Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: FMX 650

AutorsZiņojums
Arturo777
28. Feb 2013, 09:26#1

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: ZX6R, VTR 1000, XT660X, Z1000

Vai ir kāds meistars, kurš var „forsēt” fmx 650 motoru, liekas ka būs par vāju tie kumeļi!?

Offline

MIGs
28. Feb 2013, 10:38#2

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Meistari noteikti ir, bet nu šis nav tas motors kuru forsēt. Viņaš jau standartā ir diezgan mazjaudīgs. Sanāks dikti dārgi, daudz dārgāk kā paņemt kādu svaigāku, labāku un jaudīgāku.
Nu pieļauju, ka sākumam varētu uzlikt Keihin karbiņu ar paātrinātāju un to saregulēt.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 28 Feb 2013, 10:38:46 ]



-----------------

Offline

Arturo777
28. Feb 2013, 11:09#3

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: ZX6R, VTR 1000, XT660X, Z1000

Paldies.
Vairāk papētot netā pieejamo literatūru, pamazām sāku pārdomāt.

Offline

kinigadners
28. Feb 2013, 17:13#4

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Karbiķis tad iekšā dos,bet mazās sadalenes neko neļaus darīt kuras ir paredzētas standartam.Pateriņš būs lielāks,trubas zilas, bet vēlamais efekts manuprat nebūs vēlamais.

Offline

Raivers
28. Feb 2013, 18:26#5

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: muti

+1 kinigadneram

Un vēl šaubos vai tam gaisa dzeses motoram patiks bagātināts maisījums karstā vasarā.

Offline

lockhead
28. Feb 2013, 18:34#6

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Karst jau no liesā, imho. Bet tas jau off topic.

Offline

MIGs
28. Feb 2013, 18:38#7

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Tākā tādi...
Jebkuru karburatoru ir JĀREGULĒ ! Saliekam atbilstošas dīzes un adatas, pareizi saregulējam un mocis ir kļuvis daudz jautrāks. Varbūt nebūs tik liels ieguvums apgriezienu augšējā diapazonā, taču apakšējā un vidējā tas būs tīri labs.

Nē nu es saprotu, ka by default paņem karburatoru no kaut kā nezināma, uzliek uz motocikla un brīnās kāpēc tas visu laiku pārlej vai taisa liesos.

Sadalenes ne sūc degmaisijumu, ne to maisa. Viņas tikai virina vārstus.

Neesmu baigi iedziļinājies, bet nu karstā laikā prasās liesāku degmaisijumu. Nu var jau gadīties, ka gaisa dzeses motoram vajag biki pamainīt adatas pozīciju, vai par kapeiku tievāku dīzi, bet nu tās ir regulačijas nianses nevis fundamentālas atšķirības.

Tak nejau turbīnu likt viņam ietecu.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 28 Feb 2013, 18:40:45 ]



-----------------

Offline

uldens2
28. Feb 2013, 19:07#8

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

panem izbrauc ar ktm 525,atkritis domas ka kaut ko vajag forset,jo tapat tik labi ka ktms neies nekad

Offline

Sad
28. Feb 2013, 19:55#9

Kopš: 22. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

Sen atpakaļ skatījos šo moto un meklēju info. Kautkur biju atradis kkādu blogu, kur čalis tūnēja savu FMX.
Pie uzlabojumiem šķiet bija : gaisa filtrs; standarta karbiņam dizes, adata un regulācija; kkāda emisijas normu filtra/vārsta amputācija; izplūde pilnā garumā.

Bet kopumā tas viss neatmaksājas.
Rezultātā pēc pārdomām un bija iepirkts KTM

Offline

Arturo777
28. Feb 2013, 20:13#10

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: ZX6R, VTR 1000, XT660X, Z1000


28 Feb 2013, 19:07:34 uldens2 rakstīja:
panem izbrauc ar ktm 525,atkritis domas ka kaut ko vajag forset,jo tapat tik labi ka ktms neies nekad


nešaubos , bet 525sm nav ikdienas arkls

DRZ arī tas pats, kas ar FmX

[ Šo ziņu laboja Arturo777, 28 Feb 2013, 20:16:31 ]

Offline

uldens2
28. Feb 2013, 20:23#11

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


28 Feb 2013, 20:13:45 Arturo777 rakstīja:

28 Feb 2013, 19:07:34 uldens2 rakstīja:
panem izbrauc ar ktm 525,atkritis domas ka kaut ko vajag forset,jo tapat tik labi ka ktms neies nekad


nešaubos , bet 525sm nav ikdienas arkls

DRZ arī tas pats, kas ar FmX

man bij pusgadu vecs fmx,nobraucu 100km apmeram un pardevu to nabagu,tika iepirkts vieta ktms kur vairak vai mazak lietoju ikdiena,tagad gaan mazak.Motors vinam ir ilgdzivotajs ja uztraukums par to

Offline

kinigadners
28. Feb 2013, 20:35#12

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Nu es domāju ka pilsētas ikdienas braukšanai tas FMX ir pietiekoši labs un ekanomisks braucamais un nekas tur nav jāpārtaisa,ja nu vienīgi skaļaku trubu lai esi dzirdams.

Offline

Arturo777
28. Feb 2013, 22:53#13

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: ZX6R, VTR 1000, XT660X, Z1000


28 Feb 2013, 20:35:34 kinigadners rakstīja:
Nu es domāju ka pilsētas ikdienas braukšanai tas FMX ir pietiekoši labs un ekanomisks braucamais un nekas tur nav jāpārtaisa,ja nu vienīgi skaļaku trubu lai esi dzirdams.


Skatos brauc arī ar drz, kā tas uzvedās?

Offline

kinigadners
28. Feb 2013, 23:04#14

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


28 Feb 2013, 22:53:00 Arturo777 rakstīja:

28 Feb 2013, 20:35:34 kinigadners rakstīja:
Nu es domāju ka pilsētas ikdienas braukšanai tas FMX ir pietiekoši labs un ekanomisks braucamais un nekas tur nav jāpārtaisa,ja nu vienīgi skaļaku trubu lai esi dzirdams.


Skatos brauc arī ar drz, kā tas uzvedās?
Tas nav izstāstāms,ja gribi iedošu pabraukt lai rastos iespaids.

Offline

Arturo777
01. Mar 2013, 10:29#15

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: ZX6R, VTR 1000, XT660X, Z1000


28 Feb 2013, 23:04:18 kinigadners rakstīja:

28 Feb 2013, 22:53:00 Arturo777 rakstīja:

28 Feb 2013, 20:35:34 kinigadners rakstīja:
Nu es domāju ka pilsētas ikdienas braukšanai tas FMX ir pietiekoši labs un ekanomisks braucamais un nekas tur nav jāpārtaisa,ja nu vienīgi skaļaku trubu lai esi dzirdams.


Skatos brauc arī ar drz, kā tas uzvedās?
Tas nav izstāstāms,ja gribi iedošu pabraukt lai rastos iespaids.


Paldies, pagaidīšu, kamēr paliks siltāks!

Offline

Auser
01. Mar 2013, 10:45#16

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M


28 Feb 2013, 22:53:00 Arturo777 rakstīja:

28 Feb 2013, 20:35:34 kinigadners rakstīja:
Nu es domāju ka pilsētas ikdienas braukšanai tas FMX ir pietiekoši labs un ekanomisks braucamais un nekas tur nav jāpārtaisa,ja nu vienīgi skaļaku trubu lai esi dzirdams.

Skatos brauc arī ar drz, kā tas uzvedās?

Tur jau no standarta DRZ maz kas palicis. Varbūt nakļenes, bet diez vai, varbūt numura turētājs . . .

[ Šo ziņu laboja Auser, 01 Mar 2013, 10:46:29 ]



-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline