Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Ikdienas sarunas (V 2.0)

AutorsZiņojums
MartinsR
31. Aug 2020, 22:39#22541

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: KTM Duke 790


28 Aug 2020, 13:35:47 MIGs rakstīja:
Favorītā uz testiem pieejams tikai 890R, kurš ir augstāks un tomēr mazliet asāks un nervozāks motocikls. Arī augstuma atšķirība ir kritiska.


hmm, cik zinu tad 790 un 890R sēdekļu augstumi ir praktiski identiski + otrajam pat stūre ir nedaudz zemāka.

Bet domāju, ka gabarītu sajušanai būs labi izbraukt arī ar 890R.

Katrā ziņā, virziens - 390->790/890 ir pareizais

-----------------
Riders on the storm

Offline

klepzers
01. Sep 2020, 11:10#22542

Kopš: 18. Jun 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Fartwind

Kolēģis interesējas - Vai kādam šeit ir reāla pieredze ar ķīnas enduro (piem Motoland - moto ražotājs, nevis veikals)?

Tīri kā pirmais mocis, ko mežā laust?
Piemēram ss.com
Tīri tā cenai, lai nebūtu žēl.


Bet nu reāla pieredze ar mūsdienu ķīnu, nevis reliģiska satura aizspriedumi... V Shleme džeki jau sen stāsta, ka ķīna vairs nav tā ķīna kas kādreiz un ka patiesībā uz tiem pašiem konveijeriem tiek taisīti arī japāņi.

P.S.
Varbūt kādam ir kaut kas interesants road-legal enduro, ko piedāvāt - nedārgs - max 3kEur, ne pārāk jaudīgs (2t nepiedāvāt), uzticams un laužams pa krūmiem? pm!

[ Šo ziņu laboja klepzers, 01 Sep 2020, 11:26:08 ]

Offline

booo_kat
01. Sep 2020, 12:13#22543

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Bija man pusaudžu gados (nu vēl garāžā ir) kaut kāds ķīnas mopēds parastais (Wonjan) ar horizontālo cilindru. Motors normāls, ja maina eļļas regulāri(1-1.5k km) , kārba slēdzas normāli, sajūgs sūdīgs, bet strādā. Karburators normāls, noregulēt var un principā neizregulējas. Noripojis ap 15k km.
A viss pārējais ir vienkārši viens liels Piii... Riepas tika nomainītas pie 2 vai 3 k km, jo palika lisas, ķēde pie 4 k bija izstiepusies, zobrati metami. Uzlika kkādu ķīnas aftermarketu, vēl nav jāmaina (ap 10k būs). Rāmis pilnīgs biezpiens. Saliecās pakaļas dakša, jo to izstiepušo ķēdi nometa, iztaisnoju ar plaķenēm. Tipo turās. Dugu kronšteini novibrēja un nolūza. Amortizatori sit cauri un principā nestrādā, dari ko gribi ar viņiem. Bāka metinājuma vietā sāka laist degvielu pie 5k km, salipināju ar to metāla epoxīdu, tipo turās. Paši riteņi lietie, tipo var iztikt, ir diezgan taisni, gultņi tipo turās. Elektro instalācija, ja kaut kas neiet, vieglāk blakus aizvilkt jaunus vadus nevis meklēt vainu tajā mudžeklī, jo vadiem varbūt 3 mazas dzīsliņas.
Ā, no labajām lietām, brauc uz gaisa.
Ja grib pa krūmiem lauzt, imo galīgi garām. Pa asfaltu regulāri uzpasējot gan jau kādu laiku ies.

Offline

alnis
01. Sep 2020, 12:36#22544

Kopš: 01. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 509

Braucu ar:

Var ņemt, ja prot dzinēja dziesmu, prot skrūvēt un daļas ir lētas, un pieejamas. Ne tikai ķīnīzeriem, bet arī citiem brendiem bez garas vēstures nevar būt pietiekoša pieredze pielietoto materiālu savstarpējā saderībā. Var nokopēt jebko, bet ne cita brenda izmantotos materiālus.

Offline

Tumsa
01. Sep 2020, 12:38#22545

Kopš: 23. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 190

Braucu ar: GSR 750/ S1000rr


01 Sep 2020, 11:10:35 klepzers rakstīja:
Kolēģis interesējas - Vai kādam šeit ir reāla pieredze ar ķīnas enduro (piem Motoland - moto ražotājs, nevis veikals)?

Tīri kā pirmais mocis, ko mežā laust?
Piemēram ss.com
Tīri tā cenai, lai nebūtu žēl.


Bet nu reāla pieredze ar mūsdienu ķīnu, nevis reliģiska satura aizspriedumi... V Shleme džeki jau sen stāsta, ka ķīna vairs nav tā ķīna kas kādreiz un ka patiesībā uz tiem pašiem konveijeriem tiek taisīti arī japāņi.

P.S.
Varbūt kādam ir kaut kas interesants road-legal enduro, ko piedāvāt - nedārgs - max 3kEur, ne pārāk jaudīgs (2t nepiedāvāt), uzticams un laužams pa krūmiem? pm!


Road legāl gan īsti nav bet XB-31 250cc 4 taktnieks.
Galvenais skaties ĶĪNIEŠIEM amju stiprinājumus pie rāmja nu un pārējos stiprinājumus. Kā fakts ka rāmis un pakaļējais rats ir vājā vieta viņiem.

Pa takām baigi ok, smiltīs gan jaudas nepietiek.
Ēd... hz, kaut ko jau ēd, bet kurš skaita patēriņu mocim?!

-----------------
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem

Offline

Tomucis
01. Sep 2020, 13:57#22546

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

Pačeko youtube Андрей Скутерец. ne motoland pirktos review, bet čaļa īštās domas. šis pārlasa tos ķīnazs sūdus un visu pa plauktiņiem saliek.
Tādā Ruslandē šito mēslu var ņemt un dragāt pa mazpisāniem

Offline

mexa
01. Sep 2020, 14:17#22547

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

esmu skrūvējis/esmu braucis, nu brauc un skrūvējas, bet nu man ļoti nepatīk kā tas viss turās kopā. braukt, nu kautkā var, bet tomēr nu nahuj, drusku ne tas. pohuj viens konveijeris, metāla sastāvs ta cits utt. ik palaikam gribās izvemties tādus jaucot, ja jau japānim gadās kas interesants, tad ķīnietim tas toč būs. manas domas pagaidām nekas nav mainījis

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

motoinstruktors
02. Sep 2020, 18:01#22548

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 934

Braucu ar: ktm LC4


31 Aug 2020, 22:39:07 MartinsR rakstīja:
Katrā ziņā, virziens - 390->790/890 ir pareizais


Nu,diez vai...

Offline

MartinsR
02. Sep 2020, 23:09#22549

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: KTM Duke 790


02 Sep 2020, 18:01:21 motoinstruktors rakstīja:
Nu,diez vai...

saki, ka dāmai vajag uzreiz uz 1290?

-----------------
Riders on the storm

Offline

motoinstruktors
03. Sep 2020, 05:00#22550

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 934

Braucu ar: ktm LC4

Tie abi jocīgie plastikāta HQA ???PILEN ir kā reiz sievietēm radīti...poza arī uz tiem sexīga,apaļumi izvirzīti kā uz velo

Offline

motoinstruktors
03. Sep 2020, 09:41#22551

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 934

Braucu ar: ktm LC4

VITPILEN un SVARTPILEN...kas citi pērk,ja ne sievietes...

Offline

Indo
03. Sep 2020, 10:59#22552

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


03 Sep 2020, 09:41:41 motoinstruktors rakstīja:
VITPILEN un SVARTPILEN...kas citi pērk,ja ne sievietes...


Pēci!

imho, ļoti ok pilsētas aparāts.

-----------------

Offline

VATERLAND
03. Sep 2020, 19:39#22553

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


03 Sep 2020, 10:59:21 Indo rakstīja:

03 Sep 2020, 09:41:41 motoinstruktors rakstīja:
VITPILEN un SVARTPILEN...kas citi pērk,ja ne sievietes...


Pēci!

imho, ļoti ok pilsētas aparāts.


Pēteris piemirsa SV650.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Tomucis
04. Sep 2020, 12:03#22554

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

es ir patīkamā šokā - korķī esot, redzot, ka kārtējais izcilais BMvee āpsis stāv praktiski uz sadalošās joslas, lielā fūre mocijās un kārtojās, lai mani palaistu garām. мелочь, а приятно

Offline

Teiksmaqq
04. Sep 2020, 14:19#22555

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU

ja parūcina, tad āpsis nemostās?

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

booo_kat
04. Sep 2020, 17:39#22556

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Tad āpsis mēdz pielīst vēl tuvāk ass līnijai.

Man šodien tikai pozitīva pieredze, Jelgavas šoseja visā remontu garumā gandrīz stāv un visi bez izņēmuma palaida gan braucot prom, gan atpakaļ. Arī uz Bauskas šosejas palaida. Kad pierod vizināties pa Purvciemu, tas šķiet diezgan neparasti.
Laikam visi mocisti pagadījās

[ Šo ziņu laboja booo_kat, 04 Sep 2020, 17:42:04 ]

Offline

Tumsa
05. Sep 2020, 11:59#22557

Kopš: 23. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 190

Braucu ar: GSR 750/ S1000rr

Rīga-Ķekava, esam pieradinājuši pie kārtības

-----------------
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem

Offline

martinss
05. Sep 2020, 17:07#22558

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Neesi. Ja kāds tur brauc ar caurajām rorēm, tālajām gaismām, esmu gar asslīniju braucoš āpsis. Pārējos, protams, palaižu.


05 Sep 2020, 11:59:58 Tumsa rakstīja:
Rīga-Ķekava, esam pieradinājuši pie kārtības


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Tumsa
05. Sep 2020, 19:29#22559

Kopš: 23. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 190

Braucu ar: GSR 750/ S1000rr


05 Sep 2020, 17:07:07 martinss rakstīja:
Neesi. Ja kāds tur brauc ar caurajām rorēm, tālajām gaismām, esmu gar asslīniju braucoš āpsis. Pārējos, protams, palaižu.


05 Sep 2020, 11:59:58 Tumsa rakstīja:
Rīga-Ķekava, esam pieradinājuši pie kārtības


Tieši tā arī braucu un man pohuj par tirliņiem kur "māca", uz to mana atbilde ir īsa -ručka līdz atdurei. Stāvi tālāk un bezspēcīgi vari lamāt mani.

-----------------
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem

Offline

Sergejs80
05. Sep 2020, 20:22#22560

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Atgriez ručku un dumi sabiedē aiz sevis stāvošos tuvākos autovadītājus?

Offline