Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM Adventure 950/990/1290

AutorsZiņojums
KR
19. May 2020, 00:39#601

Kopš: 11. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 69

Braucu ar: KTM 990 Adventure


30 Apr 2020, 13:00:19 barons13 rakstīja:
Čau visiem.

Ir jautājums 950/990 īpašniekiem - ar ko lai aizvieto orģinālo spuldzi priekšas lampai? Gaisma no tās ir vnk pakaļā, pa nakti braucot nosisties var. Ir ieteikumi, ko iestumt tajā lampā, lai būtu bišķi gaišāks? Kaut kādu led?


šis spīd ideāli, arī ielīda, tik gumijas korķim caurums jātaisa lai ventilējas: https://www.amazon.co.uk/NIGHTEYE-Automotive-LE...bs/dp/B074PNZ88Y

Offline

KR
19. May 2020, 00:55#602

Kopš: 11. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 69

Braucu ar: KTM 990 Adventure


01 Mar 2020, 13:15:11 raimob rakstīja:
KTM950 ADV. 2003. bākai ir tādi kā ventilācijas štuceri. katrai bākai tādi ir divi. augšejiem pievienotas trubinas kas ieiet spārnā. Kur un kā jābut pievienotiem tiem , kas bākas vidū!


Ja domā tie, kas augšā pa vidu virs filtra kastes, tad tie ir savstarpēji savienoti un viss.

Offline

RapidBelge
19. May 2020, 09:35#603

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 67

Braucu ar: 950 Adv

950 ir bišķi savādāk, tās šļaukas vnk iet uz leju un karājas. Viena pie sajūga darba cilindrīša un otra kkur gar ūdenssūkņa korpusu.
Gan jau vairs nav aktuāli

Offline

JohnyW
20. May 2020, 09:52#604

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 538

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


30 Apr 2020, 13:00:19 barons13 rakstīja:
Čau visiem.

Ir jautājums 950/990 īpašniekiem - ar ko lai aizvieto orģinālo spuldzi priekšas lampai? Gaisma no tās ir vnk pakaļā, pa nakti braucot nosisties var. Ir ieteikumi, ko iestumt tajā lampā, lai būtu bišķi gaišāks? Kaut kādu led?

Interesants izteikums. Manuprāt, ja gaisma nebūtu vispār nekāda, diez vai tas atbilstu jebkādiem uzstādījumiem, lai mocis tiktu sertificēts, varētu iziet skati utt..
Var diskutēt par tēmu, kā es braucu novembra beigās lietū naktī mājās caur vientuļu mežu.. jā visādi var būt.
Bet manuprāt gaismai nav ne vainas, cits jautājums, kada ir acs jūtība (no tēmas - kādreiz dzīvoju laukos, tumsā tīri labi redzēju, tagad dzīvoju pilsētā, izbraucot ārā no tās, bez ielu apgaismojuma sajūtos neomulīgi)..
Un jā, protams, vienmēr var vēlēties kko labāku, stiprāku, ātrāku, spožāku utml.

Offline

gagas2
20. May 2020, 13:36#605

Kopš: 07. Apr 2020

Ziņojumi: 8

Braucu ar: ktm


02 Mar 2020, 21:29:03 Dzidziks rakstīja:

02 Mar 2020, 18:35:38 MIGs rakstīja:
Magura Blood ir prasta eļļa kas ir 10000 reizes pārcenota.
Nekā gudra, vai super pārdabiska tur nav. Nu ja neskaita cenu.

Tieši tā, LHM+ ir 10x lētāka, kalpoja godam LC4 sajūgā, tagad 990. Litrs maksā ap 7eur, var nopirkt pat Depo.


https://www.707.lv/automasinai/ellas-un-tehniskie-skidrumi/transmisijas-ellas/ferodo-lhm-st.past.skidrums-1l-fbm100-clone/

Šī it tā kuru tu domā?

Offline

Dzidziks
20. May 2020, 20:04#606

Kopš: 14. Feb 2019

Ziņojumi: 20

Braucu ar: KTM 990 ADV


20 May 2020, 13:36:30 gagas2 rakstīja:

02 Mar 2020, 21:29:03 Dzidziks rakstīja:

02 Mar 2020, 18:35:38 MIGs rakstīja:
Magura Blood ir prasta eļļa kas ir 10000 reizes pārcenota.
Nekā gudra, vai super pārdabiska tur nav. Nu ja neskaita cenu.

Tieši tā, LHM+ ir 10x lētāka, kalpoja godam LC4 sajūgā, tagad 990. Litrs maksā ap 7eur, var nopirkt pat Depo.


https://www.707.lv/automasinai/ellas-un-tehniskie-skidrumi/transmisijas-ellas/ferodo-lhm-st.past.skidrums-1l-fbm100-clone/

Šī it tā kuru tu domā?

Iespējams arī šī der, bet es lietoju LHM+

[ Šo ziņu laboja Dzidziks, 20 May 2020, 20:07:49 ]

Offline

mexa
20. May 2020, 20:35#607

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6508

Braucu ar: VT

Gaismam gadas problema izdegoshaa reflektora... piemeram slimiba....

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
20. May 2020, 20:36#608

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6508

Braucu ar: VT

Reiz pirku jaunus hella lukturus calibrai, nu spideja sakuma kaa xenons, bet pec kada gada atkal palika drupi vajakas, protams ne tas kas bija... bet tomer, lampas "nosedas"

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

viszinisa
28. May 2020, 13:26#609

Kopš: 14. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: HD Iron 883

Labrit.

Par KTM 990 Adventure 2006.

Vai kādam no jums ir ne-KTM "komforta" sēdeklis? Saddleman, touratech vai kādas citas firmas.

Vēl arī var izteikt viedokli par tiem extra padibeņiem (lai arī kā sauc tos piem. airhawk).

Vairāk interesē komforts 500-1000km dienā pa šoseju. KTM komforta sēdeklis nav īsti komforts.

Offline

gatisv30
29. May 2020, 09:12#610

Kopš: 19. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: HONDA VFR 1200 XD, KTM 390 Adcanture

Piepūšamie paliktņi ir super... Man ir sw moteh par 100 eur.. Jo hondai nopirktais gela beņķis pa 600 eur izrādījās mēsls...

Offline

Jarix
02. Oct 2020, 19:44#611

Kopš: 23. Feb 2009

Ziņojumi: 43

Braucu ar: KTM 950/990 adventure mad max

Kurš saprotami vai uzskatāmi var paskaidrot, kā 950s adventūrei fiksējas aizmugures bremžu pedālis tā parliekai augšējai pozīcijai. Esmu redzējis 950 atduri kautkā iestiprinātu rāmī, savukārt 990 rāmī atduri neesmu redzējis, bet pedālis nofiksējas teiksim kāpšļa līmenī. Mam man ne atdures cauruma rāmī nedz arī kā 990.. pedālis peld uz augšu līdz izkrīt no galvena cilindra, faktiski tikai gumija notur to galvenajā cilindrā? Manualī saprašanu neradu...

Offline

hla
03. Oct 2020, 11:56#612

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 282

Braucu ar: KTM 950 SE R

https://sparepartsfinder.ktm.com/

klabini iekšā savu VIN un meklē

Offline

Jarix
03. Oct 2020, 17:50#613

Kopš: 23. Feb 2009

Ziņojumi: 43

Braucu ar: KTM 950/990 adventure mad max


03 Oct 2020, 11:56:07 hla rakstīja:
https://sparepartsfinder.ktm.com/

klabini iekšā savu VIN un meklē

Saklabināks jau tika, tehnoloģija nav saprotama un saskatāma....
Precīzāk gribētu zināt kā fiksējas kājbremzes svira augšējā punktā tiem modeļiem kuriem nav paredzēta atdure rāmī? Varbūt cits galvenais cilindrs, kuram asīte savādāk stiprinās un nekrīt ārā (minējums)?

[ Šo ziņu laboja Jarix, 03 Oct 2020, 18:09:27 ]

Offline

feciic
04. Oct 2020, 00:12#614

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 577

Braucu ar: LC4 Adventure


03 Oct 2020, 17:50:37 Jarix rakstīja:

03 Oct 2020, 11:56:07 hla rakstīja:
https://sparepartsfinder.ktm.com/

klabini iekšā savu VIN un meklē

Saklabināks jau tika, tehnoloģija nav saprotama un saskatāma....
Precīzāk gribētu zināt kā fiksējas kājbremzes svira augšējā punktā tiem modeļiem kuriem nav paredzēta atdure rāmī? Varbūt cits galvenais cilindrs, kuram asīte savādāk stiprinās un nekrīt ārā (minējums)?

Offline

Jarix
04. Oct 2020, 08:38#615

Kopš: 23. Feb 2009

Ziņojumi: 43

Braucu ar: KTM 950/990 adventure mad max

Paldies visiem, kas piedalijās, problēma atrisināta. īsumā - 950/990 ir divu veidu kājas bremžu cilindrīši - vieni ar izspiedējasi, kas nefiksējas bremžu cilindrā un tiem rāmī ir bremžu pekas atdure, savukārt otriem izspiedējass fiksējas bremžu cilindrā ar sprostgredzenu un šiem rāmjiem bremžu pekas atdures rāmī nav.

[ Šo ziņu laboja Jarix, 04 Oct 2020, 13:01:19 ]

Offline

Sergejs80
22. Oct 2020, 17:34#616

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 867

Braucu ar: 98 un DD

Man te vienam čomam paziņa sāk vākt informāciju un prāto, ka, varbūt, nākotnē varētu uzsēsties Adventure, tikai nesaprot, kā lai izdomā kuram - 1090, 1190 vai 1290 ? Ne jaunam, bet lietotam. Viņš nav no tiem, kuram vajag pašu dārgāko, lai pirksti būtu gaisā, bet grib to jēdzīgi praktiskāko variantu ilgtermiņam. Neplāno lēkāt pa akmeņiem un baļķiem vai mēģināt ielīst baigā bezceļā. Pamatā šoseja, bet patīk arī zeminieki un meža ceļi, taciņas. Plāno braukt ar pasažieri garākus gabalus. Degvielas patēriņš arī nav mazsvarīgs rādītājs. Ko varat ieteikt

Offline

Archy96
22. Oct 2020, 19:27#617

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13295

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


22 Oct 2020, 17:34:51 Sergejs80 rakstīja:
Man te vienam čomam paziņa sāk vākt informāciju un prāto, ka, varbūt, nākotnē varētu uzsēsties Adventure, tikai nesaprot, kā lai izdomā kuram - 1090, 1190 vai 1290 ? Ne jaunam, bet lietotam. Viņš nav no tiem, kuram vajag pašu dārgāko, lai pirksti būtu gaisā, bet grib to jēdzīgi praktiskāko variantu ilgtermiņam. Neplāno lēkāt pa akmeņiem un baļķiem vai mēģināt ielīst baigā bezceļā. Pamatā šoseja, bet patīk arī zeminieki un meža ceļi, taciņas. Plāno braukt ar pasažieri garākus gabalus. Degvielas patēriņš arī nav mazsvarīgs rādītājs. Ko varat ieteikt

Ja vairāk asfalts, ne gruntenes, tad 1290, jo jaudas nekad nevar būt par daudz.

Ja gribās regulārāk neceļus un gruntenes, tad ar 1090 būs atliektiem galiem.

Man ir 1290S. Labākais ceļojumu, ikdienas mocis ever, mans personīgais rekords - 1200km vienā dienā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MIGs
22. Oct 2020, 19:55#618

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4257

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Lai startā izdomā lietos vai spieķotos disksus.
Man tas pats kas Archy, tikai man ir spieķotie uz 18/21' Nevienā brīdī nenožēloju, ka paņēmu ar lielajiem riteņiem. Arī uz asfalta un dikti lielos ātrumos viss ir ļoti labi.
Jaunākiem 1290 jau ir liels krāsains displejs, key-less go, elektrisks bākas vāciņš u.c. šādas lietas kas kādā brīdī var atspēlēties.
Tai pat laikā ir labs traction control, var aktivizēt quick šifteri(abos virzienos), slipper clutch, kalnā braukšanas bremzi.

Var palasīt, vecākiem 1290 vai 1190 bija diezgan mīksti/slikti riteņu diski(jaunākiem novērsts). Par to lasīts daudz.
Senākiem bija arī problēmas ar rāmjiem.
Vajag mazliet palasīties ārzemju saitus. Daudz kas ir iekš advrider.com

Ar 1090 braucis neesmu. Visi šie moči tomēr ir tūristi. Ar visahūnākajām Enduro iespējām, bet tomēr tūristi. Endūri ir ar vienu cilindru vai vismaz 790.
Pa grantenēm un meža takām var normāli nesāties arī ar ielas riepām. Ar pumpenēm vispār BOMBA !

Specenes var atrast netā cik kuram svars un cik jaudas. Tie svari jau ir salīdzinoši līdzīgi. Jaudas 1190 un 1290 ir tuvas. 1090 ir gana mazjaudīgāks, svars gan tik ļoti neatpaliek.
Vecākam un jaunākam 1290 atšķirība bija laikam 10 zirgi. Pārējais ir vienkārši modernāka un/vai labāka versija.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 22 Oct 2020, 19:57:06 ]



-----------------

Offline

Sergejs80
22. Oct 2020, 21:45#619

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 867

Braucu ar: 98 un DD

Grūti pateikt par tiem riteņiem. Gan jau ka pietiktu arī ar mazajiem, bet ja izvēlētajam mocim jau būtu lielie, tad jau prom nedzītu . Nav plānota baigā šķēršļu pārvarēšana, bet zeminieki gan. Gribētos ar mazāk liekām elektrofīčām, bez kurām var iztikt. Kā ir, piekares un amortizācijas pēc visi trīs ir +/- vienādi? Gabarītos ir jūtama starpība? Grūti saprast uz kuru vairāk tēmēt, dzīvē vēl neviens nav redzēts tuvplānā un aptaustīts.
Kādi ir vidējie degv. patēriņi?
Tieši interesē tūrists ar enduro iespējām. Šobrīd tiek lietots mazais vstroms. No šiem pat 1090tajam būs divas reizes lielāka jauda

Bija palaists garām 1050, kādas atsauksmes par to?

[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 23 Oct 2020, 11:30:01 ]

Offline

Archy96
22. Oct 2020, 23:46#620

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13295

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


22 Oct 2020, 21:45:09 Sergejs80 rakstīja:
Grūti pateikt par tiem riteņiem. Gan jau ka pietiktu arī ar mazajiem, bet ja izvēlētajam mocim jau būtu lielie, tad jau prom nedzītu . Nav plānota baigā šķēršļu pārvarēšana, bet zeminieki gan. Gribētos ar mazāk liekām elektrofīčām, bez kurām var iztikt. Kā ir, piekares un amortizācijas pēc visi trīs ir +/- vienādi? Gabarītos ir jūtama starpība? Grūti saprast uz kuru vairāk tēmēt, dzīvē vēl neviens nav redzēts tuvplānā un aptaustīts.
Kādi ir vidējie degv. patēriņi?
Tieši interesē tūrists ar enduro iespējām. Šobrīd tiek lietots mazais vstroms. No šiem pat 1090tajam būs divas reizes lielāka jauda


Ēd diapazonā no 6 - 7 litri.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Top.LV