Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Ceļojumi

AutorsZiņojums
Chiken
25. Feb 2016, 09:43#121

Kopš: 18. Dec 2015

Ziņojumi: 185

Braucu ar: Yamaha FJR 1300


25 Feb 2016, 09:02:34 z-puse rakstīja:

25 Feb 2016, 08:47:36 elf rakstīja:
Nekam nederīga lieta...bij man tāds,tagad mētājās garāžā.
Kronšteins ir par mazu lai kautko normāli piesietu.Ja tas kronšteins būtu kantains un lielāks tad der....skaties Louis.de tur bij normāls.
Kaste izturēs par to nevajag satraukties.

Tāā ... no šīs vietas lūdzu sīki un smalki kurš kronšteins.
Cita starpā ... elf! ... jau sen gribēju pajautāt - cik bija kopējie kg (abi braucēji un bagaža uz Norgi, kad transalps bija piekrāmēts līdz griestiem un vēl čut-čut). Cik daudz pārsniedzi rūpnīcas noteikto svara limitu un vai papildu veici kādus pasākumus pārsniegtā limita kompensēšanai? Jau iepriekš Danke

Ja apakšā būtu tukša kaste, tad svaru iespējams sakrāmēt mazāk, ja kaste ir pilna, tad svaru var sakrāmēt kosmisku

-----------------
Dzīve ir skaista! (RAGE)

Offline

Raulsr
25. Feb 2016, 11:13#122

Kopš: 19. May 2015

Ziņojumi: 69

Braucu ar: KTM 640 ADV


24 Feb 2016, 12:03:28 Negantelis rakstīja:

24 Feb 2016, 10:39:37 z-puse rakstīja:

24 Feb 2016, 10:03:00 virsnieks rakstīja:

24 Feb 2016, 09:34:17 QQlis rakstīja:
Liekas, ka šis varētu būt piemērots topiks, gribētu dzirdēt atsauksmes par šāda veida ārējiem bagāžniekiem GIVI koferim, vai ir kādā tālākā ceļā gāžot jēga tādu sūtīt un likt - varbūt kāds ir uzlicis tādu un var pastāstīt atsauksmes?
bilde ieskatam un sapratnei:


Fuflo, nekas tur nelūzt, ja kravu nostiprina ar prātu. Man ir precīzi tāda kaste kā bildē.
Tādu lietoju jau, pat grūti atcerēties, laikam gadus astoņus. Katrā ziņā esmu ceļojis ar nokrautu tā pāri pasažiera galvai. Tikai obligāti ir jānostiprina papildus stropēm vai gumijām pie moci, precīzāk pie kronšteina. Kaste pēc būtības ir ražota trīs kilogramiem kravas, smieklīgi, bet esmu krāvis virsū ap 70 kg točna. Uz Smash braucot pat esmu vedis kasti alu.

Jap, nekas tur nelūst, ja saķimerē ar prātu. šāds risinājums ir uzmontēts uz 47 l kastes. papiludu vēl kastes apakšdaļā ir piekniedēti plastamas āķīši (izmanto piekabju bortos, lai nostiprinātu pārsegu), aiz kuriem aizkabina "tīkliņa" štropes. viss pasākums tiek izmantots, galvenokārt maisa ar lietus drēbēm transportēšanai. nav jājaucās pa kastēm, ja ir nepieciešama ātra rīcība . Vienīgais mīnuss (gramu skaitīšanas gadījumā), ka ir papilu vēl pus kilograms slodezes uz astes galu. Par Virsnieka augstāk minēto "kaste papildu jānostiprina" +1.


Nelietoju šādu rūpniecisko ,bet biju pieskrūvējis 2 gab rokturus no skapīšiem


.Parasti tur sēju iešļūcenes,dvieli utt.

Sānu koferiem apakšā arī bija šādi tikai 4 gab, kuros ar gumijas espanderu iesienu telti kas ielikta melnajā miskastes maisā.
[No savas pieredzes varu piebilst, ka krāmet kravu uz moča virziena uz augšu nav ieteicams, jo mainās smaguma centrs, līdz ar to mocis paliek nestabilāks! Es ieteiktu pamatsmagumus likt sānu somās un somas izvietot pēc iespējas zemāk, tas kompensētu krāvuma augstumu uz centralā kofera!]

-----------------
KTM - Kā Tikt Mājās

Offline

elf
25. Feb 2016, 12:06#123

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


25 Feb 2016, 09:02:34 z-puse rakstīja:

25 Feb 2016, 08:47:36 elf rakstīja:
Nekam nederīga lieta...bij man tāds,tagad mētājās garāžā.
Kronšteins ir par mazu lai kautko normāli piesietu.Ja tas kronšteins būtu kantains un lielāks tad der....skaties Louis.de tur bij normāls.
Kaste izturēs par to nevajag satraukties.

Tāā ... no šīs vietas lūdzu sīki un smalki kurš kronšteins.
Cita starpā ... elf! ... jau sen gribēju pajautāt - cik bija kopējie kg (abi braucēji un bagaža uz Norgi, kad transalps bija piekrāmēts līdz griestiem un vēl čut-čut). Cik daudz pārsniedzi rūpnīcas noteikto svara limitu un vai papildu veici kādus pasākumus pārsniegtā limita kompensēšanai? Jau iepriekš Danke

Tas kronšteins kas uz GIVI vidējās kastes.
Kad braucām uz Norgi 2011 gadā, tad uz vidējās kastes bij soma ar telti,guļamaisi,piepūšamie madrači,spilveni.Tas viss kopā svēra 12 kg.
Kreisajā sānu koferī bij viss lietus braukšanai+zābaki vai botes...atiecīgi kas kājās.
Labajā sānu koferī ūdens,pārtika...
Tad jau vēl bākas soma ar divām sānu somām...
Es un sieviņa bez ekipējuma 175kg...
Nokrauts nepajokam...braucot jau galvu pa kreisi griest nevarēja....piebrauc pie krustojuma apstājies ,un tad tikai varēja pagriest galvu un paskatīties.
Bet izbraucām normāli visus 5600km .
Tagad ir piekabe kur salikt visu gulēšanai + progresīvās atsperes...cita lieta..

[ Šo ziņu laboja elf, 25 Feb 2016, 12:08:04 ]



-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

virsnieks
25. Feb 2016, 16:17#124

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA


25 Feb 2016, 08:47:36 elf rakstīja:
Nekam nederīga lieta...bij man tāds,tagad mētājās garāžā.
Kronšteins ir par mazu lai kautko normāli piesietu.Ja tas kronšteins būtu kantains un lielāks tad der....skaties Louis.de tur bij normāls.
Kaste izturēs par to nevajag satraukties.

Ja nekam nederīga atdod džekam lai lieto

-----------------
ko gribu to daru

Offline

Geduss
25. Feb 2016, 17:17#125

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)


24 Feb 2016, 09:34:17 QQlis rakstīja:
Liekas, ka šis varētu būt piemērots topiks, gribētu dzirdēt atsauksmes par šāda veida ārējiem bagāžniekiem GIVI koferim, vai ir kādā tālākā ceļā gāžot jēga tādu sūtīt un likt - varbūt kāds ir uzlicis tādu un var pastāstīt atsauksmes?
bilde ieskatam un sapratnei:


Bļin, kad metināju, nekur nevarēju atrast jau gatavu...
Telti un guļammaisu mierīgi iztur.
Protams kastes pamatnei vēl pāris skrūves pieliku papildus.


-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

elf
26. Feb 2016, 08:43#126

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Ja grib daudz kraut kastē ,tad kastes pamatne ir jāpastiprina....savādāk Audriņi.



[ Šo ziņu laboja elf, 26 Feb 2016, 08:47:33 ]



-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Valkyrie
26. Feb 2016, 08:49#127

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2177

Braucu ar: Valkyrie Interstate

Mārtiņa un Andža 2016.gada moto-ekspedīcija "2 Wheels, 2 Americas":
http://foto.delfi.lv/user_album/186411/

-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

mikrefons
31. Mar 2016, 13:53#128

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!

Vakar netīšām ienāca prātā doma par ceļojumu pa Norvēģiju ar mopiņu. Šī doma jau sen mani neliek mierā. Pāris stundas vakar pasēdēju pie netiņa un sanāca uzplānot daļu no maršruta. Domiņa braukt ir augusta beigās. Vai ir kādam vēlēšanās piebiedroties?

Attālums ~3000km
Ilgums ~8dienas
Izdevumi (nevajadzētu pārsniegt 1000EUR)

Labprāt uzklausītu arī kādus ieteikumus, jo pašam nav bijusi liela pieredze ar šāda veida piedzīvojumiem.

Nepabeigts maršruts
ŠEIT

[ Šo ziņu laboja mikrefons, 31 Mar 2016, 13:53:49 ]

Offline

maniac
31. Mar 2016, 17:23#129

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5101

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


31 Mar 2016, 13:53:12 mikrefons rakstīja:
Labprāt uzklausītu arī kādus ieteikumus, jo pašam nav bijusi liela pieredze ar šāda veida piedzīvojumiem.

Nepabeigts maršruts
ŠEIT

Ieteiktu Sandefjordā apmeklēt vienīgo pasaulē vaļu medību muzeju:
http://www.visitsandefjord.com/en/attractions/m...amp;id=3492#main

-----------------

Offline

Gantais
31. Mar 2016, 19:45#130

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


31 Mar 2016, 13:53:12 mikrefons rakstīja:
Vakar netīšām ienāca prātā doma par ceļojumu pa Norvēģiju ar mopiņu. Šī doma jau sen mani neliek mierā. Pāris stundas vakar pasēdēju pie netiņa un sanāca uzplānot daļu no maršruta. Domiņa braukt ir augusta beigās. Vai ir kādam vēlēšanās piebiedroties?

Attālums ~3000km
Ilgums ~8dienas
Izdevumi (nevajadzētu pārsniegt 1000EUR)

Labprāt uzklausītu arī kādus ieteikumus, jo pašam nav bijusi liela pieredze ar šāda veida piedzīvojumiem.

Nepabeigts maršruts
ŠEIT






No Laerdal uz Aurland ir ieteicams braukt nevis caur to garo, melno caurumu (tuneli) bet pāri kalniem pa serpentīniem un līkumiem, dēļ kura tas tulenis tika izurbināts.
Pats braucis vēl neesmu bet grasos to darīt augusta sākumā

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

TheBear
31. Mar 2016, 21:32#131

Kopš: 30. Nov 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 200

Braucu ar: 800XCX

Jā, jā lieciet interesantos Norvēģijas ceļus - man arī noderēs :P , vēlams ar numuriem vismaz līdz Troļļu takai. Kā arī pastāstiet ko tur var apskatīt augusta pirmajā pusē, ja ir īss nedēļu garš brauciens.

-----------------
tratataa

Offline

mikrefons
31. Mar 2016, 23:22#132

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!

Aizdoma, ka tad tas pasākums pārāk ievilksies un serpentīni būs izbaudīti


31 Mar 2016, 19:45:56 Gantais rakstīja:

No Laerdal uz Aurland ir ieteicams braukt nevis caur to garo, melno caurumu (tuneli) bet pāri kalniem pa serpentīniem un līkumiem, dēļ kura tas tulenis tika izurbināts.
Pats braucis vēl neesmu bet grasos to darīt augusta sākumā

Offline

Dartagnan
01. Apr 2016, 08:01#133

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Aizbraukt uz kalniem lai pavizinatos nevis pa kalniem bet pa tuneliem

-----------------

Offline

apophis
01. Apr 2016, 12:47#134

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Pagājušo gadu biju augšgalā, caur Somiju līdz Nordkap un uz leju līdz MoIrana, 6130Km, 11 dienas, ~1000 Eur uz neko netaupot.
Šogad plānojās lejas gals un varbūt atkal līdz Nordkapp. Tuneli arī plānots izbraukt un arī pāri pārbraukt Lejasdaļā ir iespaidīgāki kalni, spriežot pēc bildēm. Augšā ir polārā diena
Degvielas cenas "foršas"

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

Chiken
01. Apr 2016, 12:58#135

Kopš: 18. Dec 2015

Ziņojumi: 185

Braucu ar: Yamaha FJR 1300


01 Apr 2016, 12:47:12 apophis rakstīja:
Degvielas cenas "foršas"


YES BABY!!!!

-----------------
Dzīve ir skaista! (RAGE)

Offline

apophis
01. Apr 2016, 13:00#136

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Kaut ko te esmu zīmējis kartē.
Ūdenskritumi

Skatu punkti

Ceļi

Muzeji

[ Šo ziņu laboja apophis, 01 Apr 2016, 13:01:25 ]



-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

apophis
01. Apr 2016, 13:04#137

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW F650GS Dakar


01 Apr 2016, 12:58:28 Chiken rakstīja:
YES BABY!!!!


Pašos ziemeļos lēju arī pa 2 Eur litrā

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

TheBear
01. Apr 2016, 13:29#138

Kopš: 30. Nov 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 200

Braucu ar: 800XCX

Mani interesētu Troļļu taka un Norvēģijas dienvidu daļa. Vēl neko neesmu ieplānojis, vācu informāciju.
Pa lielam es jūlija beigās metu monētu un dodos augusta pirmajā vai trešajā nedēļā uz Norvēģiju vai Rumāniju. Vēl neesmu nolēmis 100% bet ir precīzi 7 dienas moto ceļojumam

-----------------
tratataa

Offline

QQlis
01. Apr 2016, 14:23#139

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Pagājušo gadu biju, izbraucām NORGE lejasdaļu vairāk vai mazāk, mans viedoklis, ja iekļauj Kjeragbolten @ Lysebot, Trolltunga, vai Pulprit rock, tad ar tām 7/ 8 dienām ir daudz par īsu...
Principā Kāpiens uz Trolltungu aizņem veselu dienu no agra rīta līdz vēlam vakaram (~ 22 km gājiens pa kalniem), Visīsākais (laika/attāluma ziņā) ir kāpiens uz Pulprit Rock, tas ir arī viskomercializētākais kāpiens, kur ir manā skatījumā pārāk tūristisks maršruts paveicams ~ 4 stundās, bet labā tempā (atkarīgs protams no katra spējām un varēšanas).
Nākamais ko vēlos teikt Kjeragbolten @ Lysebot kāpiens smags un sarežģīts prasa vismaz 6 - 7 stundas normālā tempā. pie tam iesaku nopētīt vai viņiem nav sacensības tajā laikā kad brauksiet, jo Mums pagājušo gadu paveicās, tikām veiksīmi cauri nākamājā dienā būtu celš slēgts uz visu dienu un iesējas aptraukt nav (saprātīgā laikā un attālumā).

Tas ir tīri tā ievadam - sīkāk varēs iepazīties ar visu tuvāko nedēļu laikā, kad beidzot saņemšos līdz galam uzrakstīt un sataisīt Galeriju iekš MP!

-----------------

Offline

QQlis
01. Apr 2016, 14:23#140

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Pagājušo gadu biju, izbraucām NORGE lejasdaļu vairāk vai mazāk, mans viedoklis, ja iekļauj Kjeragbolten @ Lysebot, Trolltunga, vai Pulprit rock, tad ar tām 7/ 8 dienām ir daudz par īsu...
Principā Kāpiens uz Trolltungu aizņem veselu dienu no agra rīta līdz vēlam vakaram (~ 22 km gājiens pa kalniem), Visīsākais (laika/attāluma ziņā) ir kāpiens uz Pulprit Rock, tas ir arī viskomercializētākais kāpiens, kur ir manā skatījumā pārāk tūristisks maršruts paveicams ~ 4 stundās, bet labā tempā (atkarīgs protams no katra spējām un varēšanas).
Nākamais ko vēlos teikt Kjeragbolten @ Lysebot kāpiens smags un sarežģīts prasa vismaz 6 - 7 stundas normālā tempā. pie tam iesaku nopētīt vai viņiem nav sacensības tajā laikā kad brauksiet, jo Mums pagājušo gadu paveicās, tikām veiksīmi cauri nākamājā dienā būtu celš slēgts uz visu dienu un iesējas aptraukt nav (saprātīgā laikā un attālumā).

Tas ir tīri tā ievadam - sīkāk varēs iepazīties ar visu tuvāko nedēļu laikā, kad beidzot saņemšos līdz galam uzrakstīt un sataisīt Galeriju iekš MP!

-----------------

Offline