Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Ikdienas sarunas (V 2.0)

AutorsZiņojums
martinss
29. Dec 2016, 12:38#19421

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Lai panemtu gatavu, jazina no kaa. Autinjos liels specs neesmu, tapec atrak atradishu, ja kadam pajautashu.


29 Dec 2016, 12:20:23 Archy96 rakstīja:
Tak paņem no šrot kaut kādu gatavu mezglu, viņi kapeikas maksā, jeb sazinies ar 4x4 klubu, tiem gan jau kaut kadi krājumi pieejami


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Jim-Beam
29. Dec 2016, 16:48#19422

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: Mopedku


29 Dec 2016, 12:38:38 martinss rakstīja:

Lai panemtu gatavu, jazina no kaa. Autinjos liels specs neesmu, tapec atrak atradishu, ja kadam pajautashu.


29 Dec 2016, 12:20:23 Archy96 rakstīja:
Tak paņem no šrot kaut kādu gatavu mezglu, viņi kapeikas maksā, jeb sazinies ar 4x4 klubu, tiem gan jau kaut kadi krājumi pieejami



Viss ir atkarīgs cik lielu vietu var tas aizņemt? No Audi Automašīnām būs diezgan liels, bet tavām prasībām atbilst visi Audi Quattro modeļi līdz 1994. gadam.

Offline

martinss
29. Dec 2016, 17:52#19423

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Vispar jau tie audi differenciali ir palieli, un, laikam, arii pasmagi, korpuss jau viniem chuguna?
Svariigakais man ir svars tomer.

Izskatas jau, ka nemaz nav tik daudz no ka izveleties, ja skatas uz stock, nevis aftermarket.
Otrs virziens, uz kuru skatijos, kvadru differencialji. Bet tiem buus smagi vilkt 100 ponijus. Nu vismaz tiem, kuriem ir manuali blokejamie (arii nav daudz), nav lieli motori.
Bet pashi differi ir aluminija korpusos, kompakti, butibaa, vislabak deretu. Tik cik viniem izturibas rezerves?

Bet nu jarok, varbut veel kas atrasies.



29 Dec 2016, 16:48:23 Jim-Beam rakstīja:
Viss ir atkarīgs cik lielu vietu var tas aizņemt? No Audi Automašīnām būs diezgan liels, bet tavām prasībām atbilst visi Audi Quattro modeļi līdz 1994. gadam.

[ Šo ziņu laboja martinss, 29 Dec 2016, 17:56:01 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

vlkpc
29. Dec 2016, 18:04#19424

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc

Suzuki Samurai vai Jimny apsties. Vismaz priekstecim SJ4xx ar mono tiltu bija mehaniskais blokis.

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

baggy
29. Dec 2016, 18:25#19425

Kopš: 02. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: bagijs 1.8Turbo, rīga 13, rīga 22, honda cb600f

Lietoju audi quatrro difu. Alumīnija korpusā. Ne vieglāks ne smagāks kā citi. Man ir no vecās kvatras jeb sinhro pasāta. Jaunākiem nāk garāka šneka ass. Nav dzirdēts ka lūstu un ir lēts. Var sabloķēt,atbloķēt. Pilnai laimei var iesvapot torsenu. Pats griežu viņu visu laiku reversā darbībā un tur manus 300 hp.

Offline

martinss
30. Dec 2016, 23:44#19426

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Vecaa kvatra- taas lidz 94 gadam, ka te mineeja?
Reversaa darbiiba ir kas?

Un korpusi tad vinam tomer ir aluminija?




29 Dec 2016, 18:25:13 baggy rakstīja:
Lietoju audi quatrro difu. Alumīnija korpusā. Ne vieglāks ne smagāks kā citi. Man ir no vecās kvatras jeb sinhro pasāta. Jaunākiem nāk garāka šneka ass. Nav dzirdēts ka lūstu un ir lēts. Var sabloķēt,atbloķēt. Pilnai laimei var iesvapot torsenu. Pats griežu viņu visu laiku reversā darbībā un tur manus 300 hp.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Dartagnan
31. Dec 2016, 09:02#19427

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Audi ir alumīnija korpusi, citiem čuguna. Audi 80/90/coupe būs izmēros mazāks un vieglāks. 100/200/a6 būs lielāks ar garu šneku. Bloķēšana ar vakumu, var pārtaisīt uz sviru vai trosi. Ar ātrumu attiecībām gan tur bija laikam tikai 2 varianti. BMW ir kādi 20 varianti no 2.1-4.45. Audi reduktori nemaksā neko salīdzinot ar bmw. BMW ir 25% bloķis, ja dzīvs, bet dzīvu praktiski nav, atdzīvināšana ap 150eur detaļās. Audi bloķē caur sinhronizatoru, vai nu 0% vai 100%.
Tev der no visiem quattro 80/90/coupe/100/200/v8 un a6 līdz 1996 gadam.
Ja kas no 200 ir, mazie jāskatās, varbūt arī vēl ir

[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 31 Dec 2016, 09:08:06 ]



-----------------

Offline

baggy
31. Dec 2016, 14:53#19428

Kopš: 02. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: bagijs 1.8Turbo, rīga 13, rīga 22, honda cb600f


30 Dec 2016, 23:44:23 martinss rakstīja:
Vecaa kvatra- taas lidz 94 gadam, ka te mineeja?
Reversaa darbiiba ir kas?

Un korpusi tad vinam tomer ir aluminija?




29 Dec 2016, 18:25:13 baggy rakstīja:
Lietoju audi quatrro difu. Alumīnija korpusā. Ne vieglāks ne smagāks kā citi. Man ir no vecās kvatras jeb sinhro pasāta. Jaunākiem nāk garāka šneka ass. Nav dzirdēts ka lūstu un ir lēts. Var sabloķēt,atbloķēt. Pilnai laimei var iesvapot torsenu. Pats griežu viņu visu laiku reversā darbībā un tur manus 300 hp.



Visu laaku griežu ķip atpakaļgaitā. Ieliec torsenu un būs karaliski

Offline

martinss
31. Dec 2016, 17:35#19429

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Cik noprotu, tas neko netraucee, man tapat naksies vienu diffu likt arii uz priekshejaas ass.
Torsens man nav vajadziigs, man pietiek ar "digitalo" rezhiimu- parasts difss vai gokarta ass.


31 Dec 2016, 14:53:57 baggy rakstīja:
Visu laaku griežu ķip atpakaļgaitā. Ieliec torsenu un būs karaliski

[ Šo ziņu laboja martinss, 31 Dec 2016, 17:36:30 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
31. Dec 2016, 17:37#19430

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Mono tilts man neder. Var jau, protams, zaget nost...


29 Dec 2016, 18:04:29 vlkpc rakstīja:
Suzuki Samurai vai Jimny apsties. Vismaz priekstecim SJ4xx ar mono tiltu bija mehaniskais blokis.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mezamaris
31. Dec 2016, 17:59#19431

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Nevar viss-nojūgsies ar blīvēšanu un stiprināšanu.Ņem kvatras reduktotu,viss gatavs,atsevišķa vienība, piejūgties nav problēmu,uzbūve kā cirvim,laba kvalitāte,nav iedomīgs.

Offline

baggy
01. Jan 2017, 15:37#19432

Kopš: 02. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: bagijs 1.8Turbo, rīga 13, rīga 22, honda cb600f


31 Dec 2016, 17:35:23 martinss rakstīja:
Cik noprotu, tas neko netraucee, man tapat naksies vienu diffu likt arii uz priekshejaas ass.
Torsens man nav vajadziigs, man pietiek ar "digitalo" rezhiimu- parasts difss vai gokarta ass.


31 Dec 2016, 14:53:57 baggy rakstīja:
Visu laaku griežu ķip atpakaļgaitā. Ieliec torsenu un būs karaliski



Kas ta te tiek cepts. Minēšu. Ja moto poverā tad kvadraciklets?

Offline

Gantais
01. Jan 2017, 17:25#19433

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Sinhromegafazatrons

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

martinss
01. Jan 2017, 22:52#19434

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Es veel apskatu iespeju differa korpusu izmantot kaa dalju no nesoshaa raamja (lai taupiitu svaru. Un to man naksies diezgan drastiski dariit, jo KTM 1290 motors man nav pieejams cenas delj, bet labu svara/jaudas attieciibu tomer gribas dabuut...).
Ja taa, tad korpuss tapat buus pashtaisiits un tad arii ir vienalga ko vinjaa likt iekshaa...
Bet nu tas galejaa tehniskaa izmisuma gadijumaa...


31 Dec 2016, 17:59:06 mezamaris rakstīja:
Nevar viss-nojūgsies ar blīvēšanu un stiprināšanu.Ņem kvatras reduktotu,viss gatavs,atsevišķa vienība, piejūgties nav problēmu,uzbūve kā cirvim,laba kvalitāte,nav iedomīgs.

[ Šo ziņu laboja martinss, 01 Jan 2017, 23:03:04 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
01. Jan 2017, 22:55#19435

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Nee, ne kvadracikleets. Taisiit to pashu, ko citi jau uzstaisijushi, lielu jeegu neredzu. Isti viiri izdomaa veel lielaku chakaru sev, nekaa citiem tas izdevies lidz shim.


01 Jan 2017, 15:37:02 baggy rakstīja:
Kas ta te tiek cepts. Minēšu. Ja moto poverā tad kvadraciklets?

[ Šo ziņu laboja martinss, 01 Jan 2017, 23:03:29 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
01. Jan 2017, 23:10#19436

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


O, , tas ko man vajadzeja uzzinat!

Aciimredzot, man jaskataas no 80/90/coupe, jo izmera zinjaa arii- jo mazaks, jo labaak!

Parnesuma attiecibas man nav parak butiskas, no mocha motora parvads tapat buus caur keedi, tur tad var pielasiit visu ko vien gribas/vajag.

Tam 200tajam arii ir tads pats "mazais" difss pec izmeriem kaa 80/90/coupe?




31 Dec 2016, 09:02:32 Dartagnan rakstīja:
Audi ir alumīnija korpusi, citiem čuguna. Audi 80/90/coupe būs izmēros mazāks un vieglāks. 100/200/a6 būs lielāks ar garu šneku. Bloķēšana ar vakumu, var pārtaisīt uz sviru vai trosi. Ar ātrumu attiecībām gan tur bija laikam tikai 2 varianti. BMW ir kādi 20 varianti no 2.1-4.45. Audi reduktori nemaksā neko salīdzinot ar bmw. BMW ir 25% bloķis, ja dzīvs, bet dzīvu praktiski nav, atdzīvināšana ap 150eur detaļās. Audi bloķē caur sinhronizatoru, vai nu 0% vai 100%.
Tev der no visiem quattro 80/90/coupe/100/200/v8 un a6 līdz 1996 gadam.
Ja kas no 200 ir, mazie jāskatās, varbūt arī vēl ir


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

hopper_offlinus
01. Jan 2017, 23:49#19437

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Izsklausas ka top buggy/tricikls ar savdabigo piedzinja savienojumu kede/kardans

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

PASSATizhi
02. Jan 2017, 00:33#19438

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125


01 Jan 2017, 23:10:31 martinss rakstīja:

O, , tas ko man vajadzeja uzzinat!

Aciimredzot, man jaskataas no 80/90/coupe, jo izmera zinjaa arii- jo mazaks, jo labaak!

Parnesuma attiecibas man nav parak butiskas, no mocha motora parvads tapat buus caur keedi, tur tad var pielasiit visu ko vien gribas/vajag.

Tam 200tajam arii ir tads pats "mazais" difss pec izmeriem kaa 80/90/coupe?




31 Dec 2016, 09:02:32 Dartagnan rakstīja:
Audi ir alumīnija korpusi, citiem čuguna. Audi 80/90/coupe būs izmēros mazāks un vieglāks. 100/200/a6 būs lielāks ar garu šneku. Bloķēšana ar vakumu, var pārtaisīt uz sviru vai trosi. Ar ātrumu attiecībām gan tur bija laikam tikai 2 varianti. BMW ir kādi 20 varianti no 2.1-4.45. Audi reduktori nemaksā neko salīdzinot ar bmw. BMW ir 25% bloķis, ja dzīvs, bet dzīvu praktiski nav, atdzīvināšana ap 150eur detaļās. Audi bloķē caur sinhronizatoru, vai nu 0% vai 100%.
Tev der no visiem quattro 80/90/coupe/100/200/v8 un a6 līdz 1996 gadam.
Ja kas no 200 ir, mazie jāskatās, varbūt arī vēl ir

nē. 100-200 ir lielie korpusi. 80-90 mazie.

Offline

martinss
02. Jan 2017, 08:00#19439

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Nee, tak jau rakstija te cilveeki- "Sinhromegafazatrons"!


01 Jan 2017, 23:49:31 hopper_offlinus rakstīja:
Izsklausas ka top buggy/tricikls ar savdabigo piedzinja savienojumu kede/kardans


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

hopper_offlinus
02. Jan 2017, 08:26#19440

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Ar kedes piedzinju uz kardanu


02 Jan 2017, 08:00:48 martinss rakstīja:

Nee, tak jau rakstija te cilveeki- "Sinhromegafazatrons"!


01 Jan 2017, 23:49:31 hopper_offlinus rakstīja:
Izsklausas ka top buggy/tricikls ar savdabigo piedzinja savienojumu kede/kardans



-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline