Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Africa Twin XRV750

AutorsZiņojums
Zais
06. Apr 2016, 13:35#201

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Jautājums afrikāņiem par tēmu "stūres saslēdzējs".
Līdz šim nebiju lietojis, bet brīvdienās sāku pētīt, ka tas verķis man nedarbojas, kā vajag.
Problēma kļūst aktuāla šomēnes gaidāmās TA dēļ, tāpēc būtu labi tikt skaidrībā, lai nenorautu "2" par šo sū...
Ir tā, ka pie stūres pagrieziena atdures izskatās, ka pietrūkst apmēram fiksējošā puļķa rādiusa tiesa, lai tas ievirzītos tam paredzētajā atverē.
Padomāju, ka varbūt kaut kas samuhļīts ar aizdedzes atslēgas mehānismu, bet pēc izskata tas atbilst internetos esošajām bildēm.
Kur tas suns aprakts? Ko varat ieteikt, lai šo ārstētu?


-----------------
Nē nu jā

Offline

Gatis_22
06. Apr 2016, 15:33#202

Kopš: 30. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 258

Braucu ar: Honda Africa Twin; Jawa_638


06 Apr 2016, 13:35:52 Zais rakstīja:
Jautājums afrikāņiem par tēmu "stūres saslēdzējs".
Līdz šim nebiju lietojis, bet brīvdienās sāku pētīt, ka tas verķis man nedarbojas, kā vajag.
Problēma kļūst aktuāla šomēnes gaidāmās TA dēļ, tāpēc būtu labi tikt skaidrībā, lai nenorautu "2" par šo sū...
Ir tā, ka pie stūres pagrieziena atdures izskatās, ka pietrūkst apmēram fiksējošā puļķa rādiusa tiesa, lai tas ievirzītos tam paredzētajā atverē.
Padomāju, ka varbūt kaut kas samuhļīts ar aizdedzes atslēgas mehānismu, bet pēc izskata tas atbilst internetos esošajām bildēm.
Kur tas suns aprakts? Ko varat ieteikt, lai šo ārstētu?


Pirmām kārtām - vai stūri un atslēgu griez uz pareizo pusi? Āfrikai stūri jāgriež pa labi un atslēgu pret plkst. rādītāja virzienu.
Personīgi man nekad tehnsikajā apskatē nav pārbaudījuši stūres saslēdzēju.

Offline

Zais
06. Apr 2016, 15:46#203

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Stulbuma pārbaude? Es taču redzu, ka atslēgu jāgriež pa kreisi, lai tas fiksētājpuļķis līstu laukā. Un ir arī redzams, kādā pozīcijā tas nostājas. Runa ir par to, ka nevienā stūres stāvoklī tas puļķis nav dabūjams tieši pretī statnī esošajiem caurumiem.

-----------------
Nē nu jā

Offline

hopper_offlinus
06. Apr 2016, 16:18#204

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


06 Apr 2016, 15:46:21 Zais rakstīja:
Stulbuma pārbaude? Es taču redzu, ka atslēgu jāgriež pa kreisi, lai tas fiksētājpuļķis līstu laukā. Un ir arī redzams, kādā pozīcijā tas nostājas. Runa ir par to, ka nevienā stūres stāvoklī tas puļķis nav dabūjams tieši pretī statnī esošajiem caurumiem.


Visādi gādās
Vai pareizi sapratu, ka slēdža mēle nāk ārā, bet ķipa stūrei ir jābūt pagrieztai vēl tālāk lai tā ieietu caurumā?
Tev tak nav regulējāmie hvz kā LV, bet angliski - steering stop (Ducatiem tur skrūves stāv vispār). Moška bija kritis uz to pusi, nolauza to atbojniku uz rāmja un uzmētīnāja jauno, kas ir biku lielāks un neļauj stūrei pagriezties tik tālu, cik vajāg?
Jā tas ir tas gadījums - napiļniku zobos un aiziet vīlēt.

[ Šo ziņu laboja hopper_offlinus, 06 Apr 2016, 16:19:38 ]



-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Zais
06. Apr 2016, 16:24#205

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Pareizi saprati. Kritis noteikti ir, kā nu bez tā, taču metināts tur nekas nav. Nekā regulējama tur arī nemanu.

-----------------
Nē nu jā

Offline

hopper_offlinus
06. Apr 2016, 16:43#206

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Man liekas, kā vienkāršākais būtu noņēm visas plastmasas, paneli un paskatīties, kur tieši tā mēle neiet (horizontāli\vertikāli). Pieļauju domu, ka to sledzeni varēja ņēmt nost un likt ar domū "poh, jabrauc", vai arī ielika kko "original" kas ir mazāk\šaurāk utt.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

mexa
06. Apr 2016, 16:51#207

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

vai vnk lūri kamēr ieraugi vietu kur jāfiksējas, konstatē uz kuru pusi nobīde un domā kas to radīja... kastoms arī ir iespējams

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Naits
06. Apr 2016, 19:23#208

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Nedomāju ka TA Tev kāds pārbaudīs stūres saslēdzēju. Kā tas var ietekmēt drošību?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Zais
06. Apr 2016, 19:28#209

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

HVZ, Zeķītis varētu!
Pēc noteikumiem tam štruntam jāstrādā, vai arī dienasgrāmatā 2nieks...


06 Apr 2016, 19:23:39 Naits rakstīja:
Nedomāju ka TA Tev kāds pārbaudīs stūres saslēdzēju. Kā tas var ietekmēt drošību?


-----------------
Nē nu jā

Offline

UgunsX
06. Apr 2016, 19:33#210

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Zinu kam ir pārbaudīts!

Offline

hopper_offlinus
07. Apr 2016, 10:59#211

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


06 Apr 2016, 19:23:39 Naits rakstīja:
Nedomāju ka TA Tev kāds pārbaudīs stūres saslēdzēju. Kā tas var ietekmēt drošību?


Par skati, tas vēl tā... Man kka šajā gadījumā atstāšanas uz ielas jautājums satrauktu.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

heidzums
20. Apr 2016, 13:23#212

Kopš: 25. Aug 2015

No: Smiltene

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Africa RD 04,KTM 990 Adventure,Yamaha V max

Sveiki.Interesētu, kā dabūt gatavu,lai abās lampās būtu tuvā gaisma.. Vai var tikai stiklu nomainīt, kur tālais, vai visa lampa jāmeklē, vai arī saslēgt pa taisno - tad TA nedrētu, jo nebūtu stara... Kādi varianti vēl?

Offline

Gantais
20. Apr 2016, 14:04#213

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


20 Apr 2016, 13:23:19 heidzums rakstīja:
Sveiki.Interesētu, kā dabūt gatavu,lai abās lampās būtu tuvā gaisma.. Vai var tikai stiklu nomainīt, kur tālais, vai visa lampa jāmeklē, vai arī saslēgt pa taisno - tad TA nedrētu, jo nebūtu stara... Kādi varianti vēl?




Ko mokies... uzliec papildniekus

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

heidzums
20. Apr 2016, 17:05#214

Kopš: 25. Aug 2015

No: Smiltene

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Africa RD 04,KTM 990 Adventure,Yamaha V max


20 Apr 2016, 14:04:39 Gantais rakstīja:

20 Apr 2016, 13:23:19 heidzums rakstīja:
Sveiki.Interesētu, kā dabūt gatavu,lai abās lampās būtu tuvā gaisma.. Vai var tikai stiklu nomainīt, kur tālais, vai visa lampa jāmeklē, vai arī saslēgt pa taisno - tad TA nedrētu, jo nebūtu stara... Kādi varianti vēl?




Ko mokies... uzliec papildniekus


Papildnieki ir jau - tik gribētos, lai abas priekšas ar deg reizē

Offline

eddie
20. Apr 2016, 18:26#215

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Es savējam ielieku atbilstošu spuldzīti, atradu krājumos atbilstošu štekeri un vienkārši saslēdzu tuvās gaismas paralēli. Tie vadi tur izskatās gana brangi, lai slodzi turētu. Sakiet, uz skati varētu stars nebūt kā nākas? Nu neko, tad vienu vadu vajadzēs uz laiciņu noraut.

Offline

heidzums
20. Apr 2016, 18:47#216

Kopš: 25. Aug 2015

No: Smiltene

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Africa RD 04,KTM 990 Adventure,Yamaha V max


20 Apr 2016, 18:26:38 eddie rakstīja:
Es savējam ielieku atbilstošu spuldzīti, atradu krājumos atbilstošu štekeri un vienkārši saslēdzu tuvās gaismas paralēli. Tie vadi tur izskatās gana brangi, lai slodzi turētu. Sakiet, uz skati varētu stars nebūt kā nākas? Nu neko, tad vienu vadu vajadzēs uz laiciņu noraut.


OK. Paldies par infu - ned nogalē paprovēs, kas,kur,kā

Offline

Zais
20. Apr 2016, 19:42#217

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Čaļi, jūs mani iedzināt internetā... Man deg abas kā tuvie un tālie.
Sāku meklēt info un atradu:
Some versions have both lamps with dipped beam, but bikes (generally German market) only have one lamp on dipped beam.

RD04 (XRV750-L and M) - Both lamps dip unless it is a German market model.

RD04 (XRV750-N) - Only one lamp has dipped beam.

RD07 (XRV750-P, R and S) - Both lamps dip unless it is a German market model.

RD07a (XRV750-T onwards) - Both lamps dip.

-----------------
Nē nu jā

Offline

eddie
20. Apr 2016, 20:02#218

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Tieši tā - vācieši taupa uz spuldzēm.

Offline

Juris2
20. Apr 2016, 22:00#219

Kopš: 26. Jan 2016

Ziņojumi: 199

Braucu ar: dažādiem motocikliem

Šodien tiku pie savas Africas , radās daži jautājumi-ar ko rūpnīca ir panākusi tos 60hp no 50hp motora , dīzēm , izpūtēju , jo man ir 96 gada pec teh pases ir 35kw , bet vietā kur ir ieštancēts dzinēja kods tur ir RD04E- un aiz domuzīmes ir tukšums...

Offline

cbx650e
20. Apr 2016, 22:41#220

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

nu daudzam Hondam tas jaudas jautajums ir ar dazadaam sadales varpstaam panaakts .
Mani hondai ir no rupnicas 50 un 75 Zs , atskiras tikai sadalenes.

Offline