Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 40 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Pirkt / Pārdot MOTO

AutorsZiņojums
maniac
29. Nov 2018, 12:39#5061

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4523

Braucu ar: FJR, XT600, Versys


29 Nov 2018, 10:48:23 lk130 rakstīja:
Sveiki!
Cilvēkam uz augumu 178 cm (svars 85 kg) kā pirmais 125cc mocis šis būtu ok pilsētai?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...honda/chmnl.html

Gan jau, ka pabraukt varēs, bet ieteiktu skatīties uz:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...honda/ixpeg.html
Lai mani palabo, bet šis, manuprāt, ir vienīgais 125-nieks, kas izskatās un pat brauc kā "pieaudzis" mocis. Man bija patīkams pārsteigums! Un arī pietiekoši ērti pat ar pasažieri. Man 181 cm, 78 kg.

[ Šo ziņu laboja maniac, 29 Nov 2018, 12:40:54 ]



-----------------

Offline

fredijz
29. Nov 2018, 12:49#5062

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: DR650S, HD Fatboy


28 Nov 2018, 18:55:01 Padre rakstīja:
Hmm.. laikam kāds ir pārpratis ar manis rakstīto -asflats / mežs - 50/50
Mežs ir domāts kā mežs - ne tikai meža taciņas, bet stigas, purvāji viegli, upītes, dubļi, kalni utt...
DL1000 ir ok, bet tie apakšējie plastmasi un eļļas radiators - baidos ka ātri nolūzīs nobraucot no ceļa.
Transalp vēl kaut cik der.
Africa ir gana augsta, smaga, liela. Zinu.
Ja nu vienīgi DL1000 ņem nost to apakšējo plastmasu, uzliek normālu pumpeni (sakarīgu) un taisa pannu apakšā.. tad vēl var domāt par tādu variantu.
Kas vēl ir labs, kas nav pamanīts no manas puses?
Ok, precizēšu :
Braukt divatā ar moci - Jā
Braukt pa bezceļiem - purvi, smiltis, dubļi(līdz pautiem) - Jā
Braukt divatā tālus gabalus - Jā
Braukt pa pilsētu (izmantot ikdienā) - Jā
Lēkāt - Nē
Zīmēties - Nē
izmantot kā transporta līdzekli līdz ar sniega nokušanu un līdz ar sniega parādīšanos - Jā
Tenere?
Super Tenere?
Africa?
Transalp?
DL1000?
Kas vēl?
Saprotu, ka tas kādam liksies nereāli - ar smago endūri līst dubļos.. bet esmu to darījis ar KLE, nesūdzos - ārā tiku
Pie tam, ka KLE sver savus ~190kg.



Braucu ar Suzuki DR650 5 gadus, uzticams, relatīvi viegls, uz garajiem gabaliem varētu būt ērtāks, bet var pielāgot. Lētas detaļas, vienkāršs apkopē.

Offline

maniac
29. Nov 2018, 12:57#5063

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4523

Braucu ar: FJR, XT600, Versys


29 Nov 2018, 12:49:24 fredijz rakstīja:

28 Nov 2018, 18:55:01 Padre rakstīja:
Hmm.. laikam kāds ir pārpratis ar manis rakstīto -asflats / mežs - 50/50
Mežs ir domāts kā mežs - ne tikai meža taciņas, bet stigas, purvāji viegli, upītes, dubļi, kalni utt...
DL1000 ir ok, bet tie apakšējie plastmasi un eļļas radiators - baidos ka ātri nolūzīs nobraucot no ceļa.
Transalp vēl kaut cik der.
Africa ir gana augsta, smaga, liela. Zinu.
Ja nu vienīgi DL1000 ņem nost to apakšējo plastmasu, uzliek normālu pumpeni (sakarīgu) un taisa pannu apakšā.. tad vēl var domāt par tādu variantu.
Kas vēl ir labs, kas nav pamanīts no manas puses?
Ok, precizēšu :
Braukt divatā ar moci - Jā
Braukt pa bezceļiem - purvi, smiltis, dubļi(līdz pautiem) - Jā
Braukt divatā tālus gabalus - Jā
Braukt pa pilsētu (izmantot ikdienā) - Jā
Lēkāt - Nē
Zīmēties - Nē
izmantot kā transporta līdzekli līdz ar sniega nokušanu un līdz ar sniega parādīšanos - Jā
Tenere?
Super Tenere?
Africa?
Transalp?
DL1000?
Kas vēl?
Saprotu, ka tas kādam liksies nereāli - ar smago endūri līst dubļos.. bet esmu to darījis ar KLE, nesūdzos - ārā tiku
Pie tam, ka KLE sver savus ~190kg.



Braucu ar Suzuki DR650 5 gadus, uzticams, relatīvi viegls, uz garajiem gabaliem varētu būt ērtāks, bet var pielāgot. Lētas detaļas, vienkāršs apkopē.

Saprotu, ka interesentam bija stipri līdzīgs (jauda, svars, ērtība) - KLE500. Tagad meklē lielāku, lai varētu maukt ar pasažieri.

-----------------

Offline

fredijz
29. Nov 2018, 13:59#5064

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: DR650S, HD Fatboy

Vēl pastāv DR800, kā variants tajā budžetā. Cilvēks arī grib moci ar kuru ceļot un gāzt pa bezceļu.. pēc manas pieredzes 650cc ir galējā robeža ar kuru kaut cik sportiski pabraukt pa mežu un vēl paceļot.Protams, te daudz atkarīgs no indivīda meistarības un spēka.

29 Nov 2018, 12:57:48 maniac rakstīja:

29 Nov 2018, 12:49:24 fredijz rakstīja:

28 Nov 2018, 18:55:01 Padre rakstīja:
Hmm.. laikam kāds ir pārpratis ar manis rakstīto -asflats / mežs - 50/50
Mežs ir domāts kā mežs - ne tikai meža taciņas, bet stigas, purvāji viegli, upītes, dubļi, kalni utt...
DL1000 ir ok, bet tie apakšējie plastmasi un eļļas radiators - baidos ka ātri nolūzīs nobraucot no ceļa.
Transalp vēl kaut cik der.
Africa ir gana augsta, smaga, liela. Zinu.
Ja nu vienīgi DL1000 ņem nost to apakšējo plastmasu, uzliek normālu pumpeni (sakarīgu) un taisa pannu apakšā.. tad vēl var domāt par tādu variantu.
Kas vēl ir labs, kas nav pamanīts no manas puses?
Ok, precizēšu :
Braukt divatā ar moci - Jā
Braukt pa bezceļiem - purvi, smiltis, dubļi(līdz pautiem) - Jā
Braukt divatā tālus gabalus - Jā
Braukt pa pilsētu (izmantot ikdienā) - Jā
Lēkāt - Nē
Zīmēties - Nē
izmantot kā transporta līdzekli līdz ar sniega nokušanu un līdz ar sniega parādīšanos - Jā
Tenere?
Super Tenere?
Africa?
Transalp?
DL1000?
Kas vēl?
Saprotu, ka tas kādam liksies nereāli - ar smago endūri līst dubļos.. bet esmu to darījis ar KLE, nesūdzos - ārā tiku
Pie tam, ka KLE sver savus ~190kg.



Braucu ar Suzuki DR650 5 gadus, uzticams, relatīvi viegls, uz garajiem gabaliem varētu būt ērtāks, bet var pielāgot. Lētas detaļas, vienkāršs apkopē.

Saprotu, ka interesentam bija stipri līdzīgs (jauda, svars, ērtība) - KLE500. Tagad meklē lielāku, lai varētu maukt ar pasažieri.


Offline

Paw
29. Nov 2018, 14:50#5065

Kopš: 25. Jul 2012

No: Baldone

Ziņojumi: 159

Braucu ar: zirgu

DR800 nebūtu slikts variants, vēl ieteiktu palūrēt šajā virzienā:
Links

29 Nov 2018, 13:59:25 fredijz rakstīja:
Vēl pastāv DR800, kā variants tajā budžetā. Cilvēks arī grib moci ar kuru ceļot un gāzt pa bezceļu.. pēc manas pieredzes 650cc ir galējā robeža ar kuru kaut cik sportiski pabraukt pa mežu un vēl paceļot.Protams, te daudz atkarīgs no indivīda meistarības un spēka.

29 Nov 2018, 12:57:48 maniac rakstīja:

29 Nov 2018, 12:49:24 fredijz rakstīja:

28 Nov 2018, 18:55:01 Padre rakstīja:
Hmm.. laikam kāds ir pārpratis ar manis rakstīto -asflats / mežs - 50/50
Mežs ir domāts kā mežs - ne tikai meža taciņas, bet stigas, purvāji viegli, upītes, dubļi, kalni utt...
DL1000 ir ok, bet tie apakšējie plastmasi un eļļas radiators - baidos ka ātri nolūzīs nobraucot no ceļa.
Transalp vēl kaut cik der.
Africa ir gana augsta, smaga, liela. Zinu.
Ja nu vienīgi DL1000 ņem nost to apakšējo plastmasu, uzliek normālu pumpeni (sakarīgu) un taisa pannu apakšā.. tad vēl var domāt par tādu variantu.
Kas vēl ir labs, kas nav pamanīts no manas puses?
Ok, precizēšu :
Braukt divatā ar moci - Jā
Braukt pa bezceļiem - purvi, smiltis, dubļi(līdz pautiem) - Jā
Braukt divatā tālus gabalus - Jā
Braukt pa pilsētu (izmantot ikdienā) - Jā
Lēkāt - Nē
Zīmēties - Nē
izmantot kā transporta līdzekli līdz ar sniega nokušanu un līdz ar sniega parādīšanos - Jā
Tenere?
Super Tenere?
Africa?
Transalp?
DL1000?
Kas vēl?
Saprotu, ka tas kādam liksies nereāli - ar smago endūri līst dubļos.. bet esmu to darījis ar KLE, nesūdzos - ārā tiku
Pie tam, ka KLE sver savus ~190kg.



Braucu ar Suzuki DR650 5 gadus, uzticams, relatīvi viegls, uz garajiem gabaliem varētu būt ērtāks, bet var pielāgot. Lētas detaļas, vienkāršs apkopē.

Saprotu, ka interesentam bija stipri līdzīgs (jauda, svars, ērtība) - KLE500. Tagad meklē lielāku, lai varētu maukt ar pasažieri.



Offline

jurics
29. Nov 2018, 15:56#5066

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 355

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

.........

Braucu ar Suzuki DR650 5 gadus, uzticams, relatīvi viegls, uz garajiem gabaliem varētu būt ērtāks, bet var pielāgot. Lētas detaļas, vienkāršs apkopē.

Jā,
, tikai šo vairs visdrīzāk nekur nedabūsi pie mums, jo nešķiltu un nenojātu, normāls saimnieks nepārdos noteikti

[ Šo ziņu laboja jurics, 29 Nov 2018, 15:57:15 ]

Offline

fredijz
29. Nov 2018, 17:09#5067

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: DR650S, HD Fatboy

Nav tik traki. tikko fb grupā "Motociklu tirgus - Pārdod, Pērk, Maiņa. Rezerves daļas." viens nenojāts pēc skata trigojās pa 2k.


29 Nov 2018, 15:56:09 jurics rakstīja:
.........

Braucu ar Suzuki DR650 5 gadus, uzticams, relatīvi viegls, uz garajiem gabaliem varētu būt ērtāks, bet var pielāgot. Lētas detaļas, vienkāršs apkopē.

Jā,
, tikai šo vairs visdrīzāk nekur nedabūsi pie mums, jo nešķiltu un nenojātu, normāls saimnieks nepārdos noteikti

Offline

maniac
29. Nov 2018, 17:22#5068

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4523

Braucu ar: FJR, XT600, Versys


29 Nov 2018, 14:50:27 Paw rakstīja:
DR800 nebūtu slikts variants, vēl ieteiktu palūrēt šajā virzienā:
Links

Jā Versys (kas ir pazīstams arī kā KLE650) ir pat ļoti neslikts variants. Tikai jāpielāgo dubļu brišanai. Esmu redzējis arī Latvijā ar pumpainām riepām, tūninga trubu, dugām, u.c. pielāgojumiem. Izpūtējs noteikti jāmaina, ja grib malt dubļus/peldēties. Oriģinālais ir ļoti zemu "zem vēdera"". Tālākiem gabaliem arī ērts. Pasažiere arī apmierināta. Vienīgā viņas piezīme: mugura dubļaina. Tas ir labojams ar topkeisa uzstādīšanu (kas tālākiem braucieniem tāpat būs nepieciešams) vai dubļubleķa modificēšanu.

-----------------

Offline

partijnieks
30. Nov 2018, 11:31#5069

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 609

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


29 Nov 2018, 17:22:26 maniac rakstīja:

29 Nov 2018, 14:50:27 Paw rakstīja:
DR800 nebūtu slikts variants, vēl ieteiktu palūrēt šajā virzienā:
Links

Jā Versys (kas ir pazīstams arī kā KLE650) ir pat ļoti neslikts variants. Tikai jāpielāgo dubļu brišanai. Esmu redzējis arī Latvijā ar pumpainām riepām, tūninga trubu, dugām, u.c. pielāgojumiem. Izpūtējs noteikti jāmaina, ja grib malt dubļus/peldēties. Oriģinālais ir ļoti zemu "zem vēdera"". Tālākiem gabaliem arī ērts. Pasažiere arī apmierināta. Vienīgā viņas piezīme: mugura dubļaina. Tas ir labojams ar topkeisa uzstādīšanu (kas tālākiem braucieniem tāpat būs nepieciešams) vai dubļubleķa modificēšanu.


Tikai Versis ir maķenīt dārgāks par Āfriku un Suteneri.. Litrīgais Vstroms mežiem īsti laikam tomēr nederēs. Ja man šodien tāda izvēle būtu jāizdara, tad noteikti no visiem minētajiem tieši 650 versi ņemtu, jo nevibrē, šprice, un jaudas saprātīgai braukšanai pietiek. Vienīgi obligātais tūnings jāieplāno- jau minētais skurstenis+ priekšas disks, jo oriģināli ir 16 collas, kas samazina riepu izvēli.
Transalps Dr650 un Tenere ir vienlīdz švaki pasažieru vešanai kā KLE

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

Gantais
30. Nov 2018, 12:20#5070

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400

Padre... lasot tevis nosauktās vēlmes par braukšanas vidi... ņem vērā vienu būtisku momentu! Mežā, bezceļos un čerņā IR nepieciešams lielais rats priekāsā. Līdz ar to, vari jau saknē atmest modeļus, ka priekšā ir mazi ubn resni ripuļi.
Manā redzes lokā būtu Transalp (nepiekritīšu viedoklim, ka nav divatā braucams... ir, un kā vēl) Āfrika, DR 800 Big, F800 Gs, Triumph Tiger, KTM 990...

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

janispp
02. Dec 2018, 00:35#5071

Kopš: 29. Sep 2018

Ziņojumi: 55

Braucu ar: BMW f800gs

Cilvēkam ja nemaldos budžets bij līdz 2.5k..

Offline

maniac
02. Dec 2018, 11:08#5072

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4523

Braucu ar: FJR, XT600, Versys


30 Nov 2018, 11:31:20 partijnieks rakstīja:

29 Nov 2018, 17:22:26 maniac rakstīja:

29 Nov 2018, 14:50:27 Paw rakstīja:
DR800 nebūtu slikts variants, vēl ieteiktu palūrēt šajā virzienā:
Links

Jā Versys (kas ir pazīstams arī kā KLE650) ir pat ļoti neslikts variants. Tikai jāpielāgo dubļu brišanai. Esmu redzējis arī Latvijā ar pumpainām riepām, tūninga trubu, dugām, u.c. pielāgojumiem. Izpūtējs noteikti jāmaina, ja grib malt dubļus/peldēties. Oriģinālais ir ļoti zemu "zem vēdera"". Tālākiem gabaliem arī ērts. Pasažiere arī apmierināta. Vienīgā viņas piezīme: mugura dubļaina. Tas ir labojams ar topkeisa uzstādīšanu (kas tālākiem braucieniem tāpat būs nepieciešams) vai dubļubleķa modificēšanu.


Tikai Versis ir maķenīt dārgāks par Āfriku un Suteneri.. Litrīgais Vstroms mežiem īsti laikam tomēr nederēs. Ja man šodien tāda izvēle būtu jāizdara, tad noteikti no visiem minētajiem tieši 650 versi ņemtu, jo nevibrē, šprice, un jaudas saprātīgai braukšanai pietiek. Vienīgi obligātais tūnings jāieplāno- jau minētais skurstenis+ priekšas disks, jo oriģināli ir 16 collas, kas samazina riepu izvēli.
Transalps Dr650 un Tenere ir vienlīdz švaki pasažieru vešanai kā KLE

1. Par 2500 var dabūt labu labo.
2. Ripuļi ir 17 collas.

-----------------

Offline

helmis
02. Dec 2018, 21:09#5073

Kopš: 22. Mar 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 462

Braucu ar: ktmLC4 ,mtz,audi,partner.

pa tādu ciparu diez vai var normāli plosīties pa mežu un tajā pašā laikā vel divatā paceļot,ne un velreiz ne,aizmirsti

Offline

Padre
02. Dec 2018, 21:46#5074

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 142

Braucu ar: Yamaha XJ600 S Diversion

Esmu nonācis pie secinājumiem, pat vairākiem.
Aprunājoties ar pazīstamajiem, kas ar močiem ņemas, uzklausot Jūsu viedos vārdus..
Vajag divus močus.
Vienu hard enduro, maksimāli vieglu, otru dual sport
Karoč pagaidām turos pie DL650 / 1000 bet jāštuko par eļļas radiatora pacelšanu augstāk utt.. gemorojs, bet var izdarīt.
Jaunu BMW ņemt - negribu. F800GS jāpameklē vēl.
Transalp... nu nez, domas dalās - vienam patīk, citam nepatīk.
Versys - hvz...
Tas, ko gribu es, laikam būs pāri manam budžetam
Kaut ga, kas to lai zin.
P.S. - DE ir dažādi rumaki, no 200eur sākot, tiesa gan gadi veci un visi baikveidīgie.. ja meklē ko specifisku - tad cipars jau ok, bet noskrējiens 100,000+... kaut gan dual sportam / lielajiem enduro tāds noskrējiens esot tīrais nieks, pareizi? Ja vien motors ir kopts, protams.

-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.

Offline

Sergejs80
03. Dec 2018, 07:39#5075

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 667

Braucu ar: 98 un DD

Nu bet loģiski, ka vajadzīgi divi tādām vajadzībām!
Vstromam vajag normālu aizsargpannu, nevis pārvietot radiatoru. Aiz saknēm, asām kantēm utt. pirmais ķersies centrālās pekas kronšteins, ja tāda ir uzstādīta.

P.S Man jau baigi netraucē, bet brīnos par to, ka atbildīgie nedod ļuļej par palagiem tirgošanas topikā

Offline

Aassppeerrss
03. Dec 2018, 08:51#5076

Kopš: 22. Apr 2016

No: Dobele

Ziņojumi: 13

Braucu ar: YZF600, Thundercat

Steidzami pardodu sakara ar izbrauksanu no latvijas.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/moto-transpor...uzuki/ekjol.html
Cena 1500 Ero

[ Šo ziņu laboja Aassppeerrss, 03 Dec 2018, 08:56:25 ]

Offline

Padre
03. Dec 2018, 09:56#5077

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 142

Braucu ar: Yamaha XJ600 S Diversion

Palags jau veidojas zināmu iemēslu pēc...
Ja būtu lielāka pieredze, tad bez jautājumiem.
Protams, var braukt skatīties visu pēc kārtas, bet labāk iepriekš noskaidrot sīkumus, lai nesanāk nopirkt lego ar trūkstošām detaļām.


-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.

Offline

Sergejs80
03. Dec 2018, 11:16#5078

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 667

Braucu ar: 98 un DD

Jautājumi ir vajadzīga un pašsaprotama lieta, bet citā topikā, jo šeit jau iet runa par motocikla izvēles iespējām

Offline

bumis
03. Dec 2018, 15:34#5079

Kopš: 30. Nov 2015

Ziņojumi: 86

Braucu ar:


28 Nov 2018, 15:41:56 bumis rakstīja:
Nesteidzīgi meklēju krosa/enduro 2T motociklu.
Var būt ar defektiem. Budžets 1.5K

Vai beidzās?

Offline

UldisUldis
03. Dec 2018, 17:36#5080

Kopš: 27. Jul 2016

No: Smiltene

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Meklēju KTM LC4 Enduro, budžets ~3500
Gribētos kaut ko virs 2000. gada. Ja kādam ir kas piedāvājams, tad ar mani var sazināties e-pastā uldis11 at gmail.com vai divi9322802 (Whatsapp).

Offline

Top.LV