Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: Honda CBX 750 1984g.

AutorsZiņojums
jurchx
11. Jul 2011, 09:26#1

Kopš: 11. Jul 2011

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Varbūt kāds ir ņēmies ar šo veco hayabusa?
Lieta tāda, pie brīvgaitas apgriezieniem motoram parādās skaņa- itkā ķēde, bet varbūt tie ir mierinātāji, vai spriegotājs?????? kurš var kko pateikt, un vēl, motors jau izcelts, ķēdi un visu pārējo nosaukto mainīs nost bez variantiem- jautājums- motors jādala uz pusēm, vai ķēdei jābūt posmam, kurš jaucās ārā, vakar skatījos, neko neatradu. Varbūt kāds ar ko tādu nodarbojās Ļoti nepieciešami padomi. Paldies jau iepriekš....

Offline

MIGs
11. Jul 2011, 09:38#2

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Arī motora ķēdes ir kniedējamas - tb bez savienojuma posma, paņem un sakniedē. Veco ķēdi var atkniedēt vai brutāli nofleksēt.

-----------------

Offline

jurchx
11. Jul 2011, 09:50#3

Kopš: 11. Jul 2011

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Nu to visu es saprotu, vnk varbūt ir kāds kas precīzi var pateikt ko un kā labāk darīt, pašam HE OXOTA, baigais risks.... ir tā, ka gribu dzirdēt profesionāļa viedokli nevis tādu, kur paņem un atkniedē vai atflexē- to jebkurš laikam ir iedomājies- vnk ko un kā pareizāk darīt.

Offline

maniac
11. Jul 2011, 10:33#4

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


11 Jul 2011, 09:50:43 jurchx rakstīja:
Nu to visu es saprotu, vnk varbūt ir kāds kas precīzi var pateikt ko un kā labāk darīt, pašam HE OXOTA, baigais risks.... ir tā, ka gribu dzirdēt profesionāļa viedokli nevis tādu, kur paņem un atkniedē vai atflexē- to jebkurš laikam ir iedomājies- vnk ko un kā pareizāk darīt.

Skat. PM , jo šito tāpat izdzēsīs... Ar piezīmi, ka neproti kaut ko lietot

-----------------

Offline

jurchx
11. Jul 2011, 11:41#5

Kopš: 11. Jul 2011

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

[ Šo ziņu laboja jurchx, 11 Jul 2011, 13:53:06 ]

Offline

Yury
11. Jul 2011, 12:45#6

Kopš: 12. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 368

Braucu ar: Honda

check da PM

Offline

Cilvekspagaisu
19. Oct 2015, 19:52#7

Kopš: 08. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Peli pa sludinājumiem.

Tikko tiku pie šāda braucamā un skan tieši tā pat. itkā ķēde sistos pret kaut kurieni(vai kas cits?)

varbūt kāds var ieteikt, kas jau ir nomocījis šo problēmu?

Un varbūt kādam ir aizķēries servisa manuālis?

[ Šo ziņu laboja Cilvekspagaisu, 19 Oct 2015, 20:05:45 ]

Offline

cbx650e
20. Oct 2015, 22:24#8

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Nu sveiki !

Man ir cbx 650 (1982-1987 ) , un esmu to motoru jaucis CBX 750 ir mana modelja turpinaajums .Peec visa spriezot tas ir spriegotaajs ,tikai nevis sadales vaarpstu piedzinjas keedei , bet gan startera un generatora keedei . Tur ir taads spriegotaajs kursh ir ar taadu elastiigu atsperiigu loku kursh meedz noluuzt (taada ir to motoru slimiiba ).
Lai vinju nomainiitu motors jaadala uz puseem , protams vispirms jaacelj no raamja aaraa.
Man ir manuaalis tikai CBX650 un vaacu valodaa.
Bet nu nekaads kosmoss jau nav , ja ar galvu draudzeejas tad var to motoru arii taa sataisiit (skaidraa praataa ).
Taa detalja nevareetu buut daarga , ja Ebay peek lietotu , nezinu vai jaunu var dabuut. Varbuut kad der no SEVEN FIFTY CB750 kuru razoja liidz 2002 gadam. Kursh ir taalaakais modelis tavam CBX 750.

Offline

cbx650e
20. Oct 2015, 23:29#9

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Veel gribeeju piebilst kad to spriegotaaju var it kaa noskruuveejot kartera apakshu paarbaudiit , atrodas pashaa augshaa . Veel taa atsperkaaja (ja ir noluuzusi ) var ievelties aatrumkaarbas zobratos , kam sekas var buut visai smagas .

Ja tas ir tas variants tad trokshni ir liidz 2500 apgriezieniem ,peec tam uz augshu nomietinaas. Un veel ja slogo generatoru ( iesleedz gaismas ) skanja izmainaas tad tas ir shitais spriegotaajs pie vainas.

Offline

Cilvekspagaisu
23. Oct 2015, 23:53#10

Kopš: 08. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Peli pa sludinājumiem.


20 Oct 2015, 22:24:51 cbx650e rakstīja:
Nu sveiki !

Man ir cbx 650 (1982-1987 ) , un esmu to motoru jaucis CBX 750 ir mana modelja turpinaajums .Peec visa spriezot tas ir spriegotaajs ,tikai nevis sadales vaarpstu piedzinjas keedei , bet gan startera un generatora keedei . Tur ir taads spriegotaajs kursh ir ar taadu elastiigu atsperiigu loku kursh meedz noluuzt (taada ir to motoru slimiiba ).
Lai vinju nomainiitu motors jaadala uz puseem , protams vispirms jaacelj no raamja aaraa.
Man ir manuaalis tikai CBX650 un vaacu valodaa.
Bet nu nekaads kosmoss jau nav , ja ar galvu draudzeejas tad var to motoru arii taa sataisiit (skaidraa praataa ).
Taa detalja nevareetu buut daarga , ja Ebay peek lietotu , nezinu vai jaunu var dabuut. Varbuut kad der no SEVEN FIFTY CB750 kuru razoja liidz 2002 gadam. Kursh ir taalaakais modelis tavam CBX 750.


Liels paldies par info.
Bet tomēr tā detaļā ir Vesela pārdaliju uz pusēm un tas spriegotājs ar atsperi smuki stāv... ķēde knapi pakustas.
Pakustinot detaļu, kas ir zemāk(apakšējā bildē turu divos pirkstos) viņa diezgan brīvi kustas. Tas nevarētu būt otrai ķēdei spriegotājs?
Stulbākais, ka pielaidu moci un brakājot tā skaņa pazuda pēc tiem 2,5/3k apgr.


[ Šo ziņu laboja Cilvekspagaisu, 24 Oct 2015, 00:39:01 ]

Offline

Naits
24. Oct 2015, 09:04#11

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

tā ir vadīkla ķēdei,tai vajadzētu būt fiksētai, bet varbūt viņa fiksējas ar otru motora daļu. Gan jau tev skanēja ķēde starp sadaleni unkloķeni jo sadilusi.

[ Šo ziņu laboja Naits, 24 Oct 2015, 09:06:14 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

drRD
24. Oct 2015, 10:56#12

Kopš: 21. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 164

Braucu ar: CBR1100XX

Vai mopēdam VN ir ar cipariem... x3y3 ?
Vai viņš vēl ripo?

Offline

Cilvekspagaisu
24. Oct 2015, 12:46#13

Kopš: 08. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Peli pa sludinājumiem.


24 Oct 2015, 09:04:14 Naits rakstīja:
tā ir vadīkla ķēdei,tai vajadzētu būt fiksētai, bet varbūt viņa fiksējas ar otru motora daļu. Gan jau tev skanēja ķēde starp sadaleni unkloķeni jo sadilusi.

Stiprinas.

Tagad man pareizāk būtu to motoru jaukt ārā līdz galam?

Offline

cbx650e
24. Oct 2015, 22:58#14

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Taa detalja kuru tu turi pirkstos iz prieksejais sadales keedes mierinaataajs un fiksejas apaksejaa blokaa . Taa ka nav briinums kad vina kustaas .
Keedes spriegotaajs ir automaatiskais un nav jaaregulee , vieniigi ja pati keede ir izstiepusies un ir palikusi par garu.Man ir tikai infa par 650 ccm motoru, varbuut 750 atskiras ?
Cik tad motus ir noripojis ?
Veel ir viens nomierinaataajs galvas vaakaa ( augshpusee).
Vareetu veel aizdomas krist uz hidrauliskajiem vaarstu kompensatoriem , varbuut tie ir pie vainas?

Offline

Cilvekspagaisu
25. Oct 2015, 17:38#15

Kopš: 08. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Peli pa sludinājumiem.


24 Oct 2015, 22:58:13 cbx650e rakstīja:
Taa detalja kuru tu turi pirkstos iz prieksejais sadales keedes mierinaataajs un fiksejas apaksejaa blokaa . Taa ka nav briinums kad vina kustaas .
Keedes spriegotaajs ir automaatiskais un nav jaaregulee , vieniigi ja pati keede ir izstiepusies un ir palikusi par garu.Man ir tikai infa par 650 ccm motoru, varbuut 750 atskiras ?
Cik tad motus ir noripojis ?
Veel ir viens nomierinaataajs galvas vaakaa ( augshpusee).
Vareetu veel aizdomas krist uz hidrauliskajiem vaarstu kompensatoriem , varbuut tie ir pie vainas?

uz spido ir 75k.
Kolēģis šodien iebakstija apakšējā vākā un atradām vainu, kas bija arī citā forumā minēta

http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/6ara/24...015/IMG-5834.jpg
http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/6ara/24...015/IMG-5839.jpg
http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/6ara/24...015/IMG-5764.jpg
tad ienāca prātā doma vkši pievilkt spriegotāju, bet izlasot tavu komentāru sapratu ka būs tomēr jāārda motors vaļā un jāmaina ķēde ar zobratiem...
Varbūt pie reizes mainīt arī otru ķēdi un to spriegotāju, kas parasti nolūzt?
motorā arī ir pieņemts mainīt ķēdi kopā ar zobratiem, vai var ietaupīt nesūtot zobratus?
Lēnām virsū nāk vēlme iekrāmēt visu busā un izgāst pie kāda servisa...

sareģistrējos vairākos forumos un Dabuju 750f Indy servisa manuāli, bet tulkotu no portugāļu valodas... dažas sadaļas nelīmējas kopā, bet zem 3 aliem jau var iebraukt(PM ja vajag). vēl youtub atradu izcilus vidoe tieši par motoru (Honda CBX 750F Teil(1;2;3;4)) kā arī forums teamrc17.net ir bildes kur tiek mainīta ķēde, mierinātāji u.c. lietas.

[ Šo ziņu laboja Cilvekspagaisu, 25 Oct 2015, 20:42:04 ]

Offline

Naits
25. Oct 2015, 21:04#16

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

atvedot uz jebkuru servisu jau izjauktu motoru būs daudz dārgāk,nekā ja būtu vedis veselu. Protams ka ir iespēja pakonsultēties un pašam tikt galā ar niansēm

cik saprotu hēbelis derēja.



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

cbx650e
25. Oct 2015, 22:20#17

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Kas tad tur par problemu apaksejaa vaakaa tika atrasta .
Nevaru iedomaaties ko tu tur gribeeji spriegot , jo shim motoram generatora un sadales vaarpstu keedes reguleejas ar automaatiskajiem spriegotaajiem kurus manuaali nospriegot nevar . Taapat kaa vaarstu hidrauliskie kompensatori kuriem praktiski nav jaakeras klaat un nekas nav jaaregulee .
Tapeec es arii sho moci pirku ( CBX650 ar 75ZS) jo tam veel kardaans un nav ar visaadaam stulbaam keedeem jachakareejas.Citaadi varbuut buutu CB 750 Seven fifty vai arii cbx 750 pircis tam ir 90ZS cik zinu.

Var jau pirkt keedi ar tiem sadales vaarpstu zobratiem , tikai vai ir veerts? Uz klokvaarpstas jau arii zobrats ar kuru taa kede tiek piedziita un to jau nomainiit nevar, tikai visu klokeni komplektaa .

Un 75K jau shim motoram nav liels nobraukums parasti jau tiek minets kad tie iztur 150K bez problemaam.Nav jau nekaads mezha kaplis.

Offline

Cilvekspagaisu
26. Oct 2015, 00:10#18

Kopš: 08. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Peli pa sludinājumiem.


25 Oct 2015, 21:04:10 Naits rakstīja:
atvedot uz jebkuru servisu jau izjauktu motoru būs daudz dārgāk,nekā ja būtu vedis veselu. Protams ka ir iespēja pakonsultēties un pašam tikt galā ar niansēm

cik saprotu hēbelis derēja.

hēbelim bija problēma ar to bremzi, bet viss pa pirmo! paldies.

Offline

Cilvekspagaisu
26. Oct 2015, 00:21#19

Kopš: 08. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Peli pa sludinājumiem.


25 Oct 2015, 22:20:03 cbx650e rakstīja:
Kas tad tur par problemu apaksejaa vaakaa tika atrasta .
Nevaru iedomaaties ko tu tur gribeeji spriegot , jo shim motoram generatora un sadales vaarpstu keedes reguleejas ar automaatiskajiem spriegotaajiem kurus manuaali nospriegot nevar . Taapat kaa vaarstu hidrauliskie kompensatori kuriem praktiski nav jaakeras klaat un nekas nav jaaregulee .
Tapeec es arii sho moci pirku ( CBX650 ar 75ZS) jo tam veel kardaans un nav ar visaadaam stulbaam keedeem jachakareejas.Citaadi varbuut buutu CB 750 Seven fifty vai arii cbx 750 pircis tam ir 90ZS cik zinu.

Var jau pirkt keedi ar tiem sadales vaarpstu zobratiem , tikai vai ir veerts? Uz klokvaarpstas jau arii zobrats ar kuru taa kede tiek piedziita un to jau nomainiit nevar, tikai visu klokeni komplektaa .

Un 75K jau shim motoram nav liels nobraukums parasti jau tiek minets kad tie iztur 150K bez problemaam.Nav jau nekaads mezha kaplis.

Bildē var redzēt kur ir noskrāpēts. Liekas, ka sīkums, bet tam vajadzētu būt tam, kas taisa to tarkšķi.
te var salīdzināt:
http://teamrc17.net/images/164.jpg
p.s. 75k nav daudz, bet nu jāsataisa ir...
citu variantu jau nav. neliks jau atpakaļ. Katrā ziņā lēti jau arī nebūs, bet pa ziemu jau pārlasīs.

[ Šo ziņu laboja Cilvekspagaisu, 26 Oct 2015, 00:28:13 ]

Offline

cbx650e
26. Oct 2015, 21:19#20

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Sveiki !
Nu jaa peec bildes sanaak ka taa ir sadales vaarpstu keede.
Varbuut kad augshejais spriegotaajs nedarbojas riktiigi vai vinja atspere ir atslaabusi.
Spriegotaajam vienaa virzienaa keede ir jaaspriego un uz otru pusi ir jaanofiksee un ne par mata tiesu atpakalj.Atslogot var tikai manuaali.
Bet gan jau kad normaali padomaajot var arii to spriegoshanu automaata vietaa paartaisiit par pievelkamu un spriegojamu manuaali.Jo izskataas kad rokas jums no pleciem un nevis no aizmugurejaam bikshu kabataam aug.

Riit paskatishos garazhaa kas tai manuaalii par to spriegotaaju viss rakstiits un par keedes izmeeriem arii.

Offline