Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Moču reģistrācija LV, ja tie ievesti no ASV

AutorsZiņojums
hla
25. Sep 2015, 18:09#21

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R

... tad variants atrast čomu ar Lietuvas pilsonību

Offline

Putnis76
25. Sep 2015, 23:03#22

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: auto...pagaidām :)

Jā, ir tā, ka kopš šī gada marta, ja ir analogs asv mocim eiropietis, tad nav iespējams lv reģistrēt. Pats braukāju 4 gadus ar lt ņumuriem, bēdu nezināju, jo reizi divos gados iziet ta pie braļukām maksāja 7 eur par reizi, pat pieskaitot degvielas izmaksas, bija lētāk. Bet pirms tirgošanas bija doma nosertificēt, un izrādijās, ka nekā. Labi, ka tieši viens leitis meklēja tādu kā man bija mocis. Tad nu pārdevu atpakaļ uz lietuvu. Lietuvā, lai piereģistrētu uz sava vārda, vajag lt personas kodu, ko var iegūt laikam poedeklarējoties kādā dzīvoklī, ko jā- iedod uz pusgadu. Pēc tam atkal tā pati procedūra. Vairs īsti jēgu neredzu tādai ņemšanās. Tad jau lētāk paņemt mobile.de vai copart- bik apskādētu eiropieti, uzfrišināt, ko leiši ar dara un finišā tas pats cipars, tik bel ilgtermiņa gemaroja.
P.s. Man mocis visu laiku bija reģistrēts uz čomu, no kā ar pirku moci.
P.s.1. Pats tagad no mobile atvedu eiropieti.

-----------------
Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv

Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com

Offline

cnn
25. Sep 2015, 23:52#23

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1424

Braucu ar: motociklu


25 Sep 2015, 18:09:23 hla rakstīja:
... tad variants atrast čomu ar Lietuvas pilsonību


Tikai CSDD skaidri pateica. Ja ievests japanis no ASV un registrets LT, vari aizmirst par registraciju LV. Tiko izgaju cauri tam visam un sapratu, nu i nafig. Tas to nemaksa. Vnk nopirkt eiropieti un miers. A visu muzu tak nebrauksi ar vienu mo LT nr. Pec tam gribesi pardot, jamekle leitis kas velesies pirkt. Vardsakot laika, utt teresana. Beigas sanaks dargak. Tapec ja nav HD , japani japerk eiropieti.

-----------------

~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes

Offline

otomars
26. Sep 2015, 08:44#24

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01


25 Sep 2015, 11:32:44 Fastarow rakstīja:
līdz 2000 gadam sertifikāciju nevajag. Uz doto brīdi japāņu moticiklus, kas ražoti asv tirgum eiropā (izņemot lietuvu) piereģistrēt nav iespējams!!! ja gribi no usa kaut ko ņem HD. Ja gribi japāni - skaties eiropieti.

ne visus var sertificeet,shos nevareeja...
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...idson/ikcdg.html

Offline

xmax
13. Nov 2015, 18:14#25

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660

Čau,

Galīgi ne pa šo tēmu, bet varbūt kāds var palīdzēt ar padomu vai kā savādāk...
Esmu brīvprātīgais, kas palīdz labdarības organizācijai savākt ziedojumus: gan naudu, gan lietas Protēžu un Ortožu mobilās aprūpes stacijai.
Labdarības projekta mērķis ir palīdziet nodrošināt pārvietošanās iespējas cilvēkiem ar kustību traucējumiem Latvijā.
Amerikā ir saziedotas diezgan daudz lietas, kas attiecās uz šo projektu, bet kurjers par šīs kravas nogādāšanu uz LV prasa ap 900$.
Varbūt kāds no šejienes nodarbojās ar moto vai auto importu, vai var palīdzēt ar padomu - kā, ko labāk, būtu ļoti pateicīgs.
Krava:
Volume - 45-50 Cubic Feet
Weight - 450kg
Shipping from Athens, Texas, USA (but can transport to a different location).
Protams ir nepieciešamas vēl daudzas citas lietas, kā rokas instrumenti, skrūvspīles, šujmašīna u.c.
Sīkāk par projektu droši var sazināties ar mani:
Nikolajs Kims
Telefons: +371 22038856
e-pasts: nikolajs.kims@inbox.lv vai PM.

[ Šo ziņu laboja xmax, 13 Nov 2015, 18:42:26 ]

Offline

JohnyW
07. Jan 2016, 12:47#26

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


25 Sep 2015, 23:03:20 Putnis76 rakstīja:
Jā, ir tā, ka kopš šī gada marta, ja ir analogs asv mocim eiropietis, tad nav iespējams lv reģistrēt. Pats braukāju 4 gadus ar lt ņumuriem, bēdu nezināju, jo reizi divos gados iziet ta pie braļukām maksāja 7 eur par reizi, pat pieskaitot degvielas izmaksas, bija lētāk. Bet pirms tirgošanas bija doma nosertificēt, un izrādijās, ka nekā. Labi, ka tieši viens leitis meklēja tādu kā man bija mocis. Tad nu pārdevu atpakaļ uz lietuvu. Lietuvā, lai piereģistrētu uz sava vārda, vajag lt personas kodu, ko var iegūt laikam poedeklarējoties kādā dzīvoklī, ko jā- iedod uz pusgadu. Pēc tam atkal tā pati procedūra. Vairs īsti jēgu neredzu tādai ņemšanās. Tad jau lētāk paņemt mobile.de vai copart- bik apskādētu eiropieti, uzfrišināt, ko leiši ar dara un finišā tas pats cipars, tik bel ilgtermiņa gemaroja.
P.s. Man mocis visu laiku bija reģistrēts uz čomu, no kā ar pirku moci.
P.s.1. Pats tagad no mobile atvedu eiropieti.


Jautājums konkrēti par tevis minēto - ja ir ASV mocim analogs eiropietis, tad nereģistrē..
Jautājums- bet ja nav analogs eiropā - netiek analogs eiropas tirgū tirgots nu jau kādus 15 gadus? Šajā gadījumā arī nav pieļaujama reģistrācija, pat pilnīgi jaunam vai pāris gadus vecam?
Varbūt zini normatīvos aktus, kur ir šis aprakstīts?

Offline

Putnis76
08. Jan 2016, 21:58#27

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: auto...pagaidām :)


07 Jan 2016, 12:47:59 JohnyW rakstīja:

25 Sep 2015, 23:03:20 Putnis76 rakstīja:
Jā, ir tā, ka kopš šī gada marta, ja ir analogs asv mocim eiropietis, tad nav iespējams lv reģistrēt. Pats braukāju 4 gadus ar lt ņumuriem, bēdu nezināju, jo reizi divos gados iziet ta pie braļukām maksāja 7 eur par reizi, pat pieskaitot degvielas izmaksas, bija lētāk. Bet pirms tirgošanas bija doma nosertificēt, un izrādijās, ka nekā. Labi, ka tieši viens leitis meklēja tādu kā man bija mocis. Tad nu pārdevu atpakaļ uz lietuvu. Lietuvā, lai piereģistrētu uz sava vārda, vajag lt personas kodu, ko var iegūt laikam poedeklarējoties kādā dzīvoklī, ko jā- iedod uz pusgadu. Pēc tam atkal tā pati procedūra. Vairs īsti jēgu neredzu tādai ņemšanās. Tad jau lētāk paņemt mobile.de vai copart- bik apskādētu eiropieti, uzfrišināt, ko leiši ar dara un finišā tas pats cipars, tik bel ilgtermiņa gemaroja.
P.s. Man mocis visu laiku bija reģistrēts uz čomu, no kā ar pirku moci.
P.s.1. Pats tagad no mobile atvedu eiropieti.


Jautājums konkrēti par tevis minēto - ja ir ASV mocim analogs eiropietis, tad nereģistrē..
Jautājums- bet ja nav analogs eiropā - netiek analogs eiropas tirgū tirgots nu jau kādus 15 gadus? Šajā gadījumā arī nav pieļaujama reģistrācija, pat pilnīgi jaunam vai pāris gadus vecam?
Varbūt zini normatīvos aktus, kur ir šis aprakstīts?

Nezinu par gadu limitu vai kā, bet tas ko man pateica-ja nav analoga eiropieša, tobiš tīrais amerikānis, tad var sertificēt un reģistrēt.
Precīzāk uzzvani uz Amerikas auto, paprasīs Tev VIN numuru, un tad pretī dabūsi sīku razkladu.

-----------------
Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv

Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com

Offline

JohnyW
18. Jan 2016, 13:57#28

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Man kkā liekas, ka amerikas auto man īsi pateica - kopš pagājušā gada marta sertificēt nevar.
Interesē DR650 no Canada, bet kkā negribētos to atsūtīt kā rezervers daļu un tad meklēt veca līdzinieka rāmi, lai visu to pārkrāmētu tur..
Ja nemaldos, DR650 analoga eiropā nav jau kopš 2001mā gada, kad tika pieņemtas EUR 3 normas...
Varbūt vēl kādam ir info par reālām iespējām ar legalizāciju..

Offline

lomsz
18. Jan 2016, 18:03#29

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


18 Jan 2016, 13:57:37 JohnyW rakstīja:
Man kkā liekas, ka amerikas auto man īsi pateica - kopš pagājušā gada marta sertificēt nevar.
Interesē DR650 no Canada, bet kkā negribētos to atsūtīt kā rezervers daļu un tad meklēt veca līdzinieka rāmi, lai visu to pārkrāmētu tur..
Ja nemaldos, DR650 analoga eiropā nav jau kopš 2001mā gada, kad tika pieņemtas EUR 3 normas...
Varbūt vēl kādam ir info par reālām iespējām ar legalizāciju..

Tici man, šitas ir lētāk.... http://www.ebay.de/itm/Suzuki-DR650-RSE-DR-650-...3HYAAOSwDN1URkbI

Offline

JohnyW
19. Jan 2016, 09:32#30

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Nebiju laikam pietiekami meklējis, bet vispār šāds variants pat ir daudz reālāks un lētāks, nekā nopirkt LV drotu un paņemt no tā rāmi..
Paldies par ideju.

Offline

eriksdrummer
10. May 2017, 14:45#31

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 454

Braucu ar: V4

Gribu aktualizēt šo jautājumu. Aprilia motocikls, pirkts ASV, tagad atrodas Lietuvā un reģistrēts tur. CSDD teica, ka ja mocis jaunāks par 2014 gada(un tam kāreiz ir 2014) tad derot LT sertifikācija. Bet kad uzzvanīju uz CSDD sertifikācijas nodaļu, man pateica, ka ar LT sertifikāciju Latvijā varu ieskrieties. Neviens neko konkrētu pateikt nevar

Offline

Zigmunds
10. May 2017, 14:56#32

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


10 May 2017, 14:45:58 eriksdrummer rakstīja:
Gribu aktualizēt šo jautājumu. Aprilia motocikls, pirkts ASV, tagad atrodas Lietuvā un reģistrēts tur. CSDD teica, ka ja mocis jaunāks par 2014 gada(un tam kāreiz ir 2014) tad derot LT sertifikācija. Bet kad uzzvanīju uz CSDD sertifikācijas nodaļu, man pateica, ka ar LT sertifikāciju Latvijā varu ieskrieties. Neviens neko konkrētu pateikt nevar


"ar LT sertifikāciju Latvijā varu ieskrieties." Tā arī ir.

Sertifikācijas daļa zin to tēmu. Csdd info vai citi avoti neko nenosaka.

[ Šo ziņu laboja Zigmunds, 10 May 2017, 14:56:21 ]

Offline

eriksdrummer
10. May 2017, 15:07#33

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 454

Braucu ar: V4

Žēl! Labs mocis, ar mazu noskrējienu un par labu cenu Vācijā šie moči visi maksā daudz dārgāk.

Offline

eriksdrummer
10. May 2017, 15:34#34

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 454

Braucu ar: V4

Esmu dzirdējis, ka varētu sertificēt kādā citā eiropas valstī,piemēram, Vācijā, kuru sertifikācija der mums.

Offline

hopper_offlinus
10. May 2017, 22:16#35

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


10 May 2017, 15:34:12 eriksdrummer rakstīja:
Esmu dzirdējis, ka varētu sertificēt kādā citā eiropas valstī,piemēram, Vācijā, kuru sertifikācija der mums.


Homologacija izmaksas Tev tieshi to starpibu + Tavs laiks, tapec ari ir ta cena

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Smoke
11. May 2017, 09:37#36

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: BMW S1000RR #68


10 May 2017, 15:34:12 eriksdrummer rakstīja:
Esmu dzirdējis, ka varētu sertificēt kādā citā eiropas valstī,piemēram, Vācijā, kuru sertifikācija der mums.


Sertifikātu jau arī izsniedz Vācija. Pie mums LV tie ir tikai starpnieku kantori, kuri palīdz sakārtot dokumentus ar Vāciju.

-----------------
Facebook: Road Racing Riga
Instagram: road_racing_riga

Offline

seriqous
24. May 2018, 09:50#37

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto


08 Jan 2016, 21:58:10 Putnis76 rakstīja:

07 Jan 2016, 12:47:59 JohnyW rakstīja:

25 Sep 2015, 23:03:20 Putnis76 rakstīja:
Jā, ir tā, ka kopš šī gada marta, ja ir analogs asv mocim eiropietis, tad nav iespējams lv reģistrēt. Pats braukāju 4 gadus ar lt ņumuriem, bēdu nezināju, jo reizi divos gados iziet ta pie braļukām maksāja 7 eur par reizi, pat pieskaitot degvielas izmaksas, bija lētāk. Bet pirms tirgošanas bija doma nosertificēt, un izrādijās, ka nekā. Labi, ka tieši viens leitis meklēja tādu kā man bija mocis. Tad nu pārdevu atpakaļ uz lietuvu. Lietuvā, lai piereģistrētu uz sava vārda, vajag lt personas kodu, ko var iegūt laikam poedeklarējoties kādā dzīvoklī, ko jā- iedod uz pusgadu. Pēc tam atkal tā pati procedūra. Vairs īsti jēgu neredzu tādai ņemšanās. Tad jau lētāk paņemt mobile.de vai copart- bik apskādētu eiropieti, uzfrišināt, ko leiši ar dara un finišā tas pats cipars, tik bel ilgtermiņa gemaroja.
P.s. Man mocis visu laiku bija reģistrēts uz čomu, no kā ar pirku moci.
P.s.1. Pats tagad no mobile atvedu eiropieti.


Jautājums konkrēti par tevis minēto - ja ir ASV mocim analogs eiropietis, tad nereģistrē..
Jautājums- bet ja nav analogs eiropā - netiek analogs eiropas tirgū tirgots nu jau kādus 15 gadus? Šajā gadījumā arī nav pieļaujama reģistrācija, pat pilnīgi jaunam vai pāris gadus vecam?
Varbūt zini normatīvos aktus, kur ir šis aprakstīts?

Nezinu par gadu limitu vai kā, bet tas ko man pateica-ja nav analoga eiropieša, tobiš tīrais amerikānis, tad var sertificēt un reģistrēt.
Precīzāk uzzvani uz Amerikas auto, paprasīs Tev VIN numuru, un tad pretī dabūsi sīku razkladu.


Kā šogad ir ar to reģistrāciju? Nav nekas mainījies uz labo pusi?

Offline

phaeton
03. Jun 2018, 17:48#38

Kopš: 20. Sep 2015

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 122

Braucu ar: XV 1700 /

Ir iegūta informācija ka var reģistrēt Japāņus tieši Yamahas kas ievesti no ASV pēc 2000.g. ražojuma. Caur yamaha dīleri. Un tas prieks izmaksā 1000eur.

Offline

Ki
03. Jun 2018, 19:30#39

Kopš: 16. Jun 2011

Ziņojumi: 684

Braucu ar: Jā, braucu ar`!

Kāds var uz pirkstiem izskaidrot, kas Latvijā par naidu pret ASV transportu?

Ok, nodokļi - tas ir pašsaprotami -, bet kas ar to visu pārējo?

-----------------
IT drošība, datu analīze, administrēšana, motodraudzīgas cenas | Plāno izbraukt? Noskaidro, vai nelīs!

Offline

Jusper
03. Jun 2018, 23:00#40

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Kāpēc naids? ASV tirgum ražotie motocikli nav sertificēti Eiropā un otrādi.

Offline