Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Moto degvielas patēriņš

AutorsZiņojums
mm325
23. Jun 2013, 13:42#81

Kopš: 03. Jun 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 38

Braucu ar: sarkanu FZ1s ABS

536 - KAWASAKI ZX-6R (00-01) * 6.54 L / 100 km

Pāgājušo vasar Kuldīga-Valmiera ~300km un 15,5 litri. 130-160km/h. Pilsētās gan prātīgi. Tā ka vairāk par 5,2l/100km nesanāk.

Laigan tik cik mēs ar tiem močiem pa sezonu nobraucam, ir pilnīgi vienalaga cik viņš tērē. Nezinu nevienu, kuru braukšanai ar moci ierobežo benzīna patēriņš. Braucam,kad varam un lejam,cik vajag.

Offline

envy
23. Jun 2013, 14:18#82

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

FZ1, kartigi braucot 10l/100km un ta katra baka

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Niere
23. Jun 2013, 14:56#83

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


14 Feb 2013, 20:17:45 Valkyrie rakstīja:

14 Feb 2013, 19:10:28 Niere rakstīja:

14 Feb 2013, 17:27:50 Valkyrie rakstīja:
Degvielas patēriņš ir atkarīgs arī no tā, kur atrodas STATOIL's, jo ir baigā nianse vai tā DUS ir Trondheimā, Bergenā vai Oslo. Nu vai arī piem. Preiļos

kļūdies.
pat tad, kad statoil ilgstoši piegādā degvielu no Mongstadas rūpnīcas, sūdzības par degvielas patēriņu neiet mazumā ne par procentu.
un no šīs rūpnīcas tiek piegādāts ļoti daudz.

Nu muitas dati (CMIS) par baigo degvielas importu no Mongstad galīgi neko neuzrāda. Tad jau laikam tā ir tā slavenā degvielas kontrabanda no lētās NORGE PKN Orlen Lietuva (ex Mazeikiu Nafta) gan rullē konkrēti.

o, skatos, ka te ir pāris replikas vēl no ziemas, kuras neesmu pamanījis. kārtības labad jāatbild.

divi varianti - vai nu Tu neesi atradis CMISistēmā pareizo informāciju, vai arī informācija attiekusies uz kādu laika posmu, kad no Mongstadas nekas netika vests.
degvielas iepirkšanu veic īpaši apmācīts brokeris. tiem nav vajadzības primāri sekot degvielas izcelsmei, bet gan vienkārši specifikācijai. biržā ir tā - peld uzkrāvies tankeris pa okeānu un šo "loti" izsola. kad lote nosolīta, tankkuģis dodas pie pircēja. un ražotājs tur parādās tikai sekundāri. ICIS LOR sākotnējā informācijā vispār nekur neparādās ražotājs, jo tas nevienu neinteresē.
starp citu, ja kādu padziļināti interesē tas, kā degviela nonāk Latvijā līdz patērētājam, aprunājieties ar bijušo kolēģi Rihardu Šķeltiņu, kas ilgi šancēja par naftas produktu brokeri Norvēģijā Stavangerā (galvenais ofiss).
viņš tagad bīda savu privātu biznesu un var brīvi runāt par attiecīgajiem procesiem.
Te ļoti sakarīgs Riharda raksts par tēmu.
ceru, ka neņems ļaunā, ka pieminu viņa vārdu.

jā, Statoil ir ilgstoši piegādājis degvielu no savas rafinērijas Norvēģijā Mongstadā, tāpat kā arī no Dānijas rafinērijas Kalundborgā(esmu tur bijis).

kad es vēl šancēju šajā uzņēmumā, bija pāris gadi, kad manas nodaļas ofiss atradās termināļa telpās.
Statoil terminālis Laivinieku ielā (Google Street Wiev).
pats personīgi skatīju tankkuģus, kas tika izkrauti un termināļa čaļiem tās dienas bija stipri nervozas.
kad Statoil uzcēla šo termināli, LV valdības mafiozi darīja visu, lai terminālim nelaistu klāt dzelzceļa vagonus. kariņš bija ilgs, jo Statoil Latvija nekad nevienam nekādos apstākļos nav maksājis kukuļus. tolaik degviela nāca tikai pa jūru. saprotams, ka no Mažeiķiem atvest ar tankkuģi nav iespējams. precīzāk sakot, ir iespējams ar pārkraušanu, bet tam zūd ekonomiskā jēga.
kad lieta tika iztiesāta un atrisināta, degviela nāca dažādi, atkarībā no tā, kādu ciparu Mažeiķi solīja. ja cipars nebija pieņemams, bieži pat vienkārši principa pēc degvielu veda no pašu rūpnīcas. tad Mažeiķi piekāpās.
bet tas nekad netika īpaši akcentēts, jo varēja mainīties.

jāņem vērā, ka mūsu posttotalitārajā, sazvērestības teoriju apsēstajā sabiedrībā vēl ilgi darbosies dažādas klišejas par to, ka "mani visi čakarē!".
tā kā degviela iegriež pamatīgu robu katra autobraucēja budžetā, visērtāk savas aizdomas ir vērst pret degvielas tirgotājiem, jo viņu piloni ceļa malās izgaismotiem cipariem liecina, ka pēc 100km būsi šķīries no 5-15Ls. tas cipars patiešām ir baiss.

pašam sanācis gana ilgi darboties arī ar degvielas vairutirdzniecību kā arī lielajiem korporatīvajiem karšu klientiem, un paradokss ir tāds, ka uzņēmumiem nekad nekādas sūdzības par degvielas kvalitāti nebija. ar tiem šancēt bija gauži vienkārši, ja varēja vienoties par ciparu.
iespējams tas tādēļ, ka viņiem ir iespēja vērot vienlaikus daudzu transporta līdzekļu uzvedību. un viena auto problēmas netiek globalizētas līdz "ķeriet neliešus" histērijai.

parasti visneiedomājamākās problēmas radās tieši privātiem lietotājiem un visādiem "ekspertiem", kuri iespējams ir eksperti kādā auto jomā, tikai ne degvielas lietās. kādus tik absurdus apgalvojumus nebija nācies dzirdēt. un paradokss tāds, ka tas viss nav pamatots ar reāliem mērījumiem uz stenda, bet drīzāk sajūtām un auto panelī redzamiem cipariem.
un tā šie pseidoeksperti viens otru ietekmē, i veido visaptverošu paranojas auru ap degvielas tēmām.
kad saki viņiem argumentus,tie naturāli tiek palaisti gar ausi un cilvis turpina mīt vecajā virzienā, jo mainīt savus priekšstatus ir smagi.
pret ticību ar argumentiem ne vienmēr ko var panākt.

par Mažeiķiem kopumā:
uzņēmums nekad nav tirgojis uz Baltijas valstīm vairāk par 10% savas produkcijas. Pārējais iet uz Rietumeiropu. tur nevienu neinteresē kas cits, kā vienīgi specenes.

jā bija laiki, kad mūsu valsts mafiozi pretojās ES normu ieviešanai visiem spēkiem, lai tajā pašā Kurzemes Degvielā (Saldus slavenais Argods) varētu par degvielu saukt visu, kas deg. proti, iepērk zema oktāna degvielu un kā oktāna būsteri izmantoja nevis metiltetrabutilēteri MTBE, bet visādus sūda spirtus.

bet laiki mainās un šobrīd tas vairs nav tik vienkārši. vismaz sevi cienošs uzņēmums īpaši sargā savu reputāciju un pircējam mēģina piedāvāt pat ko vairāk kā nosaka EN228 un EN590.

mūsu galvās vēl arvien ir kāds komplekss - ko labu var nopirkt tikai no Vecās Eiropas. ja kaut kas ražots exCCCP vai "Bloka valstīs", tas noteikti būs nekam nederīgs.

padomājiet kaut no loģikas viedokļa - degvielas tirgotāji ir pakļauti tik pamatīgām pārbaudēm gan no VID degvielas kvalitātes kontroles dienesta, gan no konkurences padomes un visām iespējamām citām institūcijām. pārbaudes noris gadiem ilgi.
un rezultātā Statoil viens no pirmajiem iekļuva VID Baltajā sarakstā. ko tas liecina?
respektīvi, ja kas ticis atklāts, tad tās ir kādas sīkas grāmatvediskas darbinieku netīšas kļūdas.

vārdu sakot - paranojas apstākļos nav konstatēts neviens nopietns pārkāpums.
ok, bija viens, kad šoferis dusā nolejoties, sajauca 95E šļauku ar dīzeļa šļūteni. sajauca, nobijās, noklusēja un tika nokauti vairāki auto pirms dusu paspēja aizklapēt. bet visi cietušie saņēma 100% servisa rēķina kompensāciju.
starp citu, par šoferiem īpašs stāsts. sensenos laikos tie pamatīgi zaga. bet tad šie tika safilmēti ar slēpto kameru un vesels bars atlaisti. zinu, ka viņu vidū saglabājās naids par to, ka apgrieza šiem ienesīgu rūpalu un tā šie tur kurnēja pilnīgi par visu. īpaši jau, kad transportniekus atdalīja atsevišķā uzņēmumā, kur šie izteikties par bijušo darba devēju varēja kā vien ienāk prātā. ceru, ka tagad tur situācija būs mainījusies. redzu, ka no vecajiem palikuši sakarīgākie.

kāpēc es, neskatoties uz to, ka šajā uzņēmumā jau sen kā nestrādāju, par tēmu cepos. vienkārši visvairāk besī tehniku saprotošu cilvēku gadu desmitiem iesīkstējušais viedoklis, ka dagvielas mazumtirgotāji to vien dara, kā domā,kur nogriezt kādu stūri degvielas kvalitātei.
tā kā esmu tur ilgi strādājis, varu droši apgalvot, ka viss ir gluži pretēji. tur par ierosinājumu pa kluso apčakarēt klientu varētu ātri vien dabūt banānu kasti rokā ar savu atvilktņu saturu un kāja pa pakaļu.

protams, varu primāri komentēt tikai vienu uzņēmumu, bet domāju, ka līdzīgi ir arī citos lielākajos.

tautieši - klišejas rada prāta rigiditāti un nespēju vispār dzirdēt saprātīgus argumentus.
iekšēja paranoja vienmēr atradīs kādu pagrīdes experta viedokl, lai uzturētu sevī šo aizvainojuma sajūtu.
bet ilgtermiņā tas var pat veselību sačakarēt.
tā nevajag!

p.s.
un vēlreiz piekodinu - nekas, ko rakstu par Statoil šeit, neatainojas nedz uz manām finansēm, nedz citādiem labumiem.

Offline

EGLE
23. Jun 2013, 22:17#84

Kopš: 09. Jul 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 48

Braucu ar: zx636c


23 Jun 2013, 13:42:30 mm325 rakstīja:
536 - KAWASAKI ZX-6R (00-01) * 6.54 L / 100 km

Pāgājušo vasar Kuldīga-Valmiera ~300km un 15,5 litri. 130-160km/h. Pilsētās gan prātīgi. Tā ka vairāk par 5,2l/100km nesanāk.

Laigan tik cik mēs ar tiem močiem pa sezonu nobraucam, ir pilnīgi vienalaga cik viņš tērē.
Nezinu nevienu, kuru braukšanai ar moci ierobežo benzīna patēriņš. Braucam,kad varam un lejam,cik vajag.



nu tā tas varētu būt, tāpēc biki sāku šaubīties par savējo, bet izrādās, ka ir oki, un braucu pa bani, pie 17 vel ja kadu appsteigt nākas tad jau degviela arī zūd ātrāk!

-----------------
Runā blondīnes:
- Es sev ausī vēl vienu caurumu izdūru!
- Un kā? Vai tagad dzirdi labāk?

Offline

Teiksmaqq
24. Jun 2013, 00:02#85

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU

23 Jun 2013, 13:42:30 mm325 rakstīja:
ir pilnīgi vienalaga cik viņš tērē.Braucam,kad varam un lejam,cik vajag.
Labāk vairs nevar pateikt. Citādi jau viss priex no mo ir tu-tū...

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

naatre
24. Jun 2013, 09:08#86

Kopš: 04. Aug 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 514

Braucu ar: Piaggio X9, ZZR 600


14 Feb 2013, 19:10:28 Niere rakstīja:
padomājiet kaut no loģikas viedokļa - degvielas tirgotāji ir pakļauti tik pamatīgām pārbaudēm gan no VID degvielas kvalitātes kontroles dienesta,

īpaši jau, kad transportniekus atdalīja atsevišķā uzņēmumā, kur šie izteikties par bijušo darba devēju varēja kā vien ienāk prātā. ceru, ka tagad tur situācija būs mainījusies. redzu, ka no vecajiem palikuši sakarīgākie.

Niere, esi pārliecināts, ka kāds šos kontrolē? Piemēram B100 ziemā reti kurš lej, un ja lej tad DUS sūknis šķauda, rīstās un beigās nedarbojas vispār. Paiet ziema, B100 ir nostāvējies tvertnē 6 mēneši, sācis jau noslāņoties, domā, kāds ārā lej? Man liekas, ka pielej svaigu un tirgo nost.

Sašķidrināto gāzi tāpat, ir paredzēta DUS aparātu kalibrēšana 2x gadā, bet reālā dzīvē notiek tikai formāla uzlīmes uzlīmēšana pret samaksu. Gāzes sastāva un atbilstība MK noteikumiem, nu neņems VID paraugus un tos netestēs lauka apstākļos.

Par Statoil šoferiem, saki lūdzu, kāpēc nav manīti darba piedāvājumi uz statoila degvielas vedējiem? Cik esmu manījis DUS operatorus tikai aicina darbā. Varbūt tur ir savējo sistēma?

Offline

Garaiss
24. Jun 2013, 11:37#87

Kopš: 23. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: FXD

GSXR1000 k1 8l/100km, lielaakais kas ir bijs, ir baaka uz 86mls (137km) kas saanak ap 10l.....

Offline

Niksons
24. Jun 2013, 12:17#88

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

R12rt (k26)
Tīri pilsētas cikli (pieškiļam, viegli pasildam, nobraucam 5 km, pec 2 st - visstaspac) - 6,9 L/100
LV haivejs - pārkāpjot, bet lidz režīmiem kuros neņem nost tiesības (max+ 50) 5,5 L/100


Visi dati iegūti reģistrejot ielietos litrus - tātad ir objektīvi
Braucu ar lukoil 98
Domāju pamēģināt statoil

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

mexa
25. Jun 2013, 09:03#89

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

VFR700F braucot 110-120 4.8 litri uz simta, tālāk jau drusku sāk rīt pie 200 braucot 10 ēd

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

BigMan
25. Jun 2013, 09:11#90

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2022

Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700


23 Jun 2013, 13:42:30 mm325 rakstīja:
ir pilnīgi vienalaga cik viņš tērē.Braucam,kad varam un lejam,cik vajag.


+1000!!!

P.S. GSX1400, ~12 litri/100 km, ~90% STATOIL 98 bendža.

-----------------
www.durka.lv

Offline

elf
25. Jun 2013, 09:11#91

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


24 Jun 2013, 12:17:30 Niksons rakstīja:
R12rt (k26)
Tīri pilsētas cikli (pieškiļam, viegli pasildam, nobraucam 5 km, pec 2 st - visstaspac) - 6,9 L/100
LV haivejs - pārkāpjot, bet lidz režīmiem kuros neņem nost tiesības (max+ 50) 5,5 L/100


Visi dati iegūti reģistrejot ielietos litrus - tātad ir objektīvi
Braucu ar lukoil 98
Domāju pamēģināt statoil


Sportisti neizvēlas statoil degvielu...Lukoil vai Neste.

Ja kompresijas pakāpe nav augstāka par 10, tad pilnīgi pietiek ar 95...

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

kidd
25. Jun 2013, 09:27#92

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

Nav ne mazakās nojausmas, cik rij. Un neinteresē ar. Ir mazak, kā ar auto - viennozīmīgi.

Offline

fleix
25. Jun 2013, 09:37#93

Kopš: 20. Mar 2012

Ziņojumi: 94

Braucu ar: ielas kausli 1098S

+1, auto patēriņam kaut kā sanāk sekot līdzi, bet par mo nekad nav bijis ne jausmas cik ēd

[ Šo ziņu laboja fleix, 25 Jun 2013, 09:38:54 ]

Offline

aluminijs
25. Jun 2013, 09:53#94

Kopš: 07. Apr 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 81

Braucu ar: z750 07


23 Jun 2013, 11:58:51 RU rakstīja:

23 Jun 2013, 01:54:52 EGLE rakstīja:

23 Jun 2013, 01:50:06 Niere rakstīja:
pirmajā lapā šajā pašā diskursā viss atrodams.
jā, Tavs degvielas patēriņš ir normā.


Sorry Sorry! (Aklajam pietiek pataustit vienreiz )

KAWASAKI Z 750 (04-06) * 6.83 L / 100 km
un ja pagāzē tad arī rodas sausums bakā tik Atri !

TNX


manējam z750 5,8-6,2 litri. Braucu galvenokārt pa šoseju, nedaudz pilsēta. Ārpus pilsētas ātrums 130-140 km/h


Manam z750 patēriņš uz 1200km ciklu bija kādi 5,5 l. Braucu nedaudz pa pilsētu un pa šoseju.

Offline

feciic
25. Jun 2013, 10:21#95

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure

Paturpinot par Statoil, 4 gadus atpakaļ ziemā saskāros ar interesnatu lietu autosam-pēc uzpildīšanās vieno no DUS'iem autosam pazuda jauda un patēriņs pa šoseju borta datora ierasto 6-6,5 litru vietā bija 8,5-10 litri, arī bāka bija tukša nevis pēc 700 bet gan 500 kilometriem. iepildoties nākamajā stacijā atkal tas pats, pēc jau divām izmocītām bākām pierasktījos uz autosa dignaostiku lai saprastu kas par H, sagadījās iepildīties vēl citā Statoilā un volla-auto iet tā kā jāiet, patēriņs normā un arī ar bāku var nobraukt ierasto attālumu. īss bija mans prieks kad pēc nākamās uzpildes sapratu ka atkal esmu iepildījis sūdīgo degvielu un patēriņš ir kosmosā un autosa jauda pakaļā.
Ko Niere var piebilst šinī gadījumā? Autoss brauc ar E95, pildās 100% Statoil un problemātiskajā periodā gaisa temperatūra turējās zem -10grādiem.

Offline

Rizza
25. Jun 2013, 10:23#96

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'

Izdarot ļoti sarežģītus aprēķinus, vidējo varēju pateikt tikai kkāda garākā tripā, kad no lampiņas līdz lampiņai.. a tā ikdienā nereāli pateikt cik viš ēd

Offline

h1tman
25. Jun 2013, 10:59#97

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR


25 Jun 2013, 10:23:34 Rizza rakstīja:
Izdarot ļoti sarežģītus aprēķinus, vidējo varēju pateikt tikai kkāda garākā tripā, kad no lampiņas līdz lampiņai.. a tā ikdienā nereāli pateikt cik viš ēd


da videjais paterinsh ir taads apmeeram mopeedam neskatos.. zinu ka 180km varu noripto braucot un tad jadomaa par lieshanos ja no sirds kapaa tad 130km

-----------------

Offline

QQlis
25. Jun 2013, 11:06#98

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Nu esmu mobilajā uzlicis progu, kurā pildoties tu atzīmē cik ielēji, cik samaksāji un tekošo odometra rādījumu! beigās man izmet cik litri uz 100 km saskrien! esmu mēģinājis opīša režīmā braukt(līdz 120) rezultāts čut virs 5 litriem, kad atvelk tā pavairāk 6-7 un uz augšu!

Kā pozitīvo varu atzīmēt, ka saglabājas vēsture, kas ļauj apskatīties patēriņa dinamiku un izmaiņas laikā!

-----------------

Offline

h1tman
25. Jun 2013, 11:07#99

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR


25 Jun 2013, 11:06:49 QQlis rakstīja:
Nu esmu mobilajā uzlicis progu, kurā pildoties tu atzīmē cik ielēji, cik samaksāji un tekošo odometra rādījumu! beigās man izmet cik litri uz 100 km saskrien! esmu mēģinājis opīša režīmā braukt(līdz 120) rezultāts čut virs 5 litriem, kad atvelk tā pavairāk 6-7 un uz augšu!

Kā pozitīvo varu atzīmēt, ka saglabājas vēsture, kas ļauj apskatīties patēriņa dinamiku un izmaiņas laikā!


kas pa progu ? es ar gribu pameginaat

tik neaizmirsti ka odo dirsh D:

-----------------

Offline

maniac
25. Jun 2013, 11:47#100

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


25 Jun 2013, 10:23:34 Rizza rakstīja:
Izdarot ļoti sarežģītus aprēķinus, vidējo varēju pateikt tikai kkāda garākā tripā, kad no lampiņas līdz lampiņai.. a tā ikdienā nereāli pateikt cik viš ēd

Ja vienmēr lej pilnu bāku un "tripu" noliek pa nullēm, tad pavisam vienkārši: dali ielietos litrus ar no iepriekšējās tankošanās nobrauktajiem km.

-----------------

Offline