Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Ikdienas sarunas (V 2.0)

AutorsZiņojums
mexa
26. May 2016, 10:13#18561

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja būs tik slikti tad tricikls būs way to go

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Jameson
30. May 2016, 23:24#18562

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

Nevarēju saprast kur par šo ieminēties, bet kā pareizi ir jābrauc pa grunteni? šodien trāpiju uz ļoti pretīgas gruntenes kur liela trepe un kur nav trepe ļoti daudz mazi akmentiņi kuros interesanti nēsāja.. Taustījos kā īsti braukt. uz 30 pavilties tik pa pašu malu varēju. trepē sita cauri... Beigās uzķēru kkādus 50-55 km.h un tad par trepi bija daudz maz ok.

-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline

PASSATizhi
30. May 2016, 23:30#18563

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125

gruntene ir zivs ķeršanai. brauc pa grānts ceļu

Offline

spider
30. May 2016, 23:35#18564

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


30 May 2016, 23:24:26 Jameson rakstīja:
Nevarēju saprast kur par šo ieminēties, bet kā pareizi ir jābrauc pa grunteni? šodien trāpiju uz ļoti pretīgas gruntenes kur liela trepe un kur nav trepe ļoti daudz mazi akmentiņi kuros interesanti nēsāja.. Taustījos kā īsti braukt. uz 30 pavilties tik pa pašu malu varēju. trepē sita cauri... Beigās uzķēru kkādus 50-55 km.h un tad par trepi bija daudz maz ok.


Pa granteni ar baiku jāvelk vismaz 140 Citādāk baigi kratās

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

mexa
30. May 2016, 23:37#18565

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

un jauzmanaas no high-side ja gadaas smilshu kaudzes uz sablieteetaa celja... citreiz 140 veesi iet, citreiz 40 pa to pashu celju maucu...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Archy96
31. May 2016, 01:06#18566

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 May 2016, 23:35:18 spider rakstīja:

30 May 2016, 23:24:26 Jameson rakstīja:
Nevarēju saprast kur par šo ieminēties, bet kā pareizi ir jābrauc pa grunteni? šodien trāpiju uz ļoti pretīgas gruntenes kur liela trepe un kur nav trepe ļoti daudz mazi akmentiņi kuros interesanti nēsāja.. Taustījos kā īsti braukt. uz 30 pavilties tik pa pašu malu varēju. trepē sita cauri... Beigās uzķēru kkādus 50-55 km.h un tad par trepi bija daudz maz ok.


Pa granteni ar baiku jāvelk vismaz 140 Citādāk baigi kratās


Patiesība bez maz vai tā arī ir, jo ātrāk velk, jo stabilāka braukšana, dažkārt tieši lēnāk ripinoties kolbasij vairāk.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Jameson
31. May 2016, 01:12#18567

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

Te otra galējība, ka pa daudz atvelkot un sāko nesāt ka nesavācos nav vēl tās pieredzes tādas lai vismaz 90 pa sudīgu granteni vilktu

-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline

vlkpc
31. May 2016, 01:34#18568

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc

Krieviski sanāk pat ar atskaņām:
Boljshe skorostj -
Menshe jam,
Jestj rabota
Sljesarjam

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

UgunsX
31. May 2016, 08:03#18569

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Braukšana pa granti ir tīri "pēc sajūtām", pabrauksi kādu laiku un sapratīsi.

Offline

Tomucis
31. May 2016, 08:46#18570

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nu ne velti "savā laikā" bija uzdevums kraviniekam ar nitroglicerīnu pa koka baļķu tiltu pārbraukt, tika aprēķināts, ka lai neuziet gaisā ne lēnāk kā ar 80 vajadzēja laizt

Offline

Auser
31. May 2016, 08:58#18571

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M

Cilvēkam taču transalps nevis baiks. Ja sūdīga grantene - galvenais, lai ir vilkme visu laiku. Paeksperimentē - lēni braucot iedod paātrinājumu un pēc tam atmeties - sajutīsi kad Tu un mocis lieto ceļu un kad ceļš lieto jūs. Ja pavisam sūdīgs ceļš, a la bezceļš, tad papildus piecelies kājās. Šo daļu arī iekļauj eksperimentā. Bet vislabāk atbrauc ar puikām kopā uz mežu. Tā teikt - izlūkgājiens ar kauju.

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

eddie
31. May 2016, 09:17#18572

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Izgāz pa platu, taisnu, labi pārredzamu granteni. Tā, lai nav jādomā, kas notiek aiz līkuma un vari koncentrēties tik uz saķeres ķeršanu. Reku, piemēram - https://goo.gl/fCYjc8 Pieredze rāda, ka, jo ātrāk lido pāri trepei, jo labāk. Ar auto jau tas pats, vienā brīdī sasniedz to ātrumu, kad nekrīti vairs katrā ceļa nelīdzenuma, lido tiem pāri. Parasti tā ap 100 kmh drebelim ir tendence nostabilizēties. Tas, ka mocis viegli peld pa sīkajiem akmentiņiem, ir sūds, pieradīsi. Kamēr ir vilkme un kurss uz priekšu, nav iemesla šim sākt dancot savā nodabā. Sūdi sākas, kad sāc mīzt un nevietā atmeties. Iz pieredzes saku! Ar Transalpu pašā sākumā meža ceļos regulāri gāzos uz sāna, jo, ieraugot lielāku smilšu sanesumu, mēģināju ar pirmo vai otro robu bubināt cauri, vēl piedevām smilšu putras vidū nolemjot nedaudz samazināt ātrumu. Un likās - bāc, nu tur tak nevar ātrāk braukt cauri! Var, mierīgi var - ar trešo robu, vismaz 50-60 kmh, vai pat taisnākā gabalā ar ceturto un ap 80 kmh un tās smiltis pat nepaspēj izsist moci no līdzsvara, kad esi tām jau cauri. Zelta likums - ja šaubies, dod mizā!

[ Šo ziņu laboja eddie, 31 May 2016, 09:18:44 ]

Offline

martinss
31. May 2016, 09:25#18573

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Gan jau 650niekam Transalpam piekares ir tadi pashi mesli kaa 600niekam... Priekshas dakshaa pat varstu nav... Rezultats- piekare celju "netur". Manejam ar drusku biezaku elju (kaa paredzeets) prieksha daksha celju (uz grantenes) tur apmeram pie 110-120km/h. Arpus taa rats vnk driblee.
Protams, ja ir iemanjas, pabraukt var, lai gan patikami tapat nav.

Aizmugures amiitis 650niekam, cik saprotu, ir biku labaaks par 600nieka. Pedejais gan strada tik un taa labak kaa priekshas amortizacija.

Bet pie nesashanas ir vnk japierod. Jo ilgak brauksi, jo vairaak pieradisi. Galvenais nestiep nejegaa pa nepazistamu granteni.


30 May 2016, 23:24:26 Jameson rakstīja:
Nevarēju saprast kur par šo ieminēties, bet kā pareizi ir jābrauc pa grunteni? šodien trāpiju uz ļoti pretīgas gruntenes kur liela trepe un kur nav trepe ļoti daudz mazi akmentiņi kuros interesanti nēsāja.. Taustījos kā īsti braukt. uz 30 pavilties tik pa pašu malu varēju. trepē sita cauri... Beigās uzķēru kkādus 50-55 km.h un tad par trepi bija daudz maz ok.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

spider
31. May 2016, 09:37#18574

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


31 May 2016, 09:17:39 eddie rakstīja:
Izgāz pa platu, taisnu, labi pārredzamu granteni. Tā, lai nav jādomā, kas notiek aiz līkuma un vari koncentrēties tik uz saķeres ķeršanu. Reku, piemēram - https://goo.gl/fCYjc8 Pieredze rāda, ka, jo ātrāk lido pāri trepei, jo labāk. Ar auto jau tas pats, vienā brīdī sasniedz to ātrumu, kad nekrīti vairs katrā ceļa nelīdzenuma, lido tiem pāri. Parasti tā ap 100 kmh drebelim ir tendence nostabilizēties. Tas, ka mocis viegli peld pa sīkajiem akmentiņiem, ir sūds, pieradīsi. Kamēr ir vilkme un kurss uz priekšu, nav iemesla šim sākt dancot savā nodabā. Sūdi sākas, kad sāc mīzt un nevietā atmeties. Iz pieredzes saku! Ar Transalpu pašā sākumā meža ceļos regulāri gāzos uz sāna, jo, ieraugot lielāku smilšu sanesumu, mēģināju ar pirmo vai otro robu bubināt cauri, vēl piedevām smilšu putras vidū nolemjot nedaudz samazināt ātrumu. Un likās - bāc, nu tur tak nevar ātrāk braukt cauri! Var, mierīgi var - ar trešo robu, vismaz 50-60 kmh, vai pat taisnākā gabalā ar ceturto un ap 80 kmh un tās smiltis pat nepaspēj izsist moci no līdzsvara, kad esi tām jau cauri. Zelta likums - ja šaubies, dod mizā!


Tā viš i. Mēģināju pabraukt uz 40, tur kur parasti eju 120-130, +irsā mati! Moci krata tā, ka rokas uz stūres nevar noturēt. Bet, vispār, grantene ir ļoti pozitīva lieta motobraukšanā - momentā izvelk ārā visas tavas kļūdas. Plus labs treniņš kā kontrolēt ratu izslīdēšanas visadažādākās kombinācijās. Vienīgais, jārēķinās ar to, ka apstāšanās ceļš būs kā pārkrautai lokomotīvei

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Jameson
31. May 2016, 11:12#18575

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

Palasot visus padomus piefiksēju ko arī vakar pamanīju pats. Ja visu laiku dod virsū tad tiešām nestaigā tā kā atmetoties.

martinss o jā. lēnām braucot tik brutāli sita cauri ka atcerējos kā ir braukt ar padomju tehniku ..

Nu jā. Grantene labi uztrennē moča izjūtu.Kaut kad atkal jāuzlien uz tā ceļa būs.Savādāk nav zolīti ka ar endūru tik pa asfaltu ripina

-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline

martinss
31. May 2016, 14:43#18576

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Ja sit cauri pa trepi, tad atsperes ir jau galigi nosedushaas... Pameklee kadas aftermarket cietakas. Buus nedaudz labaak. Lai gan normali situacija uzlabot var tikai mainot visu dakshu nost pret kadu modernaku...
Nu un krievu tehnikai priekshas dakshas medza buut labakas...


31 May 2016, 11:12:18 Jameson rakstīja:
...
martinss o jā. lēnām braucot tik brutāli sita cauri ka atcerējos kā ir braukt ar padomju tehniku ..



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Gantais
31. May 2016, 15:57#18577

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Plus vēl... pa smiltīm un mīkstu granteni, auguma svars jāpozicionē vairāk uz aizmugures ratu, lai priekšai ir vieglāk tam mīkstumam vilkt pāri
Nu, un jātur vilkme, protams,... līdz ko atmeties, tā priekša grimst un sākas "čūsku dzenāšana"

[ Šo ziņu laboja Gantais, 31 May 2016, 15:59:30 ]



-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Jameson
31. May 2016, 16:23#18578

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

čūsku dzenāšana nu vismaz padoms ir. būs jāpārbauda kā strādā praksē viss.

-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline

Tomucis
31. May 2016, 20:01#18579

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

Šodien pa ilgu laiku beidzo galvaspilsētā biju, pastaigājos un aizdomājos. Mans tomēr nesaprast jēgu 1 instruktors vs 2 mācekļi( es saprotu jau sen un dikti daudz izrunāts) . Tomēr, pēc paša pieredzes, neatbalstu to. Šodien daudz tādu gudrinieku redzēju. Principu var salīdzināt ar kādreizējo "Fortūna" sākumu, kad instruktors sēdināja pilnu autosu ar mācekļiem, pats pie ruļļiem braukāja pa pilsētu un mācekļi lūrot uz šo kā šis braukā "mācijās" braukāšanu. Cūcība un naudas kāšana, a jēgas īsti nav

Offline

Jameson
31. May 2016, 20:47#18580

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

Mums te arī tagad pa diviem trenkā. Pirmo gadu tā. Vismaz pie mums man šķiet ka tas ir dēļ tā ka ir tikai divas skolas kur A kategorija. Līdz ar to nespēj visus paņemt. Bet nu man nezinu kā viņi tur var iemācīties ...

-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline