Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM Adventure 950/990/1290

AutorsZiņojums
lockhead
28. May 2019, 15:19#521

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Man ir noņemts SAS. Hz, ja nezinātu ka noņemts, diez vai pats saprastu. Mo kļuvis par 0,5kg vieglāks un pārstājis "šaut" kad aizver ručku, par to pat mazliet škrobe

Offline

KR
28. May 2019, 15:23#522

Kopš: 11. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 69

Braucu ar: KTM 990 Adventure


28 May 2019, 15:19:34 lockhead rakstīja:
Man ir noņemts SAS. Hz, ja nezinātu ka noņemts, diez vai pats saprastu. Mo kļuvis par 0,5kg vieglāks un pārstājis "šaut" kad aizver ručku, par to pat mazliet škrobe


Tieši ar SAS ir viss čakarīgāk, lai likvidētu , pus mocis jānojauc
O2 pietiek izslēgt TuneEcu un tos 2nd throttle bodies ar var TuneECU atgriezt visā diapazonā uz 100% vaļā un notestēt.

Offline

lockhead
28. May 2019, 15:59#523

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Mans bija apkopē un kamēr bija atjaukts, čaļi no KSM piedāvāja nahrenizēt lieko

Offline

KR
28. May 2019, 16:38#524

Kopš: 11. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 69

Braucu ar: KTM 990 Adventure


28 May 2019, 15:59:47 lockhead rakstīja:
Mans bija apkopē un kamēr bija atjaukts, čaļi no KSM piedāvāja nahrenizēt lieko


Sākumā pamēģināšu noraut galu no airbox un aizlikt ciet un atslēgt ar TuneECU, redzēs vai met FI kļūdu, ja ne, tad testam derēs, pirms pārjaukt moci.

Offline

JohnyW
29. May 2019, 00:09#525

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Offline

JohnyW
29. May 2019, 00:12#526

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/Emis..._sas_ectomy.html

Offline

Morsitis
30. May 2019, 13:52#527

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Pirmkārt Tev vajag 990, otkārt no lieliska neviens vaļā negrib tikt

Offline

salviz
30. May 2019, 14:34#528

Kopš: 08. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: velo, moto, auto


30 May 2019, 12:51:22 genaadijs rakstīja:
varbūt kāds grib tikt vaļā no sava lieliskā 950 vai 990 adv ? labprāt iegādātos

Nav nekas labāks par R modeli
SS

Offline

RapidBelge
30. May 2019, 17:39#529

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: 950 Adv

..., ja stakle atļauj

Offline

advr
03. Jun 2019, 16:21#530

Kopš: 03. Jun 2019

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Labdien.
Vai ir kas īpaši jāskatās KTM 990R angļu versijai pirms iegādes un vai tā atšķiras no Eiropas versijas?

Offline

lockhead
03. Jun 2019, 20:36#531

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


03 Jun 2019, 16:21:22 advr rakstīja:
Labdien.
Vai ir kas īpaši jāskatās KTM 990R angļu versijai pirms iegādes un vai tā atšķiras no Eiropas versijas?

Angļa pazīmes - sarūsējuši spieķi un pakaļējā atspere
Pārējais neatšķiras

Offline

advr
03. Jun 2019, 23:43#532

Kopš: 03. Jun 2019

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Varbūt tomēr būs kāds konstruktīvs ieteikums!?

Offline

salviz
04. Jun 2019, 08:17#533

Kopš: 08. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: velo, moto, auto


03 Jun 2019, 16:21:22 advr rakstīja:
Labdien.
Vai ir kas īpaši jāskatās KTM 990R angļu versijai pirms iegādes un vai tā atšķiras no Eiropas versijas?

lukturis ar atšķiras, citi gan ir tikuši cauri arī ar angli, bet vispār ir nedaudz tas izliekums staram.

Offline

KasparskyLab
04. Jun 2019, 09:09#534

Kopš: 28. Mar 2019

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki!
Kādam ir 1190 ar aftermarket lielo vējstiklu?
Man ir OEM R un parastais. Ar parasto ir diezgan nekomfortabli jebkurā augstuma režīmā - krata un trokšņo. Īsais ir ļoti labs līdz ~90-100, bet garākos gabalos grbētu vairāk aizsardzības. Pats esmu 1.95.
Varbūt kādam ir garais touring stikls? Labprāt satiktos un par nelielu taisnīgu atlīdzību uzliktu pamēģināt - tāpat uz dullo tikai pēc interneta atsauksmēm pirkt kaut ko negribas.

Offline

advr
05. Jun 2019, 09:36#535

Kopš: 03. Jun 2019

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


03 Jun 2019, 23:43:05 advr rakstīja:
Varbūt tomēr būs kāds konstruktīvs ieteikums!?


Tehniski nav atšķirības?

Offline

Pipars_boss
05. Jun 2019, 09:55#536

Kopš: 05. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar: 990 ADV un smaidu uz lūpām!

Atšķiras tikai pr. gaisma!

Offline

advr
05. Jun 2019, 11:56#537

Kopš: 03. Jun 2019

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Paldies.
Kam īpaši pievērst uzmanību pie iegādes?

Offline

ux
01. Jul 2019, 13:53#538

Kopš: 28. Nov 2016

No: Jelgava

Ziņojumi: 7

Braucu ar: KTM Super Adventure 1290 S

Varbūt kādam ir lieks OEM KTM Super Duke 1190/1290 izpūtējs? Labprāt iegādātos...

Offline

barons13
20. Jul 2019, 15:05#539

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 175

Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku

Sveiki kungi.

Tā kā esmu pievienojies ADV braucēju klubiņam ar 950 ADV, gribu jautāt kādu zobrtatu attiecību jūs izmantojat? Orģinālā 17-42 ir nelietojami gara. Dabūju izbraukt ar 17-45, tas jau bija foršāk, bet pasaules interneta resursos raksta, ka 16-45 ir visforšāk. Kāda jums ir pieredze ar visu šo un ko lietojat uz saviem moto?

-----------------
NOFUXGIVN

Offline

RapidBelge
21. Jul 2019, 16:21#540

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: 950 Adv

Ir 17-45, vidusceļš starp offroudu un asfaltu. Tieši tāda kombinācija no rūpnīcas nāk arī 950 Super enduro.
16-45 nav mēģināts, bet būtu vieglāk, ja braukā offroudu vai jautrāk, ja startē no visiem krustojumiem. Tev ar supermoto bagāžu varētu patikt

Offline