Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: 4T viencilindra dzinējs

AutorsZiņojums
endurists
05. Nov 2012, 13:37#21

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98




Endurist:
Jā,man ar patīk tā ideja par 620to KTM,tiek izmantots max atļautais tilpums,var tikt galā ar el.startera jautājumiem.Galvenais jautājums-vai viņi nav pārāk maz?

Tā kā RFS sērija ir svaigāka,vai stock 510cc dzinējs nebūs ņiprāks par veco 620to? Pozitīvi,ka big bore un stroker kiti eksistē.
Parādījās iespēja samērīt vienu 01' gada KTM 520(6days-tas ir kaut kāds šasijas tips?)
Šim konkrētajam dzinējam to stroker kitu ir iespējams taisīt?
Tas nenozīmē,ka mēs uz to tiešām tēmētu,vajag pēc mazāk sev sarežģīt dzīvi,lai vispār tas viss izdotos un izmaksas pēc iespējas būtu zemākas.Teiksim pirmajā sezonā stock tilpums,nākamajā jau var domāt par big bore/stroker ideju.


RFS ir noteikti svaigāks un arī asāks! Un labs griezes moments jau no nulles. KTM ražo kvadru XC450 UN XC525 ar šo pašu dzinēju un svaram vajadzētu būt stipri līdzīgam ar jūsu formulu.

"SIX DAYS" ir minimāli "uzlabota" versija standarta mocim, motors rūpnīcā testēts, un nāk papildus visādas tūninga lietiņas, bremžu disku aizsargi, frēzēti tiltiņi, kartera aizsargs un utt. kas nu katru gadu bija sarakstā, bet tā idejiski dzinējs un rāmis tas pats.

Domāju, ka noteikti varat jau startā domāt par bigbore kitu, jo tāpat nopirktais motors būs japajau vaļā. Jauns oversize virzulis + 120-150Ls, + galvas blīve zem 30Ls un cilindra čaulošana 70Ls + transporta izmaksas.

P.S. Ļoti daudz informāciju par šo subjektu var izlasīt www.ktmatv.com un ktmtalk.com

Ja izlemsiet būvēt uz šī dzinēja tad ieteiktu likt kārbu no USA tirgum paredzēta MXC versijas, jo tai nāca 6 robu "close ratio" kārba -> tas ir ātrumi ir savstarpēji tuvāki, nekā EXC versijai un pārslēdzoties uz augstāku nenoleksiet no jaudas pīķa. Un jaudu par ar standarta gājienu un 97mm virzuli citri ir pamanījušies dabūt pat līdz 68zirgspēkiem un tas jau varētu būt tuvu jums nepieciešamajam. Tas gan ar borētu 43mm karburatoru, bet mazāka izmēra karburatoram vajadzētu labāk strādāt pie maziem apgriezieniem jo oversize ir vairāk uz pīķa jaudu tendēts.



P.S. Varat ņemt arī krosa -> SX dzinēju un lai uzbūvēt no standarta 4 ātrumiem uz 6robiem ir nepieciešami papildus tikai 2zobrati, viena dakša un pāris šaibas kārbā, domāju ,ka var brīvi zem 200Ls ierakstīties.

[ Šo ziņu laboja endurists, 05 Nov 2012, 13:40:01 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

St
16. Dec 2012, 21:55#22

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 78

Braucu ar: Adv

Update būs?

Offline