Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Dņepr K-750 celšana augšup

AutorsZiņojums
West
27. Feb 2012, 14:19#21

Kopš: 04. May 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 320

Braucu ar: Honda VTX 1800


27 Feb 2012, 02:04:26 Archy96 rakstīja:

27 Feb 2012, 01:36:55 Gatis_22 rakstīja:

26 Feb 2012, 23:36:15 Archy96 rakstīja:
Jā, protams, ļoti laba, es vēl tagad to laiku, kad braucu ar jawa atceros kā ļaunu murgu, no tīri tehniskā viedokļa raugoties, pilnīgi viss tajā motociklā bija nepareizi un galīgi garām.

Man te reiz viens pilsonis centās iestāstīt, ka tādi Iž 49 utt. esot tā "Īstā" tehnika, es pateicu, ka laiks iet ārstēties, ja šādas domas galvā nāk



Man jau īpašumā Jawa ir 5-to gadu, tikai labas un pozitīvas atsauksmes par viņu, galvenais laikus mainīt visas eļļas, benzīnā liet pussintētiku minerālo eļļu, kopt un nebraukt visu laiku redlainā

Tāda tehnika kā IŽ-49 un vispārībā visa vecā padomju tehnika ir dzīvesstils. Tipiskā divtaktu skaņa, dūmu smarža- tas viss ir nostaļģija no tiem tālajiem laikiem. Cilvēkiem, kas ir šāda dzīvesstila piekritēji, tā arī ir "īstā tehnika", kad pats vari rokas pasmērēt un paskrūvēt; kad tālākos braucienos vajag pārlasīt motoru
Retro tehnika ir ar savu iekšējo dvēseli (tā dziļāk domājot ) Turpretī Japāņi retro-sabiedrības uzskatos ir bezdvēseliski, kas vienmēr iet uz priekšu un nekad nelūzt. Kopumā sakot retro tehnika ir nostaļģijai un savam dzīvesstilam


Kas tas par moci, ar kuru nevar maukt redlainā??? Man jawa, gandrīz jauna, nokāvās 1 sezonas laikā


Nevis nokaavaas, bet pats nokaavi :P

Un K750 ir viens no logjiskaakajiem un vienkaarshaakajiem mochiem. Pie tam tajos taalajos veel taa nehaltuureeja un materiaali ar bij kvalitatiivaaki nekaa CCCP norieta laikaa.

[ Šo ziņu laboja West, 27 Feb 2012, 14:22:28 ]

Offline

martinss
27. Feb 2012, 14:28#22

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Tieshi taa, ja gribi braukt ar padomju tehniku, ir jamaak taa arii saskruuveet! Sencis are kashku ap 20 gadiem DIENDIENAA braukaja uz darbu cauru gadu, ne vinam kas ipashi luuza nedz juka.

Tapat veel pirms kashkas ar kovriiti izbraukaj pusi padomju savieniibas, neko vairak par sveceem vinsh nemainija.


Protams, sadziivniekos vinsh visiem bija apnicis kamer izlasija labas detaljas.


26 Feb 2012, 23:18:09 Gatis_22 rakstīja:
Padomju tehnikai nav ne vainas, protams detaļu kvalitāte nav no labākajām, bet tā viss ir ļoti pat OK! Kāpēc padomju tehnikai ir tik slikta slava? Tāpēc,ka padomju laikos pirmkārt nebija labas eļļas (labākā m8v), arī tehnikas zināšanas ciematos bija ļoti vājas. Esmu dzirdējis, ka pat kārbā ir lējuši solidolu! Tagad ielejot labu pussintētiku un normāli braucot tehnika ir pat ļoti uzticama!


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
27. Feb 2012, 15:06#23

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Feb 2012, 14:19:12 West rakstīja:

27 Feb 2012, 02:04:26 Archy96 rakstīja:

27 Feb 2012, 01:36:55 Gatis_22 rakstīja:

26 Feb 2012, 23:36:15 Archy96 rakstīja:
Jā, protams, ļoti laba, es vēl tagad to laiku, kad braucu ar jawa atceros kā ļaunu murgu, no tīri tehniskā viedokļa raugoties, pilnīgi viss tajā motociklā bija nepareizi un galīgi garām.

Man te reiz viens pilsonis centās iestāstīt, ka tādi Iž 49 utt. esot tā "Īstā" tehnika, es pateicu, ka laiks iet ārstēties, ja šādas domas galvā nāk



Man jau īpašumā Jawa ir 5-to gadu, tikai labas un pozitīvas atsauksmes par viņu, galvenais laikus mainīt visas eļļas, benzīnā liet pussintētiku minerālo eļļu, kopt un nebraukt visu laiku redlainā

Tāda tehnika kā IŽ-49 un vispārībā visa vecā padomju tehnika ir dzīvesstils. Tipiskā divtaktu skaņa, dūmu smarža- tas viss ir nostaļģija no tiem tālajiem laikiem. Cilvēkiem, kas ir šāda dzīvesstila piekritēji, tā arī ir "īstā tehnika", kad pats vari rokas pasmērēt un paskrūvēt; kad tālākos braucienos vajag pārlasīt motoru
Retro tehnika ir ar savu iekšējo dvēseli (tā dziļāk domājot ) Turpretī Japāņi retro-sabiedrības uzskatos ir bezdvēseliski, kas vienmēr iet uz priekšu un nekad nelūzt. Kopumā sakot retro tehnika ir nostaļģijai un savam dzīvesstilam


Kas tas par moci, ar kuru nevar maukt redlainā??? Man jawa, gandrīz jauna, nokāvās 1 sezonas laikā


Nevis nokaavaas, bet pats nokaavi :P

Un K750 ir viens no logjiskaakajiem un vienkaarshaakajiem mochiem. Pie tam tajos taalajos veel taa nehaltuureeja un materiaali ar bij kvalitatiivaaki nekaa CCCP norieta laikaa.

Ja gandrīz jaunam standarta mocim, kuram ne reizi nav šķilts vaļā dzinējs, nekas nav mudrīts ne ar karburātoru, ne ar aizdedzi, ņem un izdeg virzulī caurums, turklāt vienā, nevis abos, tad es kaut kā savu vainu tajā galīgi nesaskatu Un tās bija tikai viens no neskaitāmajiem gļukiem un defektiem, kas tam mocim bija.



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Artists
27. Feb 2012, 18:25#24

Kopš: 26. Sep 2010

Ziņojumi: 86

Braucu ar:

Skatos te nopietna cepšanās noris no savas pieredzes varu pateikt un pieredze man nav no mazajām, ka padomju tehnika ir jāskrūvē, jāskrūvē un jāskrūvē, varbūt ne daudz, bet tomēr braukšanas - skrūvēšanas attiecība nemēdz būt lielākā par 1:2 vai 3, un pat ja tam visam pieķerties ļoti nopietni skrūvēšanas tāpat būs vairāk nekā braukšanas. Ja griezt redlainā un ārdīties tad attiecība vismaz 1:5 Rezumējums- padomju mo der tikai brīvā laika pavadīšanai garāžā, skrūvēšana=hobijs līmenī, un ja labi saskrūvē tad pa retam izbraucot kādā retro pasākumā vai braucot biežāk, bet attiecīgi negriežot ručku vairāk par vienu ceturtdaļu.

Offline

zazzaa
27. Feb 2012, 19:37#25

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


27 Feb 2012, 18:25:30 Artists rakstīja:
Skatos te nopietna cepšanās noris no savas pieredzes varu pateikt un pieredze man nav no mazajām, ka padomju tehnika ir jāskrūvē, jāskrūvē un jāskrūvē, varbūt ne daudz, bet tomēr braukšanas - skrūvēšanas attiecība nemēdz būt lielākā par 1:2 vai 3, un pat ja tam visam pieķerties ļoti nopietni skrūvēšanas tāpat būs vairāk nekā braukšanas. Ja griezt redlainā un ārdīties tad attiecība vismaz 1:5 Rezumējums- padomju mo der tikai brīvā laika pavadīšanai garāžā, skrūvēšana=hobijs līmenī, un ja labi saskrūvē tad pa retam izbraucot kādā retro pasākumā vai braucot biežāk, bet attiecīgi negriežot ručku vairāk par vienu ceturtdaļu.



nu es gribētu teikt kad 50:50, mums ar bračku pat joks ir ka šitiem mo tāds ir likums cik km nobrauci tik pēc tam jānostumj Rīga, delta, minska,Iž, dņepr, emka, ČŽ un arī JAWA protams īpaši kopti netika neviens, kā ierūcās tā vajadzēja gāzt

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

zazzaa
27. Feb 2012, 19:40#26

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

Bet nu uztaisīt, lai varētu reizi gadā uz pagasta balli aizbraukt ir ok tā pa glauno ar hromu un laku... Pārējo gadu tik putekļus slaucīt, eļļu mainīt un pulēt

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

markelis
28. Feb 2012, 19:27#27

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 487

Braucu ar: pedaaljiem


28 Feb 2012, 15:45:46 valodniex rakstīja:


Beidz vecīt,ja nu dikti gribās skrūvet tad uztaisi ko šādu:

[ http://www.banditnine.com/magnus/ ]

Būs pašam prieks un citi atskatīsies kad,garam rullēsi.Tici man ,ar Emku pa grantsbedri nedeļu pamauksi un tad tavs mocits turpinās rūset šķūnī.Nesagādās tev krosenieks-Emka grantsbedrē nekādu prieku,tas zvērs ir smags svarā un grūti vadāms.Un jauda ar nav nekāda lielā ,it sevišķi ja pierasts pie modernas tehnikas.Ja gadījuma izdomāsi manu variantu sķūnēt tad varu ar padomu un skicēm brīvprātigi un labprātīgi padalīties.


visi skjuuneetaaji domaa par taadu kaa tu ieliki bet parasti beidzaas apmeeram shaadi
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...dnepr/iiccf.html

pats kaadreiz tam gaaju cauri

eku veel skuunii meetaajaas. ja kaads grib biidiit "projektu" - varu notirgot

[ Šo ziņu laboja markelis, 28 Feb 2012, 19:31:29 ]

Offline

VATERLAND
28. Feb 2012, 19:42#28

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


28 Feb 2012, 19:27:29 markelis rakstīja:

28 Feb 2012, 15:45:46 valodniex rakstīja:


Beidz vecīt,ja nu dikti gribās skrūvet tad uztaisi ko šādu:

[ http://www.banditnine.com/magnus/ ]

Būs pašam prieks un citi atskatīsies kad,garam rullēsi.Tici man ,ar Emku pa grantsbedri nedeļu pamauksi un tad tavs mocits turpinās rūset šķūnī.Nesagādās tev krosenieks-Emka grantsbedrē nekādu prieku,tas zvērs ir smags svarā un grūti vadāms.Un jauda ar nav nekāda lielā ,it sevišķi ja pierasts pie modernas tehnikas.Ja gadījuma izdomāsi manu variantu sķūnēt tad varu ar padomu un skicēm brīvprātigi un labprātīgi padalīties.


visi skjuuneetaaji domaa par taadu kaa tu ieliki bet parasti beidzaas apmeeram shaadi
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...dnepr/iiccf.html

pats kaadreiz tam gaaju cauri

eku veel skuunii meetaajaas. ja kaads grib biidiit "projektu" - varu notirgot

[IMG][/IMG]


Vellera pedaalis ieper! Iists Lauku Shkkuunings!!!

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 28 Feb 2012, 19:44:00 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

cirwiis
28. Feb 2012, 22:21#29

Kopš: 25. Feb 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 210

Braucu ar: itāli un krievu.


28 Feb 2012, 15:45:46 valodniex rakstīja:

26 Feb 2012, 20:29:28 cirwiis rakstīja:
Sveicināti visi moto draugi un pārējie.Tā kā pavasaris nav aiz kalniem,gribētos jau sākt domāt par Emkas likteni, ko tad īsti darīt ar retro rumarku. Tā kā tikko esmu iespraucies šajā divriteņu pasaulē un sapratni par to var salīdzināt kā mazu bērnu smilškastē vēršos pēc padoma pie Jums.
Žēl jau skatīties kā vecais rumarks stāv jau gadus neaiztiks un putekļu kārtas paliek arvien biezākas uz tā, kāmēr pats vizinos ar jaunāku un saviem gadiem atļauto 125nieku.Vasarā jau gribētos uz tuvējo gratsbedri aiztriek ar īstu 60-70 gadu klasiku un saprast kas tas vispār par dzelzs zirgu ir. Problēma ir sekojoša vajadzētu kvalitatīvi sametināt gan trubas, gan pašu blaķeni motoram nekādas vainas nav tik ar vadiem nav viss kārtībā, ceru uz atsaucību Liepājas pusē vai vismaz kādu ieteikt kurš būtu ar mieru. Paldies jau iepreikš.

Skatos šeit kā vienmer tēma aizbrauc sviestā,džeks lūdz palīdzību skrūvēšanā un moča pārbūvē,bet jūs sākat strīdēties salīdzinot padomijas tehniku ar japāņiem.Veči, tā takš ir bezgalīgā diskusija.Vieniem vajag melnas rokas un vibratoru zem padibenes,otriem vajag lai uzdodot gāzi plaušas pie mugurkaula pielīmējās...

Pa tēmu runājot:

Beidz vecīt,ja nu dikti gribās skrūvet tad uztaisi ko šādu:

[ http://www.banditnine.com/magnus/ ]

Būs pašam prieks un citi atskatīsies kad,garam rullēsi.Tici man ,ar Emku pa grantsbedri nedeļu pamauksi un tad tavs mocits turpinās rūset šķūnī.Nesagādās tev krosenieks-Emka grantsbedrē nekādu prieku,tas zvērs ir smags svarā un grūti vadāms.Un jauda ar nav nekāda lielā ,it sevišķi ja pierasts pie modernas tehnikas.Ja gadījuma izdomāsi manu variantu sķūnēt tad varu ar padomu un skicēm brīvprātigi un labprātīgi padalīties.


Šis variants tīri zolīds, bet domāju, ka priekš manis nedaudz pa agru vēl, jo tagad labprāt savestu kārtībā kā vajadzētu un pēc gada/diem kad gribēsies ko spožāku var tamlīdzīgu skrūvēt augšā.

-----------------
Почитай мою книжку и давай, взлетай!

Offline

elf
29. Feb 2012, 10:18#30

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Ja brauc ar Dnepr tad ļoti labvēlīga atieksme no citiem braucējiem,it īpaši no auto braucējiem.Pamāj,uztaurē un parāda ok....nāk parunāties...ko nevar teikt ja pārvietojas ar baiku.Tad atieksme vairāk ir negatīva.
Ja gribi uzcelt K-750 ar pilnu restaurāciju tad rēķinies ar 2000Ls un uz augšu!
Te mans projekts Dnepr 11.
http://www.retromoto.lv/forum/adrenalin-lv-dnepr-mt-11-t6716.htm

[ Šo ziņu laboja elf, 29 Feb 2012, 10:22:22 ]



-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Archy96
29. Feb 2012, 11:16#31

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Vai vari spastāstīt, ar kādām metodēm alumīnija karteri uc alumīnija detaļas līdz tāda svaiguma paskatam dabon? Pulē vai kā ķīmiski apstrādā?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

vellabeerns
29. Feb 2012, 13:23#32

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S

zaļā hroma pasta rokā un pucē, kamēr spīd kā spogulis!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

Archy96
29. Feb 2012, 13:49#33

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Feb 2012, 13:23:15 vellabeerns rakstīja:
zaļā hroma pasta rokā un pucē, kamēr spīd kā spogulis!

Nu šos variantus es labi zinu, pats esmu diskus pulējis līdz spoguļa spīdumam un citas uzvirtības, bet domāju, varbūt ir kādas efektīgākas metodes, kā bez smilšpapīra kalniem, zaļās pastas, flekša un mocīšanās to visu nodarīt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

vellabeerns
29. Feb 2012, 14:11#34

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


29 Feb 2012, 13:49:23 Archy96 rakstīja:

29 Feb 2012, 13:23:15 vellabeerns rakstīja:
zaļā hroma pasta rokā un pucē, kamēr spīd kā spogulis!

Nu šos variantus es labi zinu, pats esmu diskus pulējis līdz spoguļa spīdumam un citas uzvirtības, bet domāju, varbūt ir kādas efektīgākas metodes, kā bez smilšpapīra kalniem, zaļās pastas, flekša un mocīšanās to visu nodarīt

domāju, ka viss atkarīgs no vēlamā rezultāta! ja grib spoguļspīdumu, tad jāpulē un izmantojamās metodes ir dajebkādas, kādas nu pašam pieejamākas un ērtākas, bet smuki, maigi matētu alumīniju taisa arī ar stikla bumbām apstrūklojot!
vienīgi ar to pulēšanu - kā to spoguļspīdumu saglabāt noturīgu? pēc kāda laika tak alumīnijs sāk oksidēties un spīdums pazūd! parastā laka bez gruntēšanas uz plika alumīnija tak neturās virsū...

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

elf
29. Feb 2012, 16:02#35

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


29 Feb 2012, 11:16:30 Archy96 rakstīja:
Vai vari spastāstīt, ar kādām metodēm alumīnija karteri uc alumīnija detaļas līdz tāda svaiguma paskatam dabon? Pulē vai kā ķīmiski apstrādā?


Lai no alumīnija dabūtu ārā oksīdu,ja tāds ir, tad detaļu vāra ūdenī+labomid 203.Temperatūra nedrīkst pārsnieg 80-85 grādi.
Motora alumīnija detaļas tika apstrādātas ar smalku nerūsējošā tērauda kracbirsti, kas šo virsmu padara „dzīvu" un spīdīgu.
Šī birstīte alumīnijā nesavelk švīkas.Un cik dīvaini tas nebūtu ,neduras pirkstos.
Par rotējošām birstītēm urbmašīnā aizmirstat.Tās tik sabojās alumīnija detaļu!
Tālāk būtu nepieciešams virsmu aizsargāt ar kādu vasku saturošu līdzekli.
Es izvēlējos MOTUL E6 CHROME & ALU.....hi....ceru ka tur ir arī vasks ..
Tirgo Apemotors,kods MT844050 ,cena 2.94Ls



Birstītes tirgo www.ramoto.lv ,birstītes cena 2Ls. Pasūtīju 5 gab.Rambas kungs tās pieveda klāt Rīgā.


[ Šo ziņu laboja elf, 29 Feb 2012, 16:11:25 ]



-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Archy96
29. Feb 2012, 17:08#36

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Feb 2012, 16:02:15 elf rakstīja:

29 Feb 2012, 11:16:30 Archy96 rakstīja:
Vai vari spastāstīt, ar kādām metodēm alumīnija karteri uc alumīnija detaļas līdz tāda svaiguma paskatam dabon? Pulē vai kā ķīmiski apstrādā?


Lai no alumīnija dabūtu ārā oksīdu,ja tāds ir, tad detaļu vāra ūdenī+labomid 203.Temperatūra nedrīkst pārsnieg 80-85 grādi.
Motora alumīnija detaļas tika apstrādātas ar smalku nerūsējošā tērauda kracbirsti, kas šo virsmu padara „dzīvu" un spīdīgu.
Šī birstīte alumīnijā nesavelk švīkas.Un cik dīvaini tas nebūtu ,neduras pirkstos.
Par rotējošām birstītēm urbmašīnā aizmirstat.Tās tik sabojās alumīnija detaļu!
Tālāk būtu nepieciešams virsmu aizsargāt ar kādu vasku saturošu līdzekli.
Es izvēlējos MOTUL E6 CHROME & ALU.....hi....ceru ka tur ir arī vasks ..
Tirgo Apemotors,kods MT844050 ,cena 2.94Ls



Birstītes tirgo www.ramoto.lv ,birstītes cena 2Ls. Pasūtīju 5 gab.Rambas kungs tās pieveda klāt Rīgā.




Skaidrs - respektīvi, lai biki pasūbējušu karteri dabūtu jaunā paskatā, ņemam un pucējam ar to birsti, spoguļvirsmu nevajag, gribās vienkārši svaigāku paskatu

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
29. Feb 2012, 17:12#37

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Feb 2012, 14:11:33 vellabeerns rakstīja:

29 Feb 2012, 13:49:23 Archy96 rakstīja:

29 Feb 2012, 13:23:15 vellabeerns rakstīja:
zaļā hroma pasta rokā un pucē, kamēr spīd kā spogulis!

Nu šos variantus es labi zinu, pats esmu diskus pulējis līdz spoguļa spīdumam un citas uzvirtības, bet domāju, varbūt ir kādas efektīgākas metodes, kā bez smilšpapīra kalniem, zaļās pastas, flekša un mocīšanās to visu nodarīt

domāju, ka viss atkarīgs no vēlamā rezultāta! ja grib spoguļspīdumu, tad jāpulē un izmantojamās metodes ir dajebkādas, kādas nu pašam pieejamākas un ērtākas, bet smuki, maigi matētu alumīniju taisa arī ar stikla bumbām apstrūklojot!
vienīgi ar to pulēšanu - kā to spoguļspīdumu saglabāt noturīgu? pēc kāda laika tak alumīnijs sāk oksidēties un spīdums pazūd! parastā laka bez gruntēšanas uz plika alumīnija tak neturās virsū...

Es reiz restaurēju senatnīgu antīku lustru, gan ne no alumīnija, bet misiņa, tā bija nosūbējusi tumši brūna, uzpulēju ar zaļo smēru uz ripas, līdz zelta spīdumam, pēc tam katru detaļu ar nitro laku no baloniņa pārklāju, 15 gadi pagājuši, bet lampa joprojām spīd un laistās, je neskait to, ka apputējusi un mušas apsēdējušas. Bet te jāņem vērā, ka tā atrodās iekštelpā un siltumā, bet mocis pakļauts apkārtējās vides ietekmei - varbūt ir kādas speciālas megaizturīgas lakas šādiem mērķiem, jo bez tās, spoguļspīdums pazūd apmēram mēneša laikā un nākās visu pa jaunu pulēt.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 29 Feb 2012, 17:12:45 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

ursus
29. Feb 2012, 17:59#38

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1137

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

atkarībā no virsmas,kā te jau rakstīja.
bieži virsma ir tā nooksidējusies...
ka gribi/negribi būs parastā metāla birste(vienalg kā).
Man pat bija ,ka birstei bija par agru.
1. Rupš smišpapīrs(Nr ap 180-240)
2.kaut kur ar mazu dzelzs birsti(iekš -gnoma- tipa rokas ierīces(skill).
3.tad ap smilšpapīrs pa 600 nummuru.
4. tagad varam ar brīnumbirsti,vai zaļo(pasta -goja-,jeb hroma oksīdu).

Ar pasta goju laikam metīšu mieru,jo visu laiku pēc kaut kāda laika jāpārpucē.Tiesa nu jau uzpucēt notiek ātri,jo nav iepriekš minētās darbības jāveic.

JAWA alumīnija detaļas vēl ir gludas/līdzenas... ja jāsalīdzina ar PSRS techniku.

P.S. http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9230 ģeneratora puses vāks bija ...sliktā stāvoklī,un šis ir mans pirmais pulējums,ar domu vai kas sanāks. Sanāca,bet darbs ļoti ilgs un nogurdinoš. Salīdzinoši jau JAWA 634 tas notika vieglāk un raitāk,tiesa detaļas bija daudz labākā stāvoklī(kā sajūga pusei JAWA 360).

[ Šo ziņu laboja ursus, 29 Feb 2012, 18:02:07 ]



-----------------
JAWA

Offline

elf
01. Mar 2012, 09:57#39

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Nu neder šīs rotējošās metāla birstes,detaļa tač tiek saskrāpēta
Ar tādu var tikai tačkas riteņus uzpucēt!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline