Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Gaismas

AutorsZiņojums
krivik
10. Jun 2010, 18:48#1

Kopš: 23. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 320

Braucu ar:

Kā jābūt noregulētām priekšējām gaismām, lai izietu TA? Man tāda sajūta, ka tagad tuvās gaismas nedaudz pa augstu spīdina, vienreiz man pat uzmudžināja ar tālajām pretī braucošā mašīna.

Offline

Dragster
10. Jun 2010, 19:01#2

Kopš: 24. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Yamaha Fazer FZS600

atbilstoši šim te:
http://www.likumi.lv/doc.php?id=88101

Offline

baikers
10. Jun 2010, 20:32#3

Kopš: 01. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1448

Braucu ar: Aprilia RSV 1000

Uzsēdies uz moča,ieslēdz tuvās gaismas un piebrauc pie kādas sienas vai palūdz,lai kāds patura kaut kādu plāksni vai ko tamlīdzīgu, uz kuras redzams stars no lampas. Tad to plāksni( pastum moci atpakaļ) pārcel metru uz priekšu un staram jānokrīt kādu centimetru-pusotru uz leju. Tajā gadījumā būs ok. Pretējā gadījumā sanāk, ka lukturis ir par augstu.
Manam mo ir taisnais stars un šad tad kāds mirkšķina ,ieejot līkumā, stars bliež acīs, nu tad neko darīt.

-----------------
Rajons mums ir kluss... visi ar klusinātājiem staigā.

Offline

lenko
10. Jun 2010, 20:40#4

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Ja brauc pirmo reizi uz skati es ieteiktu panemt lidzi,kaut kabata,kadu instrumentu,ar ko var pieregulet gaismas(pirms tam izpeti kas un ka,parsvara krustinjskruvgriezis vai kada maza atsledzinja-mucinja,ka ari noskaidro kura skruve uz augsu-leju un kreisi-labi)
Jo ir tak dzirdets ka reizem inspektoram neizpatikt,tad nu uz vietas,uz vinja aparata un vinja korigesanu noliek staru(vai tas bus vietaa vai nee tas ir cits jautajums,galvenais jau uzliime)
Topiku gan jau admini pakorigees.

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

krivik
11. Jun 2010, 00:20#5

Kopš: 23. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 320

Braucu ar:

Ok, paldies, mēģināšu rīt pārbaudīt

Offline

Naits
11. Jun 2010, 00:38#6

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

es regulēju apm trīs metri no sienas mocis un stars uz sienas ceļgalu augstumā

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

spider
11. Jun 2010, 11:45#7

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Es reguleju pec vecajiem krievu standartiem un ne reizi nav piesejusies - noliekam moci 10 metru attaluma no sienas, sezamies virsuu un stara kritumam tuvajam gaismam ir jabut 10 cm.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

drRD
05. Feb 2012, 22:37#8

Kopš: 21. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 164

Braucu ar: CBR1100XX


11 Jun 2010, 11:45:05 spider rakstīja:
Es reguleju pec vecajiem krievu standartiem un ne reizi nav piesejusies - noliekam moci 10 metru attaluma no sienas, sezamies virsuu un stara kritumam tuvajam gaismam ir jabut 10 cm.

Tas strādā! Cik es atceros tad 5m - 5cm, moš kļūdos un grāmatās negribās skatīties, jo
Bet man iepriekš bija mo ar pumpējamiem amīšiem, kamēr attiecīgi amjiem nebij noregulēti uguņi, tikmēr skatē bija citi cipari nekā O.

Offline

Lazda
09. Jul 2013, 22:49#9

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR

Gribēju uzzināt, kā īsti ir jāspīd motocikla gaismām, kad tās pārslēdz uz tālajiem. Man ir tā, ka ar tuvajiem viss ir labi, naktī redzu visu, kas ir tieši man priekšā - bedres, kanalizācijas, u.t.t., bet kad pārslēdzu uz tālajiem, tad tuvās gaismas izslēdzās un neko priekšā sev vairs neredzu, neomulīgi tā braukt. Nesaprotu vai tā tam ir jābūt vai vienkārši kaut kas nav pareizi?

[ Šo ziņu laboja Lazda, 09 Jul 2013, 22:51:04 ]



-----------------

Offline

ABU
01. Aug 2013, 15:27#10

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1498

Braucu ar: ZRX1200S

Braukt ar tuvām vai tālām - visulaik te notiek cīņa divās frontēs. Tad nu es iemetīšu par tām tuvām-tālām, lai ir skaidrība, kā labāk būtu braukt un pieregulēt tos lākturus! Man pieredze tāda pagarāka ar visādiem tr.veidiem un varu padalīties. Kas negrib lasīt un ieciklējies savā taisnībā var nelasīt! Pārējiem noderēs.

Tātad...

1. Braucot ar "tāliem", par augstu noregulētiem, neoriģināliem xrenoniem PROTAMS TIEK ŽILBINĀTI pretimbraucošie un caur spoguļiem priekšā braucošie. Katrs apžilbinātais reaģē pa savam, bet tas jau ir atkarīgs no viņa "sabojātības" pakāpes Pats sliktākais, ka pēc apžilbināšana TIEK NOVĒRSTS SKATS no spožā objekta(tas notiek neapzināti refleksu līmenī, nelūrēs tak saulē ) Un tad jau šis spožais objekts kādu brīdi netiek kontrolēts, kā rezultātā NEVAR LAICĪGI noteikt-paredzēt tā trajektoriju un ātrumu! Tieši TAS jau priekš" zemi lidojošiem objektiem" ir žopa! Secinājumus izdariet paši.

2. Labāk visulaiku pievērst uzmanību, tāpēc jānoregulē lukturi "pareizi"
Šis domāts parastiem lukturiem ar oriģinālām lampām( vai + %īgām)!!! Kreisajiem hrenoniem nekas nelīdzēs.
Tuvā gaisma tiek regulēta(kā nu kuram griežot reg. skrūves vai pielocot lukturi-us) uz robežas starp apžilbināšanu (apskatē būs tikai mazliet par augstu) un normu. Kādu krēslas vakaru izbraucienu- eksperimentu kārtā to vienkārši ir izdarīt. Jābūt apmēram tā, lai priekšējā reģ. numurs šad-tad iespīdās.... Tad iznāks tā, ka visulaik braucot pa bedrēm, berot-atmetoties "mirkšķināsiet" un jūs VISULAIK IEVĒROS(arī refleksu līmenī, jo visulaik kaut kas mainās) ! Tieši tas ir TAS ko vajag mo braucējiem!!!
Ja ir divi lukturi (vienā divi reflektori ar atsevišķām lampām) un tie deg vienlaikus abi tuvā-tālā režīmā iesaku starus "savilkt"(ar regulēšanas skrūvēm to parasti var) kopā(no sāniem pa vidu+ maliet pa labi), lai pašam uz ceļa izskatītos "it kā tikai ka viens lukturis spīd". Efekts ir labs, labi redz visu arī ar parastām( vai +20%, +30% kuras ātri neizdeg) lampām( taisnam staram arī der).
Ja mo(iepriekš rakstītais attiecās uz auto arī) ir lukturu korektors, tad vispābā perfekti tas strādā. Regulē ideāli priekš apskates uz "1" + savelk starus. Braucot slēdz uz "0" Apmēram tā...

3. Tumsā braucot arī forši, gandrīz nav jāslēdz tālie(tie būs mazliet par augstu) lai normāli brauktu.
Tikai tiem mo, kam nav lukturu korektori ir viens mīnus...braucot divatā visulaik būs "pa augstu" un visi midžinās pretī tumsā( dienā nav tik traki kā ar tālajiem). Tā kā, ja regulāri tumsā brauc 2vatā šis variants ne visai - vai nu regulāri jāgriež "zemē"(man tas aizņem 5 min. pret sienu), vai "glābj" esošie lukturu korektori

Daudzi jau to visu sen zināja, kas nē pamēģiniet un redzēsiet ka TAS darbojās!

[ Šo ziņu laboja ABU, 01 Aug 2013, 15:29:55 ]



-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Cognition
01. Aug 2013, 15:36#11

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS

man autiņam ir kreisie hrenoni, neviens nav midžinājis vai kā citādi izrādījis nepatiku, visticamāk tāpēc, ka man viņi ir pareizi noregulēti, mainot no halogen un ksenon un atpakaļ ir jāpārregulē stara līmenis, jo tie stari nav vienādi



-----------------
The Power of Dreams !

Offline

Tomucis
28. Oct 2013, 22:45#12

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

Jaunu tēmu lai netaisīt

http://www.youtube.com/watch?v=LZPjH2E76S8

kā īsti ir ar mūsu likumiem,vai kas tāds ir atļauts?ja jā,tad tam ir jābūt kopā tikai ar gabarītu?
doma ko šādu iepirkt,vai drīzāk pašam uzmeistarot

tā lai pēkšni ne milicija nepiesienas,un kā ar TA bus?

[ Šo ziņu laboja Tomucis, 28 Oct 2013, 22:45:33 ]

Offline

mezamaris
28. Oct 2013, 23:04#13

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Manuprāt šie izstrādājumi atbilst apzīmējumam papildus miglas lukturi,un tādāļ ieslēdzas kopā ar tuvo gaismu

Offline

Tomucis
28. Oct 2013, 23:21#14

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord


28 Oct 2013, 23:04:03 mezamaris rakstīja:
Manuprāt šie izstrādājumi atbilst apzīmējumam papildus miglas lukturi,un tādāļ ieslēdzas kopā ar tuvo gaismu

nu miglinieki jau nedeg kopa ar tuvo,bet tikai ar gabaritu.vismaz autinjaa ta braucu,jeb es ko jaucu?
un tad jau tikai shie+ gabariti der. ka ir uz TO?vai bus janjem nost?

[ Šo ziņu laboja Tomucis, 28 Oct 2013, 23:21:47 ]

Offline

Tomucis
28. Oct 2013, 23:25#15

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord


28 Oct 2013, 23:21:00 Tomucis rakstīja:

28 Oct 2013, 23:04:03 mezamaris rakstīja:
Manuprāt šie izstrādājumi atbilst apzīmējumam papildus miglas lukturi,un tādāļ ieslēdzas kopā ar tuvo gaismu

nu miglinieki jau nedeg kopa ar tuvo,bet tikai ar gabaritu.vismaz autinjaa ta braucu,jeb es ko jaucu?
un shie pat var skaitities ka dienas gaitas lukturi
un tad jau tikai shie+ gabariti der. ka ir uz TO?vai bus janjem nost?

Offline

mexa
29. Oct 2013, 16:01#16

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

dienas gaita mocim NAV, zvanīts un runāts jau ar csdd. migla šķiet ir minēta iekš likumi.lv, bet staram jābūt attiecīgam, šeit jau būs tipa tālo efekts, uz TA jau nav grūti noņemt tādus

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Tomucis
29. Oct 2013, 16:04#17

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nonjemt jau protams nebus gruti,tik domaju ka ir,vai pekshni milichi nevar piesities uz ielas?
a ja ta padoma,kapec mocim nevar but drl? ar ko mes sliktaki?

Offline

andrejins
29. Oct 2013, 16:06#18

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


29 Oct 2013, 16:01:30 mexa rakstīja:
dienas gaita mocim NAV, zvanīts un runāts jau ar csdd. migla šķiet ir minēta iekš likumi.lv, bet staram jābūt attiecīgam, šeit jau būs tipa tālo efekts, uz TA jau nav grūti noņemt tādus

Migla likumos ir iekšā, staram jābūt pareizam (tipa taisnstūrveida) augstums ne augstāk par tuvo.

Dienas gaitas lukturi motociklam LV nav atļauti, vismaz tā arī tajā pašā pielikumā rakstīts!

Miglas slēdzas ar gabarītiem un jābūt attiecīgam marķējumam un staram, tad var neņemt uz TA nost.

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

mexa
29. Oct 2013, 17:16#19

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

šķiet kad lasīju likumu DRL nebija aizliegts, ne arī atļauts, zvanīju uz csdd, teica ka nav teikts ka nedrīkst, bet tā kā nav teikts ka drīkst automātiski nedrīkst..... tad bija maindfaks, varbūt izlaboja lai ir saprotami

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Tomucis
29. Oct 2013, 18:02#20

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nu tad cik es saprotu nekas no sha nevar sanakt,un nav jega lauzit galvu par ko tadu?
doma jau bija tikai tamdelj,lai nelietot ikdienaa parasto faru,elektro paterinja deelj.bet nu labi,gan jau

Offline