Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: FZS600
Autors | Ziņojums |
rududu | | Kopš: 13. Feb 2014
Ziņojumi: 66
Braucu ar: Yamaha FZS600
| Izdomāju izveidot topiku priekš šī modeļa, pa cik mans pirmais mocis un varētu rasties pāris jautājumi ikdienā. ceru, ka neviens neiebilst un mby kādam ar ir šis braucamais un interesē apspriest
Man ir 98 gada, ~24k nobraukti, perfektā stāvoklī (vienīgi saskrāpēta plasmasa stūrī)
1. vai kāds cits arī pamanijis, ka jauda līdz ~70km/h vienkārši nav? diezgan smieklīgi, ka 100zs mocim uzberot gāzi es uzsāku tik relatīvi lēnu un tad pie 7-8rpm (kas būtu jau kādi 70-80km/h) viņš man sāk spridzināt un pat liekas, ka meiģinās pacelt ratu. vecums vai vnk tāds dzinējs?
2. nesen tik ievēroju, ka man tehniskajā pašmasa 285, bet reāli visi modeļi sver ap 189? īsti nesaprotu šito... | Offline | | |
spider | | Kopš: 02. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1150
Braucu ar: Visu ko
| Nu nezinu, par lēnu šo aparātu, gan nevarētu nosaukt, gribi braukt ātrāk - vairāk griez dzinēju. Viss ir pareizi - mocis sāk pa īstam "atvērties" no 8000 rpm. Max speed 230-235km/h [ Šo ziņu laboja spider, 22 Feb 2014, 17:17:29 ]
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas | Offline | | |
rududu | | Kopš: 13. Feb 2014
Ziņojumi: 66
Braucu ar: Yamaha FZS600
| Uz 210km/h es zinu, ka iet pat ar tādu buru kā es virsū nepārproti, es nesūdzos, mīlu savu mocīti un šaubos vai ko labāku būtu jebkad atradis pa tādu naudu, tik interesējos.
pa to jaudas lietu biju palasijis bišku vairāk pirmstam tapēc ieminējos, jo citos ārzemju forumos kas tāds rakstīts arī un ka ar 01 gadu laikam izlabots tā, ka jauda vairs nav tik nevienmērīga zemākos (4-5rpm) un lielākos (8+) apgriezienos.
pēc idejas tak parasti tā nav, ka uzsākot braukt viss ok un tad liekas, ka aizies starp kājam prom pie 80km/h. pēc intuīcijas liekas, ka vajadzētu būt, ka vispirms spridzina prom un tad tā lieta nomierinās | Offline | | |
|
spider | | Kopš: 02. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1150
Braucu ar: Visu ko
| Tas jau nav čoperis, kurš apakšā uzrauj un pēc tam izlaiž dvašu Priekš 4 stobru rindinieka pilnīgi normāls darba režīms
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas | Offline | | |
AaronDRYDER | | Kopš: 24. Oct 2013
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 447
Braucu ar: to, kas patīk
| Pārvietojos ar 2002g. fazeru un par uzrāvienu nesūdzos. Ja uzsākt braukšanu no vietas, tad uzrāviens ir pietiekami labs (priekšu ceļ gaisā). Pēc oficiālajiem datiem 0-100km/h ir 3.8 sekundes. Lai vai būtu tās 4 sekundes. Es uzskatu ka priekš 600cc - tūrista (sporta) ir pietiekami labs rādītājs. Par tiem svariem nezinu kā tur ir. Esmu pats manījis citur ir tie "190kg" citur "290" kā piemērs. Varbūt citi uzrāda svaru bez šķidruiem, citi ar. Varbūt ar un bez motocikliska. Atklāti sakot arī es nezinu kā tur īsti ir ar tiem svariem. [ Šo ziņu laboja AaronDRYDER, 22 Feb 2014, 19:47:27 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13383
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| 285kg = mocis + degviela + citi šķidrumi + braucējs (apmēram 75kg)
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5101
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
2. nesen tik ievēroju, ka man tehniskajā pašmasa 285, bet reāli visi modeļi sver ap 189? īsti nesaprotu šito...
Mūsu valstī izdotajos reģistrācijas dokumentos ir visādi brīnumi. Nelauzi galvu! Tur loģikas nav! Esmu kādreiz tiem darboņiem, kas drukā reģistrācijas apliecības, jautājis: no kurienes tāds cipars?! Atbilde bija: mums SISTĒMĀ (!) ir analogs. [ Šo ziņu laboja maniac, 22 Feb 2014, 21:06:52 ]
-----------------
| Offline | | |
silins | | Kopš: 08. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: fazer
|
22 Feb 2014, 20:09:39 Archy96 rakstīja:
285kg = mocis + degviela + citi šķidrumi + braucējs (apmēram 75kg)
tieši tā!, bez braucēja ar pilnu bāku, eļļu un dzesēšanas šķidrumu 210 kg!
Man tāds pat fazers un braukšanu komentēju apm tā:
uzsāku braukt ar pirmo, iedodu ručkā līdz 8000rpm - iet lopā, iedod līdz galam - iet lopā lopā! Virsū gan nestāv oriģinālais izpūtējs...vrb tas uzlabo ne tikai skaņu | Offline | | |
MartinsR | | Kopš: 26. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1246
Braucu ar: KTM Duke 790
|
22 Feb 2014, 22:12:57 silins rakstīja:
iet lopā lopā!
man jau liekas, ka šis "iet lopā" ir dikti relatīvs jēdziens
pieļauju ka izbraucot ar 1000cc tavas domas par to stipri mainīsies un pēc tam izbraucot ar 1400cc liksies ka litrs neiet, utt utt, tā jau var turpināt bezgalīgi.
p.s. grāmatu esmu lasījis, 2 gadus ar FZS600 vizinājos
----------------- Riders on the storm | Offline | | |
Puuks | | Kopš: 30. Aug 2011
No: Valmiera
Ziņojumi: 49
Braucu ar: KTM SuperDuke GT
| Divas ar pusi sezonas braucu ar 2000. gada eksemplāru un ir ļoti pat feins braucamais. Sākumā bija nepierasti, ka normāli braukt var tikai virs 4k apgriezieniem, bet kad pierod, tad ir ok. Patīkami, ka pat divatā braucot Fāzerīts krietni ieliek diversijai, kas arī ir 4 cilindru 600cc.
Ir tikai divas lietas, kas traucē:
- vibrācija pie 6k apgriezieniem, bet cik lasīju, tad tā esot šī modeļa/motora specifika.
- lukturi, ar kuriem tumsā var knapi ar sērkociņiem spēkoties (kaut kad forumā meklēju risinājumu, bet neko citu kā priekšējā būra noraušanu un 7" luktura uzlikšanu neviens neieteica) | Offline | | |
rududu | | Kopš: 13. Feb 2014
Ziņojumi: 66
Braucu ar: Yamaha FZS600
| jā. lukturi ir vienkārši metami. no sākuma domāju varbūt spuldzes aizaugušas gadiem, jo negribēju ticēt, ka tādas gaismas var būt (nebūt?) | Offline | | |
MartinsR | | Kopš: 26. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1246
Braucu ar: KTM Duke 790
|
23 Feb 2014, 00:27:00 rududu rakstīja:
jā. lukturi ir vienkārši metami. no sākuma domāju varbūt spuldzes aizaugušas gadiem, jo negribēju ticēt, ka tādas gaismas var būt (nebūt?)
jūs laikam runājat par to versiju kurai ir tās mazās kantainās lampas, manam bija šādas ->
un tur viss ar gaismām un redzamību ir kārtībā
----------------- Riders on the storm | Offline | | |
rududu | | Kopš: 13. Feb 2014
Ziņojumi: 66
Braucu ar: Yamaha FZS600
| jap. kantainās | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5341
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Topika autoram.
Zs vien neizsaka to kā mocis ies/neies. Vēl ir arī Nm un vēl svarīgāks par tiem ir apgriezienu diapazons kādā šie abi parametri operē.
Piemēram izbraucu ar pagājušā gada ražojuma Honda NX700(to kuram motors ir puse no honda jazz).
Viņš rauj no apakšas labāk kā mans ZZR ar 1.4l , tiesa prieks ir tik īss ka pie 150 viss beidzas.
Man pašam ir DL1000 ar v2 dzinēju. Un arī tas ceļ no apakšas krietni labāk par ZZR.
Bet kad uzkāpju uz ZZR tad uzrāviens ir tāds kā tevi izšautu no kaķenes. Jā apakšas ir švakākas, bet nav ar tādu moci jābubina uz 2.000 rpm.
Braucu arī ar drz 400 kuram ir viens cilindrs un labi ja 40Zs. Un mežā pilnīgi ar to pietiek.
Un jā. Ikdienas braukšanā pa šosejām un ielām litrs neiet, nu vismaz tad kad esi pieradis pie lielāka.
P.S. Ražotāju reklāmas ka "jaunais 600cc modelis" labāk ceļ no apakšas izraisa smīnu.
Katram mocim savs pielietojums un tāpēc arī tāda dažādība. Man nesagādā nekādas problēmas pārslēgties no meža enduro uz tūrima enduro un vēlāk uz hiperbaiku(ok ar pēdējo vajag drusku adaptāciju), vienkasrši ar katru moci jābrauc savā teritorijā. Tāpēc ar baikiem nebrauc pa lēniem serpentīniem, tur brauc ar Strītiem un V2, r3 motoriem. Pa šoseju nebrauc ar meža endūriem. Pa mežu nebrauc ar baiku un tūrisma endūru utt.
Iesaku izbaudīt visus dzinēju variantus. Baudu sniedz tie visi.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
rududu | | Kopš: 13. Feb 2014
Ziņojumi: 66
Braucu ar: Yamaha FZS600
| Interesejos vai kads no jums zinatu kur varetu dabut 12v 21w pagrieziena spuldziti. Nesen nospraga un bez tas gan uz cela nevar radities Esmu iegriezies paris benzintankos, bet pagaidam neka...
P.S kods bay9s [ Šo ziņu laboja rududu, 24 Feb 2014, 18:26:15 ] | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| auto bode
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5341
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
24 Feb 2014, 17:26:08 rududu rakstīja:
Interesejos vai kads no jums zinatu kur varetu dabut 12v 21w pagrieziena spuldziti. Nesen nospraga un bez tas gan uz cela nevar radities Esmu iegriezies paris benzintankos, bet pagaidam neka...
P.S kods bay9s
Ja tev spuldzīte no ķīniešu aftermarket pavarotiem(tāda gara svecīte) tad čāpo vien uz motobodi ar vismaz piečuku kabatā.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| es tādas pie sevis auto bodē pirku, mazas krāsotas lieljaudas tikai neatradu, krāsotas tik varbūt nebūs pie autosiem
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
rududu | | Kopš: 13. Feb 2014
Ziņojumi: 66
Braucu ar: Yamaha FZS600
| vēlējos apvaicāties par eļļas nomaiņu. pēc manuāļa rāda ka 10w30 būtu tā lieta "šeit
bet varbūt kādam pēc pieredzes ir kas labāks padomā? | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
22 Feb 2014, 19:45:40 AaronDRYDER rakstīja:
Pārvietojos ar 2002g. fazeru un par uzrāvienu nesūdzos. Ja uzsākt braukšanu no vietas, tad uzrāviens ir pietiekami labs (priekšu ceļ gaisā). Pēc oficiālajiem datiem 0-100km/h ir 3.8 sekundes. Lai vai būtu tās 4 sekundes. Es uzskatu ka priekš 600cc - tūrista (sporta) ir pietiekami labs rādītājs. Par tiem svariem nezinu kā tur ir. Esmu pats manījis citur ir tie "190kg" citur "290" kā piemērs. Varbūt citi uzrāda svaru bez šķidruiem, citi ar. Varbūt ar un bez motocikliska. Atklāti sakot arī es nezinu kā tur īsti ir ar tiem svariem.
Viss ir pareizi. Tr/līdzekļa pašmasa ir transportlīdzeklis + vadītājs (75kg).
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
|
|