Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW R1200GS

AutorsZiņojums
nagan
19. Feb 2015, 20:32#421

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

Es neteicu neko par pliku dāmu -es teicu par minimāli pieklājīgi apģērbtu skaistuli
Bet Tēvzemim taisnība - 80tais GāeSs cenā vairs nekritīsies.
PS pats priecājos par jēdzienu - Tēvzemis vai Dzimtenis

Offline

Sliktais
19. Feb 2015, 20:50#422

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Tas kā tajā dziesmā "sieviete ir skaista plika" attiecībā uz tehnikas (moto, auto) nedarbosies, izņemot, protams, retro.
Pamēģini tagad kādam pārdot auto bez kondicioniera.
Pērkot GS vai GSA tomēr vajag izvēlēties maximālo komplektāciju, i tad pašam būs prieks, ij pēcpārdošanas vērtība augstāka. Par R80GS tas būs ciC stāsts.



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

BonyFace
21. Feb 2015, 22:38#423

Kopš: 03. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 708

Braucu ar: KTM 790R & Flow Snowboards

ew, ir kautkas jauns ķiveru jomā?

Offline

BonyFace
21. Feb 2015, 22:52#424

Kopš: 03. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 708

Braucu ar: KTM 790R & Flow Snowboards

hah, atvēru http://www.shoei-helmets.com/ un bildē viss jau parādīts

Offline

Fenders
27. Feb 2015, 21:04#425

Kopš: 09. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar: BMW R1200GS

Guten tag!
Kā tur ir ar tiem GS reduktoriem? Ārzemēs netrūkst stāstītāju par "final drive failture".
Vai to novērš preventīvas rūpes un apkopes, vai tur problēma jau rasējumā. Apsveru domu pārkāpt no Stroma uz R1200GS, plānoju braukt tālus kilometrus un paredzams potenciāls palikt ceļa malā vispār nav iepriecinošs.

mieriniet mani!

danke

Offline

Gasjs
27. Feb 2015, 21:36#426

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 258

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Kā un cik taisies braukt? Ja daudz un agresīvi pa bezceļu, tad varbūt arī mirst reduktors.
Manējam 60kkm un iet (Igors gan iesaka gultni mainīt profilakses nolūkos), čomam pie 90kkm+ sāka sulot, viegls remonts visu atrisināja.

Normāli braucot, tur arī pie 100kkm+ nekam nevajadzētu mirt vienkārši tāpat


27 Feb 2015, 21:04:46 Fenders rakstīja:
Guten tag!
Kā tur ir ar tiem GS reduktoriem? Ārzemēs netrūkst stāstītāju par "final drive failture".
Vai to novērš preventīvas rūpes un apkopes, vai tur problēma jau rasējumā. Apsveru domu pārkāpt no Stroma uz R1200GS, plānoju braukt tālus kilometrus un paredzams potenciāls palikt ceļa malā vispār nav iepriecinošs.

mieriniet mani!

danke

Offline

VATERLAND
27. Feb 2015, 22:09#427

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


27 Feb 2015, 21:04:46 Fenders rakstīja:
Guten tag!
Kā tur ir ar tiem GS reduktoriem? Ārzemēs netrūkst stāstītāju par "final drive failture".
Vai to novērš preventīvas rūpes un apkopes, vai tur problēma jau rasējumā. Apsveru domu pārkāpt no Stroma uz R1200GS, plānoju braukt tālus kilometrus un paredzams potenciāls palikt ceļa malā vispār nav iepriecinošs.

mieriniet mani!

danke


Guten Abend,

Galvenais NEpērc UK/GB ražotus kardānpieziņas izstrādājumus, citādi s*&i garantēti

Ja nopietni, tad ir pamatots ieteikums meklēt BMW R12GS/GSA sākot ar 08.gadu, jo līdz tam GSiem bija visādas bērnības slimības, kuras līdz ar 08.gada GS/GSA ir tikušas veiksmīgi novērstas.

Ja pērc lietotu,tad noteikti atradīsi info par to kā pareizi pašrocīgi servisot gan pašu mo, gan kardāna reduktoru, mainot eļļu redukorā. Lietosi atbilstošu MOTUL eļļu un mainīsi eļļu ar filtru pie noteitkajiem 10K - viss funkcionēs kā pukstenis.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

piter
28. Feb 2015, 00:31#428

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


27 Feb 2015, 21:04:46 Fenders rakstīja:
Guten tag!
Kā tur ir ar tiem GS reduktoriem? Ārzemēs netrūkst stāstītāju par "final drive failture".
Vai to novērš preventīvas rūpes un apkopes, vai tur problēma jau rasējumā. Apsveru domu pārkāpt no Stroma uz R1200GS, plānoju braukt tālus kilometrus un paredzams potenciāls palikt ceļa malā vispār nav iepriecinošs.

mieriniet mani!

danke

ja paskaties mobile.de tad redzēsi, ka BMW motorradi ir vieni no tiem, kam noskrējiens mērāms simtos tūkstošos km.. vai tas ir GS, RT vai kāds cits modelis, tam nav nozīmes.. reti kurš cits motocikls var lepoties ar tādu noskrējienu.. lielākajai daļai BMW motociklu ir kardāna piedziņa.. tauta runā, ka iepriekš kardāns esot bijis izturīgāks, nu tipa 1100 un 1150mm2 modeļiem.. hvz vai tā ir..
..man pašam iepriekš bija RT, blīvslēgs sāka sulot pie 20tkm..mainīju blīvslēgu vairākas reizes, bet LT BMW serviss visu sadarīja beidzot pareizi un tas vairs nesuloja.. beigās sapratu, ka tas viss tikai tāpēc, ka par daudz iekšā ieliets eļļas.. BMW reduktoram nav reduktora ventilācijas, kā tas ir mašīnām, taču temperatūras izmaiņas ir diezgan iespaidīgas, atkarībā, vai garāža vai onroad.. tas nozīmē, ka arī eļļai vajag kaut kur izplesties, bet reduktora mazo izmēru dēļ nav kur likties (agrāk reduktoriem bija lielāki korpusi) un pie pāris gramu pārdozēšanas eļļu spiež laukā..
reduktori plus/mīnus visiem viena gada modeļiem ir vieinādi.. mainās pārnesuma skaitlis un kādas sīkas modifikāciijas.. ja ik pēc 20tkm maina reduktora eļļu nevajadzētu nekādām probzām rasties.. ir manuālī rakstīta pieļaujamā aksiālā kustība u.c. fiškas.. tas viss jāčeko pie apkopēm.. apkopes ik pēc 10tkm..

..šitas stāsts, par sūdīgiem reduktoriem atgādina 1985 gadu.. kad cilvēki runāja, ka astoto žiguli nevar pirkt, tam priekša velkošā, var nobloķēties reduktors un noķīlēt priekšējie riteņi un kočka garantēta.. it kā esot pat bijuši reāli gadījumi.. kurus neviens gudrais prāts nebija redzējis

.. patiesība ir tāda, ka suņi rej, bet BMW turpina braukt tālāk..

tā kā nevajag čurāt siltu.. BMW ir labs un kvalitatīvs motorrads.. lai kādu un kura gada pirktu, ja iepriekšējais saimnieks neko nav sajājis, tad tas kalpos godam.. tehniskas problēmas to nepiemeklē vairāk kā citu ražotāju motorradus..

[ Šo ziņu laboja piter, 28 Feb 2015, 01:28:36 ]

Offline

dzerrais
28. Feb 2015, 08:13#429

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:

Ar tiem reduktoriem ta ir ka ir.... ,un cik esmu lasijis tie ir parsvara BMW.

Offline

baizels
28. Feb 2015, 08:40#430

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.

Manam GS arī pēc 60t.k nedaudz sāka mitrināt ārējais blīvslēgs. Nomainīju un viss ir ok. Dzērais nu protams ar lielo GS krosā doties nevar vis kas var gadīties. Ja runa iet par jaunajām Tenerēm tad tām jau visas bērnu slimības ir priekšā kā visiem jaunizceptiem mo. Parēķinot ,cik GS tiek izgatavoti un ,cik daudziem notiek tādas problēmas tad tas ir piliens jūrā. Visi runā ka MAXiMA ir slikts veikals un netā ir ļoti daudz sliktu atsauksmju, bet kā es uz turieni aizeju tas vienmēr ir pilns ar cilvēkiem, kas stāv pie kasēm ar pilniem ratiņiem.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

Sliktais
28. Feb 2015, 08:41#431

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Pārsvarā tāpēc, ka citiem ražotājiem to ir maz. Ja salīdzina pēc pārdoto vienību skaita BMW vs citi.
Reduktorā jālej laba eļļa (sintētiskā) un pareizais daudzums, tad arī problēmu nebūs.


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

dzerrais
28. Feb 2015, 09:32#432

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:

Tenerei jau ari reduktors sulo, bet jaapgriez atspere un viss ok. Un kad taisiju vaja, tad neka smuka tur nebija

Offline

nagan
28. Feb 2015, 09:37#433

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

Mēs visi ar laiku sākam mitrināties, ne tikai reduktors. GāeSa pirkšana ir viena no mitrināšanās sākuma pazīmēm. Dāmas arī mitrinās, bet tas ir citādāk domaāts.

Offline

baizels
28. Feb 2015, 13:55#434

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


28 Feb 2015, 09:32:34 dzerrais rakstīja:
Tenerei jau ari reduktors sulo, bet jaapgriez atspere un viss ok. Un kad taisiju vaja, tad neka smuka tur nebija

Bet tev jau draudziņ viņa vēl ir galīgi svaiga! Tas nav labi, ka tik ātri sākās sulošana.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

marcis
28. Feb 2015, 16:27#435

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Nu, ko var ņemties, maini reduktoram eļļu un ies simts gadu. Blīvslēgus maina arī citiem močiem.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Fenders
28. Feb 2015, 17:38#436

Kopš: 09. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar: BMW R1200GS

Sveiki vēlreiz!
Biju apskatīties vienu GS moci - man daži Motorrada iesācēja jautājumi.
Varbūt ir kāds zinošs un atsaucīgs vīrs, kam var uzzvanīt, es labprāt izmantotu iespēju īsai telefonsarunai.
Varbūt, kāds pazinējs par dzērienu var atbraukt, uzmest aci klātienē. Ne man, bet tam mocim
Novērtēšu atsaucību!
paldies!

Offline

dzerrais
28. Feb 2015, 21:26#437

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:

Jā, svaiga, 40k. Tā ir bērnu slimība, nekas nopietns. Pataisi atsperi drusku īsāku un nekas nesulo. Vismaz pagaidām

Offline

Sliktais
01. Mar 2015, 13:30#438

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


28 Feb 2015, 17:38:22 Fenders rakstīja:
Sveiki vēlreiz!
Biju apskatīties vienu GS moci - man daži Motorrada iesācēja jautājumi.
Varbūt ir kāds zinošs un atsaucīgs vīrs, kam var uzzvanīt, es labprāt izmantotu iespēju īsai telefonsarunai.
Varbūt, kāds pazinējs par dzērienu var atbraukt, uzmest aci klātienē. Ne man, bet tam mocim
Novērtēšu atsaucību!
paldies!

Paskatījos SS, tikai viens GS ir piedāvājumā (LV), pēc bildēm skatoties ir +/- Ok. Padziļinātu pētniecību tāpat neviens neļaus, bet vai to vajag . Skaties vai nav sists, metināts rāmis, pārējais pa lielam tur nav tik ātri nokaujams. Vēl uzmanība jāpievērš ABS spuldzītei, uzsākot braukt tai ir jānodziest. Tāpat lai pastāvīgi nedeg "check engine", jo iepriekšminētajiem "apakšā" var būt 'da_jeb_kas'. Bez pieslēgšanas pie kompja tāpat neuzzināsi.


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

baizels
01. Mar 2015, 19:51#439

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


28 Feb 2015, 21:26:01 dzerrais rakstīja:
Jā, svaiga, 40k. Tā ir bērnu slimība, nekas nopietns. Pataisi atsperi drusku īsāku un nekas nesulo. Vismaz pagaidām

Tad jau tā mitrināšanās sākas tā par kā Motorradiem no 40-60 t.k pirmā mitrināšanās pazīmes nomaini blīvslēgu pārbaudi aksiālās kustības un ja viss ok mauc talāk.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

G-as
23. Mar 2015, 23:30#440

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 82

Braucu ar: R1200GS

Kungi, iesakiet labas dugas 2005.g. GS-am.
Man te rekomendē Wundelich kā vienīgo vērā ņemamo opciju. Dārgi, bet varbūt ir vērts ?
Un vēl - vai kāds ir iepircis LED Auxilary (jeb FOG) gaismas un atzinis par labām esam ?
Brandīgās ap 300 EUR griežas...

G-as

Offline