27 Aug 2016, 00:11:35 Sayuri rakstīja:
......
Kāda Jums pieredze? Negribētos nākamreiz triekties mašīnā tikai tāpēc, lai apdrošināšanas procedūra vienkāršāka.
Pirms 2 gadi bija līdzīga situācija, sadursmes kontakts nebija, apdrošināšanas prēmiju izmaksāja (sajūga svira nolauzta, stūre salocīta, dzinēja aizsargi saskrāpēti.
Ja arī zaķis pretojās, tā tomēr nav zaķa vaina, bet paša vadītāja, vienmēr vajag instrukciju izveikt pirms vest un pēc tam vēl pirmos līkumus prātīgi, lai nočekotu vai zaķim viss skaidrs. Pašam ir bijis ka griežu uz ielas moci apkārt par 180 grādiem un tajā brīdī zaķis izdomā tā labi noliekties uz to pašu pusi lai man gar plecu uzprasītu kādēļ es griežos
Instrukciju - kā liekties un kā sēdēt, turēties, kā neliekties, jālasa obligāti pirms braukšanas.
Un te nu piemērs nepieredzējušiem motobraucējiem, kas reizēm vada aparātu pēc sajūtām un tādā brīdī iestājas panika un sajūtas vairs nedarbojas.
Te būtu jāiemācās un jāatceras to, kas ir Žirospēki un kas ir 2riteņu transporta vadīšanas principi, izmantojot Pretstūrēšanu (CounterSteering), Pretstūrēšanas principi, vadot tos.
Par šo gan skolā laikam maz ko stāsta. Vienkārši Fizikas principi - mocis neliecas, veic pretstūrēšanu un guldi.
Un tas līkums ir viltīgs, otrā virzienā vispār stulbi, tu guldi moci pirms pēdējās asās daļas, izbraucot no tilta apakšaas, a tur bedres normālas un rises.. arī iespēja nolikt uz gurķa..
Par ekipējuma neesamību - nu tā vispār stulbība, bet nu pēdējā laikā siltās dienās šādi čību un šortu gudreļi jau daudz..
nuu countersteering ir pats par sevi, bet tas viens mans pasazieris jau kad gaaju liikumaa saaka atliekties, sanaaca putra, bet kaa falja saka govi liikumaa vest nu gan- kad liikumaa jau ej mocis ir sliipi un tev moci sak sturet nr2 tur nav daudz variantu, pie nosacijuma ka straujas kustibas var novest pie ritenja izslidesanas. sieva man forshi sezh, instrukcijas tas ir protams, citaadi zhopa.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
29 Aug 2016, 11:23:58 faliks rakstīja:
ja 2 numurs pretojas, nedod moci nolikt, vajadzeja sturi uz otro pusi no likuma pavilkt. Sens triks. var ar govi aizmugurē moci ielocit
Tas nav triks, bet efektīvas stūrēšanas pamatprincips. Zaķis tur neko nepretojās, vaģila bez pieredzes, nejedz sturet, panika pie atsečkas, saspringums un rezultāts bēdīgs.
Bet nu ko no jaunajiem prasit, ja pat braucejēji ar nopietnām pieredzēm, sastapti dzīvē, izdzirdot par pretējo stūrēšanu, ar putām uz lūpām noliek un sauc tevi par idiotu!
Kādreiz kad man nebija mo, noskatījos uz baikiem un domāju, ka tādus monstrus var savākt tikai izredzētie . Tomēr lielāka iedziļināšanās, prakse, paškritika ir likusi pārskatrīt šis iedomas!
29 Aug 2016, 11:23:58 faliks rakstīja:
ja 2 numurs pretojas, nedod moci nolikt, vajadzeja sturi uz otro pusi no likuma pavilkt. Sens triks. var ar govi aizmugurē moci ielocit
Tas nav triks, bet efektīvas stūrēšanas pamatprincips. Zaķis tur neko nepretojās, vaģila bez pieredzes, nejedz sturet, panika pie atsečkas, saspringums un rezultāts bēdīgs.
Bet nu ko no jaunajiem prasit, ja pat braucejēji ar nopietnām pieredzēm, sastapti dzīvē, izdzirdot par pretējo stūrēšanu, ar putām uz lūpām noliek un sauc tevi par idiotu!
Kādreiz kad man nebija mo, noskatījos uz baikiem un domāju, ka tādus monstrus var savākt tikai izredzētie . Tomēr lielāka iedziļināšanās, prakse, paškritika ir likusi pārskatrīt šis iedomas!
Baigi lielā pieredze ar motobraukšanu nav, bet ir vairākas reizes bijušas, kad ej līkumā, un mocis nevadās vairs virzienā, kurā tu gribētu it kā darot ierastās lietas pēc instinktiem, kā tas ir darīts parasti un tad ir tā panikas sekunde, kas daudz ko var izšķirt.. Šeit arī izskatījās, kā aprakstīja - panika, sastingums un tajā sastingumā dari visu pēc ķermeņa refleksiem. Ja pieredze mazāka un reflekss nav izstrādājies, tad arī notiek šādi.
Tādos brīžos, es vienmēr esmu tad atcerējies par Pretstūrēšanu un viss - mocis ieguļas kā vajag..
Kas ar putām uz lūpām kko kladzina, ka pretstūrēšana ir lohu un nemākuļu lieta, lai apskatās filmu Twist of Wrist 2, tur arī baigi labi parādīts viens kadrs par tiem, kas domā, ka moci ātrumā stūrē ar ķermeni, vai kkādu svaru nolikšanu vienā vai otrā pusē..
Čaļik, kas ar putām uz lūpām tev skaidro, kā stūrēt:
29 Aug 2016, 16:17:22 veetra rakstīja:
Interese, kadi ir tie nosacijumi, ka jasēž nr2 uz moča?
Vai kur to instruktāžu var izlasīt?
Motoskola neko par pasazieru vesanu ari nestastija
baidos sameloties. Bet nee. Bet vienreiz kaveju teoriju ~2h varbut tad
Stāstīja - 2 teikumus:
1.Pasažiera vesšana ir pilnīgi cits stāsts..
2.Ir jāturas ļoti mīļi un cieši kopā..
Ak jā vēl - sēžot uz žiletes, pasažieris rokas atspiež krustā pret bāku..
Ja zaķis nav uz moča nekad sēdējis, tas es parasti parādu kur jāliek kājas, kur jāturās ar rokām, kur ir karsts izpūtējs, kur griežās ķēde un ritenis, pārbaudu vai viņai nav kaut kādas garas brīvas šņores, šalles, jostas vai siksnas kas var kaut kur aizķerties pa ceļam, pastāstu ka uz moča uzkāpj un nokāpj tikai tad, kad es saku ka var to darīt un starp uzkāpšanu un nokāpšanu kājām visu laiku ir jābūt uz kāpšļiem, pastāstu lai nedīdās kamēr lēni braucam starp rindām, uzsākam, nogriežamies vai apgriežamies, nu un, protams, lai nekantē moci uz otru pusi līkumos. Kaut kā tā. Pats nekad neuzsāku braukt kamēr pasažieris nesaka ka var to darīt. Visādi ir gadījies ar pasažieriem, par laimi gan bez kritieniem.
29 Aug 2016, 17:36:38 UgunsX rakstīja:
Ja zaķis nav uz moča nekad sēdējis, tas es parasti parādu kur jāliek kājas, kur jāturās ar rokām, kur ir karsts izpūtējs, kur griežās ķēde un ritenis, pārbaudu vai viņai nav kaut kādas garas brīvas šņores, šalles, jostas vai siksnas kas var kaut kur aizķerties pa ceļam, pastāstu ka uz moča uzkāpj un nokāpj tikai tad, kad es saku ka var to darīt un starp uzkāpšanu un nokāpšanu kājām visu laiku ir jābūt uz kāpšļiem, pastāstu lai nedīdās kamēr lēni braucam starp rindām, uzsākam, nogriežamies vai apgriežamies, nu un, protams, lai nekantē moci uz otru pusi līkumos. Kaut kā tā. Pats nekad neuzsāku braukt kamēr pasažieris nesaka ka var to darīt. Visādi ir gadījies ar pasažieriem, par laimi gan bez kritieniem.
Un galvenais sajust, kad pasažieris iemieg tādā garākā braucienā un sāk slīdēt nost uz vienu pusi
28 Aug 2016, 18:44:30 eddie rakstīja:
Reku video no Vecmilgrāvja - iekš Facebook. No malas izskatās visnotaļ tizli.
Mehh jau paspējuši nodzēst... droši vien kāds nepareizs feiss ticis kadrā un nosūdzējis...
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!
Savā pirmajā braukšanas sezonā tieši tajā pašā līkumā bija precīzi tāda pati situācija, tik labi, ka blakus joslā neviena nebija.
Tur bez pieredzes tiešām viltīgi, pēc tās taisnes var ieiet par ātru tajā līkumā un tad, kad nesanāk guldīt moci, sākas klasika - sastingums un skatīšanās nevis tur kur vajadzētu braukt, bet uz upi