Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Garantija

AutorsZiņojums
Negantelis
16. Mar 2012, 21:51#41

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5156

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Pelekais ej izārstē acis pirms blato uz manis.
Es zinu kādiem motoriem ir kādi slīpumi starp cilindriem un kāda ir starpība vai abi klaņi uz viena kakliņa vai nē.

Es tev varu pateikt ka yam TDM vienam modelim ir divcilindru rindas motors taču tas darbojas tieši kā v2 90°. Un tu tagad izdomā kāpēc tā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
16. Mar 2012, 21:57#42

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5156

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

zb.nav labs garīgais.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Dartagnan
16. Mar 2012, 23:14#43

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1350

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


16 Mar 2012, 21:51:05 Negantelis rakstīja:
Pelekais ej izārstē acis pirms blato uz manis.
Es zinu kādiem motoriem ir kādi slīpumi starp cilindriem un kāda ir starpība vai abi klaņi uz viena kakliņa vai nē.

Es tev varu pateikt ka yam TDM vienam modelim ir divcilindru rindas motors taču tas darbojas tieši kā v2 90°. Un tu tagad izdomā kāpēc tā.

jap, jo viņam ir 270grādu kloķene, tikai neatceros tas bija līdz `93 vai pēc, atceros vel ka vecajam arī dakšas štoki bija tievāki, bet nu jebkurā gadījumā pilnīgs

-----------------

Offline

Negantelis
16. Mar 2012, 23:37#44

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5156

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


16 Mar 2012, 23:14:39 Dartagnan rakstīja:

16 Mar 2012, 21:51:05 Negantelis rakstīja:
Pelekais ej izārstē acis pirms blato uz manis.
Es zinu kādiem motoriem ir kādi slīpumi starp cilindriem un kāda ir starpība vai abi klaņi uz viena kakliņa vai nē.

Es tev varu pateikt ka yam TDM vienam modelim ir divcilindru rindas motors taču tas darbojas tieši kā v2 90°. Un tu tagad izdomā kāpēc tā.

jap, jo viņam ir 270grādu kloķene, tikai neatceros tas bija līdz `93 vai pēc, atceros vel ka vecajam arī dakšas štoki bija tievāki, bet nu jebkurā gadījumā pilnīgs


tas bija pēc 95.

Man magnai arī kloķene bija 270° bet vfram tajā pašā blokā 360°

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Dartagnan
17. Mar 2012, 00:04#45

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1350

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


16 Mar 2012, 23:37:02 Negantelis rakstīja:

16 Mar 2012, 23:14:39 Dartagnan rakstīja:

16 Mar 2012, 21:51:05 Negantelis rakstīja:
Pelekais ej izārstē acis pirms blato uz manis.
Es zinu kādiem motoriem ir kādi slīpumi starp cilindriem un kāda ir starpība vai abi klaņi uz viena kakliņa vai nē.

Es tev varu pateikt ka yam TDM vienam modelim ir divcilindru rindas motors taču tas darbojas tieši kā v2 90°. Un tu tagad izdomā kāpēc tā.

jap, jo viņam ir 270grādu kloķene, tikai neatceros tas bija līdz `93 vai pēc, atceros vel ka vecajam arī dakšas štoki bija tievāki, bet nu jebkurā gadījumā pilnīgs


tas bija pēc 95.

Man magnai arī kloķene bija 270° bet vfram tajā pašā blokā 360°


tad tev laikam jaunāki gadi patrāpījās, kad savam pirmajam japāņu mocim - vfr motoru lasīju, tad kloķeni ar klaņiem tieši liku no magnas, virzuļus no sabre un sadalenes palika orģinālās vfr... pirmais 4T motors ko jebkad lasīju...

-----------------

Offline

cbx650e
17. Mar 2012, 00:25#46

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Es arii tagad chomam krauju kopaa dzelzi Yamahai Viraga divcilindru V veida un tur ir 270 graadiigaa klokene iekshaa ( kurai saaka birt nost gultnji ).

Offline

Kau
02. Oct 2014, 22:20#47

Kopš: 23. Jul 2014

No: Talsi

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Aprilia RS4

Sveicināti. Tātad manam aprilia RS4 ir garantija uz pāris gadiem un nedaudz vēlos uzlabot tā izskatu, uzlikt mazo numura zīmes turētāju, īsāku priekšējās bremzes un sajūga kloķi nezinu kā pareizi sauc un uzlikt silencer, dēļ šīm izmaiņām man pazudīs garantija un apskati būs iespējams iziet? Paldies jau iepriekš.

Offline

Darkman
02. Oct 2014, 22:37#48

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3547

Braucu ar: sapņu moci

Kāpēc dīleram neprasi?
Garantiju jau ņem nost dīlers nevis foruma daiļdirsēji.

Sakarīgam dīlerim nevajadzētu ņemt nost garantiju.
Man vismaz Favorītā neko neteica par pārbūvēm.

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

Kau
02. Oct 2014, 22:40#49

Kopš: 23. Jul 2014

No: Talsi

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Aprilia RS4


02 Oct 2014, 22:37:59 Darkman rakstīja:
Kāpēc dīleram neprasi?
Garantiju jau ņem nost dīlers nevis foruma daiļdirsēji.

Sakarīgam dīlerim nevajadzētu ņemt nost garantiju.
Man vismaz Favorītā neko neteica par pārbūvēm.
Skaidrs, paldies

Offline

elf
03. Oct 2014, 09:08#50

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1058

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


02 Oct 2014, 22:40:43 Kau rakstīja:

02 Oct 2014, 22:37:59 Darkman rakstīja:
Kāpēc dīleram neprasi?
Garantiju jau ņem nost dīlers nevis foruma daiļdirsēji.

Sakarīgam dīlerim nevajadzētu ņemt nost garantiju.
Man vismaz Favorītā neko neteica par pārbūvēm.
Skaidrs, paldies


Vēl tāda interesanta lieta....garantijas laikā apkopes var veikt jebkurā neatkarīgajā servisā.Nav jāliek ne orģinālie filtri, ne jālej dīlera eļļa....bet ja neatkarīgais serviss ielies ne to eļļu un radīsies problēma, tad atbildību nesīs neatkarīgais serviss nevis dīleris.
KIA jau dabūja soda naudas maksāt, jo klientiem garantijas laikā uzspieda apkopes veikt pie sevīm!


-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Top.LV