Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 36 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: XRV650 Africa Twin

AutorsZiņojums
Extreems
24. Nov 2012, 14:53#1

Kopš: 16. Jul 2012

No: Preiļi

Ziņojumi: 0

Braucu ar: ĶĪNIETI

Kko pastāstiet par šo moci.Vēlos iegādāties.
kaa motori vispār? Elektronika? ..
+ - .

[ Šo ziņu laboja Extreems, 24 Nov 2012, 14:59:00 ]

Offline

dzerrais
24. Nov 2012, 16:49#2

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1373

Braucu ar:

http://africatwin.ru/

Offline

martinss
24. Nov 2012, 23:35#3

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3021

Braucu ar: QWERTY...

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=50630


24 Nov 2012, 14:53:08 Extreems rakstīja:
Kko pastāstiet par šo moci.Vēlos iegādāties.
kaa motori vispār? Elektronika? ..
+ - .



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Vercha
25. Nov 2012, 23:37#4

Kopš: 23. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Honda XRV650

Ja interesē elektriskās problēmas, tad esmu saskāries ar 2 tādām, kuras abas esot tipiskas priekš XRV650.
1) Nobeidzas sprieguma regulators. Par iemeslu tiek uzskatīts neveiksmīgais novietojums zem beņķa, kur viņš slikti ventilējas, pārkarst, sāk dot pārāk lielu spriegumu un uzvāra akumulatoru. Pie pirkšanas šo defektu ir viegli konstatēt, ar voltmetru pamērot spriegumu starp akumulatora spailēm pie dažādiem motora apgriezieniem un ieslēgtām/izslēgtām gaismām – vai ir manuālī paredzētajās robežās. Hondas veikalā oriģinālais sprieguma regulators ir ap 170Ls... Man viens elektriķis pats uztaisīja pa 50Ls. Pagaidām darbojas perfekti.
2) Aizdedzes vadības blokiem (CDI) izļurkājas kontakti. Arī šim defektam par iemeslu tiek uzskatīts neveiksmīgais novietojums zem beņķa, kur braucējs ar savu svaru spiež uz tiem štekeriem. Kad man tā notikās, konstatēju, ka kāds pirms manis jau ir lauzis vaļā vienu CDI un lodējis šos kontaktus. Pārlodēju vēlreiz un zem beņķa uzliku metāla plāksni, lai pasargātu štekerus. Domāju gan, ka tas nav pārāk ilglaicīgs risinājums, jo enduro mocim tomēr vibrācijas ir ievērojamas... Laba alternatīva esot čehu Ignitech ražojumi (arī programmējamie CDI).

Citādi vēl, protams, jārēķinās ar 20+ gadus (jo no 90.g. jau ražoja 750cm3 Āfrikas) vecam aparātam tipiskām kaitēm – biški ēd eļļu, kaut kur kaut kas sulojās utt. Nu manējam papildus ir parādījušās dzesēšanas problēmas, pa ziemu nāksies pajaukt ūdens sūkni.

Mocīti lietoju gan ikdienā pilsētā gan ar pasažieri esmu paceļojis (bet mierīgi, jo >120km/h vibrācijas paliek nepatīkamas...) – nav ne vainas. Uz zemes ceļa turas ļoti labi. Šādai lietošanai jaudas pilnīgi pietiek. Bezceļam gan, protams, par smagu, vienatnē ir gadījies „noslīkt” mežinieku atstātās risēs – bija jāmeklē lāpsta un jārok laukā.

Daudz labas info esmu atradis šeit: http://xrv650story.eu – ja piereģistrējas, tad tiek pie vērtīgiem manuāļiem.
Vispār žēl, ka vairs neražo jaunus XRV650...

Offline

mg-t
26. Nov 2012, 10:48#5

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.


25 Nov 2012, 23:37:43 Vercha rakstīja:
Ja interesē elektriskās problēmas, tad esmu saskāries ar 2 tādām, kuras abas esot tipiskas priekš XRV650.
1) Nobeidzas sprieguma regulators. Par iemeslu tiek uzskatīts neveiksmīgais novietojums zem beņķa, kur viņš slikti ventilējas, pārkarst, sāk dot pārāk lielu spriegumu un uzvāra akumulatoru. Pie pirkšanas šo defektu ir viegli konstatēt, ar voltmetru pamērot spriegumu starp akumulatora spailēm pie dažādiem motora apgriezieniem un ieslēgtām/izslēgtām gaismām – vai ir manuālī paredzētajās robežās. Hondas veikalā oriģinālais sprieguma regulators ir ap 170Ls... Man viens elektriķis pats uztaisīja pa 50Ls. Pagaidām darbojas perfekti.
2) Aizdedzes vadības blokiem (CDI) izļurkājas kontakti. Arī šim defektam par iemeslu tiek uzskatīts neveiksmīgais novietojums zem beņķa, kur braucējs ar savu svaru spiež uz tiem štekeriem. Kad man tā notikās, konstatēju, ka kāds pirms manis jau ir lauzis vaļā vienu CDI un lodējis šos kontaktus. Pārlodēju vēlreiz un zem beņķa uzliku metāla plāksni, lai pasargātu štekerus. Domāju gan, ka tas nav pārāk ilglaicīgs risinājums, jo enduro mocim tomēr vibrācijas ir ievērojamas... Laba alternatīva esot čehu Ignitech ražojumi (arī programmējamie CDI).

Citādi vēl, protams, jārēķinās ar 20+ gadus (jo no 90.g. jau ražoja 750cm3 Āfrikas) vecam aparātam tipiskām kaitēm – biški ēd eļļu, kaut kur kaut kas sulojās utt. Nu manējam papildus ir parādījušās dzesēšanas problēmas, pa ziemu nāksies pajaukt ūdens sūkni.

Mocīti lietoju gan ikdienā pilsētā gan ar pasažieri esmu paceļojis (bet mierīgi, jo >120km/h vibrācijas paliek nepatīkamas...) – nav ne vainas. Uz zemes ceļa turas ļoti labi. Šādai lietošanai jaudas pilnīgi pietiek. Bezceļam gan, protams, par smagu, vienatnē ir gadījies „noslīkt” mežinieku atstātās risēs – bija jāmeklē lāpsta un jārok laukā.

Daudz labas info esmu atradis šeit: http://xrv650story.eu – ja piereģistrējas, tad tiek pie vērtīgiem manuāļiem.
Vispār žēl, ka vairs neražo jaunus XRV650...


Uzrakstīji visu pareizi, izņemot to ka to sprieguma regulatoru ko tas krievs tirgo pa 50ls izmetu laukā pēc pusgada lietošanas. Risinājums ir fh012 mosfetnieks, ebajaa 85ls ar visiem štekeriem.
Krieva ražojumu izārdīju un sapratu kāpēc aizdedze gļukoja pie augstiem apgriezieniem- nav pilnīgi nekāda elektrotīkla traucējumu slāpēšana salīdzinot ar OEM regulatoru. un 50ls prasīt par izstrādājumu kurā detaļas ir uz 6ls arī nav godīgi.

Offline

Vercha
26. Nov 2012, 12:01#6

Kopš: 23. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Honda XRV650

Bedīgi dzirdēt šādu atsauksmi par krieviņa "ražojumu"... Man viņu ieteica saprātīgi ļaudis.
Nu katrā ziņā savējo srieguma regulatoru ārā nejaukšu, kamēr viņš darbojas kā vajag.
Nevaru arī teikt, ka man būtu bijušas problēmas ar aizdedzi. Problēma bija pārāk liels spriegums un ar jauno regulatoru tā ir novērsta.

Offline

martinss
26. Nov 2012, 23:10#7

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3021

Braucu ar: QWERTY...


To mosfetnieku var arii pa 30-50ls noganiit, vienigi var gadiities, ka vadus naksies partaisiit. Bet to jebkursh normals elektrikis izdariis. Ieteicams butu nemt hermetiskos shtekerus, jo orginalie nav nekadi pasargaati no mitruma un ka likums ar laiku nooksidejas un saak karst... Strava tur tomer ir pietiekami nopietna.


..Risinājums ir fh012 mosfetnieks, ebajaa 85ls ar visiem štekeriem.
...


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mg-t
27. Nov 2012, 10:16#8

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.


26 Nov 2012, 23:10:30 martinss rakstīja:

To mosfetnieku var arii pa 30-50ls noganiit, vienigi var gadiities, ka vadus naksies partaisiit. Bet to jebkursh normals elektrikis izdariis. Ieteicams butu nemt hermetiskos shtekerus, jo orginalie nav nekadi pasargaati no mitruma un ka likums ar laiku nooksidejas un saak karst... Strava tur tomer ir pietiekami nopietna.


..Risinājums ir fh012 mosfetnieks, ebajaa 85ls ar visiem štekeriem.
...



Tam mosfetniekam ir OEM štekeri ar blīvējumu - ir ok.

P.s. Krieva izstrādājums aizgāja ar liesmām, secinājums ka nevar to motoru dzīt uz lieliem apgriezieniem ilgstoši, jo no ģeneratora starp fāzēm pie 5 - 6 krpm ir plus mīnus 90v vecā tipa regulātors ir šuntinieks un visu lieko enerģiju dzēš uz sevi siltumā.

Savam regulatoru pārvilku uz sānu pie pasažiera kāpšļa - piehamutoju uz savilcējiem pagaidām. Labāk lai dzīvo pa dubli un ūdeni nekā taisa pažaru ze sēdekļa, caurumu no pirmā pažara vel neesmu aizlāpījis. Mosfetnieku var likt oem vietā.

Offline

peecis
27. Nov 2012, 11:53#9

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2796

Braucu ar: bmw r1100s, yamaha YRS-24B


26 Nov 2012, 23:10:30 martinss rakstīja:

To mosfetnieku var arii pa 30-50ls noganiit, vienigi var gadiities, ka vadus naksies partaisiit. Bet to jebkursh normals elektrikis izdariis. Ieteicams butu nemt hermetiskos shtekerus, jo orginalie nav nekadi pasargaati no mitruma un ka likums ar laiku nooksidejas un saak karst... Strava tur tomer ir pietiekami nopietna.


..Risinājums ir fh012 mosfetnieks, ebajaa 85ls ar visiem štekeriem.
...



jap, es FH020 it kā nelietotu par Ls 35 ar visu sūtīšanu izcēlu, vadus gan pats saķimerēju, jo vismaz triumfam jau oriģināli nekas īpaši nopietns tur nebija.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

screwy
27. Feb 2014, 12:15#10

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 894

Braucu ar: XJR 1300

2015. gads - Jauna Africa Twin?

Africa Twin


Iespējams, ka tas būs šis:


-----------------
Uzlīmes, baneri, vizītkartes, poligrāfija, dizains un maketēšana!

Offline

andrejins
27. Feb 2014, 12:24#11

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Nu screwy... Paņem šo bildi, paņem varadero bildi un uzliec vienu virs otras

Šī bilde iederas sadaļā joki


27 Feb 2014, 12:15:29 screwy rakstīja:
2015. gads - Jauna Africa Twin?

Africa Twin


Iespējams, ka tas būs šis:



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

screwy
27. Feb 2014, 12:27#12

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 894

Braucu ar: XJR 1300



Bildi es atradu šeit, pats netaisīju

Africa

-----------------
Uzlīmes, baneri, vizītkartes, poligrāfija, dizains un maketēšana!

Offline

Atrix
19. May 2015, 17:27#13

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 432

Braucu ar: BMW F700GS

http://www.rideapart.com/articles/honda-africa-twin-round

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

Negantelis
19. May 2015, 19:25#14

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5133

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi




ŠOdien bija cemos

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Vercha
15. Jul 2015, 08:01#15

Kopš: 23. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Honda XRV650

Sveiki!
Ja kādam ir palicis lieks vecās Āfrikas XRV650 vējstikls, tad labprāt nopirkšu. Foršāk būtu mazais stikls, bet var piedāvāt arī tūrisma.
PM vai t. 29654536

Offline

mg-t
15. Jul 2015, 10:37#16

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.


15 Jul 2015, 08:01:22 Vercha rakstīja:
Sveiki!
Ja kādam ir palicis lieks vecās Āfrikas XRV650 vējstikls, tad labprāt nopirkšu. Foršāk būtu mazais stikls, bet var piedāvāt arī tūrisma.
PM vai t. 29654536


Ir, kaut kāds augstais ko var graizīt, nopirku mra - komplektā pāris vecas uzlīmes

Offline

abbestias
15. Jul 2015, 10:56#17

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 88

Braucu ar: Honda Africa Twin


15 Jul 2015, 08:01:22 Vercha rakstīja:
Sveiki!
Ja kādam ir palicis lieks vecās Āfrikas XRV650 vējstikls, tad labprāt nopirkšu. Foršāk būtu mazais stikls, bet var piedāvāt arī tūrisma.
PM vai t. 29654536

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12146

Offline

dzidars
29. Jun 2017, 08:56#18

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 201

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin

Sveiki.
Tā kā esmu iestājies Āfrikas pulciņā-man tāds jautājums.Kā viņam var noņemt sēdekli???

Offline

Naits
29. Jun 2017, 09:13#19

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4691

Braucu ar: TW125,gsxr1100

Liekas ka šitam bij skrūvējams vēl, vai nu no apakšās vai sānos zem plastmasām

[ Šo ziņu laboja Naits, 29 Jun 2017, 09:15:01 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Online

dzidars
29. Jun 2017, 09:19#20

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 201

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


29 Jun 2017, 09:13:51 Naits rakstīja:
Liekas ka šitam bij skrūvējams vēl, vai nu no apakšās vai sānos zem plastmasām

Man ir 99 gada.

Offline

Top.LV