Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: CSN jautājums

AutorsZiņojums
Niksons
12. Dec 2016, 11:00#561

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Vispār es par to, ka krava jānostiprina. Vienmēr. Arī vieglā bagāžniekā es piestropēju smagākus dzelžus. Besī, ka tie lakstās

Runājot par busu - nu apdraudi jau tikai pats sevi. Es sodīt nesāktu.

Kad liku BE kategoriju, man bija saķeršanās ar Rīgas nodaļas eksaminētāju - . tad man bija neliela konversācija ar Miera ielas galveno midzeni, to princi nolika pie vietas 5 sec laikā. Nu un tās sarunas laikā es vēl izmetu, ka tie pridurki par visādiem niekiem kasās, bet BE apmācības / eksāmena ietvaros par kravu izvietošanu un fiksēšanu vispār nav ne vārda. Miera ielas čalis tā arī pateica - mazie piekabnieki / busotāji viņus neinteresē. Viņi skatās tikai 95 un tos, kas var citus apskādēt.
Šis fakts var noderēt pie pārsūdzēšanas - pārvadājumi busos netiek reglamentēti, CSDD tos neuzskata par kaut ko uzmanības vērtu. Nekur nav teikts, cik smaga krava jāsāk pievilkt. Tā tiešām, par nomestiem zābakiem var braukt virsū. Nu a fūristi dz.betona paneļus pievelk ar 2 sapuvušām siksnām un ir it kā visu izdarijuši



Vācijā esmu redzējis tr. inspektorus, kur uz bahn liek nost visas fūres un arī vieglos ar piekabēm. Pārbauda siksnas. pretslīdes paklājus utt pēc pilnas programmas arī mazos kalibrē

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

cbx650e
12. Dec 2016, 11:04#562

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

to Agrais.

Nu nestaasti man kaa tas notiek Vaacijaa , es jau te astonus gadus ar autoceltniem braucu un uz piekabeem atrodas pretsvaru plaatnes kuras ir "formschlüssig geladen" citiem kaa man taas ir tikai 9 toonas citiem pat 18 un neviens nevienreiz par kravas nenostiprinashanu nav aptureets un smadzenes .istas., jo uz augshu krava nav jaastiprina un uz aizmuguri priekshu un saaniem taa nekur paarvietoties nevar jo ir piemetinaati dzelzs ierobazotaaji.

Starp citu muus reguleeri firma suuta maciibaas gan 95 kodu gan veel papildus tieshi konkreeti "kravu stiprinaashanu"esmu triis reizes shos kursus vaacijaa izgaajis un mazliet zinu ko rakstu.
Bet par paarkrautajiem vieglajiem un busiem piekriitu un uzskatu kad vajag vinjus draazt ja ir paarkrauti.Jo cik avariju taadu tupaku deelj uz baaniem notiek .

Offline

mexa
12. Dec 2016, 11:06#563

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

piekrītu par pasātu kartupeļvedējiem, vai ko tamlīdzīgu. bet slēgtā busā viegla krava

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Archer
12. Dec 2016, 11:37#564

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


12 Dec 2016, 07:16:10 Teiksmaqq rakstīja:
11 Dec 2016, 14:31:29 Archer rakstīja:
Gribētu padalīties savā ne pārāk pozitivajā pieredzē ar CP ... tiku uzaicināts atvērt busu
A CP tagad var tā vienkārši, bez speciāla kratīšanas protokola sastādīšanas, likt atvērt busu


man jau nav grūti atvērt. Domāju čaļi dara savu darbu, pārliecināsies ka nav bēgļu un viss. Šobrīd varbūt arī ir vērts painteresēties vai viņi paši nav pārkāpuši savas pilnvaras.

Protokols arī tāds jocīgs - pārkāpuma adrese vienkārši Rīga, Brivības gatve (bez numura). Tur kur aprakstīts pārkāpums rakstīts ka pārkāpums notika virzienā no Jaunciema gatves uz Juglas ielu, braucu pats no Siguldas puses, apstādīnāja pirms viadukta kas nāk no Jaunciema. Manu parakstu nav vispār nekur izņemot uz paskaidrojuma (no parakstīšanas neatteicos, iedeva iepazīties ar protokolu, uzrakstīju paskaidrojumu, kad visu atdevu pateica ka nav parakstīts paskaidrojums ko parakstīju, tad atdeva protokolu un čav). Cik es zinu tad viņus čakarē par neparakstīties protokoliem, ja es atsakos no parakstīšanas tad viņiem jāveic tāda atzīme, bet viņas vismaz uz mana eksemplāra nav. Jāuzraksta iesniegums ka gribu iepazīties ar lietas materiāliem un jāpaskatās CP eksemplārs. Varbūt tur visu esmu parakstījis

-----------------
www.yamaha.lv

Offline

MartinsR
20. Jan 2017, 12:54#565

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: KTM Duke 790

biedri, kolēģis netiek skaidrībā ar CSN jautājumu. kāds var iekomentēt, kāpēc tieši zaļā atbilde ir pareiza? es neizprotu..



-----------------
Riders on the storm

Offline

Reima
20. Jan 2017, 13:06#566

Kopš: 07. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 744

Braucu ar: DL 650


20 Jan 2017, 12:54:33 MartinsR rakstīja:
biedri, kolēģis netiek skaidrībā ar CSN jautājumu. kāds var iekomentēt, kāpēc tieši zaļā atbilde ir pareiza? es neizprotu..


Noteikumos rakstīts (4. nodaļa par vadītāja pienākumiem īpašos gadījumos):
33. Iedegtai mirgojošai zilai bākugunij bez ieslēgta speciāla skaņas signāla ir tikai brīdinoša nozīme. To var izmantot, brīdinot par nelaimes gadījumu (piemēram, ceļu satiksmes negadījumu), kā arī pavadot transportlīdzekli (kolonnu). Transportlīdzekļu vadītāji, kuru transportlīdzekļiem ir iedegta mirgojoša zila bākuguns bez ieslēgta speciāla skaņas signāla, nedrīkst pārkāpt šo noteikumu prasības, izņemot apstāšanās un stāvēšanas noteikumus, kā arī šo noteikumu 98. punktā minēto aizliegumu mehāniskajiem transportlīdzekļiem braukt pa ietvēm, gājēju ceļiem, velosipēdu ceļiem, gājēju un velosipēdu ceļiem vai kopīgiem gājēju un velosipēdu ceļiem.

Ceļš jādod ja ir skaņa un jāapstājas, ja ir skaņa, sarkanā+zilā uguns.

[ Šo ziņu laboja Reima, 20 Jan 2017, 13:06:54 ]

Offline

MartinsR
20. Jan 2017, 13:12#567

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: KTM Duke 790


20 Jan 2017, 13:06:35 Reima rakstīja:
Ceļš jādod ja ir skaņa un jāapstājas, ja ir skaņa, sarkanā+zilā uguns.


tas jā, bet paskaties faktus:
1) vienādas nozīmes krustojums, tātad darbojas labās rokas likums
2) vienīgais tr.līdzeklis kam labā roka ir brīva, ir menti, tātad viņiem vajadzētu braukt pirmajiem, pat neskatoties uz to ka nav ieslēgts skaņas signāls, un ka tas ir parasts auto šai gadījumā?

jo gan "man", gan zaļajam kraviniekam labā roka ir aizņemta.

vai arī šajā gadījumā uz mentiem attiecas tas, ka nedrīkst nogriezt ceļu tam, kurš brauc taisni, (neskatoties uz to, ka labā roka ir brīva) tāpēc viņš pagaida kamēr "es" dodu roku kraviniekam, un aizbraucu taisni, ka otrais?

-----------------
Riders on the storm

Offline

Reima
20. Jan 2017, 13:23#568

Kopš: 07. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 744

Braucu ar: DL 650

vai arī šajā gadījumā uz mentiem attiecas tas, ka nedrīkst nogriezt ceļu tam, kurš brauc taisni, (neskatoties uz to, ka labā roka ir brīva) tāpēc viņš pagaida kamēr "es" dodu roku kraviniekam, un aizbraucu taisni, ka otrais?


Beigās es arī apmulsu.. bet man liekas, ka tas ir tāpēc, ka viņi nevar griezt pa kreisi, jo Tu neesi aizbraucis, jo priekšroka ir tam, kas brauc taisni.. Tu nevari braukt taisni, jo kravinieks tur bakstās.. realitātē- apstātos gan Tu, gan kravinieks, jo samulstu par bākuguņiem un laistu mentu, lai neiekultos nepatikšanās.. un nākamie aizmugurē sāktu taurēt, jo zinātu noteikumus

Offline

Negantelis
20. Jan 2017, 13:23#569

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


11 Dec 2016, 14:31:29 Archer rakstīja:
Gribētu padalīties savā ne pārāk pozitivajā pieredzē ar CP. Vakar ap 23:00 iebraucot Rīgā no Siguldas puses mani apturēja CP. Braucu ar busu, vedu 3 krosa motociklus. Pienāca klāt policists, spogulī redzēju, ka nāk ar alkometru tapēc nodomāju, ka alko pārbaude un uzredzēšanos. Bet man tika paprasīti dokumenti, ko arī uzrādīju. Uzjautāja kas busā, pateicu ka vedu močus, tiku uzaicināts atvērt busu un uzrādīt pavaddokumentus. Paskaidroju, ka pavaddokumentu nav, nenotiek nekāda saimnieciskā darbība utt. , tad prasīja moču tehniskās pases, Tad tika paziņots ka motocikli nav pienācīgi nostirpināti, uz ko es jokojoties atbildēju ka tā ir mana atbildība, ja kaut ko saskrāpēšu pašam nāksies labot.Tad tika palūgts vēl viens CP kurš nofotografēja busa kravas nodalījumu. Ja godīgi domāju ka meklē kādus zagtus močus utt. Tad CP aizgāja uz mašīnu un es kādu stundu gaidīju kamēr atnāks atpakaļ, pa to laiku pienāca CP ar fotoaparātu, kurš lūdz atkāroti atvērt kravas kasti, lai viņš var nobildēt vēlreiz lai nerodas jautājumi vēlāk. Tad pienāca protokola rakstītājs un pasniedz man protokolu par to, ka nav pienācīgi nostiprināta krava, attiecīgi, motocikla laipa un motocika pekas. Sods 55eur. Biju šokā, jo savu apzinīgo dzīvi esmu tā vadājis,gan laipas gan pekas, gan citas mantas. Tika uzdots jautājums vai rakstīšu paskaidrojumu, teicu ka protams. Vairākas reizes izlasot protokolu radās jautājums kas ir krava, pienācu pie inspektora (šis ēd kaut kādus grauzdiņu) pasniedz man likumu kurā ir norādīts, kas ir krava, un paziņo ka PILNĪGI viss kas ir kravas kastē ir krava un jānostiprina. Tāpāt inspektors uzdeva jautājumus vai es māku lasit latviski, saprotu fiziku, kā arī palielīties ar savu augstāko tehnisko izglītību. Līdz šim man ir bijusi tikai pozitīva pieredze ar CP, un katru reizi lasot kad kāds sūdz par CP attieksmi domāju ka paši vainīgi, ka lecas, bet nu pats esmu tādā pašā situācijā. Uzrakstot paskaidrojumu trešo reizi gāju uz mašīnu un atdevu gan protokolu, gan paskaidrojumu. Palūdzu lai protokolā izlabo sadaļu ka esmu iesniedzis paskaidrojumu no 0 uz 1 lpp. Inspektors iedeva parakstīt paskaidrojumu un atdeva protokolu.

Tā izkatījās busā


Šodien no rīta pētot protokolu, sapratu, ka es neesmu viņu parakstījis ne tur kur jāparakstās par to ka man izskaidotas tiesības ne ka esmu saņēmis savu eksemplāru. Īstenībā man netika pat piedāvāts parakstīt protokolu, atzīmes ka atteicos no parakstīšanas nav. Ir doma pacīnītes jo nejūtos ka kaut ko būtu noziedzies, un gribas saprast vai viss kas ir kravas kastē tiešām ir jānostiprina. Jāpiebilst ka ar CP runāju mierīgi, bet apvainojumiem un juristu tēlošanas. Man pašam liekas ka ja es neapdraudu sevi, apkārtējos un vidi savas mantas varu vest kā gribu.



Esmu ieinteresēts uzzināt lietas virzību.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

S19
20. Jan 2017, 13:50#570

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


20 Jan 2017, 13:23:01 Reima rakstīja:
un nākamie aizmugurē sāktu taurēt, jo zinātu noteikumus


Offline

Next
20. Jan 2017, 14:20#571

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


20 Jan 2017, 12:54:33 MartinsR rakstīja:
biedri, kolēģis netiek skaidrībā ar CSN jautājumu. kāds var iekomentēt, kāpēc tieši zaļā atbilde ir pareiza? es neizprotu..



Menti iebrauks krustojumā, bet nevarēs tālàk tikt jo pa labi esi tu. Tad brauks kravas, un izbrauks visu krustojumu jo pa labi jau mentu nebūs. Tad tu. Un tad menti pabeigs manevru. Tas teorijā... IRL diz vai ka tā būs

Offline

Next
20. Jan 2017, 14:20#572

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


20 Jan 2017, 12:54:33 MartinsR rakstīja:
biedri, kolēģis netiek skaidrībā ar CSN jautājumu. kāds var iekomentēt, kāpēc tieši zaļā atbilde ir pareiza? es neizprotu..



Menti iebrauks krustojumā, bet nevarēs tālàk tikt jo pa labi esi tu. Tad brauks kravas, un izbrauks visu krustojumu jo pa labi jau mentu nebūs. Tad tu. Un tad menti pabeigs manevru. Tas teorijā... IRL diz vai ka tā būs

Offline

Jurchikz
20. Jan 2017, 15:14#573

Kopš: 15. Apr 2016

Ziņojumi: 26

Braucu ar: 919


20 Jan 2017, 12:54:33 MartinsR rakstīja:
kāpēc tieši zaļā atbilde ir pareiza? es neizprotu..



Policists iebrauc krustojumā un gaida, kad aizbrauksi Tu, smagajam atbrīvojas labā puse un šis griež, smagais aizbrauc un tad Tev ir brīva labā puse.

Offline

UgunsX
20. Jan 2017, 16:21#574

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:


Pastāsti labāk kā tas smagais aizbrauks, ja viņam pretī krustojumā stāvēs tas ar bākuguni

Tūlīt te būs sapostētas vismaz piecas dažādas pareizās atbildes tā vietā lai vienkārši beidzot izlasītu tos ceļu satiksmes noteikumus.
Par neregulējamiem krustojumiem noteikumos ir tikai septiņi īsi punkti, pavisam vienkārši un saprotami. Ā, un šajā gadījumā vēl klāt nāk punks par operatīvajiem transportiem (kas ir ja skaņa ir un kas ja skaņas nav)

Offline

Sasha
20. Jan 2017, 16:39#575

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Triumph

varētu jau teikt, ka te katram pašam jāizdomā kurš noteikumu punkts šķiet svarīgāks, bet pareizi būs tākā lietotājs Next minēja.

133. Vienādas nozīmes ceļu krustojumā transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš tā transportlīdzekļa vadītājam, kas tuvojas no labās puses.
136. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, bezsliežu transportlīdzekļu vadītājiem jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa vienādas nozīmes ceļu pretējā virzienā taisni vai nogriežas pa labi. Šie noteikumi savstarpēji jāievēro arī tramvaju vadītājiem.

Offline

UgunsX
20. Jan 2017, 16:47#576

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Te kādu laiku atpakaļ bija līdzīgs jautājums par līdzīgu vai tieši tādu pašu situāciju un pēc frāzes "a kā tas smagais tur izbrauks" panesās interneta kaujas uz vairākām lapām, tād''el es to pieminēju, nu tāds mazs trollings aiz nav ko darīt

[ Šo ziņu laboja UgunsX, 20 Jan 2017, 16:48:44 ]

Offline

Archer
01. Feb 2017, 13:12#577

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


20 Jan 2017, 13:23:23 Negantelis rakstīja:

11 Dec 2016, 14:31:29 Archer rakstīja:
Gribētu padalīties savā ne pārāk pozitivajā pieredzē ar CP. Vakar ap 23:00 iebraucot Rīgā no Siguldas puses mani apturēja CP. Braucu ar busu, vedu 3 krosa motociklus. Pienāca klāt policists, spogulī redzēju, ka nāk ar alkometru tapēc nodomāju, ka alko pārbaude un uzredzēšanos. Bet man tika paprasīti dokumenti, ko arī uzrādīju. Uzjautāja kas busā, pateicu ka vedu močus, tiku uzaicināts atvērt busu un uzrādīt pavaddokumentus. Paskaidroju, ka pavaddokumentu nav, nenotiek nekāda saimnieciskā darbība utt. , tad prasīja moču tehniskās pases, Tad tika paziņots ka motocikli nav pienācīgi nostirpināti, uz ko es jokojoties atbildēju ka tā ir mana atbildība, ja kaut ko saskrāpēšu pašam nāksies labot.Tad tika palūgts vēl viens CP kurš nofotografēja busa kravas nodalījumu. Ja godīgi domāju ka meklē kādus zagtus močus utt. Tad CP aizgāja uz mašīnu un es kādu stundu gaidīju kamēr atnāks atpakaļ, pa to laiku pienāca CP ar fotoaparātu, kurš lūdz atkāroti atvērt kravas kasti, lai viņš var nobildēt vēlreiz lai nerodas jautājumi vēlāk. Tad pienāca protokola rakstītājs un pasniedz man protokolu par to, ka nav pienācīgi nostiprināta krava, attiecīgi, motocikla laipa un motocika pekas. Sods 55eur. Biju šokā, jo savu apzinīgo dzīvi esmu tā vadājis,gan laipas gan pekas, gan citas mantas. Tika uzdots jautājums vai rakstīšu paskaidrojumu, teicu ka protams. Vairākas reizes izlasot protokolu radās jautājums kas ir krava, pienācu pie inspektora (šis ēd kaut kādus grauzdiņu) pasniedz man likumu kurā ir norādīts, kas ir krava, un paziņo ka PILNĪGI viss kas ir kravas kastē ir krava un jānostiprina. Tāpāt inspektors uzdeva jautājumus vai es māku lasit latviski, saprotu fiziku, kā arī palielīties ar savu augstāko tehnisko izglītību. Līdz šim man ir bijusi tikai pozitīva pieredze ar CP, un katru reizi lasot kad kāds sūdz par CP attieksmi domāju ka paši vainīgi, ka lecas, bet nu pats esmu tādā pašā situācijā. Uzrakstot paskaidrojumu trešo reizi gāju uz mašīnu un atdevu gan protokolu, gan paskaidrojumu. Palūdzu lai protokolā izlabo sadaļu ka esmu iesniedzis paskaidrojumu no 0 uz 1 lpp. Inspektors iedeva parakstīt paskaidrojumu un atdeva protokolu.

Tā izkatījās busā


Šodien no rīta pētot protokolu, sapratu, ka es neesmu viņu parakstījis ne tur kur jāparakstās par to ka man izskaidotas tiesības ne ka esmu saņēmis savu eksemplāru. Īstenībā man netika pat piedāvāts parakstīt protokolu, atzīmes ka atteicos no parakstīšanas nav. Ir doma pacīnītes jo nejūtos ka kaut ko būtu noziedzies, un gribas saprast vai viss kas ir kravas kastē tiešām ir jānostiprina. Jāpiebilst ka ar CP runāju mierīgi, bet apvainojumiem un juristu tēlošanas. Man pašam liekas ka ja es neapdraudu sevi, apkārtējos un vidi savas mantas varu vest kā gribu.



Esmu ieinteresēts uzzināt lietas virzību.


Lēmums atcelts un lieta izbeigta

MK noteikumu Nr.166 5.4.sadaļas 27.punktā noteikts, ka, ja kravas telpa ir slēgta vai tai ir atbilstošas stiprības borti, kravas papildu nostiprināšana nav nepieciešama

-----------------
www.yamaha.lv

Offline

Zigmunds
01. Feb 2017, 14:02#578

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


20 Jan 2017, 12:54:33 MartinsR rakstīja:
biedri, kolēģis netiek skaidrībā ar CSN jautājumu. kāds var iekomentēt, kāpēc tieši zaļā atbilde ir pareiza? es neizprotu..




zilās gaismas nedod priekšroku.

zilas gaismas AR skaņu dod priekšroku.

šajā bildē ir TIKAI zilā gaisma.

Offline

Sasha
01. Feb 2017, 16:18#579

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Triumph

-ir jāņem vērā abi zemāk minētie noteikumu punkti;
- zilās gaismas ir tikai prāta čakarēšanai, jo pilnīgi pareizi, tās nedod nekādu papildus priekšrocību šajā situācijā;

un atbilde ir - midžinātājs iebrauc krustojumā, apstājas. tad brauc tas kurš no manis pa labi, tad es, un tad manevru pabeidz midžinātājs.

133. Vienādas nozīmes ceļu krustojumā transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš tā transportlīdzekļa vadītājam, kas tuvojas no labās puses.
136. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, bezsliežu transportlīdzekļu vadītājiem jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa vienādas nozīmes ceļu pretējā virzienā taisni vai nogriežas pa labi. Šie noteikumi savstarpēji jāievēro arī tramvaju vadītājiem.

Offline

cbx650e
01. Feb 2017, 22:01#580

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Archer , protams kad neviens tev par savu nekompetenci no mentenes puses pat atvainoties netaisaas, bet tev izchakareeja tavu laiku un skraidishanas lai pieraditu ka tu neesi kamielis.
Bet te reaali musoru nezinashana un nekompetence totaalaa izpildijumaa .

Offline