Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
hla
25. May 2012, 22:23#21

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 269

Braucu ar: KTM 950 SE R


25 May 2012, 22:19:31 semjonoff rakstīja:
Vienreiz mēģināju savu ar kikstarteri pierūcināt. Nospļāvos un nopriecājos ka ir starters


Ar miilestiibu un pierunaashanu....... bet startera ogles apskati gan...

Offline

Psihologs
25. May 2012, 22:23#22

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f

Tāpēc, ka esam pieraduši kurbulēt padomju tehniku ar līdz galam atgrieztu gāzes ručku..

Offline

hla
25. May 2012, 22:33#23

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 269

Braucu ar: KTM 950 SE R


25 May 2012, 22:23:44 Psihologs rakstīja:
Tāpēc, ka esam pieraduši kurbulēt padomju tehniku ar līdz galam atgrieztu gāzes ručku..


....tas var beigties ar slimniicu un meenesi uz krukjiem....

Offline

lockhead
25. May 2012, 22:51#24

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 727

Braucu ar: KTM Adventure 990

Izsaku pieņēmumu, ka tam mo lai kurbulētu ar kiku, vajag centrālo peku, stāvēt jāteniski un kurbulēt. Savādāk dēļ tās milzu kompresijas toč var kāju salauzt.

Offline

lupinu21
25. May 2012, 22:52#25

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

KTM LC4

KIKSTARTĒŠANA

http://www.youtube.com/watch?v=o5ZsddZt_0Y

[ Šo ziņu laboja lupinu21, 25 May 2012, 22:53:11 ]



-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

hla
25. May 2012, 23:01#26

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 269

Braucu ar: KTM 950 SE R


25 May 2012, 22:51:35 semjonoff rakstīja:
Izsaku pieņēmumu, ka tam mo lai kurbulētu ar kiku, vajag centrālo peku, stāvēt jāteniski un kurbulēt. Savādāk dēļ tās milzu kompresijas toč var kāju salauzt.


iisti taakaa neee, kurbuls tak kreisajaa pusee...

Offline

lockhead
25. May 2012, 23:08#27

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 727

Braucu ar: KTM Adventure 990


25 May 2012, 22:52:40 lupinu21 rakstīja:
KTM LC4

KIKSTARTĒŠANA

http://www.youtube.com/watch?v=o5ZsddZt_0Y

Nu par to es ari rakstīju.

Offline

gaco
26. May 2012, 00:23#28

Kopš: 03. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar: husqvarna

ir loti vienkaarsi piekurbuleet ja atrod takti

Offline

MIGs
26. May 2012, 01:59#29

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: SA1290R, 600RR, 954RR

Pāris patiesības par KTM:
* Skrūves vēlams likt uz skūvcementu/līmi.
* Ja tu nemāki uzkurbulēt savu moci - ej nokaunies un sāc trennēties. Katrā ziņā šeit visa štelle ir procesā nevis spēkā. Jo labāka kompresija jo labāk kurbulējas.
Ps. kad man bija Duke1(tikai manuālais dekompresors) - es viņu varēju, gan aukstu, gan siltu uzkurbulēt ar pirmo spērienu neizmantojot dekompresoru.
* Vienpodīgajiem starterus kauj nost primāri tad, kad nav vai nedarbojas automātiskais dekompresors.
Ja ir tikai manuālais dekompresors tad to arī ir jāiemācās izmantot. It sevišķi, ja nemāk kurbulēt.
* LC4 tiek ieteikts nomainīt aizmugurējo divkontaktu lampiņu(stops un gabarīti) uz diodēm. Tās vismaz no vibrācijas nedeg ārā.
* Šim motoram patīk bieza eļļa un uz eļļu taupīt nedrīkst.
* Ja ir iespēja nomaini orģināli nākošo Mikuni vai Dell Orto karburatoru un uzliec no krosa/hard enduro moča Keihin ar paātrinātāju. ... Tiesa vajadzētu palielināties arī patēriņam.
* Ja tomēr paliec pie Mikuni tad ir vērts apdomāt iespēju par šādas tādas elektronikas amputēšanu(sulanoīds, droseles stāvokļa devējs), caurumu noslēgšanu un dīžu nomaiņu.
Šie Mikuni karburatori ir izcili slikti ar to, ka rauj sevī putekļus un smiltis un tas vis snonāk uz membrānas. Risinājums mainīt orģināli nākošo mazo filtriņu uz ko prātīgāku.

-----------------

Online

dropman
26. May 2012, 09:54#30

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 726

Braucu ar: 525

Miga pēdējais punkts ir obligāts. Kopā ar pareizu karburatora regulējumu rezultāts ir ļoti ok.
Tiesa gan TPS amputēt laikam nevajadzētu. Bet to solenoīdu un pārējos mēslus gan.

[ Šo ziņu laboja dropman, 26 May 2012, 09:55:17 ]



-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Psihologs
26. May 2012, 14:36#31

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f

No šitās vietas varētu sīkāk par solenoīda nahrenizēšanu?

[ Šo ziņu laboja Psihologs, 26 May 2012, 14:36:23 ]

Offline

lupinu21
26. May 2012, 15:06#32

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.


26 May 2012, 14:36:02 Psihologs rakstīja:
No šitās vietas varētu sīkāk par solenoīda nahrenizēšanu?

ARĪ UZRADĀS INTERESE PAR UPGREIDU

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

dropman
26. May 2012, 15:41#33

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 726

Braucu ar: 525

te: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=203399
un te: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=178833
var palasīt.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

lupinu21
26. May 2012, 17:46#34

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

atradu noderīgas saites par KTM LC4

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

robertoblack
09. Jun 2012, 00:25#35

Kopš: 26. Jul 2009

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

Šaize,braucu ar savu KTM Adventure 640 R 1999g.,noslāpa ar raksturīgu klikšķēšanu,mēģinu startēt,itkā grib pielekt bet nekā saāk klikšķēt un nelec,ievēroju startējot ar starteri pa izpūtēju gaisu gan pūš ārā gan velk iekšā ,aizdomas krita uz automātisko dekompresātoru noņēmu,sadalenes vāku,rokeri veseli pats automātiskais dekompresātors ar,minimāls izdilums ir,sadalenes gultņos lufte bija,nomainiju.saliku visu kopā bez izmaiņām.dzirkstele ir, beņža ir,kur problēma?
jautājums.vai var iztikt bez automātiskā dekompresātora izņemot to nost no sadalenes,un startējot izmantot manuālo dekompresātoru?
paldies jau iepriekš

Offline

MIGs
09. Jun 2012, 00:29#36

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: SA1290R, 600RR, 954RR

Protams, ka var amputēt automātisko dekompresoru, taču rēķinies, ka tad kad starteris dabūs spiest kompresiajs taktī un nebūs atvērts manuālais dekompresors tās viņasm būs baigās mokas. Tieši šis ir viens no iemesliem kāpēc tie starteri viņiem beidzas.

Vecākiem modeļiem bija TIKAI manuālais dekompresors. Un nekāda vaina.

-----------------

Online

NEC
09. Jun 2012, 03:52#37

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar: 160hp/190kg

kur var panemt sajuga trositi prieksh lc4 99 gada? iznemot sergis (tur jagaida 7 dienas).

Offline

lockhead
09. Jun 2012, 10:19#38

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 727

Braucu ar: KTM Adventure 990

Nepārāk ilgi baudīju sava mo priekus. Aizvakar gāžot pa granteni motors noķēra stopu, pakaļas ritens sabloķējās, gandrīz dēļ tā norāvu uz bietes.
Vakar tika noņemts vāks, a tur kapusvētki, tiesa nelieli...
Sabira sajūga kurvja gultnis, kas blokā. Kurvis dabūja pastrīķēt vāku, samala plastmasa zobratu. Varbūt ari kkas vēl, ko pagaidām neatklāju...

Offline

lockhead
09. Jun 2012, 10:20#39

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 727

Braucu ar: KTM Adventure 990


09 Jun 2012, 03:52:43 NEC rakstīja:
kur var panemt sajuga trositi prieksh lc4 99 gada? iznemot sergis (tur jagaida 7 dienas).

man akal interesē spido trose.

Offline

MIGs
09. Jun 2012, 11:23#40

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: SA1290R, 600RR, 954RR

Plastmasas zobrats nāk uz eļļas pumpi ?!
Man priekš tā LC4 motora ir kautkādi motora zobrati & kārba, apdauzīti karteri un vāki vēl pieejami.

-----------------

Online

Top.LV