Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Ceļojumi

AutorsZiņojums
D_Bergs
22. Sep 2019, 14:19#381

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 183

Braucu ar: R1200GS




Nu tad gaidi momentu,kad šķērsosi (brauksi ārā) no kādas no šīm valstīm (manā gadījumā tā laikam bija Čehija) un robežpunktā tev palūgs vinjeti, kuru neuzrādot tu nolocīsi 150 eur vai arī nešķērsosi robežu.Easy as this.


1.Nedauzies atvērtās durvīs.Faktiski visi nemaksātāji atzīmē, ka raustās no izlases kontroles.
2.Ar Čehiju tu kļūdies, ja vien nebrauci a auto.
3.Domā, ka neizlaidīs no valsts?Atstās piem Šveicē uz mūžu?Vieglas man šaubas.Drīzāk uzrakstīs protokolu, kas, faktiski netiks nodots piedziņai LV.

Offline

6500
20. Nov 2019, 20:07#382

Kopš: 30. May 2015

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW R1200RS / Harley Davidson / IMR corsa racing 155rr

Labs vakars!
Marta beigas,aprila sakuma planoju no Milanas (Italija) aizbraukt lidz Gibraltaram (Spanija) pa celam Monaco,Nica utt... ir kadam kadas galerijas vai ieteikumi ko apskatiit,kadus celus izveleties,naktsmitnes kur,labprat zem klajas debess guleetu, kaa taja laika perioda ar laika apstakliem taja gala?utt...


Ir. Ja saņemšos ierakstīšu skaidrā prātā.
Jau ieprieks,Paldies...

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 21 Nov 2019, 17:44:47 ]

Offline

Karavs
21. Nov 2019, 11:06#383

Kopš: 24. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Z900

Temperatūra un lietus situācija drīzāk laimes spēle. Vidēji +10+15 dienā, izņemot Spānijas dienvidus, kur gan jau varētu būt baudāmi. Vairums foršo motociklistu ceļu tomēr kalnainos apvidos Franču alpi, Pireneji, bet tanī periodā tur ielīst vienīgi ja saulīte silda.
Eiropas lielāko kanjonu, netālu no Kannām - Verdon Gorge vari nobraukt, vismaz vienā virzienā, abas puses foršas.
Dienvidos daudz kalnainu ceļu ap Sierra Nevada, pie Rondas utt Es lietoju bestbikingroads.com (sarkanie ceļi vairumā gadījumu nepieviļ) un citus google avotus.
Es pats startēšu 8.aprīlī no Malagas ap 1 ned - nezinu vai līdz Barcelonai, Milānai tml
Ja brauksi arī atpakaļ, tad varbūt laiki, intereses sakrīt.



20 Nov 2019, 20:07:47 6500 rakstīja:
Labs vakars!
Marta beigas,aprila sakuma planoju no Milanas (Italija) aizbraukt lidz Gibraltaram (Spanija) pa celam Monaco,Nica utt... ir kadam kadas galerijas vai ieteikumi ko apskatiit,kadus celus izveleties,naktsmitnes kur,labprat zem klajas debess guleetu, kaa taja laika perioda ar laika apstakliem taja gala?utt...

Jau ieprieks,Paldies...

Offline

Dartagnan
26. Nov 2019, 12:43#384

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Marta beigās vajadzētu būt vairāk par +10…+15, ja jau marta beigās Ženēvā pa dienu ne reti līdz +20 iesilst un ap Lionu rapsis jau zied

Paskaties manas galerijas, varbūt atradīsi ko noderīgu

[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 26 Nov 2019, 12:48:39 ]



-----------------

Offline

dzidars
07. Dec 2019, 20:36#385

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 207

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin

Sveiciens moto braucējiem!
Nākamo sezonu ir doma izmest līkumu-Minska-Kijeva-Odesa-Krima-Krasnodara-Maskava-LV.
Varbūt kāds ir jau braucis pa šīm valstīm un var ko ieteikt?Ko ņemt vērā?Kas un kā tur ar poličiem?Jo tomēr svešs cilvēks viņu acīs ir naudas mašīna.

Offline

Naits
07. Dec 2019, 20:45#386

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4847

Braucu ar: TW125,gsxr1100

No paša pieredzes un citu stāstītā, Krievijā mentiem nepatīk ja pabeidz apdzīšanu pie jau nepārtrauktās līnijas. Mūs brīdināja , bet ziņa atnāca kad bijām jau nolikti malā, oficiālais sod par šo esot liels, bet nu sanāca tikt neoficiāli galā. Tas gan bij ar auto, un nedomāju ka viņi saprata ka esam no citas valsts līdz apturēja. Stāvēja tur tieši uz šo, bet lai tur neiekultos šādā bēdā, jāpaseko kā mainās raustītā līnija un tad sapratīsi kā to prognozēt.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

Valkyrie
09. Dec 2019, 00:04#387

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 1924

Braucu ar: Valkyrie Interstate


07 Dec 2019, 20:45:20 Naits rakstīja:
No paša pieredzes un citu stāstītā, Krievijā mentiem nepatīk ja pabeidz apdzīšanu pie jau nepārtrauktās līnijas. Mūs brīdināja , bet ziņa atnāca kad bijām jau nolikti malā, oficiālais sod par šo esot liels, bet nu sanāca tikt neoficiāli galā. Tas gan bij ar auto, un nedomāju ka viņi saprata ka esam no citas valsts līdz apturēja. Stāvēja tur tieši uz šo, bet lai tur neiekultos šādā bēdā, jāpaseko kā mainās raustītā līnija un tad sapratīsi kā to prognozēt.

Menti BLR, UA un RU tas, protams, ir atsevišķs stāsts, BET kā tur ar draudzīgajām 2 pseidorepublikām pa ceļam no Krasnodaras uz Moskaviju. No BLR uz UA vēl saprotami. Kā viņi tiks Krimā? Kerčas tiltiņš arī tāds slidens pasākums... Jautājumi vairāk kā atbildes...

-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

Seelis
09. Dec 2019, 11:41#388

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 175

Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts

Ar moci un policiju pārāk lielām problēmām nevajadzētu būt. Ja pats ar pirkstu šiem acī nebakstīsi, tad nevienu īpaši malā neraus. Uz robežas gan jāklausās un jāpilda mazo priekšnieku pavēles, jo viņu vara tajā zonā ir praktiski neierobežota.

Aicinu kārtīgi izdomāt, ko tu gribi darīt Ukrainas austrumos un Krimā. LV pilsoņiem atrašanās šajā teritorijās nav īpaši vēlams pasākums gan no morālā, gan no juridiskā aspekta. Ar Krievijas-Ukrainas robežas šķērsošanu nav pieredzes, bet ticu, ka arī parastajam tūristam nevajadzīgs pasākums. Ja ļoti gribās riskēt, tad savai sievietei redzot sāc sist kanti kaimiņienei.

Offline

saaatans
09. Dec 2019, 11:55#389

Kopš: 17. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 114

Braucu ar: MTS950

Krima ir diez gan riskants pasākums - juridiskā un militārā ziņā.

[ Šo ziņu laboja saaatans, 09 Dec 2019, 12:38:32 ]

Offline

maniac
10. Dec 2019, 08:38#390

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4592

Braucu ar: FJR, XT600


07 Dec 2019, 20:36:55 dzidars rakstīja:
Sveiciens moto braucējiem!
Nākamo sezonu ir doma izmest līkumu-Minska-Kijeva-Odesa-Krima-Krasnodara-Maskava-LV.
Varbūt kāds ir jau braucis pa šīm valstīm un var ko ieteikt?Ko ņemt vērā?Kas un kā tur ar poličiem?Jo tomēr svešs cilvēks viņu acīs ir naudas mašīna.

No UA uz Krimu netiksi. Tikai no RUS puses. Bet, ja tas parādīsies Tavos dokumentos, automātiski būsi Persona non grata iekš UA.
Ir būts visās trīs minētajās valstīs. Viss čikiniekā!

[ Šo ziņu laboja maniac, 10 Dec 2019, 08:38:55 ]



-----------------

Offline

maniac
10. Dec 2019, 08:40#391

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4592

Braucu ar: FJR, XT600


09 Dec 2019, 11:55:06 saaatans rakstīja:
Krima ir diez gan riskants pasākums - juridiskā un militārā ziņā.

Nepārspīlē! Viss tur mierīgi. Par juridisko pusi rakstīju augstāk.
P.S.Zinu cilvēku (LV pilsoni), kam tur īpašums. Regulāri brauc ar autiņu uz turieni.

-----------------

Offline

UgunsX
11. Dec 2019, 11:47#392

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 563

Braucu ar:

Braucot pār jauno tiltu uz Krimu, tur taču nekādas aizķeršanās nav? Kaut kādas kontroles utt?

Offline

dzidars
11. Dec 2019, 13:37#393

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 207

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


10 Dec 2019, 08:38:34 maniac rakstīja:

07 Dec 2019, 20:36:55 dzidars rakstīja:
Sveiciens moto braucējiem!
Nākamo sezonu ir doma izmest līkumu-Minska-Kijeva-Odesa-Krima-Krasnodara-Maskava-LV.
Varbūt kāds ir jau braucis pa šīm valstīm un var ko ieteikt?Ko ņemt vērā?Kas un kā tur ar poličiem?Jo tomēr svešs cilvēks viņu acīs ir naudas mašīna.

No UA uz Krimu netiksi. Tikai no RUS puses. Bet, ja tas parādīsies Tavos dokumentos, automātiski būsi Persona non grata iekš UA.
Ir būts visās trīs minētajās valstīs. Viss čikiniekā!

Tiešām nelaiž no Ukrainas uz RUS???
Krima tāpēc,ka man Krasnodarā dzīvo radinieks.Un gribu braukt ciemos.Un lai nav divas reizes jābrauc par vienu un to pašu ceļu(Maskava-Krasnodara),tāpēc izdomāju taisīt tādu apli.
Esmu dzirdējis,ka ukraiņiem nepatīk tie,kas brauc iekšā pie viņiem no Krimas puses.

Offline

xnemiersx
20. Dec 2019, 18:15#394

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Vilcienu

Gribēju padalīties ar atklājumu - Taizeme ir nereāli kruta vieta, kur gāzt ar moci. Atbraucām te uz vienu pilsētu, noīrēju Honda CB650 tīri, lai ir kas ir interesantāks par rolleri. Bet, izrādās, daži ceļi, kas google maps rādās ~vissīkākie, ir asfaltēti, ideālā stāvoklī, perfekti līkumaini un ar minimālu satiksmes daudzumu. 3 dienās izgāzu 800+ km un vēl nepietiek
Te kādam būtu interese par +- organizētu moto ceļojumu tā uz dienām 10?

Offline

Negantelis
20. Dec 2019, 22:44#395

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5165

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


20 Dec 2019, 18:15:47 xnemiersx rakstīja:
Gribēju padalīties ar atklājumu - Taizeme ir nereāli kruta vieta, kur gāzt ar moci. Atbraucām te uz vienu pilsētu, noīrēju Honda CB650 tīri, lai ir kas ir interesantāks par rolleri. Bet, izrādās, daži ceļi, kas google maps rādās ~vissīkākie, ir asfaltēti, ideālā stāvoklī, perfekti līkumaini un ar minimālu satiksmes daudzumu. 3 dienās izgāzu 800+ km un vēl nepietiek
Te kādam būtu interese par +- organizētu moto ceļojumu tā uz dienām 10?


Bijām tur pirms pāris gadiem. Bangkokas satiksme gan diezgan intensīva salīdzinot ar jebkuru vietu Eiropā,pat Itāliju. Bet gluži tāds murgs kā Vjetnamā nav.

Varētu interesēt.Bet 10dienas, baigi īsi.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

xnemiersx
21. Dec 2019, 02:51#396

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Vilcienu


20 Dec 2019, 22:44:21 Negantelis rakstīja:

Bijām tur pirms pāris gadiem. Bangkokas satiksme gan diezgan intensīva salīdzinot ar jebkuru vietu Eiropā,pat Itāliju. Bet gluži tāds murgs kā Vjetnamā nav.

Varētu interesēt.Bet 10dienas, baigi īsi.

Pastāsti sīkāk, kur braucāt?
Par Bankoku piekrītu, bet tās tuvumā ar moci tāpat nav īsti ko darīt. Salīdzinot ar Vjetnamu, jā un nē, pluss ir tas, ka mazāk rolleru un māk apstāties pie sarkanā. Bet toties ātrumi te ir citi, un līdz ar to baigi draņķīgā negadījumu statistika. Bet patukšie, asfaltētie kalnu ceļi ir pavisam cits stāsts

Offline

Karavs
21. Dec 2019, 07:51#397

Kopš: 24. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Z900

Varētu interesēt.


20 Dec 2019, 18:15:47 xnemiersx rakstīja:
Gribēju padalīties ar atklājumu - Taizeme ir nereāli kruta vieta, kur gāzt ar moci.

Offline

OS
21. Dec 2019, 15:48#398

Kopš: 17. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Honda CBR 1000

Ja nu kādam interesē mesties iekšā, tad plānoju tripu 2020 gada (pavasaris vai rudens) Dienvidamerikas dienvidu gals - Patagonia, Andu kalni. Sākuma punkts Čīles pilsēta Pucon, virzamies lejā pa Čīli, tad Argentīna un maucam lejā līdz pasaules galejai dienvidu pilsētai Ushuaia, kura atrodās nieka 1200km no Anktartīdas. Kopā ap 2600km, bet gribu iekļauties +/- 10 dienās.

Šī gada septembrī ir izbraukta Bolīvija (Nāves ceļš, sāls ezers un Bolīvijas vidiene) Kā arī ir būts Peru, tā kā neliela pieredze ir no tā gala.

Ideālais laiks kad braukt pa to galu ir no septembra līdz aprilim.

Izmaksas - moča īre, avio, viesnīcas en shit ap 4-4,5k. var protams meklēt kaut ko lētāk, bet es laikam neesmu baigais budžeta ceļotājs. Gribās tomēr kaut kādas ērtības. Izbraukājot Vietnamu un Kambodžu, sapratu, ka kaut kādās sūda bedrēs vairs palikt negribās.

[ Šo ziņu laboja OS, 21 Dec 2019, 16:02:47 ]

Offline

gatisv30
26. Dec 2019, 21:00#399

Kopš: 19. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: HONDA VFR 1200 X


21 Dec 2019, 15:48:45 OS rakstīja:
Ja nu kādam interesē mesties iekšā, tad plānoju tripu 2020 gada (pavasaris vai rudens) Dienvidamerikas dienvidu gals - Patagonia, Andu kalni. Sākuma punkts Čīles pilsēta Pucon, virzamies lejā pa Čīli, tad Argentīna un maucam lejā līdz pasaules galejai dienvidu pilsētai Ushuaia, kura atrodās nieka 1200km no Anktartīdas. Kopā ap 2600km, bet gribu iekļauties +/- 10 dienās.

Šī gada septembrī ir izbraukta Bolīvija (Nāves ceļš, sāls ezers un Bolīvijas vidiene) Kā arī ir būts Peru, tā kā neliela pieredze ir no tā gala.

Ideālais laiks kad braukt pa to galu ir no septembra līdz aprilim.

Izmaksas - moča īre, avio, viesnīcas en shit ap 4-4,5k. var protams meklēt kaut ko lētāk, bet es laikam neesmu baigais budžeta ceļotājs. Gribās tomēr kaut kādas ērtības. Izbraukājot Vietnamu un Kambodžu, sapratu, ka kaut kādās sūda bedrēs vairs palikt negribās.

Izklausās interesanti!
Kāda tipa moci domāti? Vairāk tūrisma vai arkli? Ceļa segumi? Utt... Ja var mazliet vairāk info...

Izklausās interesanti!
Kāda tipa moci domāti? Vairāk tūrisma vai arkli? Ceļa segumi? Utt... Ja var mazliet vairāk info...

[ Šo ziņu laboja gatisv30, 26 Dec 2019, 21:03:47 ]

Offline

OS
27. Dec 2019, 18:11#400

Kopš: 17. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Honda CBR 1000


26 Dec 2019, 21:00:55 gatisv30 rakstīja:
Izklausās interesanti!
Kāda tipa moci domāti? Vairāk tūrisma vai arkli? Ceļa segumi? Utt... Ja var mazliet vairāk info...


Moči enduro - lētais gals Honda Africa, Honda CB500 vai dārgāki būs BMW GS modeļi no 700-1250cm3. Protams, jānomā būtu visiem daudz maz vienādas jaudas, lai nav tā kā kāds braucot pa šoseju atpaliek ja teiksim kāds kuram būs litrīgs BMW un gribēs uz 160 maukt, bet kādam kuram būs Honda 500, ātrāk kā pa 140 nepabrauks, jo viņa vienkārši ātrāk nebrauks. Pēc pieredzes Bolīvījā īrējām Kawasaki 650, it kā ok, bet bija brīži, kad likās pa švaku. Nākamo reizi ja būs iespēja ņemtu vismaz 800 vai 1000cm3

Ceļi 60-70% asvalts, pārejais grants/smilts, bet to mēs paši varam izvēļēties, kā braukt, viss atkarīgs no laika, jo protams pa mazākiem ceļiem, kalnu serpentīniem daudz ko vairāk var redzēt un ir interesantāk braukt, nekā tupa piļīt pa šoseju. Bet pa tādiem ceļiem (grants) visu dienu brauc 8-10h ar pieturvietām un vakarā reali esi nobraucis tikai 150-200km, Tapēc jāskatās pēc situācijas, būs teiksim 10 dienas laika, skaidrs gala mērķis un tad var domāt vai kādu dienu novirzīties no galvenā ceļa, izmest līkumu pa mazāk svarīgiem ceļiem virzoties uz gala mērķi.

Uzreiz varu pateikt, mūsu kompanijai (pagaidām esam 3-4 braucēji, bet pēc pieredzes, noteikti kāds noleks) baigi neinteresē kaut kādi muzeji vai vēsturiski objekti un tml lietas.Ja ir pa ceļam, varam protams piestāt, bet toč ne līkumu mest dēļ kaut kā tāda. Kaut kādi dabas apskates punkti, jā, tos ir vērts apskatīt.

Uz šo brīdi izskatās, ka uz rudeni plānojam (visdrīzāk septembra beigas/oktobra sākums) uz pavasari nenolasīsies neviens te. Pārāk maz laika atlicis.

Parasti pēc šadiem tripiem 2 dienas kkur (citā valstī kārtīgi "atlaižam" pielejam mūļus ar visu no tā izrietošām sekām Šinī gadījumā tā varētu būt Brazilija, Rio teiksim, varbūt Miami, atkarīgs kurās valstīs būs avio pieturvietas pa ceļam uz mājām, tur arī var palikt kādu dienu. Līdz ar to viss trips ar pārlidojumiem jāreķinās uz 14-15 dienām.

Par galamērķi Ushuaia arī ir jautājums cik maksās moču īre un vai pārējie piekritīs cipariem, jo tas ir oneway trips un ne uz to pašu populārāko gala mērķi, līdz ar ko nomas kantoris daudz vairāk prasa par nomu. Šobrīd info no viņiem ir, kad viņi grib zināt konkrētus datumus, tad varēs iedot cenu, jo tur cena atkarīga ir, vai tas būs jau ritīgi nomas sezonas vidū, vai pašā sākumā...

Kā alternatīva (ja būs dārgi) tad var ņemt močus turp pat Čīles Pucon pilsētā un izbraukt 1000km pa Argentīnu un tikpat pa Čīli un atpakaļ uz Pucon. Tie kas izīrē močus piedāvā arī izstrādātus maršrutus ar nakšņošanas vietām, varam kādu no tiem paņemt, bet daļu braukt pa savam.

Vai ņemt močus Bolivijā braukt cauri viņai, šķērsot atkal sāls ezeru (viņš būtu pa ceļam) un šķērsot kalnus kur ir augstākā vieta pasaulē (ap 6000m virs jūras līmeņa) kuru var izbraukt ar moci. Dēļ ši es būtu gatavs otreiz braukt caur Bolīvijai, jo tagad kad biju, tam nebija vienkārši laika. Un tad tālāk caur Argentīnu uz Čīles galvaspilsētu Santiago, kas būtu tie paši 2600km, vai uz to pašu Pucon, kas jau skaitās Patagonia un šeit jau būtu 3300km. Šis oneway nebūs tik dārgs, jo ir visai pieprasīts maršruts, gan no Čīles uz Bolīviju un Peru vai otrādi. Kā arī ietaupītos pāris simti uz avio, nelidojot no Ushuaia.

Tā kā varianti ir ko apdomāt.

Offline

Top.LV