Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Avārijas ar moto

AutorsZiņojums
reimondz
29. Aug 2016, 12:05#4561

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


27 Aug 2016, 00:11:35 Sayuri rakstīja:
......
Kāda Jums pieredze? Negribētos nākamreiz triekties mašīnā tikai tāpēc, lai apdrošināšanas procedūra vienkāršāka.


Pirms 2 gadi bija līdzīga situācija, sadursmes kontakts nebija, apdrošināšanas prēmiju izmaksāja (sajūga svira nolauzta, stūre salocīta, dzinēja aizsargi saskrāpēti.

-----------------

Offline

UgunsX
29. Aug 2016, 12:06#4562

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Ja arī zaķis pretojās, tā tomēr nav zaķa vaina, bet paša vadītāja, vienmēr vajag instrukciju izveikt pirms vest un pēc tam vēl pirmos līkumus prātīgi, lai nočekotu vai zaķim viss skaidrs. Pašam ir bijis ka griežu uz ielas moci apkārt par 180 grādiem un tajā brīdī zaķis izdomā tā labi noliekties uz to pašu pusi lai man gar plecu uzprasītu kādēļ es griežos

Offline

JohnyW
29. Aug 2016, 12:33#4563

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Instrukciju - kā liekties un kā sēdēt, turēties, kā neliekties, jālasa obligāti pirms braukšanas.
Un te nu piemērs nepieredzējušiem motobraucējiem, kas reizēm vada aparātu pēc sajūtām un tādā brīdī iestājas panika un sajūtas vairs nedarbojas.
Te būtu jāiemācās un jāatceras to, kas ir Žirospēki un kas ir 2riteņu transporta vadīšanas principi, izmantojot Pretstūrēšanu (CounterSteering), Pretstūrēšanas principi, vadot tos.
Par šo gan skolā laikam maz ko stāsta. Vienkārši Fizikas principi - mocis neliecas, veic pretstūrēšanu un guldi.
Un tas līkums ir viltīgs, otrā virzienā vispār stulbi, tu guldi moci pirms pēdējās asās daļas, izbraucot no tilta apakšaas, a tur bedres normālas un rises.. arī iespēja nolikt uz gurķa..
Par ekipējuma neesamību - nu tā vispār stulbība, bet nu pēdējā laikā siltās dienās šādi čību un šortu gudreļi jau daudz..

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 29 Aug 2016, 12:34:26 ]

Offline

mexa
29. Aug 2016, 12:53#4564

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nuu countersteering ir pats par sevi, bet tas viens mans pasazieris jau kad gaaju liikumaa saaka atliekties, sanaaca putra, bet kaa falja saka govi liikumaa vest nu gan- kad liikumaa jau ej mocis ir sliipi un tev moci sak sturet nr2 tur nav daudz variantu, pie nosacijuma ka straujas kustibas var novest pie ritenja izslidesanas. sieva man forshi sezh, instrukcijas tas ir protams, citaadi zhopa.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

klepzers
29. Aug 2016, 13:20#4565

Kopš: 18. Jun 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Fartwind

Spriežot pēc tā video, džeks pats nobijās no līkuma (vai varbūt bedrēm vai sūdiem uz ceļa), sāka taisnot ārā, atkal griezti, tirināties un hopsā.

Offline

sandors
29. Aug 2016, 13:24#4566

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo


29 Aug 2016, 11:23:58 faliks rakstīja:
ja 2 numurs pretojas, nedod moci nolikt, vajadzeja sturi uz otro pusi no likuma pavilkt. Sens triks. var ar govi aizmugurē moci ielocit


Tas nav triks, bet efektīvas stūrēšanas pamatprincips. Zaķis tur neko nepretojās, vaģila bez pieredzes, nejedz sturet, panika pie atsečkas, saspringums un rezultāts bēdīgs.

Bet nu ko no jaunajiem prasit, ja pat braucejēji ar nopietnām pieredzēm, sastapti dzīvē, izdzirdot par pretējo stūrēšanu, ar putām uz lūpām noliek un sauc tevi par idiotu!

Kādreiz kad man nebija mo, noskatījos uz baikiem un domāju, ka tādus monstrus var savākt tikai izredzētie . Tomēr lielāka iedziļināšanās, prakse, paškritika ir likusi pārskatrīt šis iedomas!


Offline

RenegadeX
29. Aug 2016, 13:25#4567

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39

Varbūt čikse nebija noinstruējusi mocistu, kā viņu ir jāved un šis bez pieredzītes pirmajā braucienā ar 2. numuru arī nesavāca līkumu

Offline

JohnyW
29. Aug 2016, 14:12#4568

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


29 Aug 2016, 13:24:54 sandors rakstīja:

29 Aug 2016, 11:23:58 faliks rakstīja:
ja 2 numurs pretojas, nedod moci nolikt, vajadzeja sturi uz otro pusi no likuma pavilkt. Sens triks. var ar govi aizmugurē moci ielocit


Tas nav triks, bet efektīvas stūrēšanas pamatprincips. Zaķis tur neko nepretojās, vaģila bez pieredzes, nejedz sturet, panika pie atsečkas, saspringums un rezultāts bēdīgs.

Bet nu ko no jaunajiem prasit, ja pat braucejēji ar nopietnām pieredzēm, sastapti dzīvē, izdzirdot par pretējo stūrēšanu, ar putām uz lūpām noliek un sauc tevi par idiotu!

Kādreiz kad man nebija mo, noskatījos uz baikiem un domāju, ka tādus monstrus var savākt tikai izredzētie . Tomēr lielāka iedziļināšanās, prakse, paškritika ir likusi pārskatrīt šis iedomas!


Baigi lielā pieredze ar motobraukšanu nav, bet ir vairākas reizes bijušas, kad ej līkumā, un mocis nevadās vairs virzienā, kurā tu gribētu it kā darot ierastās lietas pēc instinktiem, kā tas ir darīts parasti un tad ir tā panikas sekunde, kas daudz ko var izšķirt.. Šeit arī izskatījās, kā aprakstīja - panika, sastingums un tajā sastingumā dari visu pēc ķermeņa refleksiem. Ja pieredze mazāka un reflekss nav izstrādājies, tad arī notiek šādi.
Tādos brīžos, es vienmēr esmu tad atcerējies par Pretstūrēšanu un viss - mocis ieguļas kā vajag..
Kas ar putām uz lūpām kko kladzina, ka pretstūrēšana ir lohu un nemākuļu lieta, lai apskatās filmu Twist of Wrist 2, tur arī baigi labi parādīts viens kadrs par tiem, kas domā, ka moci ātrumā stūrē ar ķermeni, vai kkādu svaru nolikšanu vienā vai otrā pusē..
Čaļik, kas ar putām uz lūpām tev skaidro, kā stūrēt:



Pretstūrēšana TwistOfWrist 2

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 29 Aug 2016, 14:20:25 ]

Offline

ursus
29. Aug 2016, 14:55#4569

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

-purna grāmatu - neredzu,bet oki,visu sapratu. tur pie/zem tilta ir maigi sakot -labs- līkumiņš.Īpaši taisnē kur prasās atvilkt... no V-grāvja.

-----------------
JAWA

Offline

veetra
29. Aug 2016, 16:17#4570

Kopš: 31. Jul 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: 1300 and 600RR

Interese, kadi ir tie nosacijumi, ka jasēž nr2 uz moča?
Vai kur to instruktāžu var izlasīt?

-----------------
a bad attitude is like a flat tire...
you cant go anywhere until you change it.

Offline

Armandsz
29. Aug 2016, 16:25#4571

Kopš: 08. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: ST1100 un Mežaveci


29 Aug 2016, 16:17:22 veetra rakstīja:
Interese, kadi ir tie nosacijumi, ka jasēž nr2 uz moča?
Vai kur to instruktāžu var izlasīt?


Tutruba

otrā daļa

[ Šo ziņu laboja Armandsz, 29 Aug 2016, 16:27:14 ]

Offline

JohnyW
29. Aug 2016, 16:31#4572

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


29 Aug 2016, 16:25:42 Armandsz rakstīja:

29 Aug 2016, 16:17:22 veetra rakstīja:
Interese, kadi ir tie nosacijumi, ka jasēž nr2 uz moča?
Vai kur to instruktāžu var izlasīt?


Tutruba

otrā daļa

Var arī paskatīties šeit:
Daži padomi, kas būtu jāatceras, pārvadājot pasažieri

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 29 Aug 2016, 16:33:26 ]

Offline

uzgrieznis
29. Aug 2016, 16:33#4573

Kopš: 24. Dec 2015

Ziņojumi: 475

Braucu ar: gsf650 k8


29 Aug 2016, 16:17:22 veetra rakstīja:
Interese, kadi ir tie nosacijumi, ka jasēž nr2 uz moča?
Vai kur to instruktāžu var izlasīt?

Motoskola neko par pasazieru vesanu ari nestastija

Offline

veetra
29. Aug 2016, 16:39#4574

Kopš: 31. Jul 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: 1300 and 600RR


29 Aug 2016, 16:33:41 uzgrieznis rakstīja:

29 Aug 2016, 16:17:22 veetra rakstīja:
Interese, kadi ir tie nosacijumi, ka jasēž nr2 uz moča?
Vai kur to instruktāžu var izlasīt?

Motoskola neko par pasazieru vesanu ari nestastija
baidos sameloties. Bet nee. Bet vienreiz kaveju teoriju ~2h varbut tad

-----------------
a bad attitude is like a flat tire...
you cant go anywhere until you change it.

Offline

JohnyW
29. Aug 2016, 16:53#4575

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


29 Aug 2016, 16:39:35 veetra rakstīja:

29 Aug 2016, 16:33:41 uzgrieznis rakstīja:

29 Aug 2016, 16:17:22 veetra rakstīja:
Interese, kadi ir tie nosacijumi, ka jasēž nr2 uz moča?
Vai kur to instruktāžu var izlasīt?

Motoskola neko par pasazieru vesanu ari nestastija
baidos sameloties. Bet nee. Bet vienreiz kaveju teoriju ~2h varbut tad

Stāstīja - 2 teikumus:
1.Pasažiera vesšana ir pilnīgi cits stāsts..
2.Ir jāturas ļoti mīļi un cieši kopā..
Ak jā vēl - sēžot uz žiletes, pasažieris rokas atspiež krustā pret bāku..

Offline

UgunsX
29. Aug 2016, 17:36#4576

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Ja zaķis nav uz moča nekad sēdējis, tas es parasti parādu kur jāliek kājas, kur jāturās ar rokām, kur ir karsts izpūtējs, kur griežās ķēde un ritenis, pārbaudu vai viņai nav kaut kādas garas brīvas šņores, šalles, jostas vai siksnas kas var kaut kur aizķerties pa ceļam, pastāstu ka uz moča uzkāpj un nokāpj tikai tad, kad es saku ka var to darīt un starp uzkāpšanu un nokāpšanu kājām visu laiku ir jābūt uz kāpšļiem, pastāstu lai nedīdās kamēr lēni braucam starp rindām, uzsākam, nogriežamies vai apgriežamies, nu un, protams, lai nekantē moci uz otru pusi līkumos. Kaut kā tā. Pats nekad neuzsāku braukt kamēr pasažieris nesaka ka var to darīt. Visādi ir gadījies ar pasažieriem, par laimi gan bez kritieniem.

Offline

vinsh
29. Aug 2016, 18:05#4577

Kopš: 22. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 526

Braucu ar:


29 Aug 2016, 17:36:38 UgunsX rakstīja:
Ja zaķis nav uz moča nekad sēdējis, tas es parasti parādu kur jāliek kājas, kur jāturās ar rokām, kur ir karsts izpūtējs, kur griežās ķēde un ritenis, pārbaudu vai viņai nav kaut kādas garas brīvas šņores, šalles, jostas vai siksnas kas var kaut kur aizķerties pa ceļam, pastāstu ka uz moča uzkāpj un nokāpj tikai tad, kad es saku ka var to darīt un starp uzkāpšanu un nokāpšanu kājām visu laiku ir jābūt uz kāpšļiem, pastāstu lai nedīdās kamēr lēni braucam starp rindām, uzsākam, nogriežamies vai apgriežamies, nu un, protams, lai nekantē moci uz otru pusi līkumos. Kaut kā tā. Pats nekad neuzsāku braukt kamēr pasažieris nesaka ka var to darīt. Visādi ir gadījies ar pasažieriem, par laimi gan bez kritieniem.

Un galvenais sajust, kad pasažieris iemieg tādā garākā braucienā un sāk slīdēt nost uz vienu pusi

-----------------
Get a Life

Offline

Teiksmaqq
29. Aug 2016, 19:25#4578

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


28 Aug 2016, 18:44:30 eddie rakstīja:
Reku video no Vecmilgrāvja - iekš Facebook. No malas izskatās visnotaļ tizli.
Mehh jau paspējuši nodzēst... droši vien kāds nepareizs feiss ticis kadrā un nosūdzējis...

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

Eiss
29. Aug 2016, 19:30#4579

Kopš: 16. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: Husky 701SM

Savā pirmajā braukšanas sezonā tieši tajā pašā līkumā bija precīzi tāda pati situācija, tik labi, ka blakus joslā neviena nebija.
Tur bez pieredzes tiešām viltīgi, pēc tās taisnes var ieiet par ātru tajā līkumā un tad, kad nesanāk guldīt moci, sākas klasika - sastingums un skatīšanās nevis tur kur vajadzētu braukt, bet uz upi

Offline

Huligaans
29. Aug 2016, 22:52#4580

Kopš: 11. Jun 2009

Ziņojumi: 731

Braucu ar:

Njā, laikam otrā randiņa nebija

Offline