Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Enduro izvēle

AutorsZiņojums
kinigadners
10. Nov 2013, 21:36#261

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


10 Nov 2013, 19:44:58 Sturetajs rakstīja:
Šis te liekas jau labu laiku tirgojās...

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...uzuki/acxie.html
Viņs arī ir apbraucis divas reizes apkārt pasaulei neko neremotējot,DRZ sākās no 2500LS ja ir vienalga ar ko stumies majās no meža,tad var ņemt arī šo.

Offline

Garders
10. Nov 2013, 21:53#262

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.


10 Nov 2013, 20:23:15 Negantelis rakstīja:

10 Nov 2013, 19:44:58 Sturetajs rakstīja:
Šis te liekas jau labu laiku tirgojās...

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...uzuki/acxie.html


Domāju ka mierīgi vari ņemt, jo par to cenu starpību starp šo un citiem tu vari pārlasīt gan motoru un ritošo. Ja nu tur nav bloks divās daļās pārlūzis.



aga, es arī savu pa 1200 Ls paņēmu, samainīju, virzuli, cilindru, vārstus, attiecīgās detaļas, kas pienākas pie šīs visas maiņas, stators, akumuluators, riepas, plastmasas un viss, neliels čakars pus gada garumā, remontā 800 Ls un normāls mocis, vajadzēs gan kaut kad pamatniekus mainīt. Ja būtu jāpērk vēlreiz, laikam nopirktu uzreiz labā stāvoklī.

Offline

metrix
10. Nov 2013, 21:59#263

Kopš: 08. Jul 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 141

Braucu ar: 990's Dakar




aga, es arī savu pa 1200 Ls paņēmu, samainīju, virzuli, cilindru, vārstus, attiecīgās detaļas, kas pienākas pie šīs visas maiņas, stators, akumuluators, riepas, plastmasas un viss, neliels čakars pus gada garumā, remontā 800 Ls un normāls mocis, vajadzēs gan kaut kad pamatniekus mainīt. Ja būtu jāpērk vēlreiz, laikam nopirktu uzreiz labā stāvoklī.

Paņēmu WR pirms gada pa 2000, pa lielam mainīju tikai prieksējā rata gultņus un ķēdi ar zobratiem

Offline

TB
10. Nov 2013, 22:34#264

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Vispār interesanti - šogad kaut kā visi vairāk runā par dažāda veida neasfalta tehniku. Baiki, strīti un viss cits, kas brauc vairāk vai mazāk tikai pa asfaltu ir palicis novārtā.

Laikam mēs visi paliekam veci vai sākam saprast dzīves īstās vērtības tipa gudrāki paliekam?

Offline

tuchka
10. Nov 2013, 23:05#265

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


10 Nov 2013, 22:34:09 TB rakstīja:
Vispār interesanti - šogad kaut kā visi vairāk runā par dažāda veida neasfalta tehniku. Baiki, strīti un viss cits, kas brauc vairāk vai mazāk tikai pa asfaltu ir palicis novārtā.

Laikam mēs visi paliekam veci vai sākam saprast dzīves īstās vērtības tipa gudrāki paliekam?


Muļķības, vnk parastā tehnika ir apnicīga, ja nebrauc ceļojumā ap 6tkm. Bet ja nav laika un naudas, tad kaplē te pat, pa bezceļiem

P.S. Kaplēju te pat pa mājām un ceļoju apkārt pa pasauli, kad sanāk

[ Šo ziņu laboja tuchka, 10 Nov 2013, 23:06:34 ]



-----------------

Offline

Gantais
11. Nov 2013, 09:41#266

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


10 Nov 2013, 21:59:04 metrix rakstīja:



aga, es arī savu pa 1200 Ls paņēmu, samainīju, virzuli, cilindru, vārstus, attiecīgās detaļas, kas pienākas pie šīs visas maiņas, stators, akumuluators, riepas, plastmasas un viss, neliels čakars pus gada garumā, remontā 800 Ls un normāls mocis, vajadzēs gan kaut kad pamatniekus mainīt. Ja būtu jāpērk vēlreiz, laikam nopirktu uzreiz labā stāvoklī.

Paņēmu WR pirms gada pa 2000, pa lielam mainīju tikai prieksējā rata gultņus un ķēdi ar zobratiem



Savu DRZ ari nemu pa 1200. Motors, par laimi pagaidam strada cmuki. Bet visu parejo gan nacas parlasit un mainit. Visi hadenes, stures gultni, blivslegi, kedes slaideri, plastmasa, prieksejo dakshu un veel kaudze ar sikumiem.... Dariju to visu pats un pa ziemu, taa kaa saapi sirdi nejutu Gala cipars nostajas kkur ap 1800 Betttt... tagad es zinu vina tehnisko stavokli un adekvati tam sekoju lidzi


Var protams nemt dargaku, ar domu, ka laba kondicija un braukt bedu nezinot... bet var ari but, ka vins ir labs 'pirms birshanas' stadija

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

andrejins
11. Nov 2013, 09:50#267

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada




11 Nov 2013, 09:41:59 Gantais rakstīja:

10 Nov 2013, 21:59:04 metrix rakstīja:



aga, es arī savu pa 1200 Ls paņēmu, samainīju, virzuli, cilindru, vārstus, attiecīgās detaļas, kas pienākas pie šīs visas maiņas, stators, akumuluators, riepas, plastmasas un viss, neliels čakars pus gada garumā, remontā 800 Ls un normāls mocis, vajadzēs gan kaut kad pamatniekus mainīt. Ja būtu jāpērk vēlreiz, laikam nopirktu uzreiz labā stāvoklī.

Paņēmu WR pirms gada pa 2000, pa lielam mainīju tikai prieksējā rata gultņus un ķēdi ar zobratiem



Savu DRZ ari nemu pa 1200. Motors, par laimi pagaidam strada cmuki. Bet visu parejo gan nacas parlasit un mainit. Visi hadenes, stures gultni, blivslegi, kedes slaideri, plastmasa, prieksejo dakshu un veel kaudze ar sikumiem.... Dariju to visu pats un pa ziemu, taa kaa saapi sirdi nejutu Gala cipars nostajas kkur ap 1800 Betttt... tagad es zinu vina tehnisko stavokli un adekvati tam sekoju lidzi


Var protams nemt dargaku, ar domu, ka laba kondicija un braukt bedu nezinot... bet var ari but, ka vins ir labs 'pirms birshanas' stadija


Ja ir kur jaukt ārā un taisīt, un, ja jau ir rudens pienācis, tad es ņemtu (un arī paņēmu) tādu, kuram ir roka jāpieliek, tad vismaz galvenie mezgli būs pajaukti, pārlasīti (ja nepieciešams) Bet, kas pats galvenais, būs zināšanas par konkrēto aparātu un, ja arī uz ielas kas notiks - zināsi kas, kur kad!

[ Šo ziņu laboja andrejins, 11 Nov 2013, 09:51:37 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

envy
11. Nov 2013, 10:56#268

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


10 Nov 2013, 19:15:36 Archy96 rakstīja:

10 Nov 2013, 18:50:12 Sturetajs rakstīja:
Nav ne jausmas domāju kādi gadi 3-5 ja neapniks. Yamahai gadījumā nav visdārgākās detaļas ???
WR ir stundu motori vai ???


Nepērc labāk vecu jamahas sporta moci, nošausies Tu viņu remontējot, detaļu izmaksu ziņā. Vai tik šitam nebija titāna vārsti pa 80ls gabalā
WR nav ar titāna vārstiem. punkts 1.
Vecas yamahas lai nobrauktu ir jābrauc bez filtra un pa taisno vēl smiltis jāpieber. punkts 2.

kas tas par stereotipu dīvainu. sūda hondām katru gadu galvas remontēt patīk, bet braukt bez bēsu visiem uzreiz dārgas detaļas

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

metrix
11. Nov 2013, 11:06#269

Kopš: 08. Jul 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 141

Braucu ar: 990's Dakar


11 Nov 2013, 10:56:12 envy rakstīja:

10 Nov 2013, 19:15:36 Archy96 rakstīja:

10 Nov 2013, 18:50:12 Sturetajs rakstīja:
Nav ne jausmas domāju kādi gadi 3-5 ja neapniks. Yamahai gadījumā nav visdārgākās detaļas ???
WR ir stundu motori vai ???


Nepērc labāk vecu jamahas sporta moci, nošausies Tu viņu remontējot, detaļu izmaksu ziņā. Vai tik šitam nebija titāna vārsti pa 80ls gabalā
WR nav ar titāna vārstiem. punkts 1.
Vecas yamahas lai nobrauktu ir jābrauc bez filtra un pa taisno vēl smiltis jāpieber. punkts 2.

kas tas par stereotipu dīvainu. sūda hondām katru gadu galvas remontēt patīk, bet braukt bez bēsu visiem uzreiz dārgas detaļas

Manejam ir titans. Bet motors esot Bullet proof ja laicigi maina ellu

Offline

eddie
11. Nov 2013, 11:09#270

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R


10 Nov 2013, 22:34:09 TB rakstīja:
Vispār interesanti - šogad kaut kā visi vairāk runā par dažāda veida neasfalta tehniku.
Ceļi labāki nepaliek...

Offline

endurists
11. Nov 2013, 11:13#271

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


11 Nov 2013, 10:56:12 envy rakstīja:

10 Nov 2013, 19:15:36 Archy96 rakstīja:

10 Nov 2013, 18:50:12 Sturetajs rakstīja:
Nav ne jausmas domāju kādi gadi 3-5 ja neapniks. Yamahai gadījumā nav visdārgākās detaļas ???
WR ir stundu motori vai ???


Nepērc labāk vecu jamahas sporta moci, nošausies Tu viņu remontējot, detaļu izmaksu ziņā. Vai tik šitam nebija titāna vārsti pa 80ls gabalā
WR nav ar titāna vārstiem. punkts 1.
Vecas yamahas lai nobrauktu ir jābrauc bez filtra un pa taisno vēl smiltis jāpieber. punkts 2.

kas tas par stereotipu dīvainu. sūda hondām katru gadu galvas remontēt patīk, bet braukt bez bēsu visiem uzreiz dārgas detaļas


Punkts 1 - no 2001.gada arī WR426 nāca ar titāna vārstiem.
98-99'wr400 dzelzs. 2000.gada 426 arī dzelzs vārsti.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Andreits
11. Nov 2013, 11:20#272

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


11 Nov 2013, 11:14:42 Sturetajs rakstīja:



kas tas par stereotipu dīvainu. sūda hondām katru gadu galvas remontēt patīk

Kā to saprast par kurām hondām tu runā ?


man arī īsti nav skaidrs, kādēļ hondas tiek uzskatītas par uzticamības etalonu

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

Teiksmaqq
11. Nov 2013, 11:22#273

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


11 Nov 2013, 11:20:12 Andreits rakstīja:
man arī īsti nav skaidrs, kādēļ hondas tiek uzskatītas par uzticamības etalonu
Varbūt hondu īpašnieki labak rūpējas par savu tehniku?

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

TB
11. Nov 2013, 11:35#274

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Krosa hondām vārsti sēžoties un kas tur vēl, tādēļ biežas apkopes esot, remonti un kas tik tur vēl nē... tači visiem pārējiem Hondas ražotajiem mo viss esot galīgi pa skaisto

Lai vai kā - nav un nekad nebūs idēlais motocikls, visiem ir savi plusi un savi mīnusi. Galvenais ir tos zināt, tiem sekot līdzi un darīt visu nepieciešamo laicīgi, lai nerastos kreņķi, kuri pavelk līdzi nākamos un tad jau tiešām viss ir pa dārgo. Un pa dargo jau tad ir neatkarīgi no ražotāja.

Offline

TB
11. Nov 2013, 11:40#275

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


11 Nov 2013, 11:22:05 Teiksmaqq rakstīja:

11 Nov 2013, 11:20:12 Andreits rakstīja:
man arī īsti nav skaidrs, kādēļ hondas tiek uzskatītas par uzticamības etalonu
Varbūt hondu īpašnieki labak rūpējas par savu tehniku?
vislabāk par savu tehniku rūpējas sportisti - 95% gadījumu.

Piemēram, ja redzu sludinājumā tekstu - braukts tikai pa mežu, hobija nolūkos. vai kkā tā, nekad nezvanīšu tā autoram. Jo ja paskatās apkārt, tad pa mežu hobijam nozīmē - iestāda moci purvā līdz ručkām, pēc tam 4h vēlk ārā, pārkarsē, piedzen pilnu motoru ar ūdeni un sūdiem, tad kkā nokļūst mājās un nomet moci līdz nākamajam izbraucienam. Labākajā gadījumā noskalo kāpšļus, lai kājas neslīd

same shit ir ar "sporta" autiņiem - evolūcijas, shitbaru un līdzīgie - sportisti izmanto pēc nozīmes, bet arī visu laicīgi kopj, maina un nekad neielaiž kkādas kaites. Tā pat visas eļļas maiņas un citas apkopes ir savlaicīgas. Tie kas ir tikai wanabī gonščiki, nojāj tās mašīnas līdz kliņķim, jo pirktas līzingā pa pēdējo kapeiku un naudas lai uzturētu pienācīgā kārtībā nav. Un tad sludinājumā pārdodt raksta - не битый, не крашеный, в гонках неучаствовал!

nu kkā tā... manas subjektīvās pārdomas par tēmu

[ Šo ziņu laboja TB, 11 Nov 2013, 11:40:41 ]

Offline

envy
11. Nov 2013, 13:19#276

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


11 Nov 2013, 11:06:40 metrix rakstīja:
Manejam ir titans. Bet motors esot Bullet proof ja laicigi maina ellu

Titāna vārsti sāka nākt no WR426 modeļa. Taču titāna vārsti ir forši un yamahas galvā nav ko līst vismaz 150 stundas.

konkrētā Yamaha no linka, gan ir kaut kāds krokodils - WR400/426 aizmugure un WR450 priekša


11 Nov 2013, 11:14:42 Sturetajs rakstīja:
Kā to saprast par kurām hondām tu runā ?


Tām kas ir normālas pa mežu braucamas hondas - CRF. un vispār Hondu uzpūstā uzticamība uzdzen smīnu



-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

envy
11. Nov 2013, 13:43#277

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


11 Nov 2013, 13:38:34 Sturetajs rakstīja:
CRF tas jau vairs nav enduro bet gan krosinieks.

izglītojies http://bit.ly/17Z8fSe

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

mezavecis
11. Nov 2013, 13:43#278

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


11 Nov 2013, 13:38:34 Sturetajs rakstīja:
CRF tas jau vairs nav enduro bet gan krosinieks.

crf ar magisko burtu X ir endūra..
p.s pastastiet kas kaish 450 crf ?..manuprat viss kas ir jadara ap vinju ir tikkai periodiskas apkopes..

Offline

MP
11. Nov 2013, 13:50#279

Kopš: 20. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 84

Braucu ar: HUS 350FX


vislabāk par savu tehniku rūpējas sportisti - 95% gadījumu.

Piemēram, ja redzu sludinājumā tekstu - braukts tikai pa mežu, hobija nolūkos. vai kkā tā, nekad nezvanīšu tā autoram. Jo ja paskatās apkārt, tad pa mežu hobijam nozīmē - iestāda moci purvā līdz ručkām, pēc tam 4h vēlk ārā, pārkarsē, piedzen pilnu motoru ar ūdeni un sūdiem, tad kkā nokļūst mājās un nomet moci līdz nākamajam izbraucienam. Labākajā gadījumā noskalo kāpšļus, lai kājas neslīd

+1
Tie kas braukuši tikai pa pļaviņu, 100% ir nopisteņi, jo katrs dunduks var pa taisnu ceļu atvilkt pilnu ručku un pieturēt, eļļu nekad tādi laicīgi nemaina, protams arī gaisa filtrs netiek mazgāts
Iet runa par krosa močiem, un veca krosa Honda toč nav labākā izvēle.

[ Šo ziņu laboja MP, 11 Nov 2013, 13:57:19 ]

Offline

Negantelis
11. Nov 2013, 14:21#280

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

gandrīz Jebkurš korsačš kas nav no veikala ir kā kazino, vienmēr zini kas beigās vinnē.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline