsh aizlidos kosmosaa taa pat kaa R1.


-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

undo
17. Dec 2009, 19:10#91

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer

Jaaaaaaa, nu sorry, bet karburators jau pats par sevi bija ieskats vestures muzeja, nez ko darit ar sprici

[ Šo ziņu laboja undo, 17 Dec 2009, 19:11:02 ]



-----------------
homo homini lupus est

Offline

osiic
17. Dec 2009, 19:15#92

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


17 Dec 2009, 19:10:27 undo rakstīja:
Jaaaaaaa, nu sorry, bet karburators jau pats par sevi bija ieskats vestures muzeja, nez ko darit ar sprici


Nu veciit nevajag - karburaatori nemaz nav taada veesture

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

undo
17. Dec 2009, 19:35#93

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer


17 Dec 2009, 19:15:27 osiic rakstīja:

17 Dec 2009, 19:10:27 undo rakstīja:
Jaaaaaaa, nu sorry, bet karburators jau pats par sevi bija ieskats vestures muzeja, nez ko darit ar sprici


Nu veciit nevajag - karburaatori nemaz nav taada veesture
Cik tad ir jauno Mo ar karbuliem Haifongsong un hujfungsang??? Pat Banditi nak jau ar sprici...

-----------------
homo homini lupus est

Offline

valdo
17. Dec 2009, 19:40#94

Kopš: 11. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: Zr 550

cik es zinu ir divi veidi kā ierobežot jaudu-vainu mehaniski,vai elektroniski....
ja elektroniski-var meģināt kautko 'uzlabot'
ja mehāniski-vieglāk būs nomainīt moci

-----------------
jēgai jābūt...

Offline

feciic
17. Dec 2009, 19:48#95

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 576

Braucu ar: LC4 Adventure


17 Dec 2009, 18:59:51 osiic rakstīja:

17 Dec 2009, 17:12:39 saaatans rakstīja:

17 Dec 2009, 16:18:38 Gacho rakstīja:

Tu gribi teikt, ka sreet-i 1L un + ari neiet Es godigi nesaprotu ka var neiet Mo ja vinam ir ap 140 lopiniem FZ1, Z1000, Cafe Racer u.c.


Litrīgajiem strītiem parasti ir deforsēti baiku motori


Nav deforseets!! Jauda vienkaarshi izliidzinaata uz zemaakiem apgrieziniem un griiezes moments pacelts! Ka arii parnesumi atrumkaarbaa pamainiiti un zobrati attieciiba! Ta kaa ar vienu kosmeetisko te nepietiek!!


Nu PSC Ko veel tu izdomaasi? Ja nezini ko noziimee forseets un deforseets - tad labaak nebaarsti savas gudriibas.
Gribeetu redzeet kaa piemeeram Yamahai FZ1 tu nomainiisi kompi un zobratinjus un vinjsh aizlidos kosmosaa taa pat kaa R1.


Vel jau inženieri spēlējas ar sadalenes kulaciņiem un motora kompresiju kā tādu kas varētu dot mierīgāku uzrāvienu un plašāku jaudas diapazonu kas svarīgāk ielas mocim.
Strīts un baiks uz papīra varbūt ir vienādi ar saviem zirgiem vai ņūtoniem, starpība ir tajā kā šie kumeļi nonāk līdz asvaltam un te arī ir tas ko arča teica par to ka patiešām dusmīgs strīts var sanākt no litrīga baika.

Offline

uldens2
17. Dec 2009, 19:53#96

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


17 Dec 2009, 17:12:39 saaatans rakstīja:

17 Dec 2009, 16:18:38 Gacho rakstīja:

Tu gribi teikt, ka sreet-i 1L un + ari neiet Es godigi nesaprotu ka var neiet Mo ja vinam ir ap 140 lopiniem FZ1, Z1000, Cafe Racer u.c.


Litrīgajiem strītiem parasti ir deforsēti baiku motori


Nav deforseets!! Jauda vienkaarshi izliidzinaata uz zemaakiem apgrieziniem un griiezes moments pacelts! Ka arii parnesumi atrumkaarbaa pamainiiti un zobrati attieciiba! Ta kaa ar vienu kosmeetisko te nepietiek!!
Paradi kuram motoram atņemot jaudu paceļas grieze

Offline

Sliktais
17. Dec 2009, 20:44#97

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


17 Dec 2009, 19:53:11 uldens2 rakstīja:

17 Dec 2009, 17:12:39 saaatans rakstīja:

17 Dec 2009, 16:18:38 Gacho rakstīja:

Tu gribi teikt, ka sreet-i 1L un + ari neiet Es godigi nesaprotu ka var neiet Mo ja vinam ir ap 140 lopiniem FZ1, Z1000, Cafe Racer u.c.


Litrīgajiem strītiem parasti ir deforsēti baiku motori


Nav deforseets!! Jauda vienkaarshi izliidzinaata uz zemaakiem apgrieziniem un griiezes moments pacelts! Ka arii parnesumi atrumkaarbaa pamainiiti un zobrati attieciiba! Ta kaa ar vienu kosmeetisko te nepietiek!!
Paradi kuram motoram atņemot jaudu paceļas grieze

Nu gluži jau vellaģīmis melojis nav
Reku neliels info par K1200S un K1200GT
BMW paļurkas

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Sliktais
17. Dec 2009, 20:51#98

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Ai sorry, šo (BMW) mājas lapas veidotāji no tehniskām lietām ņekuja nerubī- zem 1,2 litru drapaka palikuši 1,3 litru drapaka speceni, debilas

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

marcis
17. Dec 2009, 20:56#99

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2620

Braucu ar: S1000XR, RS50


17 Dec 2009, 19:53:11 uldens2 rakstīja:

17 Dec 2009, 17:12:39 saaatans rakstīja:

17 Dec 2009, 16:18:38 Gacho rakstīja:

Tu gribi teikt, ka sreet-i 1L un + ari neiet Es godigi nesaprotu ka var neiet Mo ja vinam ir ap 140 lopiniem FZ1, Z1000, Cafe Racer u.c.


Litrīgajiem strītiem parasti ir deforsēti baiku motori


Nav deforseets!! Jauda vienkaarshi izliidzinaata uz zemaakiem apgrieziniem un griiezes moments pacelts! Ka arii parnesumi atrumkaarbaa pamainiiti un zobrati attieciiba! Ta kaa ar vienu kosmeetisko te nepietiek!!
Paradi kuram motoram atņemot jaudu paceļas grieze


Vispār jau griezes moments ir lieta, ko var mainīt. Un, kā reizi deforsētim motoriem bieži Nm ir lielāki, nekā CBR, R1, ZX, GS-R...

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

uldens2
17. Dec 2009, 21:26#100

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


17 Dec 2009, 20:56:55 marcis rakstīja:

17 Dec 2009, 19:53:11 uldens2 rakstīja:

17 Dec 2009, 17:12:39 saaatans rakstīja:

17 Dec 2009, 16:18:38 Gacho rakstīja:

Tu gribi teikt, ka sreet-i 1L un + ari neiet Es godigi nesaprotu ka var neiet Mo ja vinam ir ap 140 lopiniem FZ1, Z1000, Cafe Racer u.c.


Litrīgajiem strītiem parasti ir deforsēti baiku motori


Nav deforseets!! Jauda vienkaarshi izliidzinaata uz zemaakiem apgrieziniem un griiezes moments pacelts! Ka arii parnesumi atrumkaarbaa pamainiiti un zobrati attieciiba! Ta kaa ar vienu kosmeetisko te nepietiek!!
Paradi kuram motoram atņemot jaudu paceļas grieze


Vispār jau griezes moments ir lieta, ko var mainīt. Un, kā reizi deforsētim motoriem bieži Nm ir lielāki, nekā CBR, R1, ZX, GS-R...
ja no 130 zs deforsesi uz 100 tas nenozime ka nm pacelsies.nm bus pieejami pie zemakiem apgr.,bet max nm bus mazaki.Vel ir svarigi ka deforses.Aizbazis rikli vai mainis sadalenes lenķus un kompr pakapi.Nianses tur ir daudz

Offline

Top.LV