Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Africa Twin XRV750

AutorsZiņojums
martinss
07. Oct 2015, 10:26#101

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


RD07 nav viss dazhas nianses savadakas, bet tas ir pavisam cits mocis pec butibas- pret RD03 un RD04 tur ir cits ramis, piekares butiski pamainitas. Motors tik kopumaa tas pats lai arii ar izmainjaam.

Man pasham gan vislabaak patik RD03, buuves kvalitate jutami labaka par jaunakaam.
Vienigi stock lukturi ir mesli.
Un sausas svars tik par dazhiem kg lielaks nekaa manam transalpam.


07 Oct 2015, 09:20:41 Gatis_22 rakstīja:
Nu ko, Transalps kļuvis par īsu?
Vislabāk ņemt pēcfeislifta RD07 āfriku, kas nāca, ja nemaldos, sākot no 1997 gada. Tur esot pāris tehniskas nianses uzlabotas.
P.S. Un ja māc šaubas sakarā ar Āfrikas vai Transalpa izvēli, silti iesaku palasīt šo te: http://africatwin.ru/forum/index.php?topic=1567.0


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Gatis_22
07. Oct 2015, 10:44#102

Kopš: 30. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 258

Braucu ar: Honda Africa Twin; Jawa_638


07 Oct 2015, 10:26:07 martinss rakstīja:

RD07 nav viss dazhas nianses savadakas, bet tas ir pavisam cits mocis pec butibas....

Es biju domājis par feisliftu RD07 ietvaros. Feislifts RD07a sākot no 1997. gada.

[ Šo ziņu laboja Gatis_22, 07 Oct 2015, 10:44:28 ]

Offline

Rafiks
07. Oct 2015, 11:09#103

Kopš: 21. Jun 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Suzuki DRZ 400 SM ,


07 Oct 2015, 09:20:41 Gatis_22 rakstīja:
Nu ko, Transalps kļuvis par īsu?
Vislabāk ņemt pēcfeislifta RD07 āfriku, kas nāca, ja nemaldos, sākot no 1997 gada. Tur esot pāris tehniskas nianses uzlabotas.
P.S. Un ja māc šaubas sakarā ar Āfrikas vai Transalpa izvēli, silti iesaku palasīt šo te: http://africatwin.ru/forum/index.php?topic=1567.0
laikam jau tā sanāk ka Transalps ir kļuvis par īsu sezonas laikā, prasās bik jaudu vairāk un Africa liekas simpātiskāka. Vienvārdsakot gribu pamēģināt Africu, tad jau redzēs kā būs, kamēr nepabraukāsi un nepamēģināsi, nezināsi.

-----------------
Saki labus vārdus!
Dari labus darbus!
Domā labas domas!

Offline

piter
07. Oct 2015, 11:12#104

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


07 Oct 2015, 11:09:09 Rafiks rakstīja:

07 Oct 2015, 09:20:41 Gatis_22 rakstīja:
Nu ko, Transalps kļuvis par īsu?
Vislabāk ņemt pēcfeislifta RD07 āfriku, kas nāca, ja nemaldos, sākot no 1997 gada. Tur esot pāris tehniskas nianses uzlabotas.
P.S. Un ja māc šaubas sakarā ar Āfrikas vai Transalpa izvēli, silti iesaku palasīt šo te: http://africatwin.ru/forum/index.php?topic=1567.0
laikam jau tā sanāk ka Transalps ir kļuvis par īsu sezonas laikā, prasās bik jaudu vairāk un Africa liekas simpātiskāka. Vienvārdsakot gribu pamēģināt Africu, tad jau redzēs kā būs, kamēr nepabraukāsi un nepamēģināsi, nezināsi.
Africa būs cietāka.. nez vai jutīsi baigo jaudas pieaugumu..

Offline

bezdarbnieks
07. Oct 2015, 12:07#105

Kopš: 28. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1566

Braucu ar: Gsx-r.

Pamanita viena uz Akmens tilta ap 10;55 šorīt

-----------------
Hekter

Offline

Lords74
07. Oct 2015, 13:28#106

Kopš: 16. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: HONDA XRV Africa twin. BMW F800GS , R1200GSA


07 Oct 2015, 09:36:39 Rezuss rakstīja:

07 Oct 2015, 09:11:30 Rafiks rakstīja:
Kura gada Āfricu labāk ņemt? Esmu atradis vienu 94 gada, tīri labā stāvoklī? Paldies!


Ja patīk ņem, kamēr vel ir!
+1

Offline

elf
07. Oct 2015, 16:32#107

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Ja gribās to jaudas pieaugumu,tad jautājums:cik bieži un cik ilgi turi pilnu gāzi....ja kaut mirkli atlaid, tad jaudas palielinājumam zūd jēga.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

eddie
15. Oct 2015, 00:13#108

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Piebiedrojos pulciņam. Kopš svētdienas vakara Africas mugurā.

Tātad, pirmie iespaidi pēc trīs dienu braukšanas. Pirmkārt, jau mājupceļā pēc pirmajiem pāris kilometriem bija vairāk kā skaidrs, ka iepriekš galvā pārcilātās šaubas par šī moča piemērotību manam augumam (180/80) var norakstīt mēslainē. Der kā uzliets! Nejūtu absolūti nekādu diskomfortu attiecībā uz gabarītiem un manevrētspēju, ja salīdzinu ar iepriekš lietoto Transalpu. Varbūt pirmo dienu eiforija, bet šķiet, ka vadās pat ērtāk par Transalpu. Iespējams, lielākās smiltīs nejutīšos tik brīvi, taču šī maiņas mērķis bija no universālā Transalpa pāriet uz divu moču saimniecību - viens ikdienas braukšanai, kādam garākam izbraucienam un vieglam offroad, savukārt, otrs aparāts jau kaut kas no arklu klases. Un priekš plānotā pielietojuma Africa ir lieliska! Ložņāšana starp mašīnām - nekādu izmaiņu, jūtos tikpat brīvi, kā uz Alpa.

Būtu zinājis, cik lielu lomu spēlē augstais stikls, sen būtu tādu uzsūtījis arī Transalpam (un, iespējams, sen arī saplēsis, attīstot meža braukšanas prasmes). Šajos vēsajos rudens rītos un vakaros kārtīgs būris ir zelta štelle. Pirms tam sala zods, pūta uz kaklu, pašam arī bija jābūt kārtīgi satuntulētam, lai nesaltu. Pa pilsētu vēl štrunts, bet pa šoseju diez kas nav. Ar kārtīgu stiklu ne miņas no kā tamlīdzīga, pat galvu var uz šosejas brīvi grozīt šurpu turpu, neskatoties uz dual-sport tipa ķiveres nadziņa tieksmi noķert kādu lieku vēja brāzmu.

Jauda - ja man tā godīgi jāsaka, tad nejūtu ievērojamu tās pieaugumu. Var jau būt, ka regulēšanas vaina un var izspiest ko vairāk. Vēl variants - aizsargstikla dēļ paātrinoties nav tik asas sajūtas, kā uz Transalpa.

Offline

Gatis_22
15. Oct 2015, 08:35#109

Kopš: 30. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 258

Braucu ar: Honda Africa Twin; Jawa_638


15 Oct 2015, 00:13:02 eddie rakstīja:
Piebiedrojos pulciņam. Kopš svētdienas vakara Africas mugurā.

Tātad, pirmie iespaidi pēc trīs dienu braukšanas. Pirmkārt, jau mājupceļā pēc pirmajiem pāris kilometriem bija vairāk kā skaidrs, ka iepriekš galvā pārcilātās šaubas par šī moča piemērotību manam augumam (180/80) var norakstīt mēslainē. Der kā uzliets! Nejūtu absolūti nekādu diskomfortu attiecībā uz gabarītiem un manevrētspēju, ja salīdzinu ar iepriekš lietoto Transalpu. Varbūt pirmo dienu eiforija, bet šķiet, ka vadās pat ērtāk par Transalpu. Iespējams, lielākās smiltīs nejutīšos tik brīvi, taču šī maiņas mērķis bija no universālā Transalpa pāriet uz divu moču saimniecību - viens ikdienas braukšanai, kādam garākam izbraucienam un vieglam offroad, savukārt, otrs aparāts jau kaut kas no arklu klases. Un priekš plānotā pielietojuma Africa ir lieliska! Ložņāšana starp mašīnām - nekādu izmaiņu, jūtos tikpat brīvi, kā uz Alpa.

Būtu zinājis, cik lielu lomu spēlē augstais stikls, sen būtu tādu uzsūtījis arī Transalpam (un, iespējams, sen arī saplēsis, attīstot meža braukšanas prasmes). Šajos vēsajos rudens rītos un vakaros kārtīgs būris ir zelta štelle. Pirms tam sala zods, pūta uz kaklu, pašam arī bija jābūt kārtīgi satuntulētam, lai nesaltu. Pa pilsētu vēl štrunts, bet pa šoseju diez kas nav. Ar kārtīgu stiklu ne miņas no kā tamlīdzīga, pat galvu var uz šosejas brīvi grozīt šurpu turpu, neskatoties uz dual-sport tipa ķiveres nadziņa tieksmi noķert kādu lieku vēja brāzmu.

Jauda - ja man tā godīgi jāsaka, tad nejūtu ievērojamu tās pieaugumu. Var jau būt, ka regulēšanas vaina un var izspiest ko vairāk. Vēl variants - aizsargstikla dēļ paātrinoties nav tik asas sajūtas, kā uz Transalpa.

Sveikts bariņā.
Par to kā tu brīvi ložņā starp mašīnām man nav saprotams, protams, tur kur plašāks nav problēmu, bet šaurās vietās tīri fiziski tas nav iespējams, tajā pašā laikā kaut kāds baiks ar kliponiem mierīgi izlien. Tomēr stūre āfrikai ir plata un mocis liels - to nevajag noliegt.
Par paātrinājumu - skaidrs, ka tas būs apmēram tāds pats, vienīgais Vmax un šosejas komforta ātrums ir lielāks.

[ Šo ziņu laboja Gatis_22, 15 Oct 2015, 08:36:28 ]

Offline

Auser
15. Oct 2015, 11:17#110

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M

Hei, Āfriku braucēji. Garāžā aizķērusies viena jauna, vēl kastē, LeoVince truba. Smuka ar feinu skaņu. Atdošu pa lēto - 240 eur.

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

Zais
15. Oct 2015, 11:27#111

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai


15 Oct 2015, 08:35:09 Gatis_22 rakstīja:

15 Oct 2015, 00:13:02 eddie rakstīja:
...
Jauda - ja man tā godīgi jāsaka, tad nejūtu ievērojamu tās pieaugumu. Var jau būt, ka regulēšanas vaina un var izspiest ko vairāk. Vēl variants - aizsargstikla dēļ paātrinoties nav tik asas sajūtas, kā uz Transalpa.

Sveikts bariņā.
Par to kā tu brīvi ložņā starp mašīnām man nav saprotams, protams, tur kur plašāks nav problēmu, bet šaurās vietās tīri fiziski tas nav iespējams, tajā pašā laikā kaut kāds baiks ar kliponiem mierīgi izlien. Tomēr stūre āfrikai ir plata un mocis liels - to nevajag noliegt.
Par paātrinājumu - skaidrs, ka tas būs apmēram tāds pats, vienīgais Vmax un šosejas komforta ātrums ir lielāks.


Subjektīvi par jaudu: neesmu kiborgs, tāpēc man pietiek.
Par Vmax tāpat - pēc gps ieraksta sanāk, ka ātrāk par 170 tā kaste man neiet (pulkstenis gan rādīja vairāk) Bet neba nu Āfrika domāta, lai skrietos.

-----------------
Nē nu jā

Offline

RVarkals
15. Oct 2015, 11:34#112

Kopš: 10. Dec 2014

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Africa Twin


15 Oct 2015, 11:17:49 Auser rakstīja:
Hei, Āfriku braucēji. Garāžā aizķērusies viena jauna, vēl kastē, LeoVince truba. Smuka ar feinu skaņu. Atdošu pa lēto - 240 eur.

Tā ir priekš RD04 vai RD07?

Offline

RVarkals
15. Oct 2015, 11:39#113

Kopš: 10. Dec 2014

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Africa Twin


15 Oct 2015, 00:13:02 eddie rakstīja:

Jauda - ja man tā godīgi jāsaka, tad nejūtu ievērojamu tās pieaugumu. Var jau būt, ka regulēšanas vaina un var izspiest ko vairāk.


Man gan nebija ar ko salīdzināt, jo sāku savas moto gaitas uzreiz ar Āfriku, bet ļoti izjutu atšķirību pēc karbuļu iztīrīšanas un regulēšanas pie Naita.
Pirms tam likās, ka iet normāli, pēc tam - iet krietni jestrāk.

Offline

koleegjis
15. Oct 2015, 11:41#114

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 371

Braucu ar: R1200GS

Sveikts Āfrikāņos, Edij! Vai aizsargdugas tavai āprikai instalētas? Ja nē, sirsnīgi iesaku. Kāda izplūde? Vai oriģināls? Ja tā, tad to arī nenāktu par sliktu nomainīt - mocis iegūst jaunu elpu, vismaz mans 93. gada veterāns uzelpoja. Kādas ripeles uz mocikleta uzmontētas?
Par lavēšanu starp mašīnām piekrītu - ērti var tikt caur vairumam rindu. To, kur nevajag bāzties, katrs jau redz pats.

-----------------
Kokam ir vismaz divi gali.

Offline

martinss
15. Oct 2015, 13:27#115

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Jautajums jau ir ari par auguma proporcijaam... Man, pie mazakas dziivmasas un lidziiga auguma, reali kajas ir pa iisu uz aafrikaam.

Bet vadas labaak, jo piekares, ipashi aizmugureejaa, nav tik lodziigas kaa transalpam...
Tapec jau man transalpam aizmugures piekare pilnibaa ir no 650tas afrikas... likumos uz asfalta loti jut starpibu.


15 Oct 2015, 00:13:02 eddie rakstīja:
... šaubas par šī moča piemērotību manam augumam (180/80) var norakstīt mēslainē. Der kā uzliets! Nejūtu absolūti nekādu diskomfortu attiecībā uz gabarītiem un manevrētspēju, ja salīdzinu ar iepriekš lietoto Transalpu. Varbūt pirmo dienu eiforija, bet šķiet, ka vadās pat ērtāk par Transalpu...



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

koleegjis
15. Oct 2015, 15:14#116

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 371

Braucu ar: R1200GS

Ja tas ir RD07, mocis JAU ir biki zemāks, nekā 03 vai 04 modeļi. Vēl iespēja maķenīt variēt augstumu ar želejas sēdekli, I guess...

-----------------
Kokam ir vismaz divi gali.

Offline

eddie
15. Oct 2015, 16:21#117

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Dugas ir, kā nu bez tām. Transalpam arī bija, būtībā tik tādēļ mēdzu atraktīvāk padzīvoties pa mežu. Nebūtu dugu, tad pie pirmā mazā kritiena plastmasas lupatās un vēlme atgriezties mežā maza. Africai ir visi trīs koferi, attiecīgi aizmugurējie koferu stiprinājumi kalpo kā papildus aizsardzība plastmasām.

Izplūde - Leo. Rūc dievīgi! Sēdeklis pāršūts, nav standarta cietais, šaurais dēlis. Pierasts gan bija pie mīkstā Transalpa beņķa (pārtaisīts), taču arī par šo nav iemesla sūdzēties, ja salīdzina ar stock. Riepas šobrīd kaut kādas asfalta. Plānā jau iepriekš lietotās Mitas 07 vai varbūt pamēģināt K60.

Par jaudu - būs jāpierakstās man arī rindā pie Naita. Ir braukts ar lietotāja RVarkals Africu pirms un pēc regulēšanas, atšķirība ļoti sajūtama.

Martinss - jā, iepriekš tiku lasījis tepat forumā, ka tev Transalpam šis tas no Africas pielasīts. Šajā sakarā kaudzi informācijas sazvejoju un izlasīju par Transalpa uzlabošanas iespējām. Bet beigās, kad saliec to visu uz papīra - t.i., pakaļējā piekare, dakša, varbūt divi bremžu diski priekšā, tīri skatam būris un bāka, utt., utjp. - tad beigās sanāk, var vienkārši nopirkt Africu. Vismaz, cik skatījos pēdējos mēnešus ebay, pārlieku draudzīgos ciparos xrv650 detaļas pakaļ nemeta.

Vispār ir viens brīdis, kad tomēr jūtu lielāku masu - kad stumju atpakaļgaitā ārā no garāžas pāri nelielam pampakam. Bet tas nozīmē vien to, ka jāpieaudzē nedaudz muskuļu masu.

Offline

Gantais
15. Oct 2015, 16:26#118

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

eddie, iemet bildi

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Tomucis
15. Oct 2015, 17:12#119

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

tik ar baltu skaudību lasu bet GZ!

Offline

koleegjis
15. Oct 2015, 19:35#120

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 371

Braucu ar: R1200GS

Ja par riepām, tad K60 varu silti ieteikt - jau 2 sezonas braucu un jūtos droši gan uz asfalta, gan grants ceļiem. Slapjā laikā nav ievērota pastiprināta slīdēšana, kā te mēdz par Mitas sūdzēties.

-----------------
Kokam ir vismaz divi gali.

Offline