Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
lupinu21
10. Jul 2012, 23:28#141

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

veni,vidi vici.

bez palagiem

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

Mac
21. Jul 2012, 19:11#142

Kopš: 01. Jun 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 54

Braucu ar: KTM LC4 640 SM; HONDA XL DEGREE; POLARIS SPORSTMAN 800; SUZUKI LTZ400

Par ko varētu liecināt eļļains gaisa filtrs?

Cik zinu viņam jābūt sausam

Offline

lupinu21
21. Jul 2012, 19:34#143

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

varbūt no ķēdes eļļa uzmesta ,vai uz sāniem nav bijis kritis.

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

MIGs
21. Jul 2012, 19:39#144

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

A tev papīra vai paralona filtrs ?! Ja paralona filtrs tad tas liecina par to, ka viss ir pareizi.

-----------------

Offline

Mac
22. Jul 2012, 11:29#145

Kopš: 01. Jun 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 54

Braucu ar: KTM LC4 640 SM; HONDA XL DEGREE; POLARIS SPORSTMAN 800; SUZUKI LTZ400


21 Jul 2012, 19:39:01 MIGs rakstīja:
A tev papīra vai paralona filtrs ?! Ja paralona filtrs tad tas liecina par to, ka viss ir pareizi.


Ir eļļains paralona filtrs. Tad var ar mierīgu sirdi uzelpot

Offline

MIGs
22. Jul 2012, 11:39#146

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu šos filtrus ir vēlams puslīdz bieži mazgāt (fairi+ūdens), tad izžāvēt un ar filtru eļļu saeļļot. Pērc lejamo filtru eļļu nevis aerosolos.

Ir kas mazgā ar benzīnu un tad zem krāna, bet nu tas pēc būtības nav paralonam veselīgi.

-----------------

Offline

endurists
23. Jul 2012, 10:09#147

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


21 Jul 2012, 19:11:31 Mac rakstīja:
Par ko varētu liecināt eļļains gaisa filtrs?

Cik zinu viņam jābūt sausam


Švammes filtram ir jābūt nedaudz eļļotam, bet ja eļļaina visa filtra kaste, tad motorā llīmenis pa augstu un caur kartera ventilāciju dzen iekšā filtra kastē. Pēc pieredzes.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

lockhead
23. Jul 2012, 22:54#148

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Un tā, nepagāja ne pus sezona un sāku likt kopā savu pļari. Te nu gan būtu vietā pateikt LIELO paldies jūzeriem MIG's par detaļām un saldo ciparu, jūzerim Ķengurs par augstākminēto detaļu glabāšanu un jūzerim Vucins par huj zin ko, bet polšu nopelnīja


Lai nav offtopic - galvassāpe nr.1, cilindra uzmaukšana. Kā? Kas jāzin, lai nesalauž gredzenus un nedabū baltos dūmus? Vai uz virzuļa ir "atslēga" gredzeniem, vai po kā bāž...?

nr.2. - kurvja pieskrūvēšana. cik nm vajag, vai var iztikt bez spectūļa?

Offline

MIGs
24. Jul 2012, 02:55#149

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Par kurvi - pēc manuāļa un, ka tik nav ieteicams likt uz vītens skrūvjcementu ?!

Par cilindru uz gredzeniem ir divi varianti:
* Ņemt no Ebay vai uztaisīt pašam no skārda loksnes uzparikti a rko var saspiest gredzenus, likt virsū cilindru un tad lēnām bīdīt to skaŗda padarīsānu uz leju+bīdīt virsū cilindru.
* Likt virsū cilindru un lēnām, akurāti ar tievu skrūvgrieznīti(-) piespiest vietā. Parasti problēmas sagādā eļļas gredzens.
Es pats izvēlos šo metodi - nekad nekas slikts nav noticis, tik visu vajag darīt ar prātu un bez pārāk liela spēka. Gredzeni ir ĻOTI trausli.
Sanāk, ka bīdi to gredzenu iekšā sākot no vienas malas, laid cilindra malu tam pāri un sanāk, ka apej uz riņķi. Lēnām unakurāti.
Protams pirms likr virzuli cilindrā to vajadzētu iesmērēt ar motoreļļu !

Par "atslēdziņām" - 4T motoriem tādas parasti nav.
Vienkarši sagriez gredzenus randomā tā lai savienojuma vieta katram būtu uz citu pusi. Kaut kad jau viņi maitas tāpat sagriezīsies kopā.


-----------------

Offline

quickordead
24. Jul 2012, 08:57#150

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650


23 Jul 2012, 22:54:35 semjonoff rakstīja:
Lai nav offtopic - galvassāpe nr.1, cilindra uzmaukšana. Kā? Kas jāzin, lai nesalauž gredzenus un nedabū baltos dūmus? Vai uz virzuļa ir "atslēga" gredzeniem, vai po kā bāž...?

nr.2. - kurvja pieskrūvēšana. cik nm vajag, vai var iztikt bez spectūļa?


Wiseco instrukcija ka salikt gredzenu atstarpes:

http://www.wiseco.com/PDFs/Manuals/RingEndGap.pdf

tur illustration #1 viss redzams kā būtu pareizi.

Man likās ērtāk nolikt cilindru uz galda ar galvu uz leju, visu saeļļot un tīri ar pirkstiem iemānīt virzuli ar gredzeniem tik tālu, lai vēl var virzuļa pirkstu ielikt,un liku pie motora jau cilindru un virzuli kopā,jo tas tomēr drusku vieglāk izdarāms (man vismaz)

Lai nevajadzētu tūli:
Es ieliku motoru jau rāmī un tikai tad liku klāt sajūgu- vieglāk iecelt un kad skrūvē sajūga uzgriezni var ielikt 5 robā un pieturēt ar bremzēm. Resp. saliek visu sajūgu ar platēm ,bet bez tās izspiedējripas,kura nosedz uzgriezni. Tās vietā saliek uz atsperēm palielas šaibas un pievelk. Tad tur kājas bremzi un pievelk to uzgriezni. Tad tās šeibas novāc un saliek visu līdz galam.
P.S. Tieši LC4 gan neesmu jaucis, bet nez vai tur kas savādāks...

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

lockhead
24. Jul 2012, 23:34#151

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

And so. Cilindrs ir virsū. Pēc papētīšanas, doma par tūli tika atmesta, jo pirksts ir kādi 5 mm no eļļas gredzena, mīnus konusa vieta podā... karoč, neredzēju jēgu. Tika noņemts virzulis un tālāk kā jau biedrs aprakstīja, problēmu faktiski nekādu, vien sprostgredzena iedabūšanai vajadzēja manu pirkstu asinis

Offline

MIGs
24. Jul 2012, 23:38#152

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Kārbas gultni dabūji ?!

-----------------

Offline

lockhead
25. Jul 2012, 00:26#153

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


24 Jul 2012, 23:38:36 MIGs rakstīja:
Kārbas gultni dabūji ?!

Jau ir iekšā
Pa dārgo, skf iedeva skidonu, beigās tik 37 LS sanāca.

Offline

lupinu21
25. Jul 2012, 12:32#154

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

FORŠI BŪTU ARI BILDES NO PAŠA REMONTDARBU PROCESA.

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

lockhead
25. Jul 2012, 23:01#155

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


25 Jul 2012, 12:32:01 lupinu21 rakstīja:
FORŠI BŪTU ARI BILDES NO PAŠA REMONTDARBU PROCESA.

Tagad kad jau samests kopā +/- vairums, ari pats aizdomājos ka bildes un apraksti būtu vajadzīgi, ja nu kāds bēdubrālis veic ko līdzīgu.
Viedos tālruņus nelietoju, fočuku līdzi vazāt neērti...

Offline

lockhead
26. Jul 2012, 23:28#156

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

wtf!? griežot motoru klaudz izplūdes vārsts / vārsti. Kā pievelc ar roku dekompresoru, skaņa pazūd. Vāciņu un trosi vēl neesu uzinstalējis.

Offline

lockhead
28. Jul 2012, 11:04#157

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

A nu jo nah... eļļa kkur tek, tosols pil, šļauka starp radiatoriem deg uz bikses... apnika, pāris dienas neiešu klāt.

Offline

lupinu21
29. Jul 2012, 13:53#158

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

Sańemies,saremontē,nomazgā,un kurini.

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

lockhead
30. Jul 2012, 00:46#159

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


29 Jul 2012, 13:53:04 lupinu21 rakstīja:
Sańemies,saremontē,nomazgā,un kurini.

Kādu nedēļu padzerstīšos, tad jau manīs.

Offline

BetaFlasher
01. Aug 2012, 11:52#160

Kopš: 03. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: to, kas brauc

Atvainojos, ja šāda problēma jau ir bijusi.
Mocis KTM SXC (LC4 motors). Vakar piekurbulēju, tukšgaitā strādā ok, bet tikko pagriež gāzes ručku, mocis noslāpst tā it kā nebūtu uzsilis (lai gan mocis ir darba temperatūrā). Pēc skaņas izklausās tā it kā aizrītos ar degvielu, un tā parasti notiek tad, kad mēģina iedot ručkā, kad mocis ir pilnīgi auksts.

Cik lasīju ārzemju forumos, tad var gadīties, ka aizdambējies gaisa filtrs vai karburators. Kādam no jums ir bijusi šāda šaize?

Pirms divām dienām braucu un viss bija ok, bet aizvakar lietus laikā mocis kustināts netika un nākamajā dienā vairs neiet.

Offline