Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
Liepins
25. May 2019, 10:03#941

Kopš: 26. Dec 2016

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Meklēju aizmugurējās bagāžas dugas (priekš sānu somām). Ja kādam ir uz tirgošanu vai stipri līdzīgas ko varētu modificēt, lūdzu pm.

Offline

GUN
27. May 2019, 16:23#942

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC


27 Mar 2019, 17:15:09 Kempiione rakstīja:
Sveiki tauta.Lūgums pēc palīdzības.Ielikām jaunu motoru,motors celka,vis rūc čiki puki,pārvīlēti ieplūdes kanāli galvā,nu bet tas lietas būtību nemaina.Slīd sajūgs,sajūgs hidrauliskajs,eļas jaunas,vis jauns,eļļa pēc kataloga motul.Hvz kur problēma,kāds varbūt ir saskāries?

lc4 ir jauda ir vairāk nekā sajūgs spēj turēt, manam bija uzlikts anormāls pārnesums un sajūgs slīdēja kārtīgi uzgāzējot, pie tam sajūgam nebija nodiluma pazīmes, respektīvi viss bija izmēru robežās, tur var būt kompleksa vaina, eļļa, uzdegums, pārnesums..

Offline

lockhead
28. May 2019, 15:58#943

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 726

Braucu ar: KTM Adventure 990

+1, bet man palīdzēja eļļas maiņa.

Offline

robertoblack
05. Jun 2019, 14:38#944

Kopš: 26. Jul 2009

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

Kā pareizi parbaudīt impulsa devēju? Kādiem cipariem tur jābūt?

Offline

mexa
05. Jun 2019, 15:29#945

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5981

Braucu ar: VT

Pareizi ar oscilografu, ar testeri jabut omiem, cik precizi skaties manuaali, galvaa neturu ciparus. Kautkas neder, tikai to ko dakters izrakstiijis

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

Undersun
07. Jun 2019, 19:11#946

Kopš: 09. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: KTM 640 (2005)

Sveiciens visiem moto ekspertiem!

Esmu noskatījis motociklu iegādej (KTM LC4 640 2006), bet māc šaubas par sludinājumā norādīto moča jaudu (40kW), tehniskajā pasē ir norādīti 24kW.
Kā patiesībā varētu būt?
Vai ir kādas pazīmes pēc kurām var pateikt kāda jauda ir LC4 motoram?

Offline

motoinstruktors
07. Jun 2019, 22:39#947

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 411

Braucu ar: ktm LC4

...tad paskaties,kāda jauda dokumentos no rūpnicas KTM 660
Skaidrs,ka sen viss sataisīts "pa pilnu"-vienkārši izdarāms

Offline

Dzidziks
22. Aug 2019, 20:57#948

Kopš: 14. Feb 2019

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Nopirkšu KTM 640 pasažiera kāpšļus

Offline

Dzidziks
07. Sep 2019, 16:24#949

Kopš: 14. Feb 2019

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Sveiki, kāds ir mēģinājis šādā veidā reanimēt automātisko dekompresoru?
null
Varbūt ir vēl kāds cits variants?

Offline

Undersun
02. Oct 2019, 22:50#950

Kopš: 09. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: KTM 640 (2005)

Čau visiem KTM ekspertiem.
Ir radusies problēma ar KTM 640 2005g.

Auksts negrib lekt - ar starteri nekādīgi nelec, var griest starteri līdz aķis sāk mirt nost. Ar kurbuli ir nedaudz savādāk - pielec, bet pēc kārtīga 10-20 minūšu treniņa.

Starteris, bendiks un pulser coil ir mainīti vasaras šākumā.
Sveci nomainīju un karburātoru pārbaudīju (bija tīrs).

Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu un var ko ieteikt?

Offline

mexa
03. Oct 2019, 01:28#951

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5981

Braucu ar: VT

Dzirkstele vismaz ir? Magnets nav tads loti vajs uz izjuutam?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

Sergejs80
03. Oct 2019, 08:32#952

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 718

Braucu ar: 98 un DD

Iepriekš leca labi un pēkšņi palika slikti?
Nezinu kā šim, bet drusku vecākam gadam bija jāpiešaujas atrast pareizo punktu priekš iekurbulēšanas.

Offline

zazzaa
03. Oct 2019, 10:33#953

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3311

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

pārbaudi degvielu, gaisu, sveci.
ārā auksts vai strādā čoks?

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

UgunsX
03. Oct 2019, 15:34#954

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 555

Braucu ar:

Aķim ir jābūt labam. Ir bijis, ka starteris griež, bet nelec. Pieliekot pie auto akb, pielec uz sitienu.
Ar to kurbuli ir tā, kā te jau teica, tur ir drusku jāzina kā to pareizi darīt, citādi var visu dienu kurbulēt un neiekurbulēsi. Ja gribi, uzraksti PM, pa telefonu būs vieglāk pastāstīt, nekā te gari rakstīt.

Offline

Undersun
03. Oct 2019, 18:18#955

Kopš: 09. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: KTM 640 (2005)


03 Oct 2019, 01:28:12 mexa rakstīja:
Dzirkstele vismaz ir? Magnets nav tads loti vajs uz izjuutam?


Dzirkstele itkā ir - vasaras sākumā Favorītā tika meklēta un atrasta problēma - tad arī nomainīja (starteri,bendiksu un pulser coil).

Offline

Undersun
03. Oct 2019, 18:19#956

Kopš: 09. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: KTM 640 (2005)


03 Oct 2019, 08:32:28 Sergejs80 rakstīja:
Iepriekš leca labi un pēkšņi palika slikti?
Nezinu kā šim, bet drusku vecākam gadam bija jāpiešaujas atrast pareizo punktu priekš iekurbulēšanas.


Es teiktu, ka pakāpeniski palika arvien sliktāk, tagad pavisam bēdīgi.
Par kurbuli - arī šim ir jāatrod pareizais punkts, ko man nav tik viegli izdarīt

Offline

Undersun
03. Oct 2019, 18:20#957

Kopš: 09. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: KTM 640 (2005)


03 Oct 2019, 10:33:45 zazzaa rakstīja:
pārbaudi degvielu, gaisu, sveci.
ārā auksts vai strādā čoks?


čoks strādā - jo kad iedarbināts regulējot čoku izmainās dzinēja apgriezieni.

Offline

Undersun
03. Oct 2019, 18:24#958

Kopš: 09. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: KTM 640 (2005)

Vai varētu būt problēma vārstos?
Es nezinu, vai iepriekšējais īpašnieks to moča lietošanas laikā ir darijis - iespējams tur problēma rodās.

Offline

Sergejs80
03. Oct 2019, 18:53#959

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 718

Braucu ar: 98 un DD

Ja pareizi atceros, tad vārstu atstarpe pēc manuāļa ir jābauda ik pa 5000 km - maz kas Šķiet, bez atstarpēm ir grūti piedarbināt siltu, spečuki pateiks precīzāk.
Pēc raksturīga klikšķa, puika parasti palaida kurbuli atpakaļ augšā, tad paspieda vēl nedaudz (ja skatās kā pulkstenī, tad apm. no 12 uz 14) , tad atkal kurbuli augšā un sper vaļā.
Ar to čoku kādreiz nevarēja saprast, jo pieleca aukstā laikā gan ar, gan reizēm bez

Offline

UgunsX
04. Oct 2019, 08:11#960

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 555

Braucu ar:

Itkā jau ir tur grāmatā minēti 5000 km vārstu pārbaudei, bet tas nav nopietni. Pie katras eļļas maiņas pārbaudīt vārstus? Man pa 20k tur nekas nav viņiem noticis, domāju viņus pārbaudīt var mierīgi reizi gadā, teiksim, ziemā taisi lielo apkopi un pie viena pārbaudi. Citādi reizi divos mēnešos skrūvēt vārstus, nu nezinu.. LC4 adventure braucēji noteikti būtu īpaši laimīgi
Ok, ja tu ar viņu tos 5K nobrauc trasē, tad varbūt, sporta moci jau var regulēt pēc katras gonkas.
Tajā pašā tabulā ir teikts ka gaisa filtrs jāpārbauda ik pa 5K Tak viņš jau ir jāmazgā pēc 200 km pa sausām grantenēm, pēc 5000 uz viņa jau varēs kartupeļus stādīt

Lūk, darbu saraksts katrus 5000 km pēc grāmatas

Change engine oil, oil filter, and fine filter ● ●
Clean oil screens and magnet of drain plug ● ●
Check oil lines for damage and kink-less arrangement ● ●
Check and adjust spark plug, replace it every 10,000 km ●
Check and adjust valve clearance ● ●
Check engine fastening screws for tight fit ● ●
Make sure all engine screws accessible from the outside are screwed tight ● ●
Check carburetor connection boots for cracks and leaks ●
Check idle setting ● ●
Check bleeder hoses for damage and kink-free arrangement ● ●
Check cooling system for leaks, antifreeze protection ● ●
Check radiator fan for proper operation ●
Check exhaust system for leaks and suspension ● ●
Check actuating cables for damage, smooth operation, and kink-less arrangement,adjust and lubricate them ● ●
Clean air filter and air filter box ●
Check cables for damage and kink-less arrangement ●
Check headlamp adjustment ●
Check electrical system for function (low/high beams, stop light, turn indicators,headlamp flasher, ● ●
tell-tale lamps, speedometer illumination, horn, side-stand switch, clutch switch, emergency-off switch)
Make sure all screws and nuts are tight. ● ●
Check brake fluid level, lining thickness, and brake discs ● ●
Check brake lines for damage and leaks ● ●
Check/adjust smooth operation, free travel of handbrake/footbrake levers ● ●
Check screws of brake system for tight fit ● ●
Check suspension strut and fork for leaks and proper operation ● ●
Check O-ring of suspension strut for wear ●
Clean fork dust sleeves ●
Bleed fork legs ● ●
Check swinging-fork pivot ● ●
Check/adjust steering-head bearing ● ●
Lubricate reversing lever ●
Check all chassis screws for tight fit (fork plates, fork leg, axle nuts/screws, ● ●
swinging-fork pivot, reversing lever, suspension strut)
Check spoke tension and rim joint ● ●
Check tire condition and inflation pressure ● ●
Check chain and chain guides for wear, force fit and tension. ● ●
Check screws on pinion and chain sprocket for locking devices and a tight fit. ● ●
Lubricate chain ● ●
Check wheel bearings and jerk damper for play ●

Offline

Top.LV