Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: Honda FMX

AutorsZiņojums
dropman
30. Nov 2010, 12:36#21

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Ko tu īsti gribi saprast? Neviens tev rangu tabulu šeit netaisīs. Ir dažādi aparāti dažādiem pielietojumiem. FMX manās acīs ir pilsētas mocis kas atgādina supermoto. Bet tas nenozīmē to ka viņš ir slikts.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Icaks
30. Nov 2010, 15:00#22

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu


Katrā operā tēma "labāks/vēl labāks/vislabākais" vai "optimālākais" ir nemirstīga.


-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline

Icaks
30. Nov 2010, 15:16#23

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu

Protams, tehniskās spējas, izturība, pielietojuma daudzveidība un izmaksas ir daudz svarīgākas par krāsu un nosaukumu. Bet vizuāli es šim FMX dotu 9 balles no 10.

-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline

uldens2
30. Nov 2010, 17:46#24

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Tikai ko izsaka vizualais ja braukšana nerada kaifu.

Offline

Archy96
30. Nov 2010, 17:57#25

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 Nov 2010, 17:46:40 uldens2 rakstīja:
Tikai ko izsaka vizualais ja braukšana nerada kaifu.

Kaut kur lasīju, ka šis modelis ir viena no lielākajām hondas tirgus neveiksmēm, mēģinājums radīt lētu uz jauniešiem orientētu supermoto moci, kuram nez kamdēļ ticis arhaisks un vājš motors, kurš braukšanas prieku nosit līdz nullei, nu tie 37 zs drīzāk piestāvētu kādam 250niekam, nekā 650 kubiku motoram

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

uldens2
30. Nov 2010, 21:45#26

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


30 Nov 2010, 17:57:22 Archy96 rakstīja:

30 Nov 2010, 17:46:40 uldens2 rakstīja:
Tikai ko izsaka vizualais ja braukšana nerada kaifu.

Kaut kur lasīju, ka šis modelis ir viena no lielākajām hondas tirgus neveiksmēm, mēģinājums radīt lētu uz jauniešiem orientētu supermoto moci, kuram nez kamdēļ ticis arhaisks un vājš motors, kurš braukšanas prieku nosit līdz nullei, nu tie 37 zs drīzāk piestāvētu kādam 250niekam, nekā 650 kubiku motoram
Tapec ari atri to moci pardevu.Kadus 200km moška nobraucu

Offline

Icaks
02. Dec 2010, 14:33#27

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu


30 Nov 2010, 17:57:22 Archy96 rakstīja:

30 Nov 2010, 17:46:40 uldens2 rakstīja:
Tikai ko izsaka vizualais ja braukšana nerada kaifu.

Kaut kur lasīju, ka šis modelis ir viena no lielākajām hondas tirgus neveiksmēm, mēģinājums radīt lētu uz jauniešiem orientētu supermoto moci, kuram nez kamdēļ ticis arhaisks un vājš motors, kurš braukšanas prieku nosit līdz nullei, nu tie 37 zs drīzāk piestāvētu kādam 250niekam, nekā 650 kubiku motoram


Patiešām ir tik slikti vai tā tikai liekas, ja pārkāpj no >100Zs uz 37?
Kādu mazu laiciņu pabraukāju ar Kawasaki KL650Tengai, kuram, ja nemaldos bija 41Zs - nu neteikšu, ka stipri pa īsu būtu. I ratā gadījās pacelt (netīšām), i paspolēt līkumos, simtiņu pa apmēram 5sek uzraut. Svars tāpt bij tuvu pie 180kg un tas 41Zs galīgi par maz nelikās. Jūs men te vēl mazvērtības kompleksus iedzīsiet!

[ Šo ziņu laboja Icaks, 02 Dec 2010, 14:38:59 ]



-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline

peecis
02. Dec 2010, 14:55#28

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


02 Dec 2010, 14:33:50 Icaks rakstīja:

Patiešām ir tik slikti vai tā tikai liekas, ja pārkāpj no >100Zs uz 37?
Kādu mazu laiciņu pabraukāju ar Kawasaki KL650Tengai, kuram, ja nemaldos bija 41Zs - nu neteikšu, ka stipri pa īsu būtu. I ratā gadījās pacelt (netīšām), i paspolēt līkumos, simtiņu pa apmēram 5sek uzraut. Svars tāpt bij tuvu pie 180kg un tas 41Zs galīgi par maz nelikās. Jūs men te vēl mazvērtības kompleksus iedzīsiet!

hwz, dominatoram jaudas trūkums man vismazāk traucē

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Archy96
02. Dec 2010, 15:02#29

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


02 Dec 2010, 14:33:50 Icaks rakstīja:

30 Nov 2010, 17:57:22 Archy96 rakstīja:

30 Nov 2010, 17:46:40 uldens2 rakstīja:
Tikai ko izsaka vizualais ja braukšana nerada kaifu.

Kaut kur lasīju, ka šis modelis ir viena no lielākajām hondas tirgus neveiksmēm, mēģinājums radīt lētu uz jauniešiem orientētu supermoto moci, kuram nez kamdēļ ticis arhaisks un vājš motors, kurš braukšanas prieku nosit līdz nullei, nu tie 37 zs drīzāk piestāvētu kādam 250niekam, nekā 650 kubiku motoram


Patiešām ir tik slikti vai tā tikai liekas, ja pārkāpj no >100Zs uz 37?
Kādu mazu laiciņu pabraukāju ar Kawasaki KL650Tengai, kuram, ja nemaldos bija 41Zs - nu neteikšu, ka stipri pa īsu būtu. I ratā gadījās pacelt (netīšām), i paspolēt līkumos, simtiņu pa apmēram 5sek uzraut. Svars tāpt bij tuvu pie 180kg un tas 41Zs galīgi par maz nelikās. Jūs men te vēl mazvērtības kompleksus iedzīsiet!

Ja neesi nekad braucis ar kārtīgu ripā griezēju krosinieku, tad varbūt arī liekās, ka jaudas pietiek, bet īstenībā ir kā diena pret nakti un tie visi KLR, KLE un XT tik tiešām manuprāt neiet, bet tā mierīgi bubina. Trakākais ar ko pats esmu braucis ir VOR 530, ar piļītu motoru, taisīts acenēm - foršas ir izjūtas, kad ar 5to robu ceļās ratā bez sajūga

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MCaiv
02. Dec 2010, 15:23#30

Kopš: 22. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 156

Braucu ar: suzuki V-S DL1000

Maz ir tādu, kas ar savu jaudas pārpilno mo izmanto visu resursu.
Uzrāvienam īdz 100-150 km/st starpībai vai ir 90 zirgi vai 150 utt. liala atšķirība nebūs, visu nosaka fizikas likumi (ja protams runa neiet par sekundes desmitdaļām vai simtdaļām dargreisā). Tas subjektīvi mans viedoklis.
P.S. Pašam ir Honda FMX, man pilnīgi apmierina. Galvenais zināt ko tu vēlies no mo- vienam vajag baiku, citam enduro, vēl citam kko pa vidu utt. Es pirku ar tādu apsvērumu, lai būtu viegls var braukt gan pa pilsētu pa meža ceļiem un galvenais lai būtu vinkāršs un uzticams dampis ar lielu resursu. Mocis ātruma rekordiem nav domāts, bet manam ātrumam 100- 130 km/st pilnīgi ir ok.

Offline

peecis
02. Dec 2010, 16:15#31

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


02 Dec 2010, 15:02:36 Archy96 rakstīja:
Ja neesi nekad braucis ar kārtīgu ripā griezēju krosinieku, tad varbūt arī liekās, ka jaudas pietiek, bet īstenībā ir kā diena pret nakti un tie visi KLR, KLE un XT tik tiešām manuprāt neiet, bet tā mierīgi bubina. Trakākais ar ko pats esmu braucis ir VOR 530, ar piļītu motoru, taisīts acenēm - foršas ir izjūtas, kad ar 5to robu ceļās ratā bez sajūga

mjā, kā parasti - viens runā par ielas motociklu ar iespaidīgu resursu, cits par lopā ejošu sacenēm sagatavotu tehniku

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Negantelis
02. Dec 2010, 16:20#32

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

uzrakstīju domrakstu
Esmu izmēģinājis dažādus močus.arī FMX. Pirmais ko sajutu jau pirmajos metros ir tas ka, nu neiet viņš galīgi.Pat pa laukumu kurš ir 100metru garš ir garlaicīgi, arī stīvais kautkāds bija iemeties(ne biksēs bet mocī).
Salīdzinājumā mans klx650c pēc sajūtām iet krietni labāk kautgan baigi maz nesver gan.Liekas vieglāks,straujāks, neskatoties uz to ka ir 94gads.Bez sajūga gan priekš nerauj par pirmajā.

Mana japāņu moču ēra sākās ar hondiņu kurai bija 50zs.Pēc tam uzkāpu uz 900rr.Likās jau ka iet rēāli labāk ).Tad nopirku magnu(zb lēkāt pa benķi uz līdzenajiem lv ceļiem un tas ka draugi neturēja līdzi jo bija šiem savādāki mo. un tas ka par 1,8 atrāk sievu rāva nost),domāju, nu kā būs no 130zs uz laikam 87vai 78Zs pārsēsties.Nu bet normāli bija(magna rullē jo tai ir gandrīz vfr motors, man vispār patīk V4 raksturs).Magnu pirku apzināti.Pēc tam izbraucu ar čoperkruizer kam ir 50 zs.Nu nah.Stils ir stils bet nu nav laika gaidīt pusminūti kāmēr 100nieks sapil.
Pēc magnas (zb ka kājas uz priekšu jātur, jo atkal bija jālēkā pa nelīdzeno asfaltu, vēja pretestība utt. pēdējais piliens bija kad vienā dienā nokapāju 1400km un uz lielajiem ceļiem likās, ka velku līdzi žiguli strīķī.)
Nopirku cbr-XX ar 164 vai 152Zs.
XX liekas, ka iet labāk par magnu(nevar būt ) un arī par 900rr.
Zirgu principā tagad pietiek,jo arī virs 2 pagriežot rokturi var just, ka kautkas arī notiek.
PS.Vienreiz ar klx aizbraucu 160km pa asfaltu.Nu varēja jau tikuntā apdzīt satiksmes plūsmu, bet nu motors bija jāgriez krietni vairāk kā citiem maniem moto.

Jau pasen nonācu pie atziņas ka 1 mocis ir par maz.Vismaz divus vajadzētu.
1nu ar ko atvilkt pa mežu,granteni, palēkāt aizbraukt pa gludo pilsētas asfaltu kur vajag utt.(krsačs atkrīt jo galīgi resursa nav,pa pilsētu nebūtu prāta darbs ar tādu braukt.)
2ru ceļošanai.ērtu, kur ir vieta kur sēdēt un paņemt kādu krāmu līdzi.

aizmirsu pateikt ka man mežā ar klx 45 vai ciktur zirgiem ,bija baigi pietiekami.varbūt, ja aizmugurē būtu nevis 17" bet vairāk kautkas mainītos.

vēl piemetīšu ka manā skatījumā pilsētniekam un arī lauciniekam kas apkārt neceļo un nebrauc tālu no mājām(ar moci) vislabākais ir endūrs(lai gan principā no tehniskā viedokļa endūrs ir baigā ļerkata, taču ar ļerkatu ir vieglāk un ātrāk braukt pa sūdainu ceļu)

Nu pie laimenieka gan nekā.Piedod.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 02 Dec 2010, 16:37:44 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

uldens2
02. Dec 2010, 16:54#33

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


02 Dec 2010, 15:23:50 MCaiv rakstīja:
Maz ir tādu, kas ar savu jaudas pārpilno mo izmanto visu resursu.
Uzrāvienam īdz 100-150 km/st starpībai vai ir 90 zirgi vai 150 utt. liala atšķirība nebūs, visu nosaka fizikas likumi (ja protams runa neiet par sekundes desmitdaļām vai simtdaļām dargreisā). Tas subjektīvi mans viedoklis.
P.S. Pašam ir Honda FMX, man pilnīgi apmierina. Galvenais zināt ko tu vēlies no mo- vienam vajag baiku, citam enduro, vēl citam kko pa vidu utt. Es pirku ar tādu apsvērumu, lai būtu viegls var braukt gan pa pilsētu pa meža ceļiem un galvenais lai būtu vinkāršs un uzticams dampis ar lielu resursu. Mocis ātruma rekordiem nav domāts, bet manam ātrumam 100- 130 km/st pilnīgi ir ok.
Un labak nemaz nemeģini kadu 500to ktm vai husqarnu,tad točna uz sava negribesies kapt

Offline

Archy96
02. Dec 2010, 17:01#34

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


02 Dec 2010, 16:54:51 uldens2 rakstīja:

02 Dec 2010, 15:23:50 MCaiv rakstīja:
Maz ir tādu, kas ar savu jaudas pārpilno mo izmanto visu resursu.
Uzrāvienam īdz 100-150 km/st starpībai vai ir 90 zirgi vai 150 utt. liala atšķirība nebūs, visu nosaka fizikas likumi (ja protams runa neiet par sekundes desmitdaļām vai simtdaļām dargreisā). Tas subjektīvi mans viedoklis.
P.S. Pašam ir Honda FMX, man pilnīgi apmierina. Galvenais zināt ko tu vēlies no mo- vienam vajag baiku, citam enduro, vēl citam kko pa vidu utt. Es pirku ar tādu apsvērumu, lai būtu viegls var braukt gan pa pilsētu pa meža ceļiem un galvenais lai būtu vinkāršs un uzticams dampis ar lielu resursu. Mocis ātruma rekordiem nav domāts, bet manam ātrumam 100- 130 km/st pilnīgi ir ok.
Un labak nemaz nemeģini kadu 500to ktm vai husqarnu,tad točna uz sava negribesies kapt

Tas točna, labāk nekāp, laikā, kad vēl braukāju ar spalvaino strītu zx9r 98. gada, paņēmu no čoma izlaist ar R1 2007. gada, pilnīgu nullīti - man pēc tam pilnīgi raudāt sagribējās, ninza fiksi tika notirgota un paņemts tas pats R1 tikai bik vecāks
Vienmēr jau ir tā, ka tas mocīts ar ko dotajā brīdī brauc, liekas pilnīgi pietiekams un labs, līdz tam brīdim, kamēr neesi pamēģinājis ko jaunāku.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 02 Dec 2010, 17:04:32 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

peecis
02. Dec 2010, 17:07#35

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


02 Dec 2010, 16:54:51 uldens2 rakstīja:

02 Dec 2010, 15:23:50 MCaiv rakstīja:
Maz ir tādu, kas ar savu jaudas pārpilno mo izmanto visu resursu.
Uzrāvienam īdz 100-150 km/st starpībai vai ir 90 zirgi vai 150 utt. liala atšķirība nebūs, visu nosaka fizikas likumi (ja protams runa neiet par sekundes desmitdaļām vai simtdaļām dargreisā). Tas subjektīvi mans viedoklis.
P.S. Pašam ir Honda FMX, man pilnīgi apmierina. Galvenais zināt ko tu vēlies no mo- vienam vajag baiku, citam enduro, vēl citam kko pa vidu utt. Es pirku ar tādu apsvērumu, lai būtu viegls var braukt gan pa pilsētu pa meža ceļiem un galvenais lai būtu vinkāršs un uzticams dampis ar lielu resursu. Mocis ātruma rekordiem nav domāts, bet manam ātrumam 100- 130 km/st pilnīgi ir ok.
Un labak nemaz nemeģini kadu 500to ktm vai husqarnu,tad točna uz sava negribesies kapt


ir bijis cr500, mēģināts xr650 un pāris krosenieki - jā, iet jau lopā, bet kā ikdienas mocis pilnīgi un galīgi neder.

fmx ir nekas cits kā ikdienas pilsētas mocis.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

peecis
02. Dec 2010, 17:10#36

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


02 Dec 2010, 17:01:14 Archy96 rakstīja:
Tas točna, labāk nekāp, laikā, kad vēl braukāju ar spalvaino strītu zx9r 98. gada, paņēmu no čoma izlaist ar R1 2007. gada, pilnīgu nullīti - man pēc tam pilnīgi raudāt sagribējās, ninza fiksi tika notirgota un paņemts tas pats R1 tikai bik vecāks
Vienmēr jau ir tā, ka tas mocīts ar ko dotajā brīdī brauc, liekas pilnīgi pietiekams un labs, līdz tam brīdim, kamēr neesi pamēģinājis ko jaunāku.


vēl ir tāda sāpīga lieta kā izmaksas

kaut arī bmw m5 iet lopā un nemaz tik dārgi nav, daudzi (tai skaitā es) pārvietojas ar 1.5 dīzeli

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Archy96
02. Dec 2010, 17:20#37

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


02 Dec 2010, 17:10:01 peecis rakstīja:

02 Dec 2010, 17:01:14 Archy96 rakstīja:
Tas točna, labāk nekāp, laikā, kad vēl braukāju ar spalvaino strītu zx9r 98. gada, paņēmu no čoma izlaist ar R1 2007. gada, pilnīgu nullīti - man pēc tam pilnīgi raudāt sagribējās, ninza fiksi tika notirgota un paņemts tas pats R1 tikai bik vecāks
Vienmēr jau ir tā, ka tas mocīts ar ko dotajā brīdī brauc, liekas pilnīgi pietiekams un labs, līdz tam brīdim, kamēr neesi pamēģinājis ko jaunāku.


vēl ir tāda sāpīga lieta kā izmaksas

kaut arī bmw m5 iet lopā un nemaz tik dārgi nav, daudzi (tai skaitā es) pārvietojas ar 1.5 dīzeli

Tā ir, katram mocim savs pielietojums - jāizvēal vai braukt zvērīgi, bet ar dārgām izmaksām, vai braukt mierīgi, toties palēto Man jau vienmēr patīk tie dullie varianti

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
02. Dec 2010, 17:25#38

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

ja jau paķer izmaksas tad vismazākais patēriņs liekas bija endūram.Vismaz rēķinot uz stundām.

un jā Hamiltons ar braucot ardīzeli kautgan diezvai šim trūkst naudas.

taču ja ir izvēle starp supermoto kas tērē (es nezinu tāpēc tas ir tīri salīdzinājumā)

teiksim 4L/100 vai endūrs kas tērē 5/100 un normāli iet
iepist santīmu ir labi-
Bet nu ja to zirgu ir par maz var sanākt laža tieši tā iemesla dēļ.
nu ar tiem kompromisiem diezkas nav vispār.
Nākas tomēr kautko upurēt ja kautcik sakarīgi gribi braukt.
Tajā pašā laikā ja paņem piemēram klx un klr tad komforta zaudējums ir tik niecīgs ka klr ņemt būtu neloģiski.Arī cena uz kilometru domāju ka ir identiska(kā nekā motors principā tāds pats)

Ai labi nav ko salīdzināt supermoto ar endūru.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 02 Dec 2010, 17:35:05 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

dropman
02. Dec 2010, 17:35#39

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Vienmēr jau ir tā, ka tas mocīts ar ko dotajā brīdī brauc, liekas pilnīgi pietiekams un labs, līdz tam brīdim, kamēr neesi pamēģinājis ko jaunāku.

Šim jāpiekrīt. Un tiem kas pastiprināti slavē, piemēram, FMX, ir jāiedod izgāzt ar lc4 supermoto vai vēl labāk kautkādu 560smr. Un uzreiz arī atradīsies nauda apkopēm un motora resurss paliks otrajā plānā

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Negantelis
02. Dec 2010, 17:43#40

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

starp citu es nevērtēju cilvēkus pēc viņu moto Zs.Katram jau savs patīk motobraukšanā,taču nu ir moči, kas nav labākā izvēle kautvai tā iemesla pēc, ka par tādu pat cenu var dabūt kautko labāku, kāpēc lai to nedarītu.
un vēl nedrīkst laupīt cilvēkam izaugsmes un pilnveidošanās iespēju.
Ir taču tik patīkami pakāpeniski pakāpties meistarībā, gan braukšanas gan tehnikas jomā.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 02 Dec 2010, 17:44:11 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline