Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Čoperistu topiks

AutorsZiņojums
Easyrider
28. Aug 2012, 22:51#461

Kopš: 29. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: HD XL 883

Ņemot vērā, ka šogad netiku pie apskates, jo esot par skaļu trokšņu līmenis, kas citus gadus netika konstatēts, vēlos jautāt - kur ir aprakstīts, kā ir jāveic trokšnu mērīšana. Varbūt kads zina, kāds ir pieļaujamais trokšņu līmenis Harley motocikliem?

Offline

normy
28. Aug 2012, 22:53#462

Kopš: 29. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Yamaha XV1600

easy. Noperc paris pannu berzamas svammites, sabaz trubas un uz prieksu Es, kad noglusiju, sakuma mo neatpazinu. CSDD otraja reize pat nemerija.

-----------------
www.streetfighters.lv

Offline

Easyrider
28. Aug 2012, 22:58#463

Kopš: 29. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: HD XL 883


28 Aug 2012, 22:53:47 normy rakstīja:
easy. Noperc paris pannu berzamas svammites, sabaz trubas un uz prieksu Es, kad noglusiju, sakuma mo neatpazinu. CSDD otraja reize pat nemerija.

Citu reizi darīju arī tā, bet pagājušajā gadā aizbraucu tā pat, un pēc mērīšanas teica, ka viss kārtībā. Tikai šogad vairs nav kārtībā.

Offline

normy
28. Aug 2012, 23:02#464

Kopš: 29. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Yamaha XV1600

ja nu kas, tad noteikumos rakstīts tā:
806. Trokšņu līmenis

Transportlīdzekļa radītais trokšņa līmenis, transportlīdzeklim nekustīgi stāvot uz vietas, nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto vai 85 dB(A), ja tas nav zināms.

-----------------
www.streetfighters.lv

Offline

Easyrider
28. Aug 2012, 23:04#465

Kopš: 29. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: HD XL 883


28 Aug 2012, 23:02:33 normy rakstīja:
ja nu kas, tad noteikumos rakstīts tā:
806. Trokšņu līmenis

Transportlīdzekļa radītais trokšņa līmenis, transportlīdzeklim nekustīgi stāvot uz vietas, nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto vai 85 dB(A), ja tas nav zināms.

Nu, jā. Vai kāds zina kāds ir Harley noteiktais?

Offline

Naits
28. Aug 2012, 23:34#466

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


28 Aug 2012, 23:04:58 Easyrider rakstīja:

28 Aug 2012, 23:02:33 normy rakstīja:
ja nu kas, tad noteikumos rakstīts tā:
806. Trokšņu līmenis

Transportlīdzekļa radītais trokšņa līmenis, transportlīdzeklim nekustīgi stāvot uz vietas, nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto vai 85 dB(A), ja tas nav zināms.

Nu, jā. Vai kāds zina kāds ir Harley noteiktais?

Ja uz rāmja nav uzlīme ar datiem(Db/rpm), tad ir otrais variants. Nav tā ka H-D ir kāds savs pieļaujamais, vispār šis parametrs ir dažāds dažādiem modeļiem, bet citiem netiek minēts, tādēļ ir kaut kāds kopējais maksimālais.
Mērot no teikti pievērs uzmanību apkārtējam fonam un lai nav atstarojošas virsmas(siena vai cits šķērslis) tuvāk par 10 m. Nezinu par mikrafona novietojumu pret izpūtēju, bet motokrosā ir divi varianti:
1. 50 cm no izpūtēja 45 grādi no virziena un mēra ar noteikumos noteiktiem apgriezieniem( pimēram kvadu eiropas čempī bij 2000 apgr un 95 Db). Šī ir vecā metode(.
2. Mikrafons ir 2 metrus no riteņa ass arī 45 grādus novirzīts un 1,35 m augstumā. Uz 1 līdz 2 sekundēmiedod maksimāli ručkā un skaņa nedrīkst pārsniekt noteikumos minēto( pašlaik MX1 un B/V ir 115+1 Db 4T un 112+1 Db 2T)


-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Fastarow
20. Jan 2013, 15:30#467

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

Tā.. vai kāds var padalīties info par modeli Honda VT 1100 Aero 99 gads. Ir kaut kas tāds pie kā vajadzetu pievērst uzmanību pērkot un kāds tas mopēds ir explutācijā? Daudz jēremontē?

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

lomsz
20. Jan 2013, 15:37#468

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


20 Jan 2013, 15:30:11 Fastarow rakstīja:
Tā.. vai kāds var padalīties info par modeli Honda VT 1100 Aero 99 gads. Ir kaut kas tāds pie kā vajadzetu pievērst uzmanību pērkot un kāds tas mopēds ir explutācijā? Daudz jēremontē?
vienīgā bēda, kas ir dzirdēta- karburatori... ar regulēšanu vairākkārtējs sex dažiem pazīstamajiem sanācis... tā uzticams šķidrumdzeses dzinējs...

Offline

mexa
20. Jan 2013, 16:51#469

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

skaņu pareizi mērīt 1m no skaņas avota, skaņu absorbējošā telpā lai sanāktu reglamentētie decibeli. tas laikam SI sistēmā tā bija teikts kādreiz

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

spider
20. Jan 2013, 17:05#470

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Kādu laiku atpakaļ sanāca runāt ar vienu ļoti labu dzinēju speciālistu un viņs pateica viedus vārdus - vienīgā bēda ir "meistari", kas lien bez vajadzības karburatoros un citos motocikla mezglos. Piemēram, karbuatori ir noregulēti jau rūpnīcā un praktiski nav nepieciešams vairs tur neko regulēt. Vienīgais iemesls, kad tur ir jālien - tīri mehāniskai vecu daļu nomaiņai - varbūt membrāna pārplīst , adata izdilst, mēsli jāizlej, bet arī šajā gadījumā neko regulēt papildus nevajag. Karburatoru sinhronizācija, pamatā, esot bijusi nepieciešama, lai izlabotu "meistaru" garadarbus.
Tas tā, atkāpei.
Ja runā par Shadow sērijas motocikliem, tad tur ir tikai viens padoms pirms pirkšanas - vispārējā darboties spējas un galveno mezglu apskate, pārbaude, ja viss ok, pērc. Tiem nav faktiski nekādu "slimību" vai vājo vietu. Ļoti kvalitatīvs aparāts.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

mexa
20. Jan 2013, 19:58#471

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

karbūžus var tikai jetot ar kitiem, citādi nekā īsti konkrēta tur nesanāks, es tikai jaucu un tīru, neaiztiekot pilotskrūves, nu adatu var pamocīt, un pēc jaukšanas nosinhronizēt, bet tas jau sīkums, a ka citi vēl ar urbi izurbj jetus tad vāks shadovam taču arī keihins vai ne?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mormz
20. Jan 2013, 21:42#472

Kopš: 27. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: flstf

Sveiki.Parasti lasu sarunas,bet šoreiz nolēmu pieslēgties Par švammēm trubās-fufels,ja nav elektro glide.Šāva laukā da jebkādā kombinācijā.Pamanījos pat savērt veselu čupu uz stīgas, un aizāķēt trubas otrajā galā(pie cilindra) - nepalīdzēja.Līdz csdd,braucot no Purvciema,visu izšāva.Variants-Tanderā paņemt nomā uz paris stundām. Par decibeliem:katram HD uz rāmja pie VIN tie ir norādīti.Manam '99 softailam ir 80Db.Bez Tandera helpa nikā.

Offline

mormz
20. Jan 2013, 21:55#473

Kopš: 27. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: flstf

Aizmirsu pieminēt karbūžus.Nekā sarežģīta advancētam un pieredzējušam braucējam.Pats tāds neesmu - izlīdzēja gudrs čoms Ar KN gaisa filtru vienreizējs helps palīdz 2,5gadus.. līdz šim:...ceru,ka arī ilgāk Padoms-ja vēlaties,to darīt servisā,tad vispirms pajautājiet,vai viņiem vispār ir collīgās atslēgas,kaut vajadzīgs tikai skrūvgriezis Pēc pāris neveiksmīgiem mēģinājumiem sapratu,ka,ja nav atslēgu,tad ar amerikāņiem pieredze naff.... tikai metrika.Ja kādu aizvainoju-sorz

Offline

normy
20. Jan 2013, 22:24#474

Kopš: 29. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Yamaha XV1600

nu par tam svammitem ka kuram. Man V-star ar HD trubam. Trubam galos paris skruvju vietas. Sabazu svammes, pieskruveju plaksnites un tiku gan lidz CSDD, gan pec tam lidz majam. Mopedam jauda gan krietni samazinajas ta braucot.

-----------------
www.streetfighters.lv

Offline

lomsz
21. Jan 2013, 12:06#475

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Par švammēm trubās- esmu tā darijis gan 800 cc gan1500cc gan 1700 cc močiem un tas darbojas... Vajag normāli nostiprināt... Par karbuļiem- tiklīdz iejaucas izplūdes vai ieplūdes sistēmās, tā karbuļi ir jāpārregulē, dīzes un adatas ne vienmēr vajag mainīt... Konstrukcijas ir dažādas...

Offline

mexa
21. Jan 2013, 12:42#476

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

pieregulēt pie izplūdes var un vajag, jo pretestības ir dažādas. bet diži nav kur skriet ar pliku regulāciju

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

MIGs
21. Jan 2013, 13:50#477

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


20 Jan 2013, 17:05:50 spider rakstīja:
Kādu laiku atpakaļ sanāca runāt ar vienu ļoti labu dzinēju speciālistu un viņs pateica viedus vārdus - vienīgā bēda ir "meistari", kas lien bez vajadzības karburatoros un citos motocikla mezglos. Piemēram, karbuatori ir noregulēti jau rūpnīcā un praktiski nav nepieciešams vairs tur neko regulēt. Vienīgais iemesls, kad tur ir jālien - tīri mehāniskai vecu daļu nomaiņai - varbūt membrāna pārplīst , adata izdilst, mēsli jāizlej, bet arī šajā gadījumā neko regulēt papildus nevajag. Karburatoru sinhronizācija, pamatā, esot bijusi nepieciešama, lai izlabotu "meistaru" garadarbus.
Tas tā, atkāpei.
Ja runā par Shadow sērijas motocikliem, tad tur ir tikai viens padoms pirms pirkšanas - vispārējā darboties spējas un galveno mezglu apskate, pārbaude, ja viss ok, pērc. Tiem nav faktiski nekādu "slimību" vai vājo vietu. Ļoti kvalitatīvs aparāts.

Daļēji !
Rūpnīcā karburators ir noregulēts lai iet un lai atbilst emisijas normām. Tāpat tas ir noregulēts ņemot vērā videjos raksturlielumus. Nu piemēram krosa 2T mocim ļoti labi jutīsi, ka regulācijai starp ziemu un vasaru IR jāatšķiras.
Tāpat ziedojot emisija snormas var panākt, ka ies labāk.

BET mēs redzam ikdiena ssituāciju - saliek K&N, noravē filtra kastes, uzliek sporta izplūdi - WTF kāpēc mocis neiet ?!

Pie dajebkā ko dari ar ieplūdi/izplūdi būtu ieteicams vismaz padomāt vai nevajag kaut ko pārregulēt.

Bet nu tas, ka letiņi ir lielšķūnmeistari tas ir sen zināms.

-----------------

Offline

BAKLIS
03. Apr 2014, 14:38#478

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Nezinat kaads kur var Riigaa nopirkt hromeetas taisnas trubas?

-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

Pauliic
21. Apr 2014, 21:48#479

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

cien. "čoperisti" šis pēc jūsu standartiem ir ok, vai maaaziņš un jāpērk uzreiz 1.8?

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12546

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

koleegjis
21. Apr 2014, 21:55#480

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: R1200GS

Kā allaž - svarīgi, no kuras puses skatās. Tas, kurš braucis ar Aprilia 125 čoperizstrādājumu, piečurās bikses no sajūsmas, bet tas, kurš kursējis ar mana Vulkāna vecāko 1500cm3 brāli, varbūt vīpsnās.

-----------------
Kokam ir vismaz divi gali.

Offline