Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Piekabe mocim

AutorsZiņojums
PASSATizhi
03. Oct 2016, 18:05#81

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125

kkāds nemotors varbūt arī aprīs x2. mans pa štrāsi ar šito būdu paņēma tik kādus pāris litrus klāt.

Offline

alnis
04. Oct 2016, 08:31#82

Kopš: 01. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 508

Braucu ar:


03 Oct 2016, 18:05:41 PASSATizhi rakstīja:
kkāds nemotors varbūt arī aprīs x2. mans pa štrāsi ar šito būdu paņēma tik kādus pāris litrus klāt.

Man tāpat, atkarībā no vēja svārstījās starp +1 un +2 ar 2,5 besīna dzinēju.
bet nau, ko zīlēt, vaig' paņemt no nomas un paprovēt uz konkrētā vāģa. Vispār jau, it sevišķi, sāļās šļuras laikā ziemā, labāk, ka tas mocītis ir zem tenta vai kāda cietā pārsega labāk.

Offline

Negantelis
04. Oct 2016, 20:42#83

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Ja kādam dikti vajag ,varu pārdot savu piebi motovedēju Agados kangoroo. Viegla,maza,ērta.Iet uz 160 un nenēsā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

karlsons
04. Oct 2016, 21:20#84

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Tik nianse ka max atlajutais ir 80 kmh, taa ka savus 160 kmh... nu nav kur pielietot

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Jurchikz
04. Oct 2016, 21:23#85

Kopš: 15. Apr 2016

Ziņojumi: 26

Braucu ar: 919


04 Oct 2016, 21:20:33 karlsons rakstīja:
Tik nianse ka max atlajutais ir 80 kmh, taa ka savus 160 kmh... nu nav kur pielietot

Tu ar auto arī pārvietojies max 90km/h?

Offline

karlsons
04. Oct 2016, 21:29#86

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Neredzu nekaadu saistiibu

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Negantelis
05. Oct 2016, 08:02#87

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


04 Oct 2016, 21:23:15 Jurchikz rakstīja:

04 Oct 2016, 21:20:33 karlsons rakstīja:
Tik nianse ka max atlajutais ir 80 kmh, taa ka savus 160 kmh... nu nav kur pielietot

Tu ar auto arī pārvietojies max 90km/h?



Vispār pie šāda domu gājiena nepirkt neko kas iet ātrāk par 90, tāpat taču nav kur pielietot.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Niksons
05. Oct 2016, 10:45#88

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Neredzu nekādu jēgu no augstā tenta. Tikai ārprāta degvielas patēriņu.
Man reiz bija Avensis ar 2 l bendzīnmotoru. Tam pieliekot tādu piekabi, patēriņš uzkāpa kosmosā.
nezinu, kas jums skaitās MOTORS, ja tas ir nemotors . Nē, nu ja mašīnas izstrādājums tukšs tērē 18, tad ticu, ka ar tādu piekabi būs tikai 20 L/100
Lai gan, ja brauc kā likumā paredzēts - uz 80, tad varbūt arī nav TIK traki. Bet braucot uz 105 patēriņš pieaug radikāli.
Savam ex landroveram un tagadējam volvo piekabes ar augsto tentu pat neesmu mēģinājis kabināt. Jo nav jau tādā īsti ko vest. Man ar bokmaņa standarta 500 mm + 350 mm papildus bortu pietiek pilnībā.
Visādus skarbos tūdus, kā 200 L mucas utt, vedu vispār bez bortiem. Plākšņveida materiālus lieku guļus. Tur svars sasniedz limitu pirms bortu malas. Tā pat ar malku - 2.6 X 1.6 X 0.85 = 3.5 m ^3 jau līdz borta malai.
Lielais tents ļauj iekāpt piekabē neatsitot galvu. Nu un ?

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

semigall
05. Oct 2016, 13:18#89

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky

ar 3.2DiD motoru zem pārsega patēriņš pieaug +/- 1 litra robežās velkot 177 cm augstu treili ar mopēdu iekšā -pie atruma 90-110km/h
treilerim ir savi plusi un mīnusi:
ir vieta mocim,gan mantām un pašam ,kur pārģērbties

P.S nevar nepiekrist iepriekš teiktam viedoklim par vieglo auto ekspluatēšanu ar treili aizmugurē - visas bultiņas un signāllampiņas aizvelk "red line "virzienā



Offline

PASSATizhi
05. Oct 2016, 16:37#90

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125

man gan šķiet, ka ja jau vispār ir tents, tad tikai augstais. zemo besis katru reizi ņemt nost lai kko ieliktu. augstajam tik viena mala jāatpogā. ja auto un tenta gabarīti daudzmaz sakrīt, tad patēriņš neko diži neatšķiras uz šosejas. pa pilsētu stumdoties protams ir lielāks, jo katru reizi jāizkustina lielāka masa. kad vilku jamo no Viļņas, ar pilnu gāzes balonu nobraucu apmērām to pašu ko bez piekabes. nekāds traģiskais pieaugums nav..

Offline

monsieur
05. Oct 2016, 18:18#91

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 353

Braucu ar: FLHRC


05 Oct 2016, 16:37:47 PASSATizhi rakstīja:
man gan šķiet, ka ja jau vispār ir tents, tad tikai augstais. zemo besis katru reizi ņemt nost lai kko ieliktu. augstajam tik viena mala jāatpogā. ja auto un tenta gabarīti daudzmaz sakrīt, tad patēriņš neko diži neatšķiras uz šosejas. pa pilsētu stumdoties protams ir lielāks, jo katru reizi jāizkustina lielāka masa. kad vilku jamo no Viļņas, ar pilnu gāzes balonu nobraucu apmērām to pašu ko bez piekabes. nekāds traģiskais pieaugums nav..


Jā, bet citi varbūt negrib ikdienā braukt ar vojīti, lai reizi gadā augsto tentu vilktu ar tādu pašu gāzes patēriņu kā bez tenta

Offline

PASSATizhi
05. Oct 2016, 19:44#92

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125

varētu domāt, ka katru dienu tā piekabe jāvelk

Offline

Niksons
06. Oct 2016, 08:30#93

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

viss atkarājās no tā, ko ar to ļuļku ved

nenoliedzami, visērtāk ir ar cieto karkasu un fūres stila durvīm. Bet nu tikko kaut kāds negabarīts - tā paliec bezspēcīgs

Ar zemo tentu vai augsto - imho tas ir tas pats. Es attaisu 2 malas un (ja vajag tentu noņemt pilnībā) no otrām 2 tas nolec nost pats.


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

rex_saugerty
06. Oct 2016, 09:15#94

Kopš: 11. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: VFR vai Legacy


04 Oct 2016, 21:23:15 Jurchikz rakstīja:

04 Oct 2016, 21:20:33 karlsons rakstīja:
Tik nianse ka max atlajutais ir 80 kmh, taa ka savus 160 kmh... nu nav kur pielietot

Tu ar auto arī pārvietojies max 90km/h?


nēesi aizdomājies, kāpēc ar piekabi jābrauc bik lēnāk? iedomājies, ka tu brauc ar savu autiņu, aizmugurē piekrāmēta piekabe tā čotka līdz max svaram. nu un velc savi ļatvijā ierastie 110-120, smuki ieej lēzenā līkumiņā un tur no sānu ceļa nāk traķis ārā, neredzot tevi. tad nu padomā, kas notiek strauji bremzējot. protams apstākļi var sakrist. bet tieš tas pats attiecās arī pa taisno braucot. strauji bremzējos tiek izjaukts balanss. jo lielāks ātrums, jo vairāk izjauc. kautkā tā

-----------------
patīk gudri dir*t

Offline

Niksons
06. Oct 2016, 10:00#95

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


06 Oct 2016, 09:15:39 rex_saugerty rakstīja:

04 Oct 2016, 21:23:15 Jurchikz rakstīja:

04 Oct 2016, 21:20:33 karlsons rakstīja:
Tik nianse ka max atlajutais ir 80 kmh, taa ka savus 160 kmh... nu nav kur pielietot

Tu ar auto arī pārvietojies max 90km/h?


nēesi aizdomājies, kāpēc ar piekabi jābrauc bik lēnāk? iedomājies, ka tu brauc ar savu autiņu, aizmugurē piekrāmēta piekabe tā čotka līdz max svaram. nu un velc savi ļatvijā ierastie 110-120, smuki ieej lēzenā līkumiņā un tur no sānu ceļa nāk traķis ārā, neredzot tevi. tad nu padomā, kas notiek strauji bremzējot. protams apstākļi var sakrist. bet tieš tas pats attiecās arī pa taisno braucot. strauji bremzējos tiek izjaukts balanss. jo lielāks ātrums, jo vairāk izjauc. kautkā tā


Un taspaC no otras pues. Braucu es pa Jūrmalas šosi ar savu bokmani. tukšu, siltā, saulainā dienā. Nav nekāda trafika. Piekabe teicamā stāvoklī, jauna, ar savām bremzēm. Vilcējs arī pietiekoši advancēts - ar piekabes sensitīvu stabilitātes, bremžu & 4X4 sistēmu. Piekabe Vācijai sertificēta braukšanai uz 100.

Un braucot uz 81 es jau pārkāpju

Amatpersonas jau var stāties sakaros ar mani :sex:

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Archy96
06. Oct 2016, 10:56#96

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 Oct 2016, 10:00:28 Niksons rakstīja:

06 Oct 2016, 09:15:39 rex_saugerty rakstīja:

04 Oct 2016, 21:23:15 Jurchikz rakstīja:

04 Oct 2016, 21:20:33 karlsons rakstīja:
Tik nianse ka max atlajutais ir 80 kmh, taa ka savus 160 kmh... nu nav kur pielietot

Tu ar auto arī pārvietojies max 90km/h?


nēesi aizdomājies, kāpēc ar piekabi jābrauc bik lēnāk? iedomājies, ka tu brauc ar savu autiņu, aizmugurē piekrāmēta piekabe tā čotka līdz max svaram. nu un velc savi ļatvijā ierastie 110-120, smuki ieej lēzenā līkumiņā un tur no sānu ceļa nāk traķis ārā, neredzot tevi. tad nu padomā, kas notiek strauji bremzējot. protams apstākļi var sakrist. bet tieš tas pats attiecās arī pa taisno braucot. strauji bremzējos tiek izjaukts balanss. jo lielāks ātrums, jo vairāk izjauc. kautkā tā


Un taspaC no otras pues. Braucu es pa Jūrmalas šosi ar savu bokmani. tukšu, siltā, saulainā dienā. Nav nekāda trafika. Piekabe teicamā stāvoklī, jauna, ar savām bremzēm. Vilcējs arī pietiekoši advancēts - ar piekabes sensitīvu stabilitātes, bremžu & 4X4 sistēmu. Piekabe Vācijai sertificēta braukšanai uz 100.

Un braucot uz 81 es jau pārkāpju

Amatpersonas jau var stāties sakaros ar mani :sex:


Bija internātā interesants video rullītis, kur uz modeļa maketa uzskatāmi nodemonstrēts, kā mainās auto+piekabe sastāva vadāmība un stabilitāte atkarībā no kravas izvietojuma un smaguma centra, principā - ja krava ir izvietota pareizi, brauc cik ātri gribi, bet ja svars ir stipri uz aizmuguri, jeb kā savādāk novirzīts, tas pasākums kļūst totāli nestabils jau pie mazākiem ātrumiem, un it sevišķi veicot asus manevrus vai bremzējot, tā kā - ne jau piekabes izlaiduma gads vai vilcēja advancētība ir noteicošie faktori.

Par tentu runājot - vedīsi moci ziemā bez tenta - varēsi pēc tam ilgi kasīt nost alumīnija oksīdu no visām detaļām un pucēt kamēr nelabi paliek, sāls ko kaisa uz ceļa nodara dramatiskus kosmētiskus bojājumus mototehnikai, vasarā, protams, viņš nafig nav vajadzīgs, tikai lieks degvielas patēriņš un problēmas ar apdzīšanu NEmotoriem.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 06 Oct 2016, 10:58:31 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

keg
06. Oct 2016, 11:10#97

Kopš: 23. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Suzuki Intruder VS750



Bija internātā interesants video rullītis, kur uz modeļa maketa uzskatāmi nodemonstrēts, kā mainās auto+piekabe sastāva vadāmība un stabilitāte atkarībā no kravas izvietojuma un smaguma centra

[ Šo ziņu laboja keg, 06 Oct 2016, 11:10:50 ]

Offline

Archy96
06. Oct 2016, 12:06#98

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Jā, šis ir tas pats.

Tas jāņem vērā visiem kuteru un laivu īpašniekiem, jo šiem aparātiem dzinējs aizmugurē, kas visu smaguma centru novirza uz turieni, ir redzēts, ka šāds "raskolbass" notiek tieši velkot ūdenstransportu.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kaspers22
06. Oct 2016, 20:33#99

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)


06 Oct 2016, 12:06:52 Archy96 rakstīja:
Jā, šis ir tas pats.

Tas jāņem vērā visiem kuteru un laivu īpašniekiem, jo šiem aparātiem dzinējs aizmugurē, kas visu smaguma centru novirza uz turieni, ir redzēts, ka šāds "raskolbass" notiek tieši velkot ūdenstransportu.


Man ir pāris reizes sanācis ar Džipu vilkt uz treilera autiņu otrādi - tas ir motors aizmugurē.
Šādā situācijā jābūt ļoti piesardzīgam,ja sāks mētāt savākt nebūs viegli...

-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

Dragstar_xvs
08. Oct 2016, 10:23#100

Kopš: 25. Aug 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Yamaha, iž49

Man tieši šis variants ar nepareizu svara sadalījumu bij pagājšnedēļ! Bremzējot sāka mētāt kā video, labi ka varēju pārtraukt bremzēšanu un strauji uzdot gāzi, vismaz sanāca izlīdzināt.

Offline