Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Yamaha GTS1000
Autors | Ziņojums |
osis76 | | Kopš: 16. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 0
Braucu ar: Honda
| Labdien! Vai lūdzu kāds var pateikt, kas tas par zvēru un kādas atsauksmes? Yamaha GTS1000 [ Šo ziņu laboja osis76, 16 Sep 2013, 19:52:44 ] | Offline | | |
CB1300 | | Kopš: 12. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar:
|
16 Sep 2013, 19:51:54 osis76 rakstīja:
Labdien! Vai lūdzu kāds var pateikt, kas tas par zvēru un kādas atsauksmes? Yamaha GTS1000
http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_GTS1000
Kam tev tāds? Gana vecs un eksotisks modelis, lai gemorojs būtu garantēts... Ja nu vienīgi restaurēšanas prieks muzeja vajadzībām | Offline | | |
tipin6 | | Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2235
Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu
| Interesanti, visu laiku domāju, ka priekšējie dubultie bramžu diski sākas ar 600cc... a še tev.. Litrs un tikai viens
http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_gts_1000_1995.php | Offline | | |
|
Gunman | | Kopš: 24. Apr 2011
Ziņojumi: 486
Braucu ar: Hardendoro 300cc 2t; light 300cc 2t;
|
17 Sep 2013, 08:03:34 tipin6 rakstīja:
Interesanti, visu laiku domāju, ka priekšējie dubultie bramžu diski sākas ar 600cc... a še tev.. Litrs un tikai viens
http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_gts_1000_1995.php
Tur jau single-sided piekare, tāpēc tikai 1 disks!
----------------- Gunman Kūdras ērgļu Ķekavas rajona priekšsēdētājs | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5102
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Diezgan rets. Bet ir cilvēki, kam tādi patīk. Gulbenē vienam puisim bija pat divi. Pirmais nodega kopā ar garāžu, nopirka otru. Nezinu, vai vēl ar to brauc...
Ja interesē ar viņu parunāt, uzraksti uz PM. Iedošu telefonu.
-----------------
| Offline | | |
Sasha | | Kopš: 30. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Triumph
| motocikls kā jau 90-to gadu sākuma modelis ar atbilstošu dizainu un, pieļauju, arī atbilstoši zemu cenu. braucis neesmu, bet uzmanību ievērsis gan esmu viņam.
pēc savas klases - sport-touring (vairāk touring).
vienīgā lieta, kas viņu pa lielam atšķir no pārējiem to gadu sporttoureriem ir inovatīvā priekšējā piekare.
mans viedoklis ir - tas kas pirms 20gadiem bija inovatīvs, bet neiedzīvojās citos motociklos - tas ir gemorojs ikdienas lietošanā. Bet protams, tas var būt arī glamūrs, ja tavā kolekcijā ir pāri pa 10 dažādu eksotisku motociklu
Kautkad, pirms ~5gadiem krievu MOTO žurnālā bija šāda motocikla tests. Testēja 10gads vecu moto un verdikts bija par to, ka no braukšanas viedokļa viss ir OK, ja vien motocikls ir tehniskā kārtībā. Pieļauju, ka var būt grūtāk viņu uzturēt tehniskā kārtībā nekā tā paša gada gājuma jebkuru citu standarta japāni. | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| A ko tāda priekšas piekare dod
Nu ja neskaita kūl luk
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
piter | | Kopš: 10. Feb 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 424
Braucu ar: R1200GS Adventure
|
17 Sep 2013, 10:08:06 Niksons rakstīja:
A ko tāda priekšas piekare dod
Nu ja neskaita kūl luk
nu štādiem ar tādu piekari parasti piekombinē blaķeni.. vai arī no sākuma pārvērš'par tāda izskata un tad piekarina blaķeni.. | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5102
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
17 Sep 2013, 10:08:06 Niksons rakstīja:
A ko tāda priekšas piekare dod
Nu ja neskaita kūl luk
Atceros, ko saimnieks teica:
-bremzējot viņš "neknābā"!
-----------------
| Offline | | |
spider | | Kopš: 02. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1150
Braucu ar: Visu ko
| Braucot pa nelīdzenumiem (tramvaja sliežu šķērsošana etc) triecieni netiek novadīti uz stūri, kā tas ir tradicionālo dakšu variantā. Rezultātā augstāks komforta un drošības līmenis. Pats braucis ar tādu neesmu, bet visi stāstītāji nonākuši pie viena secinājuma - braukšanas komforts kā ar S klases mersi [ Šo ziņu laboja spider, 17 Sep 2013, 11:11:06 ]
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13383
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Ar šo te piekari nav tādas parādības kā voblers, viņam nevajag stūres dempferi, daudz stabilāks, lasīju rakstu par Bimota Tesi, principā tā pati konstrukcija - visi bija stāvā sajūsmā. Domāju, ka masveidīgumu šī konstrukcija nav guvusi dārdzības un sarežģītības dēļ, jo tur ir pavisasm savādāka nesošā konstrukcija jau, un motors kalpo kā stiprinājums, nesošais elements . [ Šo ziņu laboja Archy96, 17 Sep 2013, 11:26:30 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Paskatijos vēlreiz tās bildes. Sanāk kkas līdzīgs auto piekarei (ar "plauktu" tikai rats pagriezts par 90 grādiem . Un stūre kaut kā piemudrīta
Nu, incanti
Kārtīgie ražotāji nav TIK perversi un taisa tā, lai arī izskatās normāli
Arī "neknābā", BTW
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Vēl sagūglēju šitādu te frankeinšteinu
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Goblins | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
| Vienam no Oppozitoriem taads ir, brauc un saka ka viss labi tikai smags
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5341
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Atis zeķītis no TA varētu gan ilgi šo pētīt ar spogulīti.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
17 Sep 2013, 11:30:14 Niksons rakstīja:
Kārtīgie ražotāji nav TIK perversi un taisa tā, lai arī izskatās normāli
[IMG][/IMG]
Arī "neknābā", BTW
Shis te smagais Yaponarads ir ieveeeriibas cieniigs ne vien ar prieksheejaas dakshas un piekares risinaajumu, bet arii ar to, ka ir viens no retajiem seerijveida mo ar 5 vaarstu sisteemu uz katru cilindru.
Lai gan,performance no taa shameejam diez ko nepalielinaas
[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 17 Sep 2013, 20:08:46 ]
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
17 Sep 2013, 18:32:28 VATERLAND rakstīja:
17 Sep 2013, 11:30:14 Niksons rakstīja:
Kārtīgie ražotāji nav TIK perversi un taisa tā, lai arī izskatās normāli
[IMG][/IMG]
Arī "neknābā", BTW
Shis te smagais Yaponarads ir ieveeeriibas cieniigs ne vien ar prieksheejaas dakshas un piekares risinaajumu, bet arii ar to, ka ir viens no retajiem seerijveida mo ar 5 vaarstu sisteemu uz katru cilindru.
Lai gan,performance no taa shameejam diez ko nepalielinaas
TDM 850 nav pieci ventiļi uz stobru
-----------------
| Offline | | |
MartinsR | | Kopš: 26. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1246
Braucu ar: KTM Duke 790
|
17 Sep 2013, 18:32:28 VATERLAND rakstīja:
Shis te smagais Yaponarads ir ieveeeriibas cieniigs ne vien ar prieksheejaas dakshas un piekares risinaajumu, bet arii ar to, ka ir viens no retajiem seerijveida mo ar 5 vaarstu sisteemu uz katru cilindru.
nu jau gan samuldējies drusku, diezgan daudzām Yamahām (arī manai) ir 5 vārsti uz podu
viņi prototipos vispār izprovēja līdz pat 7 vārstiem uz cilindru, bet optimālākā kā jau redzams pēc mūsdienu motobūves, izrādījās 4 un 5 vārstu sistēma
----------------- Riders on the storm | Offline | | |
envy | | Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
| un YZ450 un R1 un FZ1....
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Iekš Yamaha GTS 1000 ir FZR 1000 motors... | Offline | | |
|
|